Raskaaksi 2021

Jee. Raskaustestissä enää melki valkoinen viiva jäljellä!! Raskaushormooni poistuu hyvin kun eilen oli vielä vaaleanpunainen viiva. Uusinta verikoe ensi keskiviikkona. Se on kyllä turhan myöhään kun arvo oli tiistaina laskenu tosi hyvin 177:stä 53:meen! Niin nyt se on jo varmaan sitten joku 20 eli käytännössä nega.
Kyllä me aletaan jo tallettulut ennen ensi keskiviikkoa.
 
Moikka,

En tiedä onko täällä hirveästi tuttuja enää, muutamia pidempään yrittäneitä ja samanaikaan kuumeilevia kuin minä, näyttäisi ehkä vielä olevan jäljellä. Halusin vain tulla kertomaan ja lohduttamaan, että meillä kesti 1,5 vuotta kaikkineen, 1 keskenmeno ja nyt meille on tulossa ihan luomuna pikkupoika :Heartblue
Tänään saatiin tietää, rakenneultrassa kaikki hyvin, ei mitään poikkeavaa. Ihan hullu tunne, että voiko meille vihdoinkin tulla vauva, en kestä :king:love017

Kyllä ne epätoivon tunteet oli yrittäessä vaan niin murskaavia, ei mahda minkään. Ei ne häviä mihinkään tämän raskaudenkaan myötä. Se, että on varma, ettei ikinä onnistu, ne hirveän kipeät surun tunteet lapsettomuudesta ja keskenmenosta, ei niitä ikinä unohda. Mutta älkää luovuttako, joskus tapahtuu ihmeitä, jota millään biologialla ei vaan pysty selittämään :Heartred
Meillä poika sai alkunsa ihan vahingossa, olin heittänyt koko *askan yrityksen kanssa hanskat tiskiin, jätin kaikki testit, hain uuden työpaikan ja rupesin tekemään asioita odottamisen sijaan. En vaan enää jaksanut odottaa, olin niin väsynyt sitten kun tai sitten jos elämään, että siirryttiin jo eteenpäin, mielessä se, että hoidot kutsuisivat varmaan jossain vaiheessa. Kipeää se teki, mutta aloin jo hyväksymään sen, ettei meille ehkä ikinä tulekaan lapsia, ei ainakaan ilman lääketiedettä, vaan mitä kävikään. Oikeasti järkytys oli suuri kun se plussa viimein tuli, vuosi keskenmenosta, vieläkin sitä jaksan ihmetellä :biggrin

Mulla ollut vaikea raskausaika, mutta vauvaa odotetaan kovasti :angel7 Joudun lääkitsemään perussairauttani läpi raskauden, mut ihmetys on valtava kun vauva on niin hyvävointinen ja istukka napanuorineen loistokunnossa, on tää yksi Jumalan ihme :Heartred
Voimia kaikille pitkään yrittäville, ootte mun mielessä varmaan aina, en unohda :Heartred
Tsemppiä, kyllä se onnistuminen vielä tapahtuu tavalla tai toisella :Heartred
Ja mä haluun vaan sanoa, kun en oo viittiny muihin ketjuihin tulla sivusta huuteleen, että kun oon täällä taustalla kumminkin pyörinyt, ja näitä juttuja lueskellut, niin myöskin sinun tarinaa on tullut seurattua ja oonkin aivan älyttömän iloinen, että teille on nyt vihdoin sieltä tulossa vauva! :Heartblue Hirmu hyviä rakenneultrauutisia ja onnea pikkuisesta pojasta! :Heartblue
 
Jee. Raskaustestissä enää melki valkoinen viiva jäljellä!! Raskaushormooni poistuu hyvin kun eilen oli vielä vaaleanpunainen viiva. Uusinta verikoe ensi keskiviikkona. Se on kyllä turhan myöhään kun arvo oli tiistaina laskenu tosi hyvin 177:stä 53:meen! Niin nyt se on jo varmaan sitten joku 20 eli käytännössä nega.
Kyllä me aletaan jo tallettulut ennen ensi keskiviikkoa.
Onpa hyvin laskenut! Ihanaa että pääsette taas yrittämään, toivottavasti tää buustaa nyt hormonit kunnolla vauhtiin ja tulee hyvä kierto ❤
 
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen:joyful: jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
 

Liitteet

  • IMG_20210108_123806.jpg
    IMG_20210108_123806.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 316
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen:joyful: jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
Mitä mitä mitä! :smiley-bounce016
Onnittelut!
Mikä sulla olikaan yk, kp, dpo kerro kaikki :cheers
 
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen:joyful: jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!

No minun silmään siinä on aivan selkeä viiva! :Heartred ei tarvitse edes tihrustella. Ja voihan se käydä yhtä hyvin myös helposti. Nyt vain viivalle kovasti vahvistumisia! :hello2
 
Ja mä haluun vaan sanoa, kun en oo viittiny muihin ketjuihin tulla sivusta huuteleen, että kun oon täällä taustalla kumminkin pyörinyt, ja näitä juttuja lueskellut, niin myöskin sinun tarinaa on tullut seurattua ja oonkin aivan älyttömän iloinen, että teille on nyt vihdoin sieltä tulossa vauva! :Heartblue Hirmu hyviä rakenneultrauutisia ja onnea pikkuisesta pojasta! :Heartblue

Kiitos :Heartbigred
Aina ei tule ajateltuakaan et kelle kaikille täällä höpöttelee, mutta se ei haittaa, kiva kuulla vain jos jotain on sattunut tarinani ilahduttamaan tai saanut siitä itselleen voimia :thumleft :hilarious:
 
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen:joyful: jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!

Viiva siinä näkyy :love7
Paljon vahvistumisia sille!
 
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen:joyful: jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
Mikä testi kyseesä? On siinä viiva. Onnea.
 
@Sorbetti onnea ja vahvistumista!! :Heartred ja suuret onnittelut vielä @Minnihiiri84 !

@zarar_ ihana kuulla sinusta ja kiitos, kun luot meihin toivoa täällä edelleen :smiley-angelic003 onnellista odotusta ja tsemppiä loppuraskauteen!
 
täällä kp4 ja menkat hiipumaan päin, niitä AMH-tuloksia odotellessa... onneksi kohta ovis lähenee ja pääsee taas konkreettisiin toimiin.

tää vuoden vaihde oli selkeästi joku kipupiste. nyt kaikki tuntuu paljon pahemmalta ja aika joka suuntaan niin kamalan pitkältä.
:smiley-angry017
 
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen:joyful: jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!

Varovaiset onnittelut! Näyttää plussalta. :)
 
Sorbetilla selkeästi näkyy viiva! Vahvistumisia :love7 ja minnihiiri84 vielä onnittelut! Kiva kuulla myös zararin kuulumisia, mukavaa loppuodotusta :happy:

Ehkäpä tästä lähtee uusi plussa-aalto taas käyntiin :angelic:
 
Omanapailua: kp13 ja flo ennustaa ovikseen 20 päivää. Tiistaina aloitin noiden lisäravinteiden yms ottamisen ja heti kyllä muka huomaa kuinka ne vaikuttaa, eiköhän ole vaan lumevaikutusta tähän mennessä. :rolleyes::grin Mutta hyi hitto tuo maca on pahaa, samoin vehnänalkioöljy...:dead:

Täällä on ollut puhetta pitkään yrittämisestä, ja paljon samoja tuntemuksia ollut kyllä itselläkin. Tuntuu että kaikki tutut ja tuntemattomat (eli monet somejulkkikset/influensserit) tulee helposti ja nopeasti raskaaksi. Tammikuun myötä lähti käyntiin kymmenes kuukausi yritystä ja alkaa olemaan aika turhautunut ja katkera fiilis ajoittain. Varsinkin nää tarinat kuinka ”tultiin kertalaakista raskaaksi” yms. Onneksi pahaa mieltä helpottaa nyt aloitetut lisäravinteet, tuli niistä jotenkin optimistinen olo :p. Parin kuukauden päästä saa ottaa jo klinikallekin yhteyttä, jos ei mitään tapahdu.
 
Mitä mitä mitä! :smiley-bounce016
Onnittelut!
Mikä sulla olikaan yk, kp, dpo kerro kaikki :cheers
Kiitos! :smiley-bounce012 Nyt pieni esitelmä: yk 1, päätettiin yrityksestä siinä kohtaa kiertoa kun luulin ovulaation jo menneen eli tarkotus oli keskittyä vasta seuraavaan kiertoon tosissaan. Siksi olenkin tosi skeptinen ja epäuskonen tähän hommaan. Tää tuntuu jotenkin tosi oudolta vitsiltä tässä kohtaa. Kp on 30 ja tässä vuoden sisällä kierrot heitelly 23-31 mutta useimmiten kestänyt 27 päivää. Dpo on tuntematon, koska tämä kierto oli tosi erikoinen. Seuraan aamulämpöjä ja silloin kun luulin ovuloivani niin lämmöt oli koko ajan alhaalla. Tuossa vuodenvaihteen viikolla jonain päivänä on sitten lämpöjen ja oireiden perusteella O tapahtunut ja silloin onkin ollut jo kp19-22, minkä vuoksi myös epäilin ettei voi tärpätä. Kaikki on niin epämääräistä! Eikä mulla ole kerrassaan mitään oireita mitä ei normaalisti ennen menkkoja olisi
 
Omaa napaa aina vaan, mut ääh.
Mies ilmotti, että jos ei nyt tärpänny, nii vauvahommat jäihin, kunnes pieninkin on päivähoidossa. En halua. En halua odottaa. En halua, että kun viimein on enemmän omaa aikaa ja pieninkin on iso, alkaa kaikki alusta.
Mies haluais vielä yhden, mulle kyllä riittäis kolmekin lasta, mutta en halua, että mies mun takia haaveistaan luopuu. Mutta jos se neljäs vielä tehdään, niin haluaisin mahdollisimman nopeasti.

Tänään pitäis alkaa kk ja heräsin jo aamuyöstä tunteeseen, että jotain valuu, mutta se oli valkovuotoa. Kaikenlaisia mahatuntemuksia tietty on nyt kun oikein kuulostelee. Testit on vielä postissa. Ahdistaa. Yritän vaan touhuta paljon kaikkea.
 
Ja tuntuu kurjalta lukea monien kokemuksia pitkään yrittämisestä kun itse tietää sen kaipuun tunteen omalle vauvalle. Sitä haluaisi niin paljon kaikille sitä onnea jota täällä jokainen toivoo. Kuitenkaan itse en voi sanoa mitään mikä antaisi vertaistukea tai muuten tsemppaisi jaksamaan yrittämistä vastoinkäymisten jälkeen koska en oikeasti tiedä miten raskasta se pitkä taival on. Joku täällä kirjoitti joskus aiemmin, että oli kiva onnitella raskautunutta ystävää ja esittää iloista, kun oli itsellä samalla menkat päällä 3000e hoitojen jälkeen ja se lause iski ja jäi vahvasti mieleen vaikken ole samassa tilanteessa ollut. Kunpa äitiys suotaisi kaikille jotka sitä haluavat:Heartred
 
Onnea kaikille plussanneille :Heartbigred

Täällä kriittiset piinapäivät lähestyy. Nyt kp 24, kierron pituus vaihtelee 28-35 ja ehkäisyn lopettamisen jälkeen ei oo vielä oikein tasaantunut. En saa oviksia kiinni testeihin, näyttää haaleaa viivaa vaan ovistuntemuksia oli 3.1. Kun vähän jomotteli vasemman munasarjan kohdalla, liekö ollut oikeita tuntemuksia vai joku ilmakupla.:bored: tuollon 3.1. Jälkeen kuitenkin nännit kipeytyivät ja ovat vielä himpun verran arat. Ajallisesti siis täsmäisi ovulaation kohille.

Tein äsken raskaustesti, tottakai negatiivinen kun menkkoihin vielä joku 7-10pv minkäs sitä malttamattomuudelle mahtaa.

Ei kyllä kuitenkaan ole kovin varmat fiilikset tärppäämisestä, tai oikeastaan en usko ollenkaan siihen. On kyllä tuskaa nää piinapäivät ja miten päivät kulkeekaan niin hitaasti
 
Takaisin
Top