Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun on helpompi kestää se joka kk tapahtuva väistämätön pettymys siten että saan varmistuksen siitä etukäteen vs elättelen toiveita ja sit yhdellä wc-käynnillä vedetään matto jalkojen alta. Kai jokaisella on syynsä miksi.Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että miksi porukka alkaa testata jo ihan kamalan aikaisin
Ja mä haluun vaan sanoa, kun en oo viittiny muihin ketjuihin tulla sivusta huuteleen, että kun oon täällä taustalla kumminkin pyörinyt, ja näitä juttuja lueskellut, niin myöskin sinun tarinaa on tullut seurattua ja oonkin aivan älyttömän iloinen, että teille on nyt vihdoin sieltä tulossa vauva! Hirmu hyviä rakenneultrauutisia ja onnea pikkuisesta pojasta!Moikka,
En tiedä onko täällä hirveästi tuttuja enää, muutamia pidempään yrittäneitä ja samanaikaan kuumeilevia kuin minä, näyttäisi ehkä vielä olevan jäljellä. Halusin vain tulla kertomaan ja lohduttamaan, että meillä kesti 1,5 vuotta kaikkineen, 1 keskenmeno ja nyt meille on tulossa ihan luomuna pikkupoika
Tänään saatiin tietää, rakenneultrassa kaikki hyvin, ei mitään poikkeavaa. Ihan hullu tunne, että voiko meille vihdoinkin tulla vauva, en kestä
Kyllä ne epätoivon tunteet oli yrittäessä vaan niin murskaavia, ei mahda minkään. Ei ne häviä mihinkään tämän raskaudenkaan myötä. Se, että on varma, ettei ikinä onnistu, ne hirveän kipeät surun tunteet lapsettomuudesta ja keskenmenosta, ei niitä ikinä unohda. Mutta älkää luovuttako, joskus tapahtuu ihmeitä, jota millään biologialla ei vaan pysty selittämään
Meillä poika sai alkunsa ihan vahingossa, olin heittänyt koko *askan yrityksen kanssa hanskat tiskiin, jätin kaikki testit, hain uuden työpaikan ja rupesin tekemään asioita odottamisen sijaan. En vaan enää jaksanut odottaa, olin niin väsynyt sitten kun tai sitten jos elämään, että siirryttiin jo eteenpäin, mielessä se, että hoidot kutsuisivat varmaan jossain vaiheessa. Kipeää se teki, mutta aloin jo hyväksymään sen, ettei meille ehkä ikinä tulekaan lapsia, ei ainakaan ilman lääketiedettä, vaan mitä kävikään. Oikeasti järkytys oli suuri kun se plussa viimein tuli, vuosi keskenmenosta, vieläkin sitä jaksan ihmetellä
Mulla ollut vaikea raskausaika, mutta vauvaa odotetaan kovasti Joudun lääkitsemään perussairauttani läpi raskauden, mut ihmetys on valtava kun vauva on niin hyvävointinen ja istukka napanuorineen loistokunnossa, on tää yksi Jumalan ihme
Voimia kaikille pitkään yrittäville, ootte mun mielessä varmaan aina, en unohda
Tsemppiä, kyllä se onnistuminen vielä tapahtuu tavalla tai toisella
Onpa hyvin laskenut! Ihanaa että pääsette taas yrittämään, toivottavasti tää buustaa nyt hormonit kunnolla vauhtiin ja tulee hyvä kierto ❤Jee. Raskaustestissä enää melki valkoinen viiva jäljellä!! Raskaushormooni poistuu hyvin kun eilen oli vielä vaaleanpunainen viiva. Uusinta verikoe ensi keskiviikkona. Se on kyllä turhan myöhään kun arvo oli tiistaina laskenu tosi hyvin 177:stä 53:meen! Niin nyt se on jo varmaan sitten joku 20 eli käytännössä nega.
Kyllä me aletaan jo tallettulut ennen ensi keskiviikkoa.
Mitä mitä mitä!Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
Ja mä haluun vaan sanoa, kun en oo viittiny muihin ketjuihin tulla sivusta huuteleen, että kun oon täällä taustalla kumminkin pyörinyt, ja näitä juttuja lueskellut, niin myöskin sinun tarinaa on tullut seurattua ja oonkin aivan älyttömän iloinen, että teille on nyt vihdoin sieltä tulossa vauva! Hirmu hyviä rakenneultrauutisia ja onnea pikkuisesta pojasta!
Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
Mikä testi kyseesä? On siinä viiva. Onnea.Tein tämmösen äsken vain tunnin pidätyksen jälkeen, ajattelin että nyt omasta kärsimättömyydestä sakotetaan. Nyt en oikein ymmärrä. Kädet tärisee ja istun vaan ja ihmettelen jos tässä jotain on niin vahva tunne että kesken menee koska ei voi käydä näin helposti!
Kiitos! Nyt pieni esitelmä: yk 1, päätettiin yrityksestä siinä kohtaa kiertoa kun luulin ovulaation jo menneen eli tarkotus oli keskittyä vasta seuraavaan kiertoon tosissaan. Siksi olenkin tosi skeptinen ja epäuskonen tähän hommaan. Tää tuntuu jotenkin tosi oudolta vitsiltä tässä kohtaa. Kp on 30 ja tässä vuoden sisällä kierrot heitelly 23-31 mutta useimmiten kestänyt 27 päivää. Dpo on tuntematon, koska tämä kierto oli tosi erikoinen. Seuraan aamulämpöjä ja silloin kun luulin ovuloivani niin lämmöt oli koko ajan alhaalla. Tuossa vuodenvaihteen viikolla jonain päivänä on sitten lämpöjen ja oireiden perusteella O tapahtunut ja silloin onkin ollut jo kp19-22, minkä vuoksi myös epäilin ettei voi tärpätä. Kaikki on niin epämääräistä! Eikä mulla ole kerrassaan mitään oireita mitä ei normaalisti ennen menkkoja olisiMitä mitä mitä!
Onnittelut!
Mikä sulla olikaan yk, kp, dpo kerro kaikki