Raskaaksi 2021

Niin,siinä muovissa on jotain viiruja. Avasin koko testin äsken ja sieltä selvemmin erottui toinen viiva mutta ei erota onko vaaleansinisävyinen vai märkä viiva pelkästään...View attachment 98033
Ja avasin siis vasta nyt. En testiajalla.
Oh my God!! Se on oikea plussa....IIIK..
Tässä negatiivikuvassa loistaa oikein..En heti älynnyt avata ja ottaa kuvaa ilman muovikoteloa ja sitten muokkaamatta kuvaa kääntää se negatiiviksi nyt kuivuneena.View attachment 98034
Toivotaan et parin päivän päästä tulee viiva mitä ei tarvii tihrustaa. Itekki on tullut aiemmin harrastettua noita negatiivisia muutettuja ja valolla läpi heijastettua. Mutta sitten kun on selvä plussa niin sitä ei tarvii muokata tai tihrustaa. Toivotaan et sullakin vielä plussaksi se muuttuu. :Heartred
 
Meillä myös olisi unelmareissu isommalla porukalla ensi keväälle suunnitelmana. Tai siis niin, että muilla on, itse en ole vauva-haaveita ääneen siinä kohtaa sanonut, omassa mielessä vain pohtinut - enkä sitten myöskään reissusta ole niin osannut innostua. Kohde olisi sellainen, että sinne ei alle 6kk ikäisen kanssa, eikä myöskään raskaana, halua lähteä, eli vaihtoehto jo tässä kohtaa on vauva tai reissu. Kai reissu kuitenkin varataan, ja perutaan sitten jos tärppää/korona tai muut syyt estää...

Onko täällä muuten muita terveydenhuollossa työskenteleviä? Koronarokotetta kun ei vielä raskaana olevilla ole tutkittu, niin sitä ei raskaana ollessa saisi ottaa - eikä myöskään 2kk sisällä rokotteesta vielä suositella raskautumaan. Nyt menossa kp24 - kierto aina ollut säännöllinen 28-29, ja reiluhko tiputtelu alkoi aamusta lupaavista raskausoireista huolimatta, kai sitä nyt sitten pitäisi rokotejonoon ilmoittautua..
Meillä semmonen et vois ottaa pienen mukaan ja meitäkin isompi porukka lähdössä sinne. Mutta mies heti heitti et miten ihana ois uima-altaalla polskutella kun ei tarviis vauvan kanssa olla vaan saataisi kaikki olla porukalla. Tottahan se puhuu, mutta mutta... Noh teistä osa varmaan ymmärtää tän mikä oli tila mulla on. Ja matka tosin kun on meille ilmainen niin ei kehtaa oikein jättäytyä poiskaan.
 
Toivotaan et parin päivän päästä tulee viiva mitä ei tarvii tihrustaa. Itekki on tullut aiemmin harrastettua noita negatiivisia muutettuja ja valolla läpi heijastettua. Mutta sitten kun on selvä plussa niin sitä ei tarvii muokata tai tihrustaa. Toivotaan et sullakin vielä plussaksi se muuttuu. :Heartred
Joo toivotaan :happy:
No siitä hyvä kikka että jos kuvittelee näkevänsä mutta negatiivissa ei olekaan mitään niin siitä tietää ettei ole väriä. :wink:p
Itse toivon että plussaan viimeistään maanantaina. Silloin on kp 29. Ja viimeisen vuoden aikana pisin kierto ollut jotakin 29 vrk tai 30. Pitäisi siis näkyä. On sitten digitaalinen testi odottamassa sitä H-hetkeä:rolleyes:
 
Pahoittelut :sad001:Heartpink
Tää on kyllä niin shittiä tää touhu.
Mä alkaisin kaivata ehkä keskustelua jossain ketjussa missä on yrityksen suhteen samassa tilanteessa olevia, jotenkin ei koe antavansa niin paljon ketjuun missä suurin osa on (niinku kuuluukin) optimistisia ja käy vaan muutaman kierron ajan kääntymässä ennen siirtymistä odotuspuolelle :Heartpink en kuitenkaan voi siirtyä lapsettomuuspuolellekaan, oon vähän väliinputoaja tässä vaiheessa.
:confused2
Mulla vähän sama fiilis. Tuntuu et valitan vaan omia juttujani täällä. Luen kyllä kaikki viestit ja koitan reagoida edes painikkeilla. Ne positiivisemmat jutut jää usein vaan kertomatta.
 
Pahoittelut :sad001:Heartpink
Tää on kyllä niin shittiä tää touhu.
Mä alkaisin kaivata ehkä keskustelua jossain ketjussa missä on yrityksen suhteen samassa tilanteessa olevia, jotenkin ei koe antavansa niin paljon ketjuun missä suurin osa on (niinku kuuluukin) optimistisia ja käy vaan muutaman kierron ajan kääntymässä ennen siirtymistä odotuspuolelle :Heartpink en kuitenkaan voi siirtyä lapsettomuuspuolellekaan, oon vähän väliinputoaja tässä vaiheessa.
:confused2
Täällä oli joskus aktiivisena sellainen ketju "Ei tää voi olla näin vaikeeta". Se oli hyvä paikka. Siellä oli vaan yli 6kk yrittäneitä. Mä aikoinani myös tein niin et en siirtynyt seuraavan vuoden kuumeilijoihin vaan jäin siihen ryhmään missä olin aloittanut.

Epäreilua että toisten tie vanhemmiksi on noin haastava kuin teillä. :eek:

Tää yritys on kyllä hirveetä paskaa. Muutaman kk jaksaa olla tsemppi päällä ja sitten alkaa mielenterveys rakoilla:shifty::arghh:
 
Mulla vähän sama fiilis. Tuntuu et valitan vaan omia juttujani täällä. Luen kyllä kaikki viestit ja koitan reagoida edes painikkeilla. Ne positiivisemmat jutut jää usein vaan kertomatta.
Mun mielestä nää foorumit on pääasiassa vaan tätä varten, tietysti myös vertaistukea mutta en itse ainakaan voi näitä juttuja monelle valittaa ja spekuloida...
 
Toivottavasti siellä viivat vahvistuu!

Täällä kierto ilmeisesti ihan sekaisin pillereiden jäljiltä, sillä testi tänäkin aamuna nega ja edelleen menkkoja odotan saapuvaksi...
 
Tsemppii kaikille piinailijoille!
Itte ajan huomenna apteekkiin ostaa jonkun testin, et pääsis tästä piinasta tietoisuuden pariin, onpa se sitten negatiivinen jota pelkään.
Ärsyttää kun nää pienet oireet vaan tuo toivon. Nyt kuitenkin VASTA 22/26-28 mutta sovellus väittää että jo dpo 12 tms, et pitäs kyl näkyy testissä jos näin on
 
Itse ainakin tiedän nyt tasan tarkkaan miltä se plussa näyttää kun se tulee. Se näkyy ilman mitään tihrustamia ja jää näkyviin kunhan hormoonia tarpeeksi. Muut haamujen haamut ym. viivanpaikat niin niillä ei tee mitään jos ei ne muutamassa päivässä tule selvästi näkyviksi viivoiksi. Näin se vaan on normaalissa raskaudessa ja voi olla kohdunulkoisessakin ja tuulimunassakin mutta kemialliset jää kyllä siinä kiinni heti alkuun että jos on jotain näkevinään testissä ja se ei siitä vahvistu 2-3 päivässä, niin on joko viivanpaikka, kemiallinen tai raskaus joka ei tule pitkälle menemään.
 
Mä oon hartaasti uskonu tohon sovellukseen, mut nyt aloin selvittää ja miettii et ei kyl täsmää nyt kierron normaaliin pituuteen nähden tää homma
Ja kaivoin esille lapun johon kirjaan kierron, siis oviksen ajan ja piina-ajan tuntemukset. Mulla on ollu oviskivut oikealla puolella 3 pv myöhempään kuin mitä sovellus ovishetkeksi väitti. Ja siin on ollu lämpöjen alastipahdus kuten myös ylösnousu just silloin kun oli oviskivut.
Taidanpa itse itselleni väitää että dpo:stä otan 3 päivää pois.
Ja jotta tää olus vieläkin epäselvempi tää mun monologi niin jos elettäis aikaa et uskoisin ff-sovellusta, ja mul olis nyt dpo12, niin mun kierto lyhenisi 4 päivällä mitä en kyl jaksas uskoo

No, täähän selviää jos menkat alkaa
Marssin nyt kutenkin huomenna ostaa jonkun herkän testin
 
Katoin tota fertily friendii vielä uudemman keran, niin vasta 9 kiertopäivää ollu takana kun tää oli jo oviksen meinannu, vaik mulla joka kk kun taikurin, oli ovis aina 12-14, aina.
Joten heitän vesilintua tuolla sovelluksella
 
ON: viikko ovulaatioon! Dear eki! Paljon seksiä ja suklaata ja caramel sutraa! Oispa tää nyt the kierto:hilarious: tässä kohtaa nousee taas se optimistinen ajattelu ja toiveikkuus.

Tsemppiä piinailijoille! Eiköhän Avena testit ala 2 päivän sisään näyttää jotain johonkin suuntaan jos kerta haamuillut useamman päivän! :)
 
Mullakin pitäis ovikseen olla vähän yli viikko aikaa, mut saas nähä muuttuuko kierto. Eipä oo varmaan ikinä ollut näin runsaita menkkoja:dead: Tarvii varmaan kohta hakea jostain vaippa:wacky: Tai sit se vaan tuntuu siltä, koska kuparikierukan kanssa oli aina niin niukat:smiley-ashamed004
 
Kp 30/27-31. oon tuhlannut onestepin r-testejä nyt kolmatta aamua pois ja äsken siinä oli olevinaan jokin kaukaisesti haamua muistuttava viiva. Eilen testi oli valkoinen kuin lumi. En itse jaksa analysoida näin vaikeasti nähtäviä viivoja, mutta ajattelinpa nyt mainita etten unohda. Ja kun viime raskaudessakin sai aika monta viikkoa odotella ennen kuin onestep näytti yhtään mitään. Jos ei menkat ilmesty niin käyn ostamassa huomisaamuksi digitestin. Mulla ei ole ollut kertakaikkiaan mitään oireita mitkä sais epäilemään. Tissit on sivuilta kipeet kuten aina ennen menkkoja ja viimeiset kaksi päivää on ollut menkkatuntemus alavatsalla ja -selässä.
 
Meillä myös olisi unelmareissu isommalla porukalla ensi keväälle suunnitelmana. Tai siis niin, että muilla on, itse en ole vauva-haaveita ääneen siinä kohtaa sanonut, omassa mielessä vain pohtinut - enkä sitten myöskään reissusta ole niin osannut innostua. Kohde olisi sellainen, että sinne ei alle 6kk ikäisen kanssa, eikä myöskään raskaana, halua lähteä, eli vaihtoehto jo tässä kohtaa on vauva tai reissu. Kai reissu kuitenkin varataan, ja perutaan sitten jos tärppää/korona tai muut syyt estää...

Onko täällä muuten muita terveydenhuollossa työskenteleviä? Koronarokotetta kun ei vielä raskaana olevilla ole tutkittu, niin sitä ei raskaana ollessa saisi ottaa - eikä myöskään 2kk sisällä rokotteesta vielä suositella raskautumaan. Nyt menossa kp24 - kierto aina ollut säännöllinen 28-29, ja reiluhko tiputtelu alkoi aamusta lupaavista raskausoireista huolimatta, kai sitä nyt sitten pitäisi rokotejonoon ilmoittautua..

Minä työskentelen myös terveydenhuollossa. Olin keväällä korona teholla, mut nyt työnkuva on muuttunut. Kuitenkin rokote pitäisi ottaa, painostusta siitä hiukan havaittavissa eikä viitsi töissä kertoa, että yrittää raskautua. Olen vaan koittanut vältellä keskustelua korona rokote :dead:

Kuitenkaan toiveet eivät olet suuret tätä kiertoa kohden. Nyt kp 15, en ole saanut ovista kiinni eikä ole ollut mitään oloja. Ajattelin ehkä tämän kierron katsoa, ottaa rokotteen ja pariksi kuukaudeksi hommat jäihin. Puolisen vuotta tulee täälläkin kohta yritystä, minusta tämäkin tuntuu jo pitkälle ja piinalliselle....
 
20210108_061449.jpg

Aamun testit.
Ei hyvä...digitesti meni pieleen,tuli kirjankuva. Saankohan Raskauskeijulta hyvitystä? Sitä eniten odotin ja päätin tehdä kun epäselvemmäksi menee. Testit mielestäni negaa. ClearBlue ihan negat. Pregvheck puikko antoi haamua.
Mitä mieltä?
20210108_065811.jpg

Tuossa Pregcheck puikko, josta lukenut että luotettava ja hyvä. Ja halpakin.
Clearblueta en enää suosittele. Earöy testi ihan blank ja digitaalinen viallinen tulos.
20210108_063328.jpg

Tuossa aamun ketutuksen aihe.
 

Liitteet

  • 20210108_063227.jpg
    20210108_063227.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 159
  • 20210108_061255.jpg
    20210108_061255.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 168
ON: viikko ovulaatioon! Dear eki! Paljon seksiä ja suklaata ja caramel sutraa! Oispa tää nyt the kierto:hilarious: tässä kohtaa nousee taas se optimistinen ajattelu ja toiveikkuus.

Tsemppiä piinailijoille! Eiköhän Avena testit ala 2 päivän sisään näyttää jotain johonkin suuntaan jos kerta haamuillut useamman päivän! :)

Kiitos. Uskon myös. Menkkoja ei ole tullut vaikka luulen. Tai pelkään ehkä ja jännitän. Nyt kp 26.
Taidan ostaa jatkossa halpaa Pregcheck puikkoa. Se on varmaan paras testi. Lue uusin päivitys miksi
 
Kp 30/27-31. oon tuhlannut onestepin r-testejä nyt kolmatta aamua pois ja äsken siinä oli olevinaan jokin kaukaisesti haamua muistuttava viiva. Eilen testi oli valkoinen kuin lumi. En itse jaksa analysoida näin vaikeasti nähtäviä viivoja, mutta ajattelinpa nyt mainita etten unohda. Ja kun viime raskaudessakin sai aika monta viikkoa odotella ennen kuin onestep näytti yhtään mitään. Jos ei menkat ilmesty niin käyn ostamassa huomisaamuksi digitestin. Mulla ei ole ollut kertakaikkiaan mitään oireita mitkä sais epäilemään. Tissit on sivuilta kipeet kuten aina ennen menkkoja ja viimeiset kaksi päivää on ollut menkkatuntemus alavatsalla ja -selässä.
Ei taida nuo Kiinan One stepit toimia minullakaan...epäselvää...eikö siis sulla näyttänyt raskautta vaikka ne pitäs olla ns.herkkiä?
 
Joo toivotaan :happy:
No siitä hyvä kikka että jos kuvittelee näkevänsä mutta negatiivissa ei olekaan mitään niin siitä tietää ettei ole väriä. :wink:p
Itse toivon että plussaan viimeistään maanantaina. Silloin on kp 29. Ja viimeisen vuoden aikana pisin kierto ollut jotakin 29 vrk tai 30. Pitäisi siis näkyä. On sitten digitaalinen testi odottamassa sitä H-hetkeä:rolleyes:
Taustaa tummempi väritön viivanpaikka näkyy kyllä negatiivissa vaaleana, eihän se vielä kerro että olis väriä.
 
Eilinen oli jälleen vain viivanpaikka, tänään tein puhtaan negan. Tai jos oikein tihrustaa niin löytää just ja just viivanpaikan, joka tällä kertaa valkoinen. Harmittaa, tietty.
 
Takaisin
Top