Taustaa tummempi väritön viivanpaikka näkyy kyllä negatiivissa vaaleana, eihän se vielä kerro että olis väriä.
Öööö,ei kyllä tässä testissä näy mitään viivanpaikkaa negatiivikuvassa. Clearblue Early.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taustaa tummempi väritön viivanpaikka näkyy kyllä negatiivissa vaaleana, eihän se vielä kerro että olis väriä.
No eikös tuon testin kotelo ole sini-valkoinen ja tuossa kuvassa se on nyt kokonaan harmaa? Ja ihan käyttämätönkö on testi, kun ei siinä näy mitään kontrolliviivaakaan?Öööö,ei kyllä tässä testissä näy mitään viivanpaikkaa negatiivikuvassa. Clearblue Early.View attachment 98046
Kyllä käyttämätön ja siinähän se viivanpaikka pitäisi nyt näkyä kun testi on käyttämätön. Eli ei ole sävyä ollenkaan,kun ei mitään näy. Vai mahtaako mennä nyt liikaa kemian puolelle tämä. Heh.No eikös tuon testin kotelo ole sini-valkoinen ja tuossa kuvassa se on nyt kokonaan harmaa? Ja ihan käyttämätönkö on testi, kun ei siinä näy mitään kontrolliviivaakaan?
Jos sulla on vaaleansininen kontrolliviiva ja sen vastaväri on oranssi, niin kai sitä oranssia nyt pitäis sitten siitä haamustakin löytyä jos siinä kerran väriä on? Eikö mee ihan saman lailla tihrustamiseksi kuin normi kuvastakin?
No eikös tuon testin kotelo ole sini-valkoinen ja tuossa kuvassa se on nyt kokonaan harmaa? Ja ihan käyttämätönkö on testi, kun ei siinä näy mitään kontrolliviivaakaan?
Jos sulla on vaaleansininen kontrolliviiva ja sen vastaväri on oranssi, niin kai sitä oranssia nyt pitäis sitten siitä haamustakin löytyä jos siinä kerran väriä on? Eikö mee ihan saman lailla tihrustamiseksi kuin normi kuvastakin?
Katoin tota fertily friendii vielä uudemman keran, niin vasta 9 kiertopäivää ollu takana kun tää oli jo oviksen meinannu, vaik mulla joka kk kun taikurin, oli ovis aina 12-14, aina.
Joten heitän vesilintua tuolla sovelluksella
Siis mä tarkoitan sitä, että taustaa tummempi näkyy vastaavasti negatiivissa vaaleana, eli jos näkee sen silmällä että joku viiva siinä on, mutta ei tiedä, onko se haamu vai viivanpaikka, niin ei se negatiivi hirveästi asiaa selvitä, koska ihan yhtä epäselvä se on vaikka käänteinen. Eihän se sieltä testin sisältä blankko testistä voi kyetä mitään havaitsemaan.Kyllä käyttämätön ja siinähän se viivanpaikka pitäisi nyt näkyä kun testi on käyttämätön. Eli ei ole sävyä ollenkaan,kun ei mitään näy. Vai mahtaako mennä nyt liikaa kemian puolelle tämä. Heh.
Sitä ajoin takaa...Eli eikö viivanpaikka pitäisi näkyä käyttämättömässä testissä.
No nyt ymmärsin asian. Kiitos.Siis mä tarkoitan sitä, että taustaa tummempi näkyy vastaavasti negatiivissa vaaleana, eli jos näkee sen silmällä että joku viiva siinä on, mutta ei tiedä, onko se haamu vai viivanpaikka, niin ei se negatiivi hirveästi asiaa selvitä, koska ihan yhtä epäselvä se on vaikka käänteinen. Eihän se sieltä testin sisältä blankko testistä voi kyetä mitään havaitsemaan.
Siis mä tarkoitan sitä, että taustaa tummempi näkyy vastaavasti negatiivissa vaaleana, eli jos näkee sen silmällä että joku viiva siinä on, mutta ei tiedä, onko se haamu vai viivanpaikka, niin ei se negatiivi hirveästi asiaa selvitä, koska ihan yhtä epäselvä se on vaikka käänteinen. Eihän se sieltä testin sisältä blankko testistä voi kyetä mitään havaitsemaan.
Ei näyttänyt, en tarkkaan muista milloin sitten viimeinkin näytti. Menkat oli ollu jo myöhässä hyvän aikaa ja pahoinvointi alkanut kun tein sitten viimeisen liuskan pois kaapista pyörimästä niin sitten vasta tuli viiva. Luulin siihen asti että ne on jotenkin vioittuneita. Tai mistä tietää vaikka olisikin ollut.Ei taida nuo Kiinan One stepit toimia minullakaan...epäselvää...eikö siis sulla näyttänyt raskautta vaikka ne pitäs olla ns.herkkiä?
Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että miksi porukka alkaa testata jo ihan kamalan aikaisin
Tämä Pregcheck puikko on näistä sinun tämän kierron testeistä ensimmäinen, jossa näen tihrustamatta toisen viivan. Toivotaan, että tämä testi olisi oikeassa ja kaikki muut väärässä. Mutta toki testien paljous puoltaa sitäkin, että saattaapi tämä testi olla sitten väärässäkin. Kyl mä vaan sanoisin, että laita testit hetkeksi aikaa nyt tauolle, ja koita sitten vaikka sunnuntaina tai maanantaina uudestaan ja tuorein silmin. Kun eihän se asia siittä miksikään muutu, vaikka kuinka testaa, joko olet raskaana tai sitten et, ja se asia selviää mitä todennäköisimmin viikon sisään joka tapauksessa.Mitä mieltä te muut olette miksi sitten sain Pregcheck puikkoon punertavan viivan heti ja se näkyi paljaalla silmällä ja kuvassa näkyy. Mutta Clear Blue early täysin tyhjä.
View attachment 98058
Tämä Pregcheck puikko on näistä sinun tämän kierron testeistä ensimmäinen, jossa näen tihrustamatta toisen viivan. Toivotaan, että tämä testi olisi oikeassa ja kaikki muut väärässä. Mutta toki testien paljous puoltaa sitäkin, että saattaapi tämä testi olla sitten väärässäkin. Kyl mä vaan sanoisin, että laita testit hetkeksi aikaa nyt tauolle, ja koita sitten vaikka sunnuntaina tai maanantaina uudestaan ja tuorein silmin. Kun eihän se asia siittä miksikään muutu, vaikka kuinka testaa, joko olet raskaana tai sitten et, ja se asia selviää mitä todennäköisimmin viikon sisään joka tapauksessa.
Hyvä kysymys, kai siitä vaan tulee joku päähänpinttymä, kun tietää, että on se mahdollisuus että olis raskaana ja nykyiset testit on niin herkkiä, että ne näyttää tosi aikaisin.. Onhan se älyttömän kiehtovaa, miten yhtenä päivänä testi on nega ja sitten siinä näkyykin jotakin Nyt mä olen kyllä päättänyt, etten tällä kertaa aloita niin aikaisin enkä ostele niitä testejä kauheeta läjää. Jos sorrun, niin palauttakaa ruotuun Kyllä se testailu äkkiä muuttuu huvista vaan ahdistusta lisääväksi ilman, että sitä huomaakaan. Ja se vaan lisää sitä kierrettä, kun muutkin testailee.Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että miksi porukka alkaa testata jo ihan kamalan aikaisin
Hyvä kysymys, kai siitä vaan tulee joku päähänpinttymä, kun tietää, että on se mahdollisuus että olis raskaana ja nykyiset testit on niin herkkiä, että ne näyttää tosi aikaisin.. Onhan se älyttömän kiehtovaa, miten yhtenä päivänä testi on nega ja sitten siinä näkyykin jotakin Nyt mä olen kyllä päättänyt, etten tällä kertaa aloita niin aikaisin enkä ostele niitä testejä kauheeta läjää. Jos sorrun, niin palauttakaa ruotuun Kyllä se testailu äkkiä muuttuu huvista vaan ahdistusta lisääväksi ilman, että sitä huomaakaan. Ja se vaan lisää sitä kierrettä, kun muutkin testailee.
Mulla ehkä negatiiviset testit pehmentää pettymystä... Eli vähän niin kuin asteittain luopuu toivosta, voi ajatella että "eihän se välttämättä vielä näkyisikään". Eikä sitten alkavat menkat olekaan niin suuri pettymys, kuin jos olisi elätellyt toivoa siihen asti täysillä. Niin kuin, kun alkoivat niin reippaasti ennen kuin piti...Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että miksi porukka alkaa testata jo ihan kamalan aikaisin