Raskaaksi 2021

Taustaa tummempi väritön viivanpaikka näkyy kyllä negatiivissa vaaleana, eihän se vielä kerro että olis väriä.

Öööö,ei kyllä tässä testissä näy mitään viivanpaikkaa negatiivikuvassa. Clearblue Early.
imgonline-com-ua-Negative-D7YJZCoxGY6itT0.jpg
 
Öööö,ei kyllä tässä testissä näy mitään viivanpaikkaa negatiivikuvassa. Clearblue Early.View attachment 98046
No eikös tuon testin kotelo ole sini-valkoinen ja tuossa kuvassa se on nyt kokonaan harmaa? Ja ihan käyttämätönkö on testi, kun ei siinä näy mitään kontrolliviivaakaan?

Jos sulla on vaaleansininen kontrolliviiva ja sen vastaväri on oranssi, niin kai sitä oranssia nyt pitäis sitten siitä haamustakin löytyä jos siinä kerran väriä on? Eikö mee ihan saman lailla tihrustamiseksi kuin normi kuvastakin?
 
No eikös tuon testin kotelo ole sini-valkoinen ja tuossa kuvassa se on nyt kokonaan harmaa? Ja ihan käyttämätönkö on testi, kun ei siinä näy mitään kontrolliviivaakaan?

Jos sulla on vaaleansininen kontrolliviiva ja sen vastaväri on oranssi, niin kai sitä oranssia nyt pitäis sitten siitä haamustakin löytyä jos siinä kerran väriä on? Eikö mee ihan saman lailla tihrustamiseksi kuin normi kuvastakin?
Kyllä käyttämätön ja siinähän se viivanpaikka pitäisi nyt näkyä kun testi on käyttämätön. Eli ei ole sävyä ollenkaan,kun ei mitään näy. Vai mahtaako mennä nyt liikaa kemian puolelle tämä. Heh.
Sitä ajoin takaa...Eli eikö viivanpaikka pitäisi näkyä käyttämättömässä testissä.
 
No eikös tuon testin kotelo ole sini-valkoinen ja tuossa kuvassa se on nyt kokonaan harmaa? Ja ihan käyttämätönkö on testi, kun ei siinä näy mitään kontrolliviivaakaan?

Jos sulla on vaaleansininen kontrolliviiva ja sen vastaväri on oranssi, niin kai sitä oranssia nyt pitäis sitten siitä haamustakin löytyä jos siinä kerran väriä on? Eikö mee ihan saman lailla tihrustamiseksi kuin normi kuvastakin?

Niin ja kai tässä pitää alkaa odottelemaan menkkoja
...Kun ei vieläkään näy kunnon viivaa ja nyt jo kp26. Vaikka plussasin aiemmin vasta kp 30+. Malttamattomuus....ja tuo ClearBlue täysin nega ja aamupissasta vielä! Pitää näyttää jo 5 pv ennen menkkoja.
 
Katoin tota fertily friendii vielä uudemman keran, niin vasta 9 kiertopäivää ollu takana kun tää oli jo oviksen meinannu, vaik mulla joka kk kun taikurin, oli ovis aina 12-14, aina.
Joten heitän vesilintua tuolla sovelluksella

Vinkki: Kannattaa merkata siihen sovellukseen sun todellinen ovis ajankohta (jos tiedossa) sekä ovistestien tulokset, jos sellaisia teet. Saat paljon enemmän irti siitä sovelluksen käytöstä :)
 
Kyllä käyttämätön ja siinähän se viivanpaikka pitäisi nyt näkyä kun testi on käyttämätön. Eli ei ole sävyä ollenkaan,kun ei mitään näy. Vai mahtaako mennä nyt liikaa kemian puolelle tämä. Heh.
Sitä ajoin takaa...Eli eikö viivanpaikka pitäisi näkyä käyttämättömässä testissä.
Siis mä tarkoitan sitä, että taustaa tummempi näkyy vastaavasti negatiivissa vaaleana, eli jos näkee sen silmällä että joku viiva siinä on, mutta ei tiedä, onko se haamu vai viivanpaikka, niin ei se negatiivi hirveästi asiaa selvitä, koska ihan yhtä epäselvä se on vaikka käänteinen. Eihän se sieltä testin sisältä blankko testistä voi kyetä mitään havaitsemaan.
 
Siis mä tarkoitan sitä, että taustaa tummempi näkyy vastaavasti negatiivissa vaaleana, eli jos näkee sen silmällä että joku viiva siinä on, mutta ei tiedä, onko se haamu vai viivanpaikka, niin ei se negatiivi hirveästi asiaa selvitä, koska ihan yhtä epäselvä se on vaikka käänteinen. Eihän se sieltä testin sisältä blankko testistä voi kyetä mitään havaitsemaan.
No nyt ymmärsin asian. Kiitos.
 
Tässä on mun viime kierron kemialliseks jäänyt haamu clearblue earlyllä, näkyy ihan muokkaamattakin. Nega kierroissa ei oo tullut minkäännäköstä viivaa näkyviin.
 

Liitteet

  • AE16D9D2-3D80-46D2-A397-30C0828B5D18.jpeg
    AE16D9D2-3D80-46D2-A397-30C0828B5D18.jpeg
    56.2 KB · Katsottu: 233
Siis mä tarkoitan sitä, että taustaa tummempi näkyy vastaavasti negatiivissa vaaleana, eli jos näkee sen silmällä että joku viiva siinä on, mutta ei tiedä, onko se haamu vai viivanpaikka, niin ei se negatiivi hirveästi asiaa selvitä, koska ihan yhtä epäselvä se on vaikka käänteinen. Eihän se sieltä testin sisältä blankko testistä voi kyetä mitään havaitsemaan.

Mitä mieltä te muut olette miksi sitten sain Pregcheck puikkoon punertavan viivan heti ja se näkyi paljaalla silmällä ja kuvassa näkyy. Mutta Clear Blue early täysin tyhjä.
20210108_095753.jpg
20210108_100749.jpg

Viivanpaikka siis(?).
 
Muokattu viimeksi:
Ei taida nuo Kiinan One stepit toimia minullakaan...epäselvää...eikö siis sulla näyttänyt raskautta vaikka ne pitäs olla ns.herkkiä?
Ei näyttänyt, en tarkkaan muista milloin sitten viimeinkin näytti. Menkat oli ollu jo myöhässä hyvän aikaa ja pahoinvointi alkanut kun tein sitten viimeisen liuskan pois kaapista pyörimästä niin sitten vasta tuli viiva. Luulin siihen asti että ne on jotenkin vioittuneita. Tai mistä tietää vaikka olisikin ollut.
 
Mitä mieltä te muut olette miksi sitten sain Pregcheck puikkoon punertavan viivan heti ja se näkyi paljaalla silmällä ja kuvassa näkyy. Mutta Clear Blue early täysin tyhjä.
View attachment 98058
Tämä Pregcheck puikko on näistä sinun tämän kierron testeistä ensimmäinen, jossa näen tihrustamatta toisen viivan. Toivotaan, että tämä testi olisi oikeassa ja kaikki muut väärässä. Mutta toki testien paljous puoltaa sitäkin, että saattaapi tämä testi olla sitten väärässäkin. Kyl mä vaan sanoisin, että laita testit hetkeksi aikaa nyt tauolle, ja koita sitten vaikka sunnuntaina tai maanantaina uudestaan ja tuorein silmin. :Heartred Kun eihän se asia siittä miksikään muutu, vaikka kuinka testaa, joko olet raskaana tai sitten et, ja se asia selviää mitä todennäköisimmin viikon sisään joka tapauksessa.
 
Tämä Pregcheck puikko on näistä sinun tämän kierron testeistä ensimmäinen, jossa näen tihrustamatta toisen viivan. Toivotaan, että tämä testi olisi oikeassa ja kaikki muut väärässä. Mutta toki testien paljous puoltaa sitäkin, että saattaapi tämä testi olla sitten väärässäkin. Kyl mä vaan sanoisin, että laita testit hetkeksi aikaa nyt tauolle, ja koita sitten vaikka sunnuntaina tai maanantaina uudestaan ja tuorein silmin. :Heartred Kun eihän se asia siittä miksikään muutu, vaikka kuinka testaa, joko olet raskaana tai sitten et, ja se asia selviää mitä todennäköisimmin viikon sisään joka tapauksessa.

Kiitos paljon sympaattisesta vastauksestasi.
Olen myös miettinyt tätä ratkaisua. Mutta satun nyt olemaan isoilla kaupoilla kohta,ja testinostohimo iskee kuitenkin...
Saa nähdä ostanko...taidan ostaa seuraavaksi saman eli Pregcheck puikon tai liuskoja.
 
Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että miksi porukka alkaa testata jo ihan kamalan aikaisin :wideyed::pompus:
Hyvä kysymys, kai siitä vaan tulee joku päähänpinttymä, kun tietää, että on se mahdollisuus että olis raskaana ja nykyiset testit on niin herkkiä, että ne näyttää tosi aikaisin.. Onhan se älyttömän kiehtovaa, miten yhtenä päivänä testi on nega ja sitten siinä näkyykin jotakin :woot: Nyt mä olen kyllä päättänyt, etten tällä kertaa aloita niin aikaisin enkä ostele niitä testejä kauheeta läjää. Jos sorrun, niin palauttakaa ruotuun :grin Kyllä se testailu äkkiä muuttuu huvista vaan ahdistusta lisääväksi ilman, että sitä huomaakaan. Ja se vaan lisää sitä kierrettä, kun muutkin testailee.
 
Hyvä kysymys, kai siitä vaan tulee joku päähänpinttymä, kun tietää, että on se mahdollisuus että olis raskaana ja nykyiset testit on niin herkkiä, että ne näyttää tosi aikaisin.. Onhan se älyttömän kiehtovaa, miten yhtenä päivänä testi on nega ja sitten siinä näkyykin jotakin :woot: Nyt mä olen kyllä päättänyt, etten tällä kertaa aloita niin aikaisin enkä ostele niitä testejä kauheeta läjää. Jos sorrun, niin palauttakaa ruotuun :grin Kyllä se testailu äkkiä muuttuu huvista vaan ahdistusta lisääväksi ilman, että sitä huomaakaan. Ja se vaan lisää sitä kierrettä, kun muutkin testailee.

Ja huonolla tuurilla stressautuu siinä määrin, ettei senkään takia kroppa toimi ja ota raskautta vastaan. TIETYSTI siihen vaikutta moni muukin asia ettei raskaudu.
Ja ymmärrän kyllä vauvan-/lapsenkaipuun, paremmin kuin hyvin. Joten en tuomitse testaamisvimmaa, ajattelen sen vain niin, että siitä itelle tulis vain tarpeetonta mielipahaa.
 
Moikka,

En tiedä onko täällä hirveästi tuttuja enää, muutamia pidempään yrittäneitä ja samanaikaan kuumeilevia kuin minä, näyttäisi ehkä vielä olevan jäljellä. Halusin vain tulla kertomaan ja lohduttamaan, että meillä kesti 1,5 vuotta kaikkineen, 1 keskenmeno ja nyt meille on tulossa ihan luomuna pikkupoika :Heartblue
Tänään saatiin tietää, rakenneultrassa kaikki hyvin, ei mitään poikkeavaa. Ihan hullu tunne, että voiko meille vihdoinkin tulla vauva, en kestä :king:love017

Kyllä ne epätoivon tunteet oli yrittäessä vaan niin murskaavia, ei mahda minkään. Ei ne häviä mihinkään tämän raskaudenkaan myötä. Se, että on varma, ettei ikinä onnistu, ne hirveän kipeät surun tunteet lapsettomuudesta ja keskenmenosta, ei niitä ikinä unohda. Mutta älkää luovuttako, joskus tapahtuu ihmeitä, jota millään biologialla ei vaan pysty selittämään :Heartred
Meillä poika sai alkunsa ihan vahingossa, olin heittänyt koko *askan yrityksen kanssa hanskat tiskiin, jätin kaikki testit, hain uuden työpaikan ja rupesin tekemään asioita odottamisen sijaan. En vaan enää jaksanut odottaa, olin niin väsynyt sitten kun tai sitten jos elämään, että siirryttiin jo eteenpäin, mielessä se, että hoidot kutsuisivat varmaan jossain vaiheessa. Kipeää se teki, mutta aloin jo hyväksymään sen, ettei meille ehkä ikinä tulekaan lapsia, ei ainakaan ilman lääketiedettä, vaan mitä kävikään. Oikeasti järkytys oli suuri kun se plussa viimein tuli, vuosi keskenmenosta, vieläkin sitä jaksan ihmetellä :biggrin

Mulla ollut vaikea raskausaika, mutta vauvaa odotetaan kovasti :angel7 Joudun lääkitsemään perussairauttani läpi raskauden, mut ihmetys on valtava kun vauva on niin hyvävointinen ja istukka napanuorineen loistokunnossa, on tää yksi Jumalan ihme :Heartred
Voimia kaikille pitkään yrittäville, ootte mun mielessä varmaan aina, en unohda :Heartred
Tsemppiä, kyllä se onnistuminen vielä tapahtuu tavalla tai toisella :Heartred
 
Ihan tälleen mielenkiinnosta kysyn, että miksi porukka alkaa testata jo ihan kamalan aikaisin :wideyed::pompus:
Mulla ehkä negatiiviset testit pehmentää pettymystä... Eli vähän niin kuin asteittain luopuu toivosta, voi ajatella että "eihän se välttämättä vielä näkyisikään". Eikä sitten alkavat menkat olekaan niin suuri pettymys, kuin jos olisi elätellyt toivoa siihen asti täysillä. Niin kuin, kun alkoivat niin reippaasti ennen kuin piti...

Ja onhan toi vähän niin kuin harrastuskin yrittää löytää viiva siitä missä sitä ei ole :D. On tää elämä kyllä melkoista, km jälkeen teki samoja testejä pettyen joka kerta, kun edelleen näkyi haamuviiva... :D
 
Kai tässä pitää pikkuhiljaa alkaa uskoa siihen, että tällä erää olen raskaana. :happy: Tänään 13 dpo ja liitteenä kuva kolmen viimeisimmän aamun testeistä. Kolme yötä vielä klinikan asettamaan viralliseen testipäivään, jolloin tehdään vielä verikoe varmistukseksi.

Meilläkin on pitkä tie takana, yrityksen aloittamisesta kesti 2,5 v. kunnes esikoisesta tärppäsi pas-hoidon avulla. Kesällä teimme pikkusisarusta varten uuden ivf-hoidon ja nyt neljäs alkionsiirto vaikuttaisi olevan se, josta raskaus on alkanut. Vaikka välillä vaikuttaisi epätoivoiselta niin kyllä se plussa lähes kaikilla siellä jossain tunnelin päässä siintää. Tsemppiä ja jaksamista! :)
 

Liitteet

  • IMG_20210108_075912.jpg
    IMG_20210108_075912.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 205
Takaisin
Top