Mä oon niin syvästi pahoillani niille, joilla lapsen saaminen on hankalaa ja täytyy turvautua hoitoihin. Mutta toivon, että keinolla millä hyvänsä jokainen äidiksi haluava saa oman ihanan nyyttinsä ❤
Mulla on tosiaan kaksi poikaa edellisestä suhteesta, mutta sitten ei kuitenkaan ole. Pojat ovat isällään hovioikeuden päätösten vuoksi (aivan ihme päätös, ei päätä eikä häntää ja pojilla on vähän ihme olot siellä, mutta kukaan ei saa asialle mitään) ja näen heitä joka toinen vkl. Ja jos sattuu meidän vkl olla jotain, niin erossaoloaika on pahimmillaan ollut 4 viikkoa
Niin sillä syli ja koti on ollut tyhjä jo ihan liian kauan ja kun elämästään elää oikeastaan pelkästään lapsille 8vuotta, niin totuus on karu.
Vauvankaipuu on kyllä ykskaks yllättäen nostanut päänsä ja huomaankin ajattelevan asiaa tuon tuosta. Ja tiedän itseni, että mikä pettymys mahtaakaan olla jos (ja pahoin pelkään kun) tää kemiallinen olikin vaan joku ihme juttu.
Ite oon jo pian 37v ja ei mulla enää pitkästi aikaa ole vauvan äidiksi ryhtyä. Ja mieskin on jo yli 40.
Plussatuulia kaikille