Raskaaksi 2021

Pregcheckissä mä en ainakaan näe haamuja. Tuossa sun tokassa kuvassa ihan kun vähän jotain näkyisi, mutta en tiedä hämääkö tuo heijastava lasi. Vai olisko siinä nyt sitten viivanpaikka? :think005 Hankala sanoa, mutta päivien kuluessa tilanne onneksi aina selkiytyy. Tsemppiä piinailuun!

Kiitokset
On tämä oikein kunnon piinailua tällä kertaa,meinaan rahaa on palanut jo 50e testailuun. Mutta hälläväliä. On,vaan hienoa jännitellä aamuisin ja katsella tikkua tuleeko vihdoin plussa.
Nyt alkaa mennä toivo kyllä.
Kiinnittymisvuotoa oli siis tiistaina
4 pv sitten. Miksi ei VIELÄKÄÄN kunnon plussaa,siis selkeää tulosta?
Tämä aamu herätti toivoa vain,koska ei kuukautisia ole edelleenkään alkanut. Mutta viivojakaan ei kunnolla. Nyt kp 27 mutta voi kierto olla 28 pv myös.
Eli niin kauan toivoa kun ei menkkoja...
Laitan seur.viestiin testikuvia.
 
20210109_063104.jpg
Herkkä testi
Tässä itse näen haalean toisen viivan.
20210109_062849.jpg

20210109_060250.jpg
Pregcheck liuska,tässäkin näen haamuviivan(?)
Ja ainoa suurin ihmetys on tämä RFSU puikko. Kun on herkkä(mainostaa 6 pv ennen kk poisjäämistä) miksi tällänen sitten?
20210109_063756.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Avena tossa puikossa vois olla jotain? Liuskoissa hajoaa silmät vaan, myös omalla kohdallani siis. Niitä on inhottava tulkita kun ei se mahdollinen viivan muoto siinä välttämättä tarkoita mitään. Oot kyllä ahkera testailija, josko sieltä alkaisi pikkuhiljaa ilmestymään jotain sen verran selkeää, ettei sitä enää tarvitsisi kyseenalaistaa:happy:
 
Täälläkin alkaa menemään hermot ja järki! Loppuu tää testailu ja tärppää, jos tärppää. Ei mitään ovis oloja, oli siis jotain silloin kp 9, tikkuun en ole saanut kiinni, vaikka viime kierrossa sain. Nyt kp 16 ja kierto tosissaan heitellyt 28-34... Miten tuo mies osaakin olla noin rennosti, pitäis alkaa ottamaan mallia :banghead:
 
Avena tossa puikossa vois olla jotain? Liuskoissa hajoaa silmät vaan, myös omalla kohdallani siis. Niitä on inhottava tulkita kun ei se mahdollinen viivan muoto siinä välttämättä tarkoita mitään. Oot kyllä ahkera testailija, josko sieltä alkaisi pikkuhiljaa ilmestymään jotain sen verran selkeää, ettei sitä enää tarvitsisi kyseenalaistaa:happy:

Kiitos. Olen joo mutta nyt loppuu. Testit loppui,enää 1 jäljellä eilisistä...
Liuskoja on kaapissa. Herkkiä siis. Noita missä ekassa kuvassa on,ja jossa näen haamun jopa kuivuneena. Ja negatiivikuvassa...
Kumpaa puikkoa tarkotit? Pregcheck vai RFSU herkkää(alin kuva)?
 
Oli puhetta, että koska kannattaa testata niin omalle kohdalle oon todennut toimivaksi sen että oletettuna menkkojen aloituspäivänä vasta testaa, silloinkin suoraan digillä ja seuraavan kerran jos menkat olis yli 6 päivää myöhässä ja uudestaan digillä:angelic:
Mä en luota ollenkaan noihin liuskoihin ja muihin kun liian paljon viivanpaikkoja antavia ja haamuihin en ite uskalla edes uskoa ja luottaa... :shy:

Mutta tämä nyt on vain omaa näkemystä, oon tosi skeptinen ja tarkka testien suhteen, kumpuaa tästä omasta tilanteesta hyvin pitkälti.

Kauhea, kun en uskalla täälläkään onnitella ketään, jos on hyvin heikot haamut vain (saa näkyviin vain jos extrasti tihrustaa ja vaihtelee valotuksia) ja aikaiset päivät vaikka ihan hyvin on voinut tärppi käydä D: Uskallan onnitella vasta sitten kun näen selkeästi, että se toinenkin viiva on suhkot vahva ja näkyvissä ilman mitään kikkailuja. Kuulostan kyllä tosi inhottavalta ihmiseltä :dead:
 
Kiitos. Olen joo mutta nyt loppuu. Testit loppui,enää 1 jäljellä eilisistä...
Liuskoja on kaapissa. Herkkiä siis. Noita missä ekassa kuvassa on,ja jossa näen haamun jopa kuivuneena. Ja negatiivikuvassa...
Kumpaa puikkoa tarkotit? Pregcheck vai RFSU herkkää(alin kuva)?
Pregcheck. Mitäs jos odottaisit päivän pari ja ostaisit digitestin?
 
Toi koronarokote kyllä mietityttää..
Oon hoitovapaalla esikoisesta, mut keikkaa olin ajatellut alkavani tekemään. Lähihoitaja olen.
Eipä vielä tietoa koska ne alkaa tääl niitä pistämään työkavereille, täytyy sitte miettiä.
Raskaus mulle kyllä ensisijainen asia, et jos joutuisin viivästyttää raskautumista ni en rokotusta vielä ota.
 
Pregcheck. Mitäs jos odottaisit päivän pari ja ostaisit digitestin?
Ok. Joo sitä minä ajattelinkin koska minusta tuo RFSU on täysin nega. Sain edelliseenkin Pregcheck puikkoon viivaa,olikos eilen aamu(?).
Joo mulle on tulossa se digitaalinen testi ensi viikolla postissa. Sain viallisen tilalle uuden Raskauskeijulta kun se oli fiasko. Ja suuri pettymys tietysti. Hyvä puoli on se että kun se tulee niin on kierto jo loppu eli joko menkat tulleet pisimmän kierron mukaisesti tai EI. JA SITEN se näyttääkin oikein varmemmin. Mullahan on kierto lyhyempi ollut viime kuut mutta sitä ennen oli 28 vrk aina kellontarkkaan. Se oli helppoa se...nykyisin ei tiedä koska alkaa. Ikää tuler pian 38v. Ei kauaa aikaa enää raskautuakaan....siksi tämä hätäily testien suhteenkin. Vaikka tiedän että turhaa. Esikoisesta tein pisimmän kierron päivänä 31.pv ja selvä plussa. Siitä tosin 19v aikaa ja testit on kehittyneet herkemmiksi. Se oli SureStick testi ja on muuten säilössä ns.vauvamuistojen laatikossa vieläkin.
 
Oon paljolti samoilla linjoilla kuin Lillati. Viime raskaudessa tein positiivisen testin 6 päivää ennen menkkoja ja nyt ajatuskin hirvittää. Mitä kaikkea olis voinut käydä. Kuusi päivää onnea ja sitten se olisi kaikki valunut pois kun menkat alkaa. Nyt on jalat maassa enemmänkin. Menkat pari päivää myöhässä. En olis ollut yhtään enempää raskaana aiemmin jos olisin saanut haamuja ennen menkkojen myöhästymistä. Ja jos menkat olisi alkaakseen, en haluaisi edes tietää että sitä ennen olin hetken raskaana. Ja nytkin on mulla vielä aikaiset päivät, todennäköisesti tänään on dpo 12. Olen varautunut siihen että kaikkea voi edelleen sattua mutta se olkoon tarkoitus sitten jos niin käy. Viime raskaudessa muuten kuvotus alkoi dpo 13 o_O
 
Meillä nyt tuli se päätös et yritys laitetaan jäihin ennen kun se edes alkoikaan. Ja katotaan kesän jälkeen uudestaan. :arghh: Harmittaa, vituttaa sekä ketuttaa.
Itse stressaan hirveästi lasten ikä eroja. Jos nyt vauva syntyisi 2022 niin ikä erot vanhimpiin olisi 9v, 7v, 3v. Pohdin vaan päässäni meneekö ikä erot liian suuriksi vai stressaanko turhaan.. Onko teillä kokemusta lasten ikäeroista?

Mutta vaikka yritys menee tauolle niin ajattelin pysyä täällä mukana ja käydä välillä jotain kommentoimassa. Plussa tuulia :smiley-bounce016
 
Noniinhän se sitten kuukautiset alko.:sad001 Tänne sen tikkutestin julkasin ja onnitteluja sain plussasta. Tein vielä eilen clear blue, josta tuli pregnant 1-2. Oltiin niin onnellisia, pitkän yrittämisen jälkeen. Eilinen oli kp 43.
No tänään sitten kuukautiset alko. :sorry:

Pahoittelut! Onko vuoto ihan normaalia vai runsaampaa/niukempaa? Jollakinhan tulee vuotoja raskaudesta huolimatta. Tee uusi testi jonkun ajan kuluttua ja katso näyttääkö yhä raskautta vai hiipunut. Niin saat varmuuden.
 
Ok. Joo sitä minä ajattelinkin koska minusta tuo RFSU on täysin nega. Sain edelliseenkin Pregcheck puikkoon viivaa,olikos eilen aamu(?).
Joo mulle on tulossa se digitaalinen testi ensi viikolla postissa. Sain viallisen tilalle uuden Raskauskeijulta kun se oli fiasko. Ja suuri pettymys tietysti. Hyvä puoli on se että kun se tulee niin on kierto jo loppu eli joko menkat tulleet pisimmän kierron mukaisesti tai EI. JA SITEN se näyttääkin oikein varmemmin. Mullahan on kierto lyhyempi ollut viime kuut mutta sitä ennen oli 28 vrk aina kellontarkkaan. Se oli helppoa se...nykyisin ei tiedä koska alkaa. Ikää tuler pian 38v. Ei kauaa aikaa enää raskautuakaan....siksi tämä hätäily testien suhteenkin. Vaikka tiedän että turhaa. Esikoisesta tein pisimmän kierron päivänä 31.pv ja selvä plussa. Siitä tosin 19v aikaa ja testit on kehittyneet herkemmiksi. Se oli SureStick testi ja on muuten säilössä ns.vauvamuistojen laatikossa vieläkin.
Ainiin sulla oli se viallinen testi. Ehkä se on nyt hyvä että teet sen digin vielä ja se sitten antaa selvän vastauksen ja siitä sitten eteenpäin. Tsemppiä ja ymmärrän kyllä hätäilyt:happy:
 
Meillä nyt tuli se päätös et yritys laitetaan jäihin ennen kun se edes alkoikaan. Ja katotaan kesän jälkeen uudestaan. :arghh: Harmittaa, vituttaa sekä ketuttaa.
Itse stressaan hirveästi lasten ikä eroja. Jos nyt vauva syntyisi 2022 niin ikä erot vanhimpiin olisi 9v, 7v, 3v. Pohdin vaan päässäni meneekö ikä erot liian suuriksi vai stressaanko turhaan.. Onko teillä kokemusta lasten ikäeroista?

Mutta vaikka yritys menee tauolle niin ajattelin pysyä täällä mukana ja käydä välillä jotain kommentoimassa. Plussa tuulia :smiley-bounce016
Kiva jos pysyt mukana hengessä! Tosi harmi uutinen, varmasti vituttaa :sad001
 
Takaisin
Top