Raskaaksi 2021

Voi persus:smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry017

Tunti sitten alkoi menkat, ja voi elämä tätä mielipahaa.
@Chard oon sun kanssa niin samoilla ajatuksilla matkassa.

En vaan enää jaksa. Ärsyttää, kiukuttaa, harmittaa ja itkettää ihan suunnattomasti. Miksi tää kroppa ei vois toimia niinku normaali kroppa?
Miksi aina se antaa vääriä signaaleja?
Miksi hoitojenki pitää maksaa niin mahdottoman paljo, että se rajottaa niitä mahdollisuuksia edes yrittää useampaan kertaan? :smiley-angry017
Voisko jo olla mun vuoroni saada perhe mun mieheni kanssa?

2 ekaa päivää on kyllä sellasta itsesäälissä pyörimistä, että aiva tekee pahaa :bag:
Pahoittelut :sad001:Heartpink
Tää on kyllä niin shittiä tää touhu.
Mä alkaisin kaivata ehkä keskustelua jossain ketjussa missä on yrityksen suhteen samassa tilanteessa olevia, jotenkin ei koe antavansa niin paljon ketjuun missä suurin osa on (niinku kuuluukin) optimistisia ja käy vaan muutaman kierron ajan kääntymässä ennen siirtymistä odotuspuolelle :Heartpink en kuitenkaan voi siirtyä lapsettomuuspuolellekaan, oon vähän väliinputoaja tässä vaiheessa.
:confused2
 
Ai tälläisellekö Clear Blue earlyn haamu näyttää(??):bored:
Tein siis iltapv pissasta ja ohjeessa sanotaan aamupissasta(en jaksanut aamuun odottaa,toinen testi olis vielä onneksi jäljellä)...en ollut kuin 3h virtsaamatta;ehkä siksi näin haalea.
Vain kirkkautta ja kontrastia sekä väriä säätämällä saan sen esille. Eli ei ole kovin herkkä testi sitten vaikka pitäisi. Ehkä parempi,ei tule vääriä plussia ainakaan... mitäs sanotte?
Tässä muokkaamaton kuva
20210107_171534.jpg

Tässä muokattu
20210107_173004.jpg
 
Ai tälläisellekö Clear Blue earlyn haamu näyttää(??):bored:
Tein siis iltapv pissasta ja ohjeessa sanotaan aamupissasta(en jaksanut aamuun odottaa,toinen testi olis vielä onneksi jäljellä)...en ollut kuin 3h virtsaamatta;ehkä siksi näin haalea.
Vain kirkkautta ja kontrastia sekä väriä säätämällä saan sen esille. Eli ei ole kovin herkkä testi sitten vaikka pitäisi. Ehkä parempi,ei tule vääriä plussia ainakaan... mitäs sanotte?
Tässä muokkaamaton kuva
View attachment 98027
Tässä muokattu View attachment 98026

Mie en valitettavasti nää tuossa normaalissa mitään. Joten minun silmään on nega. Tosin joku jolla paremmat viivalasit niin voi jotain nähdä.
 
ON: huoh. Nyt on niin ristiriitaiset ajatukset. Varattiin ens keväälle kahden viikon ulkomaan matka kun ilmaseksi se saatiin. Mutta miten meidän vauva haaveiden käy. Ensin oli puhe et yritetään sinne asti et jos vauvan la menee yli joulukuun niin laitetaan yritys tauolle. Mut nyt on sitä mieltä et laitettas jo nyt tauolle ennen kun on yritys kerennyt edes alkaa. Toisaalta hän puhuu järkeä, kun matkasta helpommin nauttii näiden kolmen isomman kanssa kun ei ole vauvaa mukana. Mutta kun sitä vauvaa haluis niin kovasti!!! Ja haluisin kuopuksen kanssa sille kaksi koulu vuotta ikäeroa (vaikka eihän se silti ole sanottua, että la olisi tänä vuonna). Koko eilisen illan mietin sängyssä asioita ja unikin tuli vasta yhden maissa. Koko matkakin voi vielä peruuntua koronan takia ja jos yritys menee nyt tauolle niin voin sanoa et kyllä vituttaa jos ei oo vauvaa eikö matkaa..
 
Mie en valitettavasti nää tuossa normaalissa mitään. Joten minun silmään on nega. Tosin joku jolla paremmat viivalasit niin voi jotain nähdä.
Joo kun käytin laimeaa ja tein ei aamuvirtsasta. Siinäpä se...eritt.heikko vaaleansininen just ja just siinä näkyy minulle mutta entäs muille? Mp? Kp 25/25-28.
 
Ai tälläisellekö Clear Blue earlyn haamu näyttää(??):bored:
Tein siis iltapv pissasta ja ohjeessa sanotaan aamupissasta(en jaksanut aamuun odottaa,toinen testi olis vielä onneksi jäljellä)...en ollut kuin 3h virtsaamatta;ehkä siksi näin haalea.
Vain kirkkautta ja kontrastia sekä väriä säätämällä saan sen esille. Eli ei ole kovin herkkä testi sitten vaikka pitäisi. Ehkä parempi,ei tule vääriä plussia ainakaan... mitäs sanotte?
Tässä muokkaamaton kuva
View attachment 98027
Tässä muokattu View attachment 98026
Mä en näe tossa valitettavasti mitään. Omasta mielestä ne plussat ja haamutkin kyllä näkyy ihan silmillä taikka tavallisesta kuvasta. Kuvan muokkauksella saa varmasti viivoja sinnekin, missä niitä ei ole. :dontknow
 
Ai tälläisellekö Clear Blue earlyn haamu näyttää(??):bored:
Tein siis iltapv pissasta ja ohjeessa sanotaan aamupissasta(en jaksanut aamuun odottaa,toinen testi olis vielä onneksi jäljellä)...en ollut kuin 3h virtsaamatta;ehkä siksi näin haalea.
Vain kirkkautta ja kontrastia sekä väriä säätämällä saan sen esille. Eli ei ole kovin herkkä testi sitten vaikka pitäisi. Ehkä parempi,ei tule vääriä plussia ainakaan... mitäs sanotte?
Tässä muokkaamaton kuva
View attachment 98027
Tässä muokattu View attachment 98026

Alemmassa kuvassa näen ehkä haamun, mutta en ole ihan varma, vähän epäselvä on. :Heartred
 
Noihin CB earlyihin tulee aina joku harmahtavan sinertävä viivanpaikka, ainakin mulla on tullut. Kuvittelemalla muka jotain aina mulla näkyi mut järki sanoi et nega se oli ja pelkkä viivanpaikka, samaa sanoi muutkin testit.
Tänään viimeksi kääntelin pc testiä ja vaikka tiesin et nega se oli niin halusin nähdä sen viivanpaikankin ja kyllähän sen näkyviin saa kun oikein tihrustaa. Niin monia "viivanpaikkoja" katselleena oon vaan todennut et oikeeta haamua ei tartte käännellä ja väännellä joka kulmasta vaan se kyllä sitä erottuu, olkoon kuinka himmeä tahansa.
 
Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Mun sydäntä kyllä raastaa kaikkien teidän puolesta, jotka ootte pidempään yrittäneet. :sad010 Me yritettiin vain reilut puoli vuotta, ja sekin tuntui ihan ikuisuudelta..

ON: huoh. Nyt on niin ristiriitaiset ajatukset. Varattiin ens keväälle kahden viikon ulkomaan matka kun ilmaseksi se saatiin. Mutta miten meidän vauva haaveiden käy. Ensin oli puhe et yritetään sinne asti et jos vauvan la menee yli joulukuun niin laitetaan yritys tauolle. Mut nyt on sitä mieltä et laitettas jo nyt tauolle ennen kun on yritys kerennyt edes alkaa. Toisaalta hän puhuu järkeä, kun matkasta helpommin nauttii näiden kolmen isomman kanssa kun ei ole vauvaa mukana. Mutta kun sitä vauvaa haluis niin kovasti!!! Ja haluisin kuopuksen kanssa sille kaksi koulu vuotta ikäeroa (vaikka eihän se silti ole sanottua, että la olisi tänä vuonna). Koko eilisen illan mietin sängyssä asioita ja unikin tuli vasta yhden maissa. Koko matkakin voi vielä peruuntua koronan takia ja jos yritys menee nyt tauolle niin voin sanoa et kyllä vituttaa jos ei oo vauvaa eikö matkaa..
Te teette totta kai omat päätökset, mutta kuten itsekin totesit, niin kylläpä harmittais jos ei oo matkaa eikä vauvaa. :Heartpink Kahden viikon matka olis varmasti tosi unelma, mut olisiko sittenkään niin paha, jos matkalle lähtisi pienen vauvan kanssakin? Sikäli mikäli tosiaan matkalle pääsee. :)
 
Noihin CB earlyihin tulee aina joku harmahtavan sinertävä viivanpaikka, ainakin mulla on tullut. Kuvittelemalla muka jotain aina mulla näkyi mut järki sanoi et nega se oli ja pelkkä viivanpaikka, samaa sanoi muutkin testit.
Tänään viimeksi kääntelin pc testiä ja vaikka tiesin et nega se oli niin halusin nähdä sen viivanpaikankin ja kyllähän sen näkyviin saa kun oikein tihrustaa. Niin monia "viivanpaikkoja" katselleena oon vaan todennut et oikeeta haamua ei tartte käännellä ja väännellä joka kulmasta vaan se kyllä sitä erottuu, olkoon kuinka himmeä tahansa.
Anteeksi että kysyin mielipidettänne. Kysyin millaiselle se haamu näyttää,en viivanpaikasta. Ja siis viivanpaikkaan ei tule väriä ei edes kuvaa tummentamalla koska siinä ei ole väriä. Äh arvasin etten osaa kysyä nii että ymmärtäisitte minut.
 
Meillä myös olisi unelmareissu isommalla porukalla ensi keväälle suunnitelmana. Tai siis niin, että muilla on, itse en ole vauva-haaveita ääneen siinä kohtaa sanonut, omassa mielessä vain pohtinut - enkä sitten myöskään reissusta ole niin osannut innostua. Kohde olisi sellainen, että sinne ei alle 6kk ikäisen kanssa, eikä myöskään raskaana, halua lähteä, eli vaihtoehto jo tässä kohtaa on vauva tai reissu. Kai reissu kuitenkin varataan, ja perutaan sitten jos tärppää/korona tai muut syyt estää...

Onko täällä muuten muita terveydenhuollossa työskenteleviä? Koronarokotetta kun ei vielä raskaana olevilla ole tutkittu, niin sitä ei raskaana ollessa saisi ottaa - eikä myöskään 2kk sisällä rokotteesta vielä suositella raskautumaan. Nyt menossa kp24 - kierto aina ollut säännöllinen 28-29, ja reiluhko tiputtelu alkoi aamusta lupaavista raskausoireista huolimatta, kai sitä nyt sitten pitäisi rokotejonoon ilmoittautua..
 
Anteeksi että kysyin mielipidettänne. Kysyin millaiselle se haamu näyttää,en viivanpaikasta. Ja siis viivanpaikkaan ei tule väriä ei edes kuvaa tummentamalla koska siinä ei ole väriä. Äh arvasin etten osaa kysyä nii että ymmärtäisitte minut.
Haamu näyttää varmaan selkeästi haalean siniselle viivalle tossa testissä. Viivanpaikka siinä saa myös usein harmaansinertävää väriä, tai ainakin sen pystyy kuvittelemaan sellaiseksi jos vähän heijastaa se pleksi siinä, joten sen voi erehtyä luulemaan myös haamuksi. Mä en oo nähny monissakaan testeissä mitä tänne foorumille on ladattu, oikein mitään, paitsi niissä mitä ei tartte tihrustaa tai muokata. Varmaan mulla on huono näyttö puhelimessa tai vikaa silmissä. Mut siks vastasin viivanpaikasta kun en nähnyt haamua ja näistä testeistä mulla on kokemusta. Anteeksi.
 
Anteeksi että kysyin mielipidettänne. Kysyin millaiselle se haamu näyttää,en viivanpaikasta. Ja siis viivanpaikkaan ei tule väriä ei edes kuvaa tummentamalla koska siinä ei ole väriä. Äh arvasin etten osaa kysyä nii että ymmärtäisitte minut.

Ei nyt jooko hermostuta tämmöisestä? Tuskin tuo vastaus oli tarkoituksella "vääränlainen". Aina saa kysyä mielipiteitä ja niitä myös on jokaisella omanlaisensa! :)
 
Ei nyt jooko hermostuta tämmöisestä? Tuskin tuo vastaus oli tarkoituksella "vääränlainen". Aina saa kysyä mielipiteitä ja niitä myös on jokaisella omanlaisensa! :)
Ei en hermostu...Tänään ollut vähän huonompi päivä. Ihankun ois PMS oireita,anteeksi vaan kärttyisyyteni. Mutta voi se täti vielä tulla kylään ja toivon ettei tulisi!
 
Itse en ole koskaan tätä kyseistä CB testiä tehnyt. Pitää tässä kierrossa kokeilla miltä itsellä näyttää!

Näyttääkö vähän siltä että testiin olisi piirtynyt kolme viivaa, kaksi tuollain viivanpaikan reunoille?
 

Liitteet

  • IMG_20210107_194706.jpg
    IMG_20210107_194706.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 198
Anteeksi että kysyin mielipidettänne. Kysyin millaiselle se haamu näyttää,en viivanpaikasta. Ja siis viivanpaikkaan ei tule väriä ei edes kuvaa tummentamalla koska siinä ei ole väriä. Äh arvasin etten osaa kysyä nii että ymmärtäisitte minut.
No mun mielestä vastaus on, että tuolta näyttää viivanpaikka, ei haamu. Siniväritesteissä vielä vaikeampi erottaa onko väriä vai ei. Itse en luota niihin yhtään.
 
Itse en ole koskaan tätä kyseistä CB testiä tehnyt. Pitää tässä kierrossa kokeilla miltä itsellä näyttää!

Näyttääkö vähän siltä että testiin olisi piirtynyt kolme viivaa, kaksi tuollain viivanpaikan reunoille?

Niin,siinä muovissa on jotain viiruja. Avasin koko testin äsken ja sieltä selvemmin erottui toinen viiva mutta ei erota onko vaaleansinisävyinen vai märkä viiva pelkästään...
20210107_195749.jpg

Ja avasin siis vasta nyt. En testiajalla.
Oh my God!! Se on oikea plussa....IIIK..
Tässä negatiivikuvassa loistaa oikein..En heti älynnyt avata ja ottaa kuvaa ilman muovikoteloa ja sitten muokkaamatta kuvaa kääntää se negatiiviksi nyt kuivuneena.
imgonline-com-ua-Negative-1XhzMINlWTRa-01.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Ihmemaanlapsi: Suosittelen lämpimästi kokeilemaan... On varmaan luotettava testi,mutta sinisävyn vuoksi kinkkisempi selvitellä onko plussa vai ei. Mutta onneksi testin saa auki ja aina voi muuntaa negatiiviksi,jotta selviää onko sinisävynen vai viivanpaikka. Tuota avatessani ihmettelin miksi siellä sama kosteudenpoistajatabletti kuin Predictorin Earlyssa. Predictor mainostaa,että ainoa (?)testi, jonka tulos jää pysyväksi ja voi säilyttää muistona. Siellä sisällä on siis sama tabletti. Herää kysymys,onko tämä myös ikuinen?
 
Pahoittelut :sad001:Heartpink
Tää on kyllä niin shittiä tää touhu.
Mä alkaisin kaivata ehkä keskustelua jossain ketjussa missä on yrityksen suhteen samassa tilanteessa olevia, jotenkin ei koe antavansa niin paljon ketjuun missä suurin osa on (niinku kuuluukin) optimistisia ja käy vaan muutaman kierron ajan kääntymässä ennen siirtymistä odotuspuolelle :Heartpink en kuitenkaan voi siirtyä lapsettomuuspuolellekaan, oon vähän väliinputoaja tässä vaiheessa.
:confused2

Mulla hieman sama homma!
Kuuluispa itekkin siihen joukkoon joka käy vain kääntymässä, mutta enpä kuulukaan. Mulla on vielä luottoa hieman noihin odottaviin hoitoihin, mutta voi kun niihin vain jo pääsisi ihan tässä kuukauden sisään. Kaikki tämä yritys, odottaminen, kivut ja pettymykset kerta toisensa jälkeen kyllä syö mieltä.
 
Haamu näyttää varmaan selkeästi haalean siniselle viivalle tossa testissä. Viivanpaikka siinä saa myös usein harmaansinertävää väriä, tai ainakin sen pystyy kuvittelemaan sellaiseksi jos vähän heijastaa se pleksi siinä, joten sen voi erehtyä luulemaan myös haamuksi. Mä en oo nähny monissakaan testeissä mitä tänne foorumille on ladattu, oikein mitään, paitsi niissä mitä ei tartte tihrustaa tai muokata. Varmaan mulla on huono näyttö puhelimessa tai vikaa silmissä. Mut siks vastasin viivanpaikasta kun en nähnyt haamua ja näistä testeistä mulla on kokemusta. Anteeksi.
Joo ei se mitään,olen vain nopea sanomaan enkä mitään pahaa tarkoittanut. Oletko testaillut jsk näillä?
Mulla ei tästä kokemuksia. Siksi kysyin täältä. Ensi kertaa ostin tämän testin.
 
Takaisin
Top