Raskaaksi 2021

Hei kaikki, ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen - onpa jännää! Olen viimeisen kuukauden ajan lukenut tätä ketjua aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja myötäelänyt kaikki hetket!

Oma tilanteeni: olen 28-vuotias, mieheni 31 ja yk1 käynnissä. Edelliset menkat alkoivat 8.3. Normaali kiertoni on melko säännöllinen 33 päivää, mutta sain ovulaatioplussan vasta sunnuntaina 28.3. eli kp 21. Siitä lähtien oikeastaan on alavatsassa tuntunut pientä kramppailua, vähän kuin vatsalihaksia aina välillä nykisi. Olen ollut pari viime päivää hyvin väsynyt ja eilen dpo 7 itkin oikeastaan koko päivän :smiley-ashamed004

Tänään on siis dpo8, alavatsassa hieman vahvempia viillon tunteita kuin aiemmin, muttei varsinaista kipua. Nyt on tullut myös pahoinvointia, eli pidättelen oikeastaan koko ajan oksennusta. Onko nyt vielä liian aikaista raskausoireille vai liittyvätköhän nämä johonkin ihan muuhun?

Tein tietty testinkin, itse näen siinä jotain mutta liekö kyseessä se kuuluisa viivan paikka, kun näin varhaisilla päivillä testailen..

https://aijaa.com/xzSChK
xzSChK

Tervetuloa mukaan uusille! :greet025

Tänään kp 15 ja ovistesti näyttää negaa. Kuinkahan pitkäks tää kierto venyy... Yleensä ovis on ollut kp 15. Eilen oli jo sen verran kovat juilimiset mahalla, että ajattelin oviksen tapahtuvan tänään. :oops: Ei auta ku odotella ja ahkerasti talletella. :p

Moikka kaikki uudet!

Rosalia, minä kyllä näen ihan kunnon haamun, en sitä perinteistä viivanpaikkaa (jota en siis yleensä ikinä edes näe :hilarious:). Uskon, että viiva lähtee tuosta vielä hienosti vahvistumaan!

Hei kaikki, ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen - onpa jännää! Olen viimeisen kuukauden ajan lukenut tätä ketjua aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja myötäelänyt kaikki hetket!

Oma tilanteeni: olen 28-vuotias, mieheni 31 ja yk1 käynnissä. Edelliset menkat alkoivat 8.3. Normaali kiertoni on melko säännöllinen 33 päivää, mutta sain ovulaatioplussan vasta sunnuntaina 28.3. eli kp 21. Siitä lähtien oikeastaan on alavatsassa tuntunut pientä kramppailua, vähän kuin vatsalihaksia aina välillä nykisi. Olen ollut pari viime päivää hyvin väsynyt ja eilen dpo 7 itkin oikeastaan koko päivän :smiley-ashamed004

Tänään on siis dpo8, alavatsassa hieman vahvempia viillon tunteita kuin aiemmin, muttei varsinaista kipua. Nyt on tullut myös pahoinvointia, eli pidättelen oikeastaan koko ajan oksennusta. Onko nyt vielä liian aikaista raskausoireille vai liittyvätköhän nämä johonkin ihan muuhun?

Tein tietty testinkin, itse näen siinä jotain mutta liekö kyseessä se kuuluisa viivan paikka, kun näin varhaisilla päivillä testailen..

xzSChK
Ihan kuin jotain näkyis mut en osaa sanoa onko viivanpaikka vai jotain muuta.. Uutta testiä ylihuomenna ni näkee vahvistuuko viiva (jos on vahvistuakseen ni sen se kyllä tekee), tsemppiä! Ei näitä turhaan sanota piinapäiviksi :thumright

Täällä tuntemukset alkaa olla sitä luokkaa että ovis on ihan parin päivän sisään. Rfsu ovistesti näytti nyt lähes plussaa kun aamulla One step oli niin selkeä nega kuin vain voi olla. Vielä en laske tuota plussaksi mutta selkeästi on vahvistunu eilisestä. Nyt vaan sata lasissa jyystöä muutaman päivän ajan ja sen jälkeen jäädään odottelemaan.

Dpo11 ja negahan se oli vaikka kuinka koitin ettiä ees viivanpaikkaa ja annoin kuivua ”roskishaamun” toivossa :hilarious: noh huomenna viel testaus ja sit menkkojen odotusta. On kyllä vähän sellanen jännä fiilis et menkat oiskin tulollaan jo vähän etuajassa. Sit ymmärtäis nää finnitkin. Voi kyllä olla maskinkin syytä, tuli pääsiäisen aikaan sen verta hikoiltua töissä se naamalla.

xzSChK
Ompa selkeä :wideyed: vahvistumista viivalle :gen014:gen014

Tervetuloa uudet! Plussaista kevättä jokaiselle!

Joku haamukin näkyi liitelevän, toivottavasti vahvistuu!

Sukupuolitoiveista... Meillä on poika, tyttö ja poika. Ois aika somaa jos seuraava olis tyttö niin olis kaks kumpaakin. Eka vaan pitäis tulla raskaaksi. Eikä kyllä haittaa yhtään vaikka tulis kaksospojat, mut jos kaikki tähdet olis mallillaan niin yksi raskaus ja pikkuprinsessa kiitos!

Kp 14 ja ovisplussa. Jei!

rosalialle viivan vahvistumista :greet025 hyvältä vaikuttaa!

on: Hoito startattu taas tähän kiertoon!
:happy093

nyt vain toivomaan että ovulaatio plus tulis vasta kp12 :smiley-angelic001
tiistaina koska silloin olisi toivoa saada PAS aika yli viikonlopusta..:smiley-angelic002

( Viimeksi oli O+ kp11 ma
ja siirto ois sattunu sunnuntaille... )

ON: kp 9 ja tänään aloitin oviksen tikuttelun. Jännä nähdä, että kuinka paljon Flon ennuste heittää, vai heittääkö ollenkaan. Kp 13 olis ovis Flon mukaan.

Oonko mä ymmärtänyt oikein, että kun tulee hymynaama siihen cb:n ovistestiin, niin se päivä olis sit dpo -1?

Tervetuloa uudet ja vahvistumista rosalia :)

Täällä nyt ollut hieman tylsä vaihe, kun vasta kp9. Viime kierrossa O+ oli kp 22 ja Flo ennustaa nyt ovista kp33 :bored::hilarious: En kyl luota tohon Flon arvioon, koska km takia kierto ollut niin pitkä. Ihan pyllystä, ettei voi merkitä sitä km sinne niin, että se arvioisi paremmin sitä kiertoa.

Mulla menossa kp11, ovis tuntemuksia on mutta liuskat tai digi ei vielä ainakaan näytä toista viivaa.

Ja ensi torstaina on punnituskäynti:smiley-angelic003
Vitsit, toivottavasti tää paino pysyy samana sinne saakka, mieluiten jopa nousis.
Lääkäri laski, että punktio ajoittuisi toukokuun ekalle viikolle jos kaikki menee ok~ tässähän voisi jopa plussata kesällä:excited001

Tervetuloa uudet ja vahvistumista rosalia :)

Täällä nyt ollut hieman tylsä vaihe, kun vasta kp9. Viime kierrossa O+ oli kp 22 ja Flo ennustaa nyt ovista kp33 :bored::hilarious: En kyl luota tohon Flon arvioon, koska km takia kierto ollut niin pitkä. Ihan pyllystä, ettei voi merkitä sitä km sinne niin, että se arvioisi paremmin sitä kiertoa.

onko sulla muuten ollut säännöllinen kierto?
Jos on, niin voisit muuttaa/lisätä niitä kuukautisten päiviä aiemmilta kuukausilta, jotta ennusteet pitäisi paremmin paikkaansa.
Tosiaan voisivat muuttaa/päivittää sovellusta niin, että km:t ja muut vois myös merkata ja ne otettais sitten ennustuksissa huomioon tai suljettaisiin pois keskiarvoja laskettaessa.

Kiitos kaikille tsempeistä! :love7

Flo toimii tosiaan ovulaation kanssa niin, että kun sovellukseen merkkaa ovisplussan, niin se ennustaa ovulaation seuraavalle päivälle. Itselläni Flo ennusti ovulaation aiempien kiertojen pituuksien perusteella kp18, mutta kun lisäsin kp21 saaneeni plussan se siirsi arvion seuraavalle päivälle (kp22). Nyt se ennustaa seuraavalle kierrolleni ovista nähtävästi kp20. Nykyinen kiertoni on siis ensimmäinen, kun tikutin ovista.

Tervetuloa uusille, toivotaan pikaista visiittiä :greet025
Jollain näkyi haamulainen, vahvistumisia!!

ON: kp7, Flo ennustelee ovista kp13. Ovistestailut ajattelin alotella kp9 :dance008

Mulla on nyt kp6 ja ovista odottelen 10-11 päivän päästä :) Pian pääsee talletuspuuhiin.

Kp 15 tänään, aamun ovistesti negaa ja äsken testailin uudestaan ni kirkuvaa plussaa näyttää. :gen053 Mahaa juilii lupaavasti.

Mulla ovistesti ei vieläkään plussa, nyt kp 26. olo ihan toivoton jo.. tänään ja eilen kyllä ollut menkkamaisia kipuja, mutta ei yhtään mitään valkovuodon muutosta tms mistä voisi ovulaatiota havaita.

onko sulla muuten ollut säännöllinen kierto?
Jos on, niin voisit muuttaa/lisätä niitä kuukautisten päiviä aiemmilta kuukausilta, jotta ennusteet pitäisi paremmin paikkaansa.
Tosiaan voisivat muuttaa/päivittää sovellusta niin, että km:t ja muut vois myös merkata ja ne otettais sitten ennustuksissa huomioon tai suljettaisiin pois keskiarvoja laskettaessa.

Ei oo säännöllinen kierto. Ennen km kierto ollut 32-46 päivän välillä. Toivottavasti kierto ei olis yli 40 päivää :sorry:

Takaisin