Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä poistun foorumilta kokonaan, kun pääsin yypeen kyttäyslistalle. Ilmeisesti ei ois saanut sanoa, että Haukikannon osaanotot ja pikaisen toipumisen toivotukset herätti kummastusta. Vaikka reagointien perusteella en oo edes ainoa, joka näin ajatteli.
Että kai se sit on tsemppaavaa ja kannustavaa käyttäytyä kuin keskenmeno ois jo tapahtunut vaikka todellista tilannetta ei voi tietää.
Toivottavasti se olis se syy eikä olisikaan mitään vakavaa!Aion soittaa tiistaina yksityiselle ja kysyä pääsisinkö varhaisultraan aiemmin tämän vuodon vuoksi. Alunperin aika oli varattu 15.4.
Mulla gyne totes 2018 ektopiaa kohdunsuulla kun vuoteli yhdyntöjen jälkeen mutta en tiiä voiko se vaivata vieläkin?
Hellurei!Hellou Uus haaveilija täällä. Luin koko ketjun ja nyt itse aattelin kirjottaa meidän yrityksestä. Ollaan molemmat yli pari kymppisiä.
Meillä siis yritystä takana 9kk ja ei yhtään raskautta takana. Tässä kierrossa sain elämäni ensimmäisen ovulaatiplussan 30.3 ja hirveet kivut oli kans. Nyt eletään piina päiviä dpo 5 tai 6 ei oikee mitään tuntemuksia oo.
Kiva saada vertaistukea ku ei oikee ketään oo kelle jaksais näitä asioita.
Itse olen käyttänyt Premom sovellusta. Siinä näkyy lämmöt ja ovulaatio, kuukautiset ja hedelmälliset päivät. Jos tikuttaa oviksen ja mittaa niin ne näkyy siinä samalla kartalla.Bumble, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! Ja kiva, että Limputti löysi tänne!
Täällä oli pelkkää toiveajattelua, kp1. Epätoivo meinaa kalvaa, mutta kyllä tämä taas tästä. Kai
Onko kenelläkään tietoa androidille saatavilla olevasta kuukautiskalenterista, johon saisi merkittyä selkeästi myös tikutetut ovulaatiot? Tämänhetkisessä kalenterissa, ja muutamassa jota tutkin, oli faktana merkittävänä pelkästään menkkojen ajankohta, ja ovulaatio meni automaattisella laskukaavalla ilman mahdollisuutta merkitä sitä itse... Suosituksia?