Raskaaksi 2021

Mulla 4 tyttöä ja 3 poikaa. Tuossa just 10 vuotias poika tokas että äiti oletko sie paksuna:grin Olen siis tosi hoikka mutta maha on oikeasti niin turvonnut nyt. Mutta kuukautiset pitäis viikon päästä alkaa jos alkaa

Me miehen kanssa molemmat toivotaan tyttöä, mutta poikakin on yhtä toivottu ja haluttu:shy:

Täällä kp10, tallettelut aloitettu eilen ja huomenna jatkuu. Ovismahakivut on tulleet jo ja vatsa on toiminut kaksi päivää vähän turhankin vilkkaasti:hilarious:

Mä vietin ihanan rennon päivän tänään, vaikka herätinkin itseni jo kuudelta.
Sain rauhassa syödä aamupalaa ja käytin koko aamupäivän virkkaamiseen ennenkö mies heräs. Pitää saada keskeneräisiä töitä tehtyä alta pois että voi tehdä uusia, alkaa säilytystila loppumaan kun on vilttiä, mattoa, sukkaa ja nallea joka puolella:laughing021

Meillä on ensin 2 poikaa ja sen jälkeen 3 tyttöä. Molempien suvuissa valtaosa on poikia ja onkin ollut suuri ihmetys se miten meillä on tyttöjä enemmän kuin poikia. Mulle on nyt ihan sama kumpi tulis kunhan tulis.

Mä oon aloittanu testailut. Tuossa aiemminkin jo, mut ne oli noita susipaskoja onestepin herkkiä, niin ois saanu varmaan paiskata suoraan menemään :grin

Apteekin ultra ekana
Ja sit pc, mut se on testiajan jälkeen
Ja mä en nyt tiiä dpoista. Voi olla et ovisplussa ois mahdollisesti tullu viime sunnuntaina. Et en usko et niidenkään puolesta vois vielä mitään testissä näkyä. Mut katotaan nyt, että vahvistuuko vaiko mitä tapahtuu.

Villi veikkaus, et molemmat viivanpaikkoja vaan.
Jos ny kukaan mitään näkee, mulla on varmaan superviivalasit :hilarious:

Jotain tuntemuksia on edelleen. Samoja ku tuos aiemmin lähinnä. Levossa menkkajuilinnat.

Liitteet

• 20210405_171740.jpg
    20210405_171740.jpg
    51.7 KB · Katsottu: 142
  • 20210405_203109.jpg
    20210405_203109.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 151
Minä poistun foorumilta kokonaan, kun pääsin yypeen kyttäyslistalle. Ilmeisesti ei ois saanut sanoa, että Haukikannon osaanotot ja pikaisen toipumisen toivotukset herätti kummastusta. Vaikka reagointien perusteella en oo edes ainoa, joka näin ajatteli.
Että kai se sit on tsemppaavaa ja kannustavaa käyttäytyä kuin keskenmeno ois jo tapahtunut vaikka todellista tilannetta ei voi tietää.

Mun MIELESTÄNI aika outoo sulta vetää tää kortti, kun oot jo aiemminkin kirjottanut julkisesti ja nyt ilmeisesti kiukuttelet, kun joku jopa haluu LUKEE, mitä kirjotat. Ihan mielenkiinnosta, lähdetkö ovet paukkuen myös facebookista, twitteristä, instagrammista ja muualta somesta, jos joku alkaa seurata sun profiilia ja on kiinnostunut sisällöstä, jota tuotat? Mä luulin, että nää alustat on just siks, että voi seurailla muiden juttuja, mut ei kai sitten!

Aion soittaa tiistaina yksityiselle ja kysyä pääsisinkö varhaisultraan aiemmin tämän vuodon vuoksi. Alunperin aika oli varattu 15.4.
Mulla gyne totes 2018 ektopiaa kohdunsuulla kun vuoteli yhdyntöjen jälkeen mutta en tiiä voiko se vaivata vieläkin?
Toivottavasti se olis se syy eikä olisikaan mitään vakavaa!

Tsemppiä kaikille epätietoisuuteen, tiedän tunteen.. :sad001 :Heartred

Toisten tsemppaaminen on näissä asioissa välillä tosi vaikeaa koska kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Joku voi haluta faktoja, toinen taas varautua pahimpaan ja puhua siitä. Jotkut toivovat positiivisia ajatuksia ja uskon valamista siihen, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. En usko että kukaan haluaa näissä tilanteissa aiheuttaa pahaa mieltä kun yrittää lohduttaa. :Heartred

Oma kierto kesken ja odotellaan että uusi alkaisi että pääsisi taas ovista etsimään

Jep toivotaan, että kaikki menee hyvin. Verta ei oo tänään tullu yhtään ja raskausoireet on läsnä. Myös alavatsalla on ollu paljon tuntemuksia. Meinasin oksentaa tänään matkalla kauppaan. Tuon vuotelun jälkeen otan kyllä kaikki raskausoireet ilolla vastaan:Heartred

Muokattu viimeksi:
Hellou Uus haaveilija täällä. :smiley-angelic003Luin koko ketjun ja nyt itse aattelin kirjottaa meidän yrityksestä. Ollaan molemmat yli pari kymppisiä.
Meillä siis yritystä takana 9kk ja ei yhtään raskautta takana. Tässä kierrossa sain elämäni ensimmäisen ovulaatiplussan 30.3 ja hirveet kivut oli kans. Nyt eletään piina päiviä dpo 5 tai 6 ei oikee mitään tuntemuksia oo.
Kiva saada vertaistukea kun ei oikein ketään ole kelle jakaisin näitä asioita.:sorry:

Muokattu viimeksi:
Bumble, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! Ja kiva, että Limputti löysi tänne! :happy:

Täällä oli pelkkää toiveajattelua, kp1. Epätoivo meinaa kalvaa, mutta kyllä tämä taas tästä. Kai :grin

Onko kenelläkään tietoa androidille saatavilla olevasta kuukautiskalenterista, johon saisi merkittyä selkeästi myös tikutetut ovulaatiot? Tämänhetkisessä kalenterissa, ja muutamassa jota tutkin, oli faktana merkittävänä pelkästään menkkojen ajankohta, ja ovulaatio meni automaattisella laskukaavalla ilman mahdollisuutta merkitä sitä itse... Suosituksia? :bored:

Täälä tikutettu (onneksi) vielä ihan huvikseen ovista vähän ennen puolta yötä kun kotiuduin töistä ja tulikin ekaa kertaa pitkään aikaan selvä plussa!! :dance008 just ehdittiin sitä ennen tallettelemaankin eli nyt on ainakin ajoitus kohdillaan. Talletteluja ollut myös eilen ja siitä taaksepäin joka toinen päivä, huomenna sitten vielä :love022 tulipa hyvä mieli tästä ja innolla odotan jopa ylihuomenna aloitettavia teroja.

@Aela tsemppiä!! :Heartred Sovelluksiin liittyen, flo:ssa on mahdollista merkitä ovisplussa kalenteriin, jolloin ovis tulee näkymään seuraavalle päivälle :)

Aamuvirtsasta pc:n selkeä nega :sorry:
Ei oikeasti pitäisi ikinä ostaa rfsu:n testejä, antaa vaan turhaa toivoa.

Edelleen menkkaoireet loistaa poissaolollaan, tissit on edelleen *****nan kipeät, väsymys aivan kamalaa ja huippaus ja heikotus on läsnä. Eli aivan kuin edellisten raskauksien alussa. Mutta tällä testi määrällä kai pitäisi jo uskoa, että ei siellä mitään toiveita suurempaa kasva :rolleyes:

Mies eilen jo sanoi, että ei se viiva siihen tikkuun tule!
Totesin silti testaavani varmaan sinne asti, kun/jos ne menkat päättää joskus alkaa.
Alan olla lähikaupassa ja lähiaoteekissa niin tuttu näky, että taidan laittaa jo tilaukseen testejä.

Onko suositella hyviä testejä, joita saisi edullisesti tilattua ison kasan, ja jotka eivät antaisi räikeää viivanpaikkaa? :)

Liitteet

• IMG_20210406_053356.jpg
    IMG_20210406_053356.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 145
Ja Bublelle mun on pitänyt jo monesti kirjoittaa (en ole varma oonko tässä ketjussa jo kirjoittanutkin), mutta mulla on kokemusta sekä raskaudesta, jossa vuoto ja kivut oli harmittomia, ja jossa ne oli merkki keskeytyneestä keskenmenosta.

Viimeisin oli keskenmeno, mutta loppuun asti edennyt oli vuosia sitten.
Vuosin koko raskauden ja välillä melko runsaastikin. Joskus holahti pönttöön isompi määrä kirkasta verta, joskus siteeseen jäi ruskeaa.
Ilmeisesti kohdunsuulla sijainnut istukka aiheutti vuodot, ja olivat siis harmittomia :)
Vuotoon lisättyä melko kovat venymiskivut, niin olihan se stressaavaa ja pelottavaa, varsinkin esikoisen odottajalle.
Mutta niin vaan terve tyttö tuli laskettuna päivänä :grin

Tsemppiä sulle!
Mä kannustan suremaan vasta sitten kun/jos sen aika on :)

Hellou Uus haaveilija täällä. :smiley-angelic003Luin koko ketjun ja nyt itse aattelin kirjottaa meidän yrityksestä. Ollaan molemmat yli pari kymppisiä.
Meillä siis yritystä takana 9kk ja ei yhtään raskautta takana. Tässä kierrossa sain elämäni ensimmäisen ovulaatiplussan 30.3 ja hirveet kivut oli kans. Nyt eletään piina päiviä dpo 5 tai 6 ei oikee mitään tuntemuksia oo.
Kiva saada vertaistukea ku ei oikee ketään oo kelle jaksais näitä asioita.:sorry:
:greet025 Hellurei!

Täällä flo ennustaa ovista huomiselle mutta testit on toista mieltä. Eiköhän se pian kumminkin tule. Ei ainakaan pitäis jäädä yrityksen puutteesta kiinni nyt.

On: koitan täällä saada PAS:siin liittyvät asiat sovittua, josko saisi tähän kiertoon onnistumaan..:shy:
takaisin soittoa odotellessa:rolleyes:

Bumble, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! Ja kiva, että Limputti löysi tänne! :happy:

Täällä oli pelkkää toiveajattelua, kp1. Epätoivo meinaa kalvaa, mutta kyllä tämä taas tästä. Kai :grin

Onko kenelläkään tietoa androidille saatavilla olevasta kuukautiskalenterista, johon saisi merkittyä selkeästi myös tikutetut ovulaatiot? Tämänhetkisessä kalenterissa, ja muutamassa jota tutkin, oli faktana merkittävänä pelkästään menkkojen ajankohta, ja ovulaatio meni automaattisella laskukaavalla ilman mahdollisuutta merkitä sitä itse... Suosituksia? :bored:
Itse olen käyttänyt Premom sovellusta. Siinä näkyy lämmöt ja ovulaatio, kuukautiset ja hedelmälliset päivät. Jos tikuttaa oviksen ja mittaa niin ne näkyy siinä samalla kartalla.

Tervetuloa mukaan Limputti! :)

Bumble: Tsemppiä ja toivotaan, että kaikki olisi hyvin siellä. :happy:

Alinah: Voimahalit! Onneksi olette päässeet vähän tuulettumaan ja saamaan ajatuksia hetkeksi vähän muualle. Mekin käytiin pikkureissulla ja se piristi arkea kummasti.

ON: Täällä mennään DPO6 eikä oikein mitään oireita. Luulen lämpöjen ja matalan ovulaationousun perusteella, etten ole ovuloinut laisinkaan tai jos olen niin hyvin heikko sellainen. Aloitin kyllä sen laihiksen, niin sekin saattaa sotkea kiertoa. Mutta seuraavaa kiertoa odottaessa tylsistyneenä. :dead:

Takaisin