Raskaaksi 2021

Meillä eka on tyttö, tuli kans hommailemalla reilusti ennen ovista. :) Ei kyllä ollut mitenkään tarkoituksella. Mies haluaisi vielä pojan, ite oon vähän kaksijakoisissa fiiliksissä. Ois ihanaa jos ois siskokset, mulla itelläni on kyllä sisko sekä veli ja se on kivaa. Mut tyttö senkin takia kun esikoiselta on ihania vaatteitakin valmiina yms. Tää on jäämässä vikaks lapseksi.. ehkä.. et varmaan innostus ja harmi tulis sitten kumpi vaan :nailbiting:

Samoja fiiliksiä täällä! Esikoinen tyttö. Ehkä hitusen enemmän kallistun siihen, että vähän tietoisesti olen yrittänyt ajoittaa hommailut oviksen aikaan, että tulisi poika. Aina olen ajatellut, että olisi kaksi lasta. Tyttö ja poika, mutta se jää nähtäväksi :smiley-angelic002 Iloinen olisin kyllä kummastakin ja jotenkin itsestä tuntuu pahalta edes sanoa ääneen, että toivoisi toista sukupuolta enemmän. Ihania tyttövaatteita olen minäkin säilyttänyt :love7

Täällä Dpo 6. Ei ole vieläkään kovin toiveikas olo, mutta nyt on ainakin ovistesteillä pongattu parhaat päivät ja peittoa heiluteltu ahkeraan, joten yrityksestä ei ole tässä kierrossa puutetta.

Meillä ois nyt tyttö ultran mukaan tulossa ja kikkailuja käytettiin, koska miehen suvussa syntyy vaan poikia.

Netistä löytyi gender swaying haulla tietoa tästä metodista. Mä siis jätin tietyt ruoka-aineet pois ja join paljon karpalomehua. Sen lisäksi yhdyntä oli 2 päivää ennen ovista, eli kun o+ tuli testiin ei saanut enää touhuta ja ainakin meillä tää toimi.

Lapset on lahjoja on kumpia vaan, mutta mun mielestä kikka kolmosia saa kokeilla. Meidänkin poika on maailman ihanin. :)

Pelkkä ajoitus ei toimi. Tutkimuksen mukaan tarvitaan myös tietynlainen ruokavalio ja tää oli tosi laaja tutkimus tehty usassa. 80% sai tytön jos noudatti ruokavaliota, sekä ajoitusta.

Pojan saa tekemällä päin vastoin. :love7

Mielenkiintoinen aihe! Heti rupesin vain miettimään, että miten mikään naisen tekemä asia voisi vaikuttaa sukupuoleen? Kun sukupuolen määrittää siittiöt? Piti sit ihan tarkistaa, ote Terveyskirjastosta:
"Yksilön geneettinen sukupuoli määräytyy X- tai Y-kromosomin sisältämän siittiön hedelmöittäessä munasolun. Naiset perivät kaksi X-sukukromosomia, yhden kummaltakin vanhemmalta. Miehet perivät X-kromosomin äidiltään ja Y-kromosomin isältään. Tulevan lapsen sukupuolen määrittää siis siittiö."

Mutta niin kuin sanoin, mielenkiintoinen aihe! Olen myös kuullut, että ajoituksilla sun muilla ei olisi merkitystä. :confused005 Voiko kaikki sitten olla sattumaa, kun joku on onnistunut ajoituksilla, tai kuten teillä, ruokavaliolla ja ajoituksella?
Onnea tytöstä! :love7

Mielenkiintoinen aihe! Heti rupesin vain miettimään, että miten mikään naisen tekemä asia voisi vaikuttaa sukupuoleen? Kun sukupuolen määrittää siittiöt? Piti sit ihan tarkistaa, ote Terveyskirjastosta:
"Yksilön geneettinen sukupuoli määräytyy X- tai Y-kromosomin sisältämän siittiön hedelmöittäessä munasolun. Naiset perivät kaksi X-sukukromosomia, yhden kummaltakin vanhemmalta. Miehet perivät X-kromosomin äidiltään ja Y-kromosomin isältään. Tulevan lapsen sukupuolen määrittää siis siittiö."

Mutta niin kuin sanoin, mielenkiintoinen aihe! Olen myös kuullut, että ajoituksilla sun muilla ei olisi merkitystä. :confused005 Voiko kaikki sitten olla sattumaa, kun joku on onnistunut ajoituksilla, tai kuten teillä, ruokavaliolla ja ajoituksella?

ajotuksen suhteen, muistaakseni tyttösiittiöt on sinnikkäämpiä ja säilyvät hengissä pidempään! Että jos muutaman päivän ennen ovista hommailee, siellä ois tyttösiittiöt elossa vielä kun munasolu saapuu paikalle

:finger:

Ilmeisesti naisen tekemiset vaikuttaa siinä, että minkä siittiön munasolu hyväksyy. Tästä muistan lukeneeni jonkin artikkelin, mutta on kyllä tosi onnetonta argumetointia mun osalta, kun en muista mikä tai milloin eikä mulla oo ees mitään linkkiä :dance008

Mä testasin dpo10 negan. Noi mun testit ei oo kyllä niitä herkimpiä vaan niitä 25mIU. Että vieläkö on toivoa? Missähän vaiheessa noi 25 näyttäis jos ois raskaana? Menkkojen pitäis alkaa vasta lauantaina.

Hmm te joilla on toiveissa tyttö, kuinka paljon etukäteen aloitatte tallettelut ennen ovista? Mielenkiinnosta kysyn. :grin

Meillä poika, mutta sinänsä ei väliä onko toinen tyttö vai poika - myös veljekset olisivat ihana yhtälö. :)

Mä testasin dpo10 negan. Noi mun testit ei oo kyllä niitä herkimpiä vaan niitä 25mIU. Että vieläkö on toivoa? Missähän vaiheessa noi 25 näyttäis jos ois raskaana? Menkkojen pitäis alkaa vasta lauantaina.
Mulla oli ainaki dpo 10 10miullakin ihan haamulainen (tosin selkeä) vielä. Tuskin olis näkyny 25miulla vielä :angelic: eli vielä toivoa on. Eikä munasolu vielä välttämättä ole edes kiinnittynyt dpo 10, joskus se voi mennä jopa dpo 12 saakka kiinnittyminen :wink

ajotuksen suhteen, muistaakseni tyttösiittiöt on sinnikkäämpiä ja säilyvät hengissä pidempään! Että jos muutaman päivän ennen ovista hommailee, siellä ois tyttösiittiöt elossa vielä kun munasolu saapuu paikalle

Tästä olen kyllä kuullut, mutta sitten kuulin, ettei ne olisi sinnikkäämpiä tmv :hilarious: en nyt itsekään osaa tätä perustella tai ole varma onko tämä faktatietoa :hilarious: pitäisi varmaan joltain alan ihmiseltä kysyä :p ehkä kyselen joskus ivf yhteydessä :angelic:

Oikeastaan miehen haaveissa olisi tyttö ja minulla ei ole niin väliä, kunhan olisi terve. Tosin lähiperheeseen syntymässä just poika joten olisi mukava, kun olisi kaksi pientä, tyttö ja poika. :rolleyes:

Meillä ajatellaan just noin, että aikaisemmat tallettelut sais todennäköisemmin tytön aikaiseksi koska ne siittiöt on sitkeämpi. Tiedäpä sitten onko sillä oikeasti mitään merkitystä. Taitaa olla lopulta ihan tuurista kiinni. :smug:

Me ollaan tallettelut aloitettu ehkä viikko aikaisemmin, vähän vaihtelevasti. Ovulaatioon asti ollaan jatkettu, tosin sen jälkeen tullut tauko, koska ovulaatiokivut tappaa halut aika mukavasti.

Minä poistun foorumilta kokonaan, kun pääsin yypeen kyttäyslistalle. Ilmeisesti ei ois saanut sanoa, että Haukikannon osaanotot ja pikaisen toipumisen toivotukset herätti kummastusta. Vaikka reagointien perusteella en oo edes ainoa, joka näin ajatteli.
Että kai se sit on tsemppaavaa ja kannustavaa käyttäytyä kuin keskenmeno ois jo tapahtunut vaikka todellista tilannetta ei voi tietää.

Oikein hedelmällistä kevättä kaikille :greet025

Me pyritään oviksen aikoihin tallettelemaan vähintään joka toinen päivä.

Mies toivoisi tyttöä, kun miehellä on jo kaksi poikaa (oma ja meidän yhteinen). Mulla on tyttö ja kaksi poikaa (toinen pojista siis se meidän yhteinen :grin) eikä mitään väliä vauvan sukupuolella, kunhan vaan on terve ja saadaan syliin asti. :Heartred

Foorumin ylläpidossa haluamme varmistaa kaikkien käyttäjiemme viihtyvyyden. Mahdollisissa riitatilanteissa ylläpito seuraa tilannetta ja sen kehittymistä ja tarvittaessa puuttuu. Täällä on ollut puuttumisen aihetta syystä tai toisesta useana kuukautena, joskus keskustelun ja tilanteiden seuranta vaatii myös käyttäjien seurantaa.
Täällä saa keskustella vaikka olisi eri mieltä asioista, mutta kaikkien tulee miettiä miten. Esimerkiksi joskus joku provosoi ja joku provosoituu. Väärinymmärryksiäkin sattuu. Toivottavasti keskustelu täällä jatkuu ilman, että kukaan pahoittaa mielensä ja kaikki saavat vertaistukea ja sen plussan testiin.

Terveisin Bella Swan, admin

Me pakattiin eilen auto, ja lähdettiin yöksi miehen sedän perheen luokse. Grillattiin, syötiin vatsat täyteen, saunottiin ja pelattiin lautapelejä kun meidän pojat oli laitettu nukkumaan. Hauskaa oli! Tää tuli niin hyvään saumaan. :Heartpink

Me pakattiin eilen auto, ja lähdettiin yöksi miehen sedän perheen luokse. Grillattiin, syötiin vatsat täyteen, saunottiin ja pelattiin lautapelejä kun meidän pojat oli laitettu nukkumaan. Hauskaa oli! Tää tuli niin hyvään saumaan. :Heartpink
Ihanaa että sulla on jotain kivaa menoa ja tekemistä! Se on niin parasta hoivaa hyvässä seurassa <3.

Mulla oli ainaki dpo 10 10miullakin ihan haamulainen (tosin selkeä) vielä. Tuskin olis näkyny 25miulla vielä :angelic: eli vielä toivoa on. Eikä munasolu vielä välttämättä ole edes kiinnittynyt dpo 10, joskus se voi mennä jopa dpo 12 saakka kiinnittyminen :wink
Kiitti vastauksesta! Pitääpä nyt sit seurailla ja tehdä huomenna taas uutta. Tai josko oottais jopa ylihuomiseen (ei muuten onnistu..)

Täällä tänään kp1 ja yk 9 (kuukausina kuitenkin jo 17) lähti käyntiin... Mutta nyt tiedän mistä mahdollisesti tunnistan ovulaation jatkossa ja jäihän tämä kierto kuitenkin vain 40 päiväiseksi keskenmenon jälkeen (mulla ollut niitä 50-60 ja jopa 120 päiväisiä kiertoja) joten sanoisin että fiilis on hyvä joka tapauksessa... :)

Samoja fiiliksiä täällä! Esikoinen tyttö. Ehkä hitusen enemmän kallistun siihen, että vähän tietoisesti olen yrittänyt ajoittaa hommailut oviksen aikaan, että tulisi poika. Aina olen ajatellut, että olisi kaksi lasta. Tyttö ja poika, mutta se jää nähtäväksi :smiley-angelic002 Iloinen olisin kyllä kummastakin ja jotenkin itsestä tuntuu pahalta edes sanoa ääneen, että toivoisi toista sukupuolta enemmän. Ihania tyttövaatteita olen minäkin säilyttänyt :love7

Täällä Dpo 6. Ei ole vieläkään kovin toiveikas olo, mutta nyt on ainakin ovistesteillä pongattu parhaat päivät ja peittoa heiluteltu ahkeraan, joten yrityksestä ei ole tässä kierrossa puutetta.

Meillä oli myös esikoinen tyttö ja aattelin jos toinen ois poika. Noh tyttö tuli. Sit aattelin jos kolmas ois poika. Noh tyttö tuli nyt oon sit kolmen tytön äiti.

Minä poistun foorumilta kokonaan, kun pääsin yypeen kyttäyslistalle. Ilmeisesti ei ois saanut sanoa, että Haukikannon osaanotot ja pikaisen toipumisen toivotukset herätti kummastusta. Vaikka reagointien perusteella en oo edes ainoa, joka näin ajatteli.
Että kai se sit on tsemppaavaa ja kannustavaa käyttäytyä kuin keskenmeno ois jo tapahtunut vaikka todellista tilannetta ei voi tietää.

Oikein hedelmällistä kevättä kaikille :greet025

Voi ei. Tsemppiä sinne ja kovia plussa puhureita.
Joo itellekkin kyllä särähti sama kommentti korvaan, mutta eikun pahotteluja jatkossa ja unohdetaan optimistisuus. :smiley-ashamed004

Hei taas!

Kyse ei todellakaan ole siitä, ettei täällä saisi sanoa jos jokin herättää kummastusta. Tottakai täällä saa keskustella! On kuitenkin toivottavaa tehdä se toisia loukkaamatta, puolin ja toisin.:pompus:

Terveisin ylläpito

Takaisin