Liliana-
Vauhtiin päässyt keskustelija
Meillä eka on tyttö, tuli kans hommailemalla reilusti ennen ovista. :) Ei kyllä ollut mitenkään tarkoituksella. Mies haluaisi vielä pojan, ite oon vähän kaksijakoisissa fiiliksissä. Ois ihanaa jos ois siskokset, mulla itelläni on kyllä sisko sekä veli ja se on kivaa. Mut tyttö senkin takia kun esikoiselta on ihania vaatteitakin valmiina yms. Tää on jäämässä vikaks lapseksi.. ehkä.. et varmaan innostus ja harmi tulis sitten kumpi vaan
Samoja fiiliksiä täällä! Esikoinen tyttö. Ehkä hitusen enemmän kallistun siihen, että vähän tietoisesti olen yrittänyt ajoittaa hommailut oviksen aikaan, että tulisi poika. Aina olen ajatellut, että olisi kaksi lasta. Tyttö ja poika, mutta se jää nähtäväksi Iloinen olisin kyllä kummastakin ja jotenkin itsestä tuntuu pahalta edes sanoa ääneen, että toivoisi toista sukupuolta enemmän. Ihania tyttövaatteita olen minäkin säilyttänyt
Täällä Dpo 6. Ei ole vieläkään kovin toiveikas olo, mutta nyt on ainakin ovistesteillä pongattu parhaat päivät ja peittoa heiluteltu ahkeraan, joten yrityksestä ei ole tässä kierrossa puutetta.