Raskaaksi 2021

Ja anteeksi omanapailu. Haukikanto sinulle tuhannesti onnea plussasta:love7
Ei se mitään, ymmärrän täysin ja otan osaa suruusi, omanapaile rauhassa, se on täysin suotavaa!!! Toivotaan että toivut äkkiä ja saat pian onnistuneen raskauden! <3

Itelläkin on takana 2 km ennen onnistunutta raskautta ja tässä neljännessä (nykyisessä) tärpissä myös on mielessä että homma voi mennä kesken vaikka miten myöhään jopa.

Aion soittaa tiistaina yksityiselle ja kysyä pääsisinkö varhaisultraan aiemmin tämän vuodon vuoksi. Alunperin aika oli varattu 15.4.
Mulla gyne totes 2018 ektopiaa kohdunsuulla kun vuoteli yhdyntöjen jälkeen mutta en tiiä voiko se vaivata vieläkin?

Minulla oli myös vuotelua kun raskauduin joulukuussa. Kävin varhaisultrassa 6+3 ja kaikki oli ok, mutta siitä muutaman päivän päästä alkoi tuhruttelu. Ensin parina päivänä vain aamulla pyyhkiessä tuli rusehtavaa vuotoa, sitten parina päivänä tuli päivälläkin paperiin hetkittäin, hyvin vähän ja sen jälkeen muuttui veriseksi ja meni kesken :sorry:

Aion soittaa tiistaina yksityiselle ja kysyä pääsisinkö varhaisultraan aiemmin tämän vuodon vuoksi. Alunperin aika oli varattu 15.4.
Mulla gyne totes 2018 ektopiaa kohdunsuulla kun vuoteli yhdyntöjen jälkeen mutta en tiiä voiko se vaivata vieläkin?

Kunpa pääsisit nopeammin ultraan niin ei tarttis elää epätietoisuudessa. :Heartred

Niin kun joku sano et alkuraskaudessa on normaalia jos tulee tiputtelu vuotoa. Ja repäisykivutkin on normaaleja kannatti ien venymisiä. En ois huolissani, jos ei ala sit kunnon vuoto. Ja en suosittele tökkimään sitä kohdunsuuta, limakalvot on raskauden aikana verestävät ja sekin voi sit aiheuttaa vuoteluja. Paitsi taisit sanoo et ruskeeta vuotoa tullut. Yritä nauttia nyt vaan raskaudesta, sit vasta murehtia jos on kunnolla sen aihetta :Heartbigred:Heartbigred

Rfsu ja viivanpaikat. Lähikaupassa ei muita ollut, ja ajattelin että jos se selkeä viiva on, nii ei tarvii arpoa. Edellisen testin tein joskus muutama päivä sitten.
Tissit edelleen kipeät, jotkut ruuat aiheuttaa pahoinvointia heti syönnin jälkeen ja väsymys on jotain järkyttävää.
Mutta ei tää testi nyt yhtään auttanut asiaa :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210404_183416.jpg
    IMG_20210404_183416.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 194

Täällä ektopia-ekspertti (joka tosin poltatutti omansa pois) vastaa, että hyvinkin voi vaivata vieläkin, nyt raskaana ollessa varsinkin! Kohdunsuun verenkierto myös vilkastuu ja ektopiahan on käytännössä liian pinnassa olevia verisuonia, vääränlainen kudostyyppi väärässä paikassa, vuotaa erittäin herkästi. Mulle gyne sanoi, että jos en hoidata sitä nyt pois, ramppaan viikottain hänen vastaanotolla vuotelun takia jos tulen raskaaksi :rolleyes: Ja noilla mainitsemillasi laittaisin juurikin melko pitkälti ektopiavuotelun piikkiin nämä tuhruttelut.

Kp 14 ja taas on tämä ihana aika, kun pääsee yrittämään. Parit tallettelut jo tehty valmiiksi, vaikka oikea aika onkin kp 16-17 kohdilla. Haaveissa tyttö, niin parempi aloitella aikaseen tallettelut. :rolleyes:

Hyviä uutisiaakin tullut, kun pääsin eroon stressinlähteestä, mikä vaivannut viime kuukaudet tätä elämää. Ihana herätä aamuisin, kun sydän ei hakkaa täysiä, ja joka päivä niin hyvä mieli. Jospa tämä toisi myös onnea odotukseen. :smiley-angelic001

Luulen, että stressi ollut osasyynä mm. siihen, että esim. viime kierrossa taisi jäädä koko ovulaatio väliin. Nyt on selkeät ovulaation lähestymisen merkit ja odotukset taas korkealla.

:smiley-bounce013:smiley-bounce013:smiley-bounce013

• Tykkään
Reaktiot: elo
Niin kun joku sano et alkuraskaudessa on normaalia jos tulee tiputtelu vuotoa. Ja repäisykivutkin on normaaleja kannatti ien venymisiä. En ois huolissani, jos ei ala sit kunnon vuoto. Ja en suosittele tökkimään sitä kohdunsuuta, limakalvot on raskauden aikana verestävät ja sekin voi sit aiheuttaa vuoteluja. Paitsi taisit sanoo et ruskeeta vuotoa tullut. Yritä nauttia nyt vaan raskaudesta, sit vasta murehtia jos on kunnolla sen aihetta :Heartbigred:Heartbigred
Tiedän kyllä repäisykipujen olevan normaalia raskaudessa, niitä oli myös esikoisen raskaudessa paljon :)
En kyllä sanoisi että olen "tökkinyt" kohdunsuuta vaan sormenpäällä koskettanut:angelic:

Mulla dpo9 ja nega testattu. Hätähousuna liikenteessä.

muutama inhottava finni on kyllä ilmestynyt naamaan mutta en tiedä onko oire. Joskus oon raskausoireisiin liitettävän flunssan? Tietääkö joku tälle jotain selitystä? Mulla siis nenä vuotaa ja piti ihan käydä tikkua ottamassa nokkaan.

Ei se mitään, ymmärrän täysin ja otan osaa suruusi, omanapaile rauhassa, se on täysin suotavaa!!! Toivotaan että toivut äkkiä ja saat pian onnistuneen raskauden! :Heartred

Itelläkin on takana 2 km ennen onnistunutta raskautta ja tässä neljännessä (nykyisessä) tärpissä myös on mielessä että homma voi mennä kesken vaikka miten myöhään jopa.
Anteeksi, mut mun mielestä on erikoista ottaa osaa ja toivottaa pikaista toipumista tilanteessa, kun ei voi tietää onko mennyt/menossa kesken.

Mun mielestä kuulostaa hyvältä tilanne ja yrittäisin olla murehtimatta. Toivottavasti pääsis tsekkaan tilanteen pian.

Anteeksi, mut mun mielestä on erikoista ottaa osaa ja toivottaa pikaista toipumista tilanteessa, kun ei voi tietää onko mennyt/menossa kesken.

Mun mielestä kuulostaa hyvältä tilanne ja yrittäisin olla murehtimatta. Toivottavasti pääsis tsekkaan tilanteen pian.
Tietysti kaikki toivoo parasta! Veikkaan että todella monella raskaanaolevalla värilliset vuotelut pelottaa ja pelkää pahinta. Ne on todella pitkiä päiviä kun ei tiedä! Eikö silloin kuulu ottaa osaa ja toivoa että pelottava tilanne menisi ohi? Joko onnellisesti vauva kyydissä keikkuen silti tai muutoin.

...ihme somepoliisimeininki jatkuu edelleen...

Tietysti kaikki toivoo parasta! Veikkaan että todella monella raskaanaolevalla värilliset vuotelut pelottaa ja pelkää pahinta. Ne on todella pitkiä päiviä kun ei tiedä! Eikö silloin kuulu ottaa osaa ja toivoa että pelottava tilanne menisi ohi? Joko onnellisesti vauva kyydissä keikkuen silti tai muutoin.

...ihme somepoliisimeininki jatkuu edelleen...
Voi hyvää päivää.
Kyllä kuuluu osoittaa empatiaa ja sympatiaa toisen ahdistavassa tilanteessa, mutta _minun mielestäni_ myös tsempata ja toivoa, että kaikki olisi hyvin varsinkin kun kaikki tähän asti ilmennyt on normaalia alkuraskaudessa eikä edes kuulosta erityisen huolestuttavalta.
Eikä jotenkin olettaa, että pahin on jo tapahtunut. Koska vaikea tuota sun kommenttia on mitenkään muulla tavalla tulkita.

mutta Tämä 'somepoliisi' jatkaa taustailua..

Onnea, tsemppiä, voimia ja kärsivällisyyttä itse kullekkin kaikissa tilanteissa :greet025

Kp14 ja tallettelut olleet, mut toiveet ei oo ollu kovin korkeella tässäkään kierrossa. :sorry: Musta tuntuu et ei sitä ovulaatiota mailla halmeilla ole, eikä tule. Ylihuomenna pitäis taas alotella terolutit, 7. Terokierto. :wtf: Varasin nyt ajan gynelle perjantaiksi, jospa siihen ovikseen sais jotain apuja, letrot tai jotakin.

Voi hyvää päivää.
Kyllä kuuluu osoittaa empatiaa ja sympatiaa toisen ahdistavassa tilanteessa, mutta _minun mielestäni_ myös tsempata ja toivoa, että kaikki olisi hyvin varsinkin kun kaikki tähän asti ilmennyt on normaalia alkuraskaudessa eikä edes kuulosta erityisen huolestuttavalta.
Eikä jotenkin olettaa, että pahin on jo tapahtunut. Koska vaikea tuota sun kommenttia on mitenkään muulla tavalla tulkita.

mutta Tämä 'somepoliisi' jatkaa taustailua..

Onnea, tsemppiä, voimia ja kärsivällisyyttä itse kullekkin kaikissa tilanteissa :greet025
Pahoitin mieleni. Parhaansa yrittää tsempata ja kannustaa ja myötäelää ja sit tulee vaan tällästä tuomitsevaa settiä kun en kirjoita ja ajattele kuten jotkut muut.

Itseäni ärsytti keskenmenneissä se että oli monta jotka vain olivat optimistisia että mitä se nyt pieni vuotelu mitään meinaa. Joo, monella ei meinaa mutta toisilla meinaa.

Haaveissa tyttö, niin parempi aloitella aikaseen tallettelut. :rolleyes:

Meillä olisi sama haave, vaikken tiedä, kehtaako sitä edes sanoa ääneen. :rolleyes: Toki poikakin olisi ihan yhtä rakas, mutta tämä toinen jää todennäköisesti meidän viimeiseksi lapseksi, ja olisi se kyllä ihanaa saada tyttö. En tiedä, onko noista ajoituksista ja muista kikoista oikeasti mitään hyötyä, mutta aion kyllä yrittää. Ei ole mikään kiire tulla raskaaksi, niin ei haittaa, vaikka noiden kikkailujen takia raskautumisessa kestäisi vähän pidempään.

Ja tiedostan kyllä, että tämä kuulostaa joidenkin korvaan kiittämättömältä tai jopa julmalta (välillä lukee sellaisia kommentteja, että jos kehtaa toivoa lapsen olevan tiettyä sukupuolta, ei ansaitse lapsia ollenkaan :shifty:), mutta minkäs sille mahtaa. Olen jotenkin aina kuvitellut itseni tyttären äidiksi.

Meillä olisi sama haave, vaikken tiedä, kehtaako sitä edes sanoa ääneen. :rolleyes: Toki poikakin olisi ihan yhtä rakas, mutta tämä toinen jää todennäköisesti meidän viimeiseksi lapseksi, ja olisi se kyllä ihanaa saada tyttö. En tiedä, onko noista ajoituksista ja muista kikoista oikeasti mitään hyötyä, mutta aion kyllä yrittää. Ei ole mikään kiire tulla raskaaksi, niin ei haittaa, vaikka noiden kikkailujen takia raskautumisessa kestäisi vähän pidempään.

Ja tiedostan kyllä, että tämä kuulostaa joidenkin korvaan kiittämättömältä tai jopa julmalta (välillä lukee sellaisia kommentteja, että jos kehtaa toivoa lapsen olevan tiettyä sukupuolta, ei ansaitse lapsia ollenkaan :shifty:), mutta minkäs sille mahtaa. Olen jotenkin aina kuvitellut itseni tyttären äidiksi.

Meillä ois nyt tyttö ultran mukaan tulossa ja kikkailuja käytettiin, koska miehen suvussa syntyy vaan poikia.

Netistä löytyi gender swaying haulla tietoa tästä metodista. Mä siis jätin tietyt ruoka-aineet pois ja join paljon karpalomehua. Sen lisäksi yhdyntä oli 2 päivää ennen ovista, eli kun o+ tuli testiin ei saanut enää touhuta ja ainakin meillä tää toimi.

Lapset on lahjoja on kumpia vaan, mutta mun mielestä kikka kolmosia saa kokeilla. Meidänkin poika on maailman ihanin. :)

Pelkkä ajoitus ei toimi. Tutkimuksen mukaan tarvitaan myös tietynlainen ruokavalio ja tää oli tosi laaja tutkimus tehty usassa. 80% sai tytön jos noudatti ruokavaliota, sekä ajoitusta.

Pojan saa tekemällä päin vastoin. :love7

Meillä eka on tyttö, tuli kans hommailemalla reilusti ennen ovista. :) Ei kyllä ollut mitenkään tarkoituksella. Mies haluaisi vielä pojan, ite oon vähän kaksijakoisissa fiiliksissä. Ois ihanaa jos ois siskokset, mulla itelläni on kyllä sisko sekä veli ja se on kivaa. Mut tyttö senkin takia kun esikoiselta on ihania vaatteitakin valmiina yms. Tää on jäämässä vikaks lapseksi.. ehkä.. et varmaan innostus ja harmi tulis sitten kumpi vaan :nailbiting:

Takaisin