Raskaaksi 2021

Bumble, mitenkä siellä jaksellaan?:Heartred

En oikeen tiiä. Olin tänään töissä normaalisti. Verenvuoto ei oo ainakaan lisääntynyt. Pyyhkiessä pientä ruskeaa tuhrua kerran tänään paperiin. Siteeseen ei oo tullu mitään. En oikein tiiä mitä tästä kaikesta pitäis ajatella. Toisaalta toivon että kaikki ois hyvin ja toisaalta että lorahtais nyt kunnolla veret että ei tarvis olla epätietoisuudessa :confused005
Aika voimakkaita repäisykipuja on ollu tänään.

okei, mä oon itse raksalla, ja pelottaa. jo etukäteen jos joskus plussaan
Maalit, liottimet ja hitsaaminen, ne voi olla huonosta sanon heti. En tiedä mitä teet raksalla. Tsekkaa erityiäitiyspäiväraha kelan ohje. Raskas työ ei sinänsä haittaa jos on tottunut siihen mutta kroppaa kannattaa kuunnella ja yhtään ei tartte kipuja sietää, neuvolasta saa saikkua jota kannattaa hyödyntää koska tuota vauvaa kannat vain kerran.

Hcg oli laskenut, tiistaina 159. Nyt 129. Netissä luki, että tässä voi mennä 3-9viikkoon että hcg on alle 10. :sorry:
Tsemppiä!
En oikeen tiiä. Olin tänään töissä normaalisti. Verenvuoto ei oo ainakaan lisääntynyt. Pyyhkiessä pientä ruskeaa tuhrua kerran tänään paperiin. Siteeseen ei oo tullu mitään. En oikein tiiä mitä tästä kaikesta pitäis ajatella. Toisaalta toivon että kaikki ois hyvin ja toisaalta että lorahtais nyt kunnolla veret että ei tarvis olla epätietoisuudessa :confused005
Pahalta vaikuttaa :( Tsemppiä!!!!

Olin elätellyt toivoa, että voisin käyttää viime yrityksestä jääneet ovistestiliuskat, vaikka ne ovatkin menneet vanhaksi jo 2019. :hilarious: Mutta kyllä on pakko uskoa, ettei ne enää ole käyttökelpoisia. Kp9 eikä tullut minkäänlaista viivaa testiin. No, tilasinpa heti uusia. :rolleyes: Oviksen testaaminen on minusta tosi kivaa. Itse asiassa olen sitä mieltä, että olisi hyväksi ihan kaikille naisille seurata kiertoa muutama kuukausi ovistestien kera, ihan lapsihaaveesta riippumatta.

Menkkoja ei näy tai kuulu, mutta testit näyttää negaa.
On tässä tietysti ollut kamalasti stressiä, että ei ihmekään että menkat antaa odottaa itseään :shifty:

Verenvuodot on tosi yleisiä alkuraskaudessa, kunpa ois täysin vaaratonta. Voimia! :Heartred

Mitkä viikot sulla on nyt laskennallisesti? :) mulla tuli itsellä ensimmäisessä raskaudessa ekat 3 kk juurikin pientä vuotoa aina niihin aikoihin kun normaalisti kropassa olisi kuukautiset. Niin kovasti kroppa yritti pitää rytmistä kiinni. Joten voi olla ihan vaaratontakin vuotoa. :happy:

Mitkä viikot sulla on nyt laskennallisesti? :) mulla tuli itsellä ensimmäisessä raskaudessa ekat 3 kk juurikin pientä vuotoa aina niihin aikoihin kun normaalisti kropassa olisi kuukautiset. Niin kovasti kroppa yritti pitää rytmistä kiinni. Joten voi olla ihan vaaratontakin vuotoa. :happy:
6+0 tänään. Kuukautiset 11-12 päivää myöhässä, ehkä. Paha arvioida kuinka paljon kun viime kierto oli eka pillereiden jälkeen ja siinä luteaali 13 päivää.

Kohdunnapukka elää myös omaa elämäänsä ja on taas vetäytynyt ihan ylös kun eilen oli tosi alhaalla

Kohdunnapukka elää myös omaa elämäänsä ja on taas vetäytynyt ihan ylös kun eilen oli tosi alhaalla

Mulla myös oli sillon veresliman aikaan kohdunnupukka alhaalla ja auki. Vetäytyi takas seuraavana päivänä, ja 6+ vuodon aikaan en edes kokeillut. Mä jotenkin niin toivon että sulla samanlainen tapaus nyt tämä:Heartred

Tsemppiä ja kaikkea hyvää Bumble!! :smiley-angelic001

Kp1 täällä. Kemiallinen pidensi kiertoa yhdellä päivällä, 29. Onneks pidensi, niin nyt saan tosiaan letrot ja mahdollisesti inssin jo tähän kiertoon :) ja alkukierron labrat sekä munanjohdinten aukiolo tutkitaan vielä tässä kierrossa. yk14 siis alkuun ja vuosi yritystä täynnä. Yksi kemiallinen mahtui mukaan siihen.

Meillä mies ehdotti että ottaisin tämän kaiken jälkeen käyttöön e-pillerit. Mutta sain hänen mielensä muuttumaan kuitenkin, että jatketaan hommaa kunhan lupa taas on. :Heartpink

Kiitos teille kaikille taas tsempeistä. En tiedä kenelle puhuisin jos en tänne voisi purkaa ajatuksia:Heartred

Miten siellä jaksellaan tänään? :Heartred

ON; Tänään kp 13 ja aamun o-testi negaa, viiva vahvistunut eilisestä kuitenkin. Flo ennustaa ovista ylihuomiselle. Ovista edeltävät oireet tosin uupuu kokonaan. :dontknow Saa nähdä sekoittaako edellisen kierron kemiallinen tätä kiertoa. Samaan aikaan odotan innoissani piinapäiviä ja testailua, mut samaan aikaan pelottaa ja stressaa, jos vaikka plussa tuliskin ja tääkin menis saman tien kesken. :sorry:

Miten siellä jaksellaan tänään? :Heartred

ON; Tänään kp 13 ja aamun o-testi negaa, viiva vahvistunut eilisestä kuitenkin. Flo ennustaa ovista ylihuomiselle. Ovista edeltävät oireet tosin uupuu kokonaan. :dontknow Saa nähdä sekoittaako edellisen kierron kemiallinen tätä kiertoa. Samaan aikaan odotan innoissani piinapäiviä ja testailua, mut samaan aikaan pelottaa ja stressaa, jos vaikka plussa tuliskin ja tääkin menis saman tien kesken. :sorry:
Aamulla tuli ison hädän yhteydessä vaaleanruskeaa pyyhkiessä ihan vähän. Sen jälkeen ei oo paperiin tullut pyyhittäessä mitään. Eikä siteeseen oo tämän kolmena päivän aikana tullut mitään. Jos käytän sormea tuolla sisällä ja pyyhin paperiin niin sellaista ruskeaa tulee vähän mutta ei siteeseen asti kuitenkaan.

Aamulla tuli ison hädän yhteydessä vaaleanruskeaa pyyhkiessä ihan vähän. Sen jälkeen ei oo paperiin tullut pyyhittäessä mitään. Eikä siteeseen oo tämän kolmena päivän aikana tullut mitään. Jos käytän sormea tuolla sisällä ja pyyhin paperiin niin sellaista ruskeaa tulee vähän mutta ei siteeseen asti kuitenkaan.

Mulla jostaki raskaudesta tullut just tuota ruskeaa vuotoa. Kuitenkin ollut ihan harmitonta ja raskaus silloin meni loppuun asti hyvin ja synty terve lapsi.
Mulla nyt 9 päivää kuukautisten alkuun. Pientä menkkamaista kipua ja repäisyjä ollut oviksen jälkeen melkeinpä joka päivä. Ja tuntuu että kaikki asiat kiukuttaa ja olen kauhean itkuherkkä. Ei ole ollut tällaista ennen. Ja mulla ei ikinä ole ollut mitään pms oireita. Täytyy kiukkua purkaa moppiin ja imuriin. Argh

Bumble, musta tuo kuulostaa varsin hyvältä. Olen kuullut paljon vastaavista vuodoista, joissa raskaus on päässyt onnellisesti loppuun ja vanhemmat ovat saaneet pienen syliin asti. Oletko menossa tarkastuttamaan tilannetta vai odotteletko ja seurailetko vielä tilannetta?

Hei, tuun kommentoimaan, kun itsellä oli alkuraskauden vuotoja. Tein ekan plussatestin dpo9 jo ja siitä eteenpäin pieniä vuotoja oli jonkin verran. Rv 5+ kävin lääkärissä ja hän totesi mulla olevan ektopiaa, josta vuotelu ehkä johtui. Varsinkin isolla hädällä vuotoa tuli emättimestä joka kerta ja tottakai tämä huolestutti. Mutta kaikki hyvin, edelleen tulee joskus pientä vuotoa, mutta vauva terve ja hänellä kaikki hyvin. Nyt viikkoja 24+2.
Tsemppiä! :)

Minulla oli myös alkuraskaudessa vuotoja ja olin ekaan ultraan mennessä ihan varma, että saan huonoja uutisia, mutta niin vain siellä pieni sydän sykki ja kaikki oli hyvin. :) Toki vuoto voi olla myös huono merkki, muttei välttämättä ole.

Takaisin