Hei te, jotka niitä greippimehua ja gelee käytätte, niin millä "annostuksella" mitäkin?
Greippimehua lasi päivässä. Geleetä 500mg kapseli päivässä. Edellisessä kierrossa 1000mg ovikseen asti ja sit 500mg. Mut nyt oon vaan ottanu yhen.
Ovis aikaistui siltikin.
ON
Piinapäivät puolessavälissä tai vähän vajaa puolessa välissä :bag:
Vähän kaikenlaisia tuntemuksia, mut varmaan kuvittelen kaikki
Punkkua oon nauttinu nyt joka ilta lasillisen. Ja tänään varmaan vielä pari ton yhden lisäksi pääsiäiskokolla.
Terot aloitin eilen. Jospa se auttaisi limakalvoasioiden kanssa. Tää on nyt kolmas terokuukausi ja lääkäri määräsi just tän kolme. Oon kyllä miettiny niiden tarpeellisuutta, mut kaiketi niistä ei ainakaan haittaa ole, joten syön nyt ne.
Tuntemuksista;
Menkkajomotteluja oviksesta lähtien (oli kyllä alkuvuoden kemiallisen jälkeen voimakkaat oireet seuraavassa kierrossa, niinkuin ehkä nytkin)
Toissailtana alkoi kutina alapäässä. Eilen aamulla jatkui, varmaan hiiva. Ei oo hetkeen ollu, mut aina välillä ilmestyy. Lääkitsin diflucanilla aamusta ja illalla sit kuukletin, et ei sais ottaa raskauden aikana tai jos epäilee raskautta. Mut en vielä epäile, joten tuskin vahinkoa on sattunu.
Tisseissä jotain tuntemuksia. Mut ei ny mitään sen kummempaa.
Onko muita piinailijoita?