Raskaaksi 2021

Kp28, ei näy menkkoja mutta oon saanu seurakseni pahoinvoinnin:hungover: Tulee aaltoilemalla pitkin päivää, eilen oli kolme pahoinvointikohtausta joista viimeisin illalla ennen nukahtamista.
Alavatsalla tuntuu painetta ja vihlontaa, ja olo on epämukava.

On ilmeisesti normaalia että kierto saattaa joskus venähtää useammallakin päivällä? Vaikka ovulaatio oliskin hyvin kierron alussa (kp13). #paniikissahetikunkroppasekoilee

Mietin vain, että jos menkat ei oo alkanut sunnuntaihin mennessä (olisi jo kp31), niin kyllä vähän mietityttää että mikä juttu on, kun R-testi oli kuitenkin negatiivinen eilen aamulla. Tuskinpa se positiiviseksikaan muuttuu yhtäkkiä :hilarious:
Oon toki lukenu niistäkin raskauksista, joissa vasta viikolla 5 on tullu plussa testeihin, mutta oon kyllä ite skeptinen sen suhteen että omalla kohdalla noin kävis:laughing002
Mulla on ihan samat päivät ja ihan samat ajatukset, mutta ei lainkaan oireita. Ja toki ovis oli vähän myöhemmin. Onestepillä tein äsken negan mutta mulle kävi viime raskaudessa just niin että jollain viikolla 5 tai 6 vasta onestep näytti haaleaa viivaa..
 
Lillati kirjoitti aaltoilevasta pahoinvoinnista ja mulla samaa! Tänään kolmas päivä, kun etova olo välillä tulee ja menee. Mysteeri :grin

Uitin uteliaana testipuikkoa tänään ja nyt sanon jo, että en kyllä enää hanki sofin puikkoja. Viimeksikin eka testi antoi viivanpaikan ja nyt sama juttu. Käänsin oikein negatiiviksi nyt ja sanoisin että siinä viivanpaikassa on vähän väriäkin. Ihan kuin viimeksikin. Mitkä testit olisi luotettavia, niin että niitä uskaltaa huvikseen testaillakin ilman viivanpaikkoja :hilarious: Lataan kuvat tähänkin, mutta en tiiä millaiseksi laatu menee ladatessa. Puhelimestakin katottuna just ja just hahmottaa. Livenä kuvaa katsottaessa oli siis kuitenkin ihan selkee eikä tarttenu tihrustellakaan kun heti lävähti naamalle :hilarious:
 

Liitteet

  • imgonline-com-ua-Negative-1ihsSo3lJ3Opg9c5.jpg
    imgonline-com-ua-Negative-1ihsSo3lJ3Opg9c5.jpg
    9 KB · Katsottu: 266
  • IMG_20210107_051355.jpg
    IMG_20210107_051355.jpg
    9 KB · Katsottu: 247
Lillati kirjoitti aaltoilevasta pahoinvoinnista ja mulla samaa! Tänään kolmas päivä, kun etova olo välillä tulee ja menee. Mysteeri :grin

Uitin uteliaana testipuikkoa tänään ja nyt sanon jo, että en kyllä enää hanki sofin puikkoja. Viimeksikin eka testi antoi viivanpaikan ja nyt sama juttu. Käänsin oikein negatiiviksi nyt ja sanoisin että siinä viivanpaikassa on vähän väriäkin. Ihan kuin viimeksikin. Mitkä testit olisi luotettavia, niin että niitä uskaltaa huvikseen testaillakin ilman viivanpaikkoja :hilarious: Lataan kuvat tähänkin, mutta en tiiä millaiseksi laatu menee ladatessa. Puhelimestakin katottuna just ja just hahmottaa. Livenä kuvaa katsottaessa oli siis kuitenkin ihan selkee eikä tarttenu tihrustellakaan kun heti lävähti naamalle :hilarious:
Siis mä näen tuossa kyllä ihan haamuviivan? :) vai huijaako kuva, kun näyttäs tosiaan että siinä olisi väriäkin.. katson vain tuota "alkuperäistä" kuvaa.
 
Siis mä näen tuossa kyllä ihan haamuviivan? :) vai huijaako kuva, kun näyttäs tosiaan että siinä olisi väriäkin.. katson vain tuota "alkuperäistä" kuvaa.
No kun mun mielestä näytti aamulla ihan siltä, että on väriäkin. Tein testin siis jo viiden aikaan aamulla ja nyt vasta keräsin itseäni purkaakseni testiärsytystä tänne :grin Viime kierrossa oli vaan kuitenkin ihan sama juttu ja luulin näkeväni värillistä viivaa ja oli nega oikeesti. Hämmentää, kun en kesällä saanut ikinä testeihin mitään viivanpaikkoja, ainoastaan puhtaita negoja, mutta nyt niitä sit tulee kahdessa kierrossa peräkkäin :pompus:
 
Lillati kirjoitti aaltoilevasta pahoinvoinnista ja mulla samaa! Tänään kolmas päivä, kun etova olo välillä tulee ja menee. Mysteeri :grin

Uitin uteliaana testipuikkoa tänään ja nyt sanon jo, että en kyllä enää hanki sofin puikkoja. Viimeksikin eka testi antoi viivanpaikan ja nyt sama juttu. Käänsin oikein negatiiviksi nyt ja sanoisin että siinä viivanpaikassa on vähän väriäkin. Ihan kuin viimeksikin. Mitkä testit olisi luotettavia, niin että niitä uskaltaa huvikseen testaillakin ilman viivanpaikkoja :hilarious: Lataan kuvat tähänkin, mutta en tiiä millaiseksi laatu menee ladatessa. Puhelimestakin katottuna just ja just hahmottaa. Livenä kuvaa katsottaessa oli siis kuitenkin ihan selkee eikä tarttenu tihrustellakaan kun heti lävähti naamalle :hilarious:


Kyllä näkyy molemmissa kuvissa viivat!!
 
Voisin vollottaa jo sille tiedolle, että ainakaan tällä kertaa en yksin kuvittele viivaa :hilarious::sad010:smiley-angelic001
 
Bwooh ärsyttävää odotella postista testejä :/
Oviksen olemisesta ei ihan varmuutta, nyt siis dpo9-11.
Viime yönä näin unta et mulle selvisi että oon raskaana ja se hullun onnellisuus oli ihan älytöntä kun heräsin siihen uneen, ja meni hetki tajuta ettei se ookaan totta

Jotain oireitakin ollu tässä päivien aikana kuten aaltoilevaa pahaaoloa ja kohdun kohdalla nippailua sekä eilen illalla vihloi selkää joka muistutti ihan harjoitussupistuksilta
Mene ja tiedä....kuitenkin ne menkat sieltä sit alkaa
 
Lillati kirjoitti aaltoilevasta pahoinvoinnista ja mulla samaa! Tänään kolmas päivä, kun etova olo välillä tulee ja menee. Mysteeri :grin

Uitin uteliaana testipuikkoa tänään ja nyt sanon jo, että en kyllä enää hanki sofin puikkoja. Viimeksikin eka testi antoi viivanpaikan ja nyt sama juttu. Käänsin oikein negatiiviksi nyt ja sanoisin että siinä viivanpaikassa on vähän väriäkin. Ihan kuin viimeksikin. Mitkä testit olisi luotettavia, niin että niitä uskaltaa huvikseen testaillakin ilman viivanpaikkoja :hilarious: Lataan kuvat tähänkin, mutta en tiiä millaiseksi laatu menee ladatessa. Puhelimestakin katottuna just ja just hahmottaa. Livenä kuvaa katsottaessa oli siis kuitenkin ihan selkee eikä tarttenu tihrustellakaan kun heti lävähti naamalle :hilarious:

Mäkin nään ihan selkeän punertavan viivan eikä mulla ees oo laseja päässä! :) Näyttää aika samalle mitä kuopuksesta tein ekan haamun! Kävin arkistosta kattelemassa miltäs se näyttikään :grin
 
Mä alan olla taas ihan kypsä tähän paskaan. Yk10 ja nega testattu. On aikaista ja kyllä mä sen tunsin ja tiesin että turhaan testaan (dpo9), mut mä tiedän myös et ei se myöhemminkään plussaksi muutu. Tekis mieli vaan heittää hanskat tiskiin. Helvettiin kaikki vippaskonstit ja vitamiinit, heitän vesilintua kaikilla tikuilla, menkööt hammastikutkin siinä samalla. Herra Vesilintu saa toimia sijaiskärsijänä koko rahan edestä :angry4
Mä vihaan tätä, mä vihaan tätä tunnetta kun en näe edessäni muuta vaihtoehtoa kuin lähteä taas sinne hoitoihin. Miksi helvetissä taas!!??!!?? Olisko ollut liikaa vaadittu että tämän puolison kanssa olis voitu tehdä tämä luonnollisesti? :smiley-angry017 mä en jaksa taas sitä jatkuvaa edestakaista reissaamista klinikalle, pistelyä, stressaamista, puheluita, tuhansia euroja, ajoittamista jne. Ei. Taas. Pliis. :smiley-angelic001:smiley-angry017

Anteeks tää purkautuminen :sorry:
 
Mä alan olla taas ihan kypsä tähän paskaan. Yk10 ja nega testattu. On aikaista ja kyllä mä sen tunsin ja tiesin että turhaan testaan (dpo9), mut mä tiedän myös et ei se myöhemminkään plussaksi muutu. Tekis mieli vaan heittää hanskat tiskiin. Helvettiin kaikki vippaskonstit ja vitamiinit, heitän vesilintua kaikilla tikuilla, menkööt hammastikutkin siinä samalla. Herra Vesilintu saa toimia sijaiskärsijänä koko rahan edestä :angry4
Mä vihaan tätä, mä vihaan tätä tunnetta kun en näe edessäni muuta vaihtoehtoa kuin lähteä taas sinne hoitoihin. Miksi helvetissä taas!!??!!?? Olisko ollut liikaa vaadittu että tämän puolison kanssa olis voitu tehdä tämä luonnollisesti? :smiley-angry017 mä en jaksa taas sitä jatkuvaa edestakaista reissaamista klinikalle, pistelyä, stressaamista, puheluita, tuhansia euroja, ajoittamista jne. Ei. Taas. Pliis. :smiley-angelic001:smiley-angry017

Anteeks tää purkautuminen :sorry:
paljon paljon tsemppiä. :Heartred Mä oon unohtanut, mut millanen sulla siis oli historia? Oliko ennestään lapsi(a) saatu hoidoilla toisen puolison kanssa? ja löytykö silloin syytä, miksi ei luonnostaan onnistunut?

Meillä kans kymmenen kiertoa yritystä nyt takana. Eka lapsi sai alkunsa tjot-meiningillä yk5. Mä kävin tänään AMH-labrassa ja nyt pelkään sitä tulosta...:nailbiting: ferrit ja TSH mitattiin syksyllä, ja rautalisä on käytössä vaikkei gynejen mielestä ollutkaan pakollista (arvo tuolloin 38).
 
paljon paljon tsemppiä. :Heartred Mä oon unohtanut, mut millanen sulla siis oli historia? Oliko ennestään lapsi(a) saatu hoidoilla toisen puolison kanssa? ja löytykö silloin syytä, miksi ei luonnostaan onnistunut?

Meillä kans kymmenen kiertoa yritystä nyt takana. Eka lapsi sai alkunsa tjot-meiningillä yk5. Mä kävin tänään AMH-labrassa ja nyt pelkään sitä tulosta...:nailbiting: ferrit ja TSH mitattiin syksyllä, ja rautalisä on käytössä vaikkei gynejen mielestä ollutkaan pakollista (arvo tuolloin 38).
Ex-puolison kanssa ei luomumahdollisuuksia ollut koskaan. Yritettiin 1v kunnes mentiin tutkimuksiin missä saatiin tuomio. Sit lisätutkimuksia ja hoidot aloitettiin. Pari inssiä, negaa. Ivf tuoresiirto negaa, pas negaa, pas negaa, pas plussa ja kkm, pas plussa ja kkm. Pidempi tauko ja uusi ivf josta tuoresiirrosta plussa ja esikoinen. Pas josta plussa ja kuopus. Viisi vuotta meni "tjottailun" alusta siihen et pidettiin esikoista sylissämme.

Nyt uusi puoliso jolla ei ole lapsia ennestään eikä ollut edes yritystä. Mulla edelleen kroppa pelittää kuten nuorena (säännöllistä ja silleen) mut munat lienee vanhentuneet samaa tahtia kanan kanssa :confused005 ja mies on päälle 40v.

Kiitos ja tsemppiä myös teille :Heartpink toivottavasti tulee hyvät testitulokset :smiley-angelic001
 
Ex-puolison kanssa ei luomumahdollisuuksia ollut koskaan. Yritettiin 1v kunnes mentiin tutkimuksiin missä saatiin tuomio. Sit lisätutkimuksia ja hoidot aloitettiin. Pari inssiä, negaa. Ivf tuoresiirto negaa, pas negaa, pas negaa, pas plussa ja kkm, pas plussa ja kkm. Pidempi tauko ja uusi ivf josta tuoresiirrosta plussa ja esikoinen. Pas josta plussa ja kuopus. Viisi vuotta meni "tjottailun" alusta siihen et pidettiin esikoista sylissämme.

Nyt uusi puoliso jolla ei ole lapsia ennestään eikä ollut edes yritystä. Mulla edelleen kroppa pelittää kuten nuorena (säännöllistä ja silleen) mut munat lienee vanhentuneet samaa tahtia kanan kanssa :confused005 ja mies on päälle 40v.

Kiitos ja tsemppiä myös teille :Heartpink toivottavasti tulee hyvät testitulokset :smiley-angelic001
Tsemppiä mieliharmiin ♡
Meillä kans silleen et miehellä ei omia lapsia, ja hänellä valtava vauvakuume. Minulla 2 lasta ennestään, mutta...ikää minulla jo 40+ ja olen kovasti yrittänyt miestä valmistella siihen et ei välttämättä tule ikäni puolesta enää...
Joka kuukausi ne menkkojen alkamiset tuo mukanaan pettymyksen ja kohta varmaan epätoivon

Voimia sinne ♡
 
Ex-puolison kanssa ei luomumahdollisuuksia ollut koskaan. Yritettiin 1v kunnes mentiin tutkimuksiin missä saatiin tuomio. Sit lisätutkimuksia ja hoidot aloitettiin. Pari inssiä, negaa. Ivf tuoresiirto negaa, pas negaa, pas negaa, pas plussa ja kkm, pas plussa ja kkm. Pidempi tauko ja uusi ivf josta tuoresiirrosta plussa ja esikoinen. Pas josta plussa ja kuopus. Viisi vuotta meni "tjottailun" alusta siihen et pidettiin esikoista sylissämme.

Nyt uusi puoliso jolla ei ole lapsia ennestään eikä ollut edes yritystä. Mulla edelleen kroppa pelittää kuten nuorena (säännöllistä ja silleen) mut munat lienee vanhentuneet samaa tahtia kanan kanssa :confused005 ja mies on päälle 40v.

Kiitos ja tsemppiä myös teille :Heartpink toivottavasti tulee hyvät testitulokset :smiley-angelic001
Voi vitsi, onpa teillä ollut raskas ja kivinen tie aiemman puolison kanssa. kaikki toiveet täältä sinne, että nyt onnistuisi helpommin <3 ja kiitos! sitä tarvitaan!

Myös Rosaliukselle tsempit!
 
Otin nyt kuitenkin ovistestit avuksi, nyt kp 11 ja flo ennustaa ovista kiertopäivälle 13. Aikasemmissa kierroissa se on kuitenkin ollut 15-16 kp kipujen ja limojen perusteella. Nyt alkaa pikkuhiljaa ovistesti vahvistua ja limailu alkanut. Onko realistista odottaa ovis+ parin päivän päähän?
03DF7292-6AB0-46E7-8FBC-48C4F3D0DE14.jpeg
 
Tsemppiä mieliharmiin ♡
Meillä kans silleen et miehellä ei omia lapsia, ja hänellä valtava vauvakuume. Minulla 2 lasta ennestään, mutta...ikää minulla jo 40+ ja olen kovasti yrittänyt miestä valmistella siihen et ei välttämättä tule ikäni puolesta enää...
Joka kuukausi ne menkkojen alkamiset tuo mukanaan pettymyksen ja kohta varmaan epätoivon

Voimia sinne ♡
Kiitos ja samoin voimia sinne myös :Heartpink
Mä olen vielä alle 40, mutta kyllä tässä viimeisiä aikoja vedellään :sad010
Meillä olis vielä niin haastavaa kulkea tuonne klinikalle kun sinne on matkaa ihan reilusti ja mun lapset on meidän kanssa joka toinen viikko, eli voi olla lähes mahdotonta tietyillä viikoilla hypätä yhtäkkiä klinikalle johonkin punktioon tai siirtoon kun siihen menee aina koko päivä. Eikä haluis pyytää hoitoapua keneltäkään ettei ne heti arvaisi mistä on kyse :sorry:
 
Voi persus:smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry017

Tunti sitten alkoi menkat, ja voi elämä tätä mielipahaa.
@Chard oon sun kanssa niin samoilla ajatuksilla matkassa.

En vaan enää jaksa. Ärsyttää, kiukuttaa, harmittaa ja itkettää ihan suunnattomasti. Miksi tää kroppa ei vois toimia niinku normaali kroppa?
Miksi aina se antaa vääriä signaaleja?
Miksi hoitojenki pitää maksaa niin mahdottoman paljo, että se rajottaa niitä mahdollisuuksia edes yrittää useampaan kertaan? :smiley-angry017
Voisko jo olla mun vuoroni saada perhe mun mieheni kanssa?

2 ekaa päivää on kyllä sellasta itsesäälissä pyörimistä, että aiva tekee pahaa :bag:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :Heartpink

Testit ei oo vielä saapuneet. Tänään tai huomenna pitäis kk alkaa, mutta ei oo yhtään semmonen olo. Toisaalta kaikki raskausoireiksi tulkittavat tuntemukset on myös loppuneet :whacky011
 
Takaisin
Top