Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anteeksi kun huutelen täältä omia juttujani mutta...
Tänään aamulla tuli tositositosi hailakan ruskeeta vv mutta se haisi ihan verelle. Oon nyt töissä ja tulee välillä pyyhittäessä kirkasta verta paperiin. Alaselällä ja mahalla aaltomaisia jomotuksia. Oon jo ihan rikki tämän takia ja 100varma että raskaus menee kesken. Tänään on rv 5+6. Mitä teen jos keskenmeno alkaa ja verta tulee runsaasti, pystyykö silloin olemaan töissä ja kuinka kovia kipuja on odotettavissa? Anteeksi kun tulen kyselemään tällaisia asioita keskustelussa jossa ihmisten on tarkoitus tulla raskaaksi mutta en tiedä mistä muualtakaan kysyisin....
Tänään aamulla tuli tositositosi hailakan ruskeeta vv mutta se haisi ihan verelle. Oon nyt töissä ja tulee välillä pyyhittäessä kirkasta verta paperiin. Alaselällä ja mahalla aaltomaisia jomotuksia. Oon jo ihan rikki tämän takia ja 100varma että raskaus menee kesken. Tänään on rv 5+6. Mitä teen jos keskenmeno alkaa ja verta tulee runsaasti, pystyykö silloin olemaan töissä ja kuinka kovia kipuja on odotettavissa? Anteeksi kun tulen kyselemään tällaisia asioita keskustelussa jossa ihmisten on tarkoitus tulla raskaaksi mutta en tiedä mistä muualtakaan kysyisin....
[QUOTE="Lapin tyttö, post: 4100978, member: 109483”]
Miten luotettavia ovistestit on käyttää raskaustestinä?
En ole tehnyt testiä. Mietin vain[/QUOTE]Eihän se luotettava ole, paras varmistaa tulos raskaustestillä. Tuliko vahvat viivat?
Liityn porukkaan mukaan! Eli täällä kirjoittelee 25-vuotias nainen Tampereen läheltä. Esikoinen on ollut yrityksen alla viime syyskuusta lähtien, toiveissa jo pidempään. Syyskuun jälkeen takana on kaksi varhaista keskenmenoa, nyt taas jännitetään kummallisia oireita jotka voisivat periaatteessa liittyä raskauteen. Mutta, toiveikkaana sitä voi kuvitella itselleen vaikka mitä
Verenvuoto ei ole lisääntynyt. Kotona makaan sohvalla ja olo on ihan hyvä, ei oo mitään kipuja enää. Aamulla heräsin just samanlaiseen kurinaan alavatsalla millasta mulla on just ennen menkkoja aina, siitä jo aavistin että jotain tapahtuu. Liikkuu päässä kaikkia aivan typeriä ajatuksia tähän verenvuotoon liittyen, esim. miksi harrastin seksiä, miksi tein raskaita kotitöitä, miksi menin siirtämään sitä raskasta potilasta töissä.. Vaikka tiedän että todennäköisesti verenvuoto ei mistään näistä syistä johdu. Seksiä harrastettiin toissapäivänä niin en jaksa uskoa että olisi mitään alkuraskauden emättimen tms verekkyyteenkään liittyvää kun ihan kirkasta verta tuli paperiin.
Mies on ihana ja yrittää olla optimistinen. Itse vaan toivon että menisi kesken mahdollisimman nopeasti jos on mennäkseen ja sitten yritetään uudestaan jos siltä tuntuu.
Tällainen saa kyllä olemaan niin kiitollinen siitä mitä meillä jo on (toki olen ollut jo ennen tätä). Esikoisen raskaudessa mulla ei ollut minkäänlaisia vuotoja.
Tehdastyö, ei niin moderni :D.Onnea plussasta
Saanko kysyä mitä työtä teet?
Saat lähteä kotiin suremaan. Turhaan rääkkäät itteäs töis. Tai toiset tykkää tehdä jotain muuta mutta ite lähdin kotiin. Sydän siinä hajos enemmän. Yritin silloin olla reipas mut lopulta sain viikon salkkua...Anteeksi kun huutelen täältä omia juttujani mutta...
Eipä seksillä ole keskenmenoon yleensä paljoakaan tekemistä, noin niinkuin jälkikäteen, jos tiedät mitä tarkoitan. Pieni menee kesken jos on mennäkseen. Syitä on monia mutta normaalilla elämällä et voi pientä poistattaa. Älä syytä itseäsi! Halaus.Verenvuoto ei ole lisääntynyt. Kotona makaan sohvalla ja olo on ihan hyvä, ei oo mitään kipuja enää. Aamulla heräsin just samanlaiseen kurinaan alavatsalla millasta mulla on just ennen menkkoja aina, siitä jo aavistin että jotain tapahtuu. Liikkuu päässä kaikkia aivan typeriä ajatuksia tähän verenvuotoon liittyen, esim. miksi harrastin seksiä, miksi tein raskaita kotitöitä, miksi menin siirtämään sitä raskasta potilasta töissä.. Vaikka tiedän että todennäköisesti verenvuoto ei mistään näistä syistä johdu. Seksiä harrastettiin toissapäivänä niin en jaksa uskoa että olisi mitään alkuraskauden emättimen tms verekkyyteenkään liittyvää kun ihan kirkasta verta tuli paperiin.
Mies on ihana ja yrittää olla optimistinen. Itse vaan toivon että menisi kesken mahdollisimman nopeasti jos on mennäkseen ja sitten yritetään uudestaan jos siltä tuntuu.
Tällainen saa kyllä olemaan niin kiitollinen siitä mitä meillä jo on (toki olen ollut jo ennen tätä). Esikoisen raskaudessa mulla ei ollut minkäänlaisia vuotoja.