Raskaaksi 2021

Ei ollu tikkuja kuin yks kallis niin en voinut testata. Enkä muuten olis ehtinytkään kun nukuin pommiin ja testaaminen TAAS tuli mieleen vasta kun nostin housuja... :banghead: ehkä huomenna... Tänään on vasta 1.päivä.

Kello soi siis viideltä että en ole ihan täysillä valoilla liikenteessä heti :sleep002
Ei tullut heti niin ajattelin että se siitä, voin testata varmuuden vuoksi ennen kuin meen tiistaina töihin esim. Mutta... minuutin päästä kun olin pessyt käteni jne niin en ollut uskoa silmiäni.
20210402_060236_001.jpg

Hepulinhan tuollasesta saa. Kello on kuusi ja eihän tästä enää uni tule.

Olis kyllä voinut liotella sitä kallista herkkää tikkua jo kauan sitten tässä välissä :(. Mä toisen niistä käytin ihan liian aikaisin. Tuo tuli kyllä niin tanakasti tuohon että ei ollut ihan tänään kyllä menkat alkamassa. Mitäköhän mun kierto olis ollu :think005.

Ehkä sitä vois enemmän iloita tuosta mutta kun mun töissä ei saa olla raskaana ja oon hiljan vasta palannut älomalta ja oppinut homman ja nyt seuraavat viikot mietityttää. Etenkin kun työolot oli viime viikollakin todella p*t ja suorastaan karsinogeeniset. Murehdin siis jo viivasta vauvan terveyttä (esim syöpä ja km), liikaa tullut näitä lapsiin liittyviäa suruja vastaan.

...onkohan tuo jotenkin viallinen tikku....? :bag:
Kun se on vähän outo tuosta alusta.....

:facepalm:

Ja oireista ehkä valkovuotoa olen ihmetellyt kun ei ennen menkkoja mitään vvuotoa ole ollut muistaakseni kovin usein. Lievä turvotusta, muuten ei mitään.

Onneks nyt on pääsiäinen ja tiistainakin ehdin soittaa neuvolaan ja työterveyteen.

Ei tullut heti niin ajattelin että se siitä, voin testata varmuuden vuoksi ennen kuin meen tiistaina töihin esim. Mutta... minuutin päästä kun olin pessyt käteni jne niin en ollut uskoa silmiäni.View attachment 101517

Varovaisesti onnea :love7 Mulla tuli tuollei samanlailla ensimmäisen plussa. Katoin nopeasti testiä ettei mitään ja varmaan oli mennyt se minuutti, kun oli heittämässä sitä kiireesti roskiin niin viivahan siihen piirty.. tais olla tuo pc testi mulla.

Ehkä sitä vois enemmän iloita tuosta mutta kun mun töissä ei saa olla raskaana ja oon hiljan vasta palannut älomalta ja oppinut homman ja nyt seuraavat viikot mietityttää. Etenkin kun työolot oli viime viikollakin todella p*t ja suorastaan karsinogeeniset. Murehdin siis jo viivasta vauvan terveyttä (esim syöpä ja km), liikaa tullut näitä lapsiin liittyviäa suruja vastaan.

Onnea plussasta :love7
Saanko kysyä mitä työtä teet? :happy:

Onnea Haukikanto! Toivotaan että tilanne selviää pian! :)

On: kp 1 :meh:
Yöllä tein laskemia miten PAS olisi, koska tekevät omaan kiertoon.
.. jos kierto pysyy samana kuin pari edellistä, niin taas se riski että ovis tulee ”liian aikaisin” viikolla, ja sitten siirto siirtyy koska ei viikonloppuna tehdä..:banghead:

täytynee kerjätä jotain ovista ”siirtävää” lääkettä ensikiertoon, jos tämäkin menee pieleen.
Toivoo nyt että tapahtuisi omassa kierrossa jostain syystä pientä hienosäätöä päivä tai pari, se voisi jo riittää että saisi siirron viikonlopun yli maanantaille.
:happy7

Ei tullut heti niin ajattelin että se siitä, voin testata varmuuden vuoksi ennen kuin meen tiistaina töihin esim. Mutta... minuutin päästä kun olin pessyt käteni jne niin en ollut uskoa silmiäni.View attachment 101517

Paljon onnea! :Heartbigred

Mä kans olen lukenut Hankikanto ja on vaikea ymmärtää että tuo yks kirjain on toisinpäin. Eikö u ole n ja n on u kun ne kääntää 180 astetta.

Tänään olisi tarkoitus valmistaa joko kahden suklaanjuustokakku tai mangojuustokakku. Ollaan kyllä sellasia suklaan ystäviä että oksat pois, mutta tuo mangojuustokakku olisi varmasti kivan raikas. :angelic:

Anteeksi kun huutelen täältä omia juttujani mutta...

Tänään aamulla tuli tositositosi hailakan ruskeeta vv mutta se haisi ihan verelle. Oon nyt töissä ja tulee välillä pyyhittäessä kirkasta verta paperiin. Alaselällä ja mahalla aaltomaisia jomotuksia. Oon jo ihan rikki tämän takia ja 100varma että raskaus menee kesken. Tänään on rv 5+6. Mitä teen jos keskenmeno alkaa ja verta tulee runsaasti, pystyykö silloin olemaan töissä ja kuinka kovia kipuja on odotettavissa? Anteeksi kun tulen kyselemään tällaisia asioita keskustelussa jossa ihmisten on tarkoitus tulla raskaaksi mutta en tiedä mistä muualtakaan kysyisin....

Muokattu viimeksi:

Tänään aamulla tuli tositositosi hailakan ruskeeta vv mutta se haisi ihan verelle. Oon nyt töissä ja tulee välillä pyyhittäessä kirkasta verta paperiin. Alaselällä ja mahalla aaltomaisia jomotuksia. Oon jo ihan rikki tämän takia ja 100varma että raskaus menee kesken. Tänään on rv 5+6. Mitä teen jos keskenmeno alkaa ja verta tulee runsaasti, pystyykö silloin olemaan töissä ja kuinka kovia kipuja on odotettavissa? Anteeksi kun tulen kyselemään tällaisia asioita keskustelussa jossa ihmisten on tarkoitus tulla raskaaksi mutta en tiedä mistä muualtakaan kysyisin....
Mulla menny neljä kesken ennen rv 6+
Vuotoa tuli reilummin kuin menkoista ja kivut kovemmat, mutta isolla siteellä ja särkylääkkeellä pärjäsin.
Voimia sulle!! Pahalta näyttää, mutta ei se ihan varmaa vielä ole että olisi mennyt kesken..seuraile runsastuuko ja tuleeko hyytymiä.

:sad001 kerrohan miten käy..

Mulla 2 keskenmenoa rv 6 ja rv 9.kipua ei ollut juuri menkkakipuja pahempia. Vuotoa oli vähän enemmän. Pidetään peukkuja että ei olis kyseessä keskenmeno. Ja paljon tsemppiä sulle.

Miten luotettavia ovistestit on käyttää raskaustestinä?

Takaisin