Imetyksestä:
Tämä nyt on varmaan ihan normaali pelko ja jännitys ihmiseltä, joka ei ole eläissään imettänyt vauvaa kun ei sellaista vielä ole siunaantunut
Mutta mua imetys jännittää jo nyt. Jännittää, kammottaa, ja jopa ahdistaa, kun ajattelee imettämistä. Ajatuskin maidonnoususta kammottaa, kun se ei mitään mukavan kuuloista ole. Ajatus siitä, että joku tarraa kiinni nänniin voimalla inhottaa ja puistattaa. Ajatus raskaudenjälkeisestä rintavarustuksesta kun imetys loppuu kammottaa vielä enemmän. (Tää ulkonäköpuoli nyt varmasti on kaikkein pienin murhe, mutta multa vaatii valtavasti työtä hyväksyä radikaalit muutokset mun kehossani)
Ai että miten pinnallisia asioita, voi hyvää päivää
Silti sitä miettii tämmösiä asioita, vaikkei vielä ole edes raskaana! Turhaa stressaa itteään
Sen verran oon tehnyt ajatustyötä, että yrittää haluan mutta 9-10kk ikäsenä haluan eroon imetyksestä että pääsen takaisin töihin:bag: Ainahan toiveet ja haluamiset ei mene yksiin lapsen kanssa, mutta helpompaa se on molemmille kun oon töissä ja mies lapsen kanssa kotona vielä pari kuukautta ja ei lapsi kaipaisi enää tissiä.