Raskaaksi 2021

Henkisen puolen kanssa menee varmaan pitkä aika ennenkuin oon sujut asian kanssa...
Sitä vähän tarkoitinkin. Osanottoni kovasti. Toivottavasti tärppää pian uudestaan ja tukevasti sanan kaikessa merkityksessä <3. Ja Toivottavasti ei tule mitään ylimääräistä. Tsemppiä näihin pitkiin viikkoihin!!! Onneksi on kevät ja valoisa-aika lisääntyy niin toivottavasti se hieman piristää surun keskellä.

Kannattaa varmaan ottaa lisärautaa jos vuodat paljonkin. tosin ei näillä viikoilla hurjia määriä pitäisi vuotaa verrattuna menkkoihin. Itellä meni rautavarastot huonoksi @km ellei ne ollut jo ja seuraava raskaus viivästyi hieman tn myös sen takia.

Jos tänään ei vuoto ala edes haamuilemaan niin pakko liotella huomenna edes jotain :hilarious:. Menkat alkoi 1.3. Eli nyt vähitellen sais alkaa taas. Kierto n.1kk, aina kuun vaihteessa. En ole ehtinyt tarkempia muistiinpanoja tehdä kuin vasta tästä kierrosta. Ei yhtään mitään oireita paitsi vähän turvotusta eli vois hyvinkin olla menkat tulossa.

Oon nyt täällä naistenklinikalla ja eilisen hcg kontrolli oli taas noussut arvo 159, (viime perjantai 95). Alkio oli kasvanut viime viikosta, nyt odotan että mulle pistetään metotreksaatti. Toivotaan että toi yksi pistos riittää.
Sitten taas tämän viikon lauantaina ja ensi viikon keskiviikkona hcg verikokeisiin, ja ensi viikon torstaina on uusi kontrollikäynti täällä naistenklinikalla..

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä teille joilla kp1 :sad001

alinah, voi ei. Kyllä teitä nyt koetellaan :smiley-angry017

Täällä dpo 1. Yritystä ei tästä kierrosta puutu, mutta en tiedä. Ei ole kovin luottavainen olo silti :sad001 Vähän vaihtelee.

Alinah, voi ei! Kylläpä teillä on huono onni matkassa. Toivotaan, että yksi piikki riittää ja pääsisit pian toipumaan tästä epäonnistuneesta raskaudesta:sorry:

On tämä kyllä sanonko mistä. Sit vielä tähän samaan syssyyn en saa imettää 3 päivään kuopusta, saa nähdä miten käy. Nukutaanko yöllä ollenkaan! metotreksaatin takia siis tuo 3 päivän imetystauko.

N. 2vkoa testannut ovista, negaa vaan. Jos nyt on vasta kp 12, niin ei sitten huolta.
Eilen kylläkin taas verta pyyhittäessä. Toivottavasti ei ala uudestaan.
20 päivää vuotoa, nyt pari päivää vuodotonta :scratch

No mulla on nyt kp 20, ovistesteihin tullut kokoajan toinenkin viiva, välillä jopa melkein yhtä tumma kuin toinen, mutta en oo plussaa vielä nähnyt. voihan se olla, kun testaan aina aamuisin, että joku ilta olisikin ollut jo plussa..

Oon nyt täällä naistenklinikalla ja eilisen hcg kontrolli oli taas noussut arvo 159, (viime perjantai 95). Alkio oli kasvanut viime viikosta, nyt odotan että mulle pistetään metotreksaatti. Toivotaan että toi yksi pistos riittää.
Sitten taas tämän viikon lauantaina ja ensi viikon keskiviikkona hcg verikokeisiin, ja ensi viikon torstaina on uusi kontrollikäynti täällä naistenklinikalla..
No et helpolla nyt päässyt :(. Tsemppiä!!!

On tämä kyllä sanonko mistä. Sit vielä tähän samaan syssyyn en saa imettää 3 päivään kuopusta, saa nähdä miten käy. Nukutaanko yöllä ollenkaan! metotreksaatin takia siis tuo 3 päivän imetystauko.
Voi ei!!! Sekin vielä!
Silmät täällä kostu teijän puolesta :Heartred
Onko pieni minkä ikäinen?
Meillä illalla toissapäivänä pieni olis halunnut olla/nukkua vaan sylissä/kainalossa, tissi suussa, enkä saanut millään pinnasänkyyn (joka on nyt meillä käytössä ollut n.1kk, poika nyt 15kk) mutta sitten kun totesin että nyt mä luovutan homman miehelleni ja kas, homma sujui paljon paremmin ja varmaan sukkelammin. Joskus poika nukahtaa syliin kun keinuttaa, mutta lähinnä päiväunille.
Tsemppiä iltoihin! Toivotaan että se hyvin menee kun massu on täynnä ja kaikki muut asiat hyvin.

Voi ei!!! Sekin vielä!
Silmät täällä kostu teijän puolesta :Heartred
Onko pieni minkä ikäinen?
Meillä illalla toissapäivänä pieni olis halunnut olla/nukkua vaan sylissä/kainalossa, tissi suussa, enkä saanut millään pinnasänkyyn (joka on nyt meillä käytössä ollut n.1kk, poika nyt 15kk) mutta sitten kun totesin että nyt mä luovutan homman miehelleni ja kas, homma sujui paljon paremmin ja varmaan sukkelammin. Joskus poika nukahtaa syliin kun keinuttaa, mutta lähinnä päiväunille.
Tsemppiä iltoihin! Toivotaan että se hyvin menee kun massu on täynnä ja kaikki muut asiat hyvin.

Hän on 1v7kk, on niin kova poika tissin perään että mua ihan kauhistuttaa nää seuraavat yöt. Pitää vaan sinnikkäästi sitten yrittää muuta, siirryn varmaan itse sohvalle nukkumaan niin jos se jo auttaisi ettei oo siinä vieressä sitten. Tai antaa vettä, meillä ollu tosi vaikeeta tää yöimetyksen lopetus, päivällä nyt pystyy olla hyvin. Mutta noi yöt on haastavia. Sitten kun esikoisenkin unta häiritsee se korvia raastava itkeminen. :Heartred

Voimia Alinah! :Heartred Ja tsemppejä imetystaukoon! Mun nuorimmainen on 1v 6kk ja yhä edelleen on tissin perään. Meillä tosin öisin ei enää tissitellä, mutta aamuin illoin kyllä eikä vähään aikaan oo tarkotus lopettaakaan, kun on pienelle niin tärkeitä hetkiä.

Toivottavasti tuo yksi pistos riittää tosiaan! En voi muuta kuin tsempata täältä etänä! :Heartpink

Voi Alinah :Heartred teidän tilanne on tosi kurja. Toivottavasti yksi piikki riittäisi ja saisitte surra rauhassa. Pienelle tissitakiaiselle myös tsemppiä seuraaviin öihin.. hänelle voi sanoittaa tilannetta. Meillä auttoi se kun kerroin että nyt loppuu ja teippasin tissit pois, etten yöllä sortuisi enää antamaan. Tsemppiä kovasti!!

En ole omaa kiertoo nyt seurannut sen kummemmin kun oli leikkaus.. odotellaan kuukautisia seuraavaks ni jos sit pääsis taas toimiin :happy7

Takaisin