Raskaaksi 2021

Kiitos kaikille! :Heartbigred
Tänään aamulla vielä testattu ja olo ihan epätodellinen ja oireeton. :shy: Melkein vuosi yritystä takana ja aivan täysin jo luovuttanut ja niin monet itkut itkenyt. Mainittakoon, että tässä kierrossa oli ekaa kertaa gele royale käytössä, yleensä en näihin usko. :angelic:

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti nähdään joulukuisissa, täällä LA 6.12. :dummy:

Paljon onnea! :love017:love017

Täällä tänään kp 8 ja viikonloppuna ajattelin alkaa tikuttelee ovista. Flo ennustaa ovista viikon päähän.

Oon menossa juuri labraan odottelemaan omaa vuoroa verikokeisiin, huomenna kontrollikäynti NKL.

Toivoisin ettei tämän käynnin jälkeen tarvitsisi enää ravata.

Mulla on Flo sovellus, saako sinne mitenkään merkkailtua kohdunulkoista raskautta tms.

Muutakin omilla merkinnöillä, pitää varmaan poistaa noi ovulaatiotesti + ja raskaustesti + kun flo meni näistä merkinnöistä sekaisin.
Miten voit?

Liityn seuraan. :) Esikoinen täyttää kesäkuussa 3 ja nyt on vihdoin tullut taas vauvakuume. Vähän kyllä hirvittää, kun ensimmäinen raskaus oli tosi rankka, mutta olen kyllä myös aika innoissani yrityksen alkamisesta. Oviksen tikuttaminen ja kierron merkkien tarkkailu oli jo ensimmäisellä kerralla tosi mielenkiintoista. :grin Ei ole onneksi mikään kiire raskautua. Suoraan sanottuna myös ihan kiva saada vähän muuta ajateltavaa näin korona-aikana. :rolleyes:

Täällä vuotoa odotellaan tai ei odotella edelleen. Tissit on niin kipeät, ettei mitään järkeä! Tein eilen jo uuden testinkin, kun ei ole koskaan ollut näin kipeät, muuten kuin raskaana ollessa.
Mutta nega mikä nega :shifty:

Muoks. Nyt parina aamuna on myös ollut huono olo.
Mutta taitaa ihan vaan jotain vatsapöpöä sitten olla tulossa, kerta testi puhahdas nega.

Täällä vähän samat meiningit. Tissejä aristanut jo yli viikon. Se on nyt vissiin uusi pms-oire kun viime kierrosakin oli samaa. Mutta sitä ennen ainoastaan raskauksien alussa olleet rinnat kipeät, niin silloin se toimi aika hyvänä merkkinä alkaneesta raskaudesta. Mulla on usein pms-oireena ollut pahoinvointia ja sekin nyt läsnä. Eilen yöllä alkoi kauheat menkkakivut ja tänään jatkuu, mutta vuotoa ei vieläkään näy. Alkaisi nyt jo, että pääsisi uuteen kiertoon sitten. :arghh: Mä myös eilen dpo 14 varmuuden vuoksi vielä testasin negan. Tänään dpo 15. Flo ennusti menkkoja alkavaksi viime lauantaina, mutta vähän toivoikin ettei ihan vielä sillon alkaisi, niin tulisi normaalimman mittainen kierto. Mutta samalla ärsyttää tämä ns välitila, kun ei voi ovistakaan alkaa tikutella ennen kun se pirun täti on kyläillyt. :grumpy:

Henkisen puolen kanssa menee varmaan pitkä aika ennenkuin oon sujut asian kanssa...

Kiitos :Heartpink

Mitäs sinulle kuuluu?

Niin mitäs meille? Tulin tänne päivittämään tilannettani, vaikka päivitettävää ei ole paljon.

Eilen kävimme ensimmäistä kertaa lapsettomuuskäynnillä yksityisellä puolella. Tein syksyllä lupaus, että lähdetään tutkimaan asioita ennen kuin täytän 35. Kaikki oli tutkimuksissa lääkärin mielestä ihan hyvin, limakalvo oli kp 14 mukaan hyvin paksuuntunut, vasemmassa munasarjassa follikkeli 16mm eli huomenna voisi olla ovulaatio. Mukaani ostin lääkärin suosituksesta ensimmäistä kertaa CB ovulaatiotestit. Tänään ei ollut hymynaama vielä.

Muutama huoleen asia tuli kuitenkin esille: No paino toki, vaikka vähän on saanut pois niin paljon pitäisi vielä pudottaa. Mutta jos pitää IVF-hoitoihin tms. aloittaa paino pitäisi pudottaa nyt. Eli tein päätös, että aloitan ensiviikolla kunnon vähäkalorinen kuuri johon tällä viikolla valmistaudun. Toinen asia on lääkärin mukaan polyyppi kohdussa, ei kuulemma näyttänyt miltään myoomalta, mutta pitäisi kuitenkin päästä poistamaan. Lähetettä odotellen siis.

Niin mitäs meille? Tulin tänne päivittämään tilannettani, vaikka päivitettävää ei ole paljon.

Eilen kävimme ensimmäistä kertaa lapsettomuuskäynnillä yksityisellä puolella. Tein syksyllä lupaus, että lähdetään tutkimaan asioita ennen kuin täytän 35. Kaikki oli tutkimuksissa lääkärin mielestä ihan hyvin, limakalvo oli kp 14 mukaan hyvin paksuuntunut, vasemmassa munasarjassa follikkeli 16mm eli huomenna voisi olla ovulaatio. Mukaani ostin lääkärin suosituksesta ensimmäistä kertaa CB ovulaatiotestit. Tänään ei ollut hymynaama vielä.

Muutama huoleen asia tuli kuitenkin esille: No paino toki, vaikka vähän on saanut pois niin paljon pitäisi vielä pudottaa. Mutta jos pitää IVF-hoitoihin tms. aloittaa paino pitäisi pudottaa nyt. Eli tein päätös, että aloitan ensiviikolla kunnon vähäkalorinen kuuri johon tällä viikolla valmistaudun. Toinen asia on lääkärin mukaan polyyppi kohdussa, ei kuulemma näyttänyt miltään myoomalta, mutta pitäisi kuitenkin päästä poistamaan. Lähetettä odotellen siis.

Voimia ja isosti tsemppiä teille! Olette ihan kohtuuttoman pitkään yrittäneet. :Heartpink

Vois kyllä hyvinkin olla plussa. Mun rfsu plussat on joskus ollut tämmöisiä (alempi).View attachment 101435

Mikä sulla on tässä ylempi testi?

Tässä on aamun klo 5.30 ja iltapäivän klo 14.15 tikuttelut :rolleyes:

Kun tulin kotiin, niin maha oli sekasin ja vaan pahentunu päivän aikana vatsakivut.
Toisaalta on kiva tietää missä mennään kierron suhteen, mut ei nyt ihan näin voimakkaasti :meh:

Liitteet

• IMG_20210330_142833.jpg
    IMG_20210330_142833.jpg
    11.7 KB · Katsottu: 81
Kp29, oletettavasti dop 15.
Sain one stepin ovistestejä ja r testejä kaverilta.
Pitihän se yks rtesti tehdä mielenkiinnosta kun en oo tän merkkisiä ennen käyttänyt :hilarious:
Kyllä siitä viivanpaikan näkee ku kääntelee ja tihrustaa :hilarious:
Tiputtelu alko äsken, huomenna siis kp1 :happy093

Liitteet

• IMG_20210330_120910.jpg
    IMG_20210330_120910.jpg
    26 KB · Katsottu: 159
Noniin vaihtuihan se kp 1:ksi, menkkoja jo odottelinkin kipujen perusteella! Tänään sain kuulla, että oon tullut valituksi uuteen työpaikkaan jota hain ja mun kirsikkatomaatin taimi pompsahti mullan alta esiin. Eli josko tämä onnenjatkumo yltäisi raskautumiseen seuraavasta kierrosta.. :angel7:hello2

tsempit kaikille omiin tilanteisiisa. täällä tilanne se että viivat ei oo vahvistunut eli varmaan jäi vaan yritykseks kiinnittyä.

Ajattelin jakaa oman vinkin noihin hormoninäppylöihin ja finneihin, kun monen kanssa ollut puhetta, miten huonossa kunnossa iho on menkkojen aikana varsinkin pillerien lopetuksen ja kierukan poiston jälkeen :shy:

Nää nyt ei oo kokonaan poistanut mulla ongelmaa, edelleen saan näppylöitä, mutta ne ei oo enää yhtä kipeitä eikä niitä tule yhtä paljon! Ja näiden avulla tuntuu, että finnitkin kuivuu nopeammin pois. Yleensä samat finnit saattanut mullakin olla parikin kuukautta naamassa mutta nyt pääsen jo alta viikossa eroon:rolleyes: Oon käyttänyt putsaria nyt 4 kuukautta ja kuorintaa 3 vuotta.

Mulla on itellä atooppinen iho, joka on pintakuiva poskista mutta hyvin öljyinen otsasta ja nenästä.
Mulla toimii siis seuraava combo: putsarina CeRaVe (sininen), kuorintana The skin Housen Shiny peeling gel, kosteutuksena Ceralan. Paikallishoitona pahimpaan aikaan Basiron ac (saa käyttää myös raskausaikana!)

Tuo kuorinta on aivan täydellistä mun iholle! Mä muutenkin liputan korealaisen ihonhoidon puolesta. Paljon parempia tuotteita ovat kuin muut mitä kokeillut.
Oon käyttäny aikaisemmin Mizon merkin etanaputsaria, mutta siinä on ollu saatavuus ongelmia niin pitänyt vaihtaa toiseen. Sekin oli aivan loistotuote!

Liitteet

• IMG_20210331_061829.jpg
    IMG_20210331_061829.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 88
Takaisin