Raskaaksi 2021

Voi ei alinah pelottava tilanne, mutta toivotaan että kaikki menisi hyvin. Voimia sinulle.

Ja siis niin monta plussaa tänään!!! Onnea kaikille:happy:

Ketäs meitä olikaan vielä huomenna testaamassa?

Itse tein viimeksi maanantaina testin ja oli korkeintaan viivan paikka... Oon malttanut odottaa huomiseen aamuun ja vähän kyl fiilis et nega olis tulossa... Tänää ollu ihan oireeton päivä :sad001

Voimahali täältä myös sinne alinahille!

Minäkin testaan huomenna. Mennyt tämä viikko lukiessa tuota aamulämpö ketjua, iso kiitos sille, joka sen linkkasi siitä on ollut apua. Huomenna KP 36 ja ehkä dpo 11 jos ovulaatio tapahtui. Kuitenkaan täti ei ole tänään tullut kylään.. :smiley-bounce012

Kiitos ihanista ja lohduttavista sanoista, täällä kyynel silmissä luen ja kirjoitan teille takaisin. Hain itselleni kaupasta lohtu ruokaa pakaste pizzaa ja oreo töhnämunia. :sad010:Heartred

niin paljon voimia sulle :Heartbigred oon niin pahoillani.:sad010

pomppaan nyt messiin oon tääl taustal seuraillu jonkin tovin teidän keskusteluja oon noita reagointei jonkin verran aina välil laitellu teille. meillä miehen kaa neljä poikaa vuosilta 2017,2018,2019 ja 2020, nyt tilanne se että luulin että menkat alko normaalii aijemmin kuitenki päänsärky ja etova olo vaivannu plus närästys tein testin tänää niin siihen tuli hyvin haalee haamu kuvaa en ottanu testistä, joteski vaan vaivas toi vuotelu tossa välissä, muissakin raskauksis on ollu vuoteluita mutta vasta selkeen plussan jälkeen pientä kiinnitysvuotoo lukuunottamatta ennen plussaa.

Alinah voimia :Heartpink

Onnea plussanneille! :Heartpink

omanapa, kp4 ja pakko pistää testi kehiin aamulla edes sen negan saamiseks et ei tarvii miettiä. Joku hormonihärö takuulla on, tissit on turvoksissa, nännit on kipeät, lievää etomista ja vattaa nippailee, välillä oikeen kouristaa. Hajuaisti on megalomaaninen, haistoin leivästä homeen jota ei näkynyt ja koira haisee pissille kun tulee pihalta. :laughing002 Menkatkin oli taas joku pikaniukkapyrähdys, ja nää hormonihäröoireet pistää päässä tikkunapin on-asentoon. :laughing021

Alinah voimia :Heartpink

Onnea plussanneille! :Heartpink

omanapa, kp4 ja pakko pistää testi kehiin aamulla edes sen negan saamiseks et ei tarvii miettiä. Joku hormonihärö takuulla on, tissit on turvoksissa, nännit on kipeät, lievää etomista ja vattaa nippailee, välillä oikeen kouristaa. Hajuaisti on megalomaaninen, haistoin leivästä homeen jota ei näkynyt ja koira haisee pissille kun tulee pihalta. :laughing002 Menkatkin oli taas joku pikaniukkapyrähdys, ja nää hormonihäröoireet pistää päässä tikkunapin on-asentoon. :laughing021

Mulla esikoisen kohdalla tavallista niukemmat (mutta silti menkkamaisen runsaat) menkat tarkoittivat kolmannella kuulla olevaa raskautta :grin
Joten testiä vaan kehiin!

Joko ihan v*tulliset pms-raget tai sit ihan uskomattomat mielialanvaihtelut ja tunteenpurkaukset alko tänään. :confused::banghead:
Mulla on kans masennus- ja ahdistuneisuus-diagnoosit ja niihin hyvät lääkitykset, eli tasanen mieliala niiden avulla eikä tule suuria tunteita ylös taikka alaspäin. Ja itkenythän en ole vuosiin, vaikka välillä olis "tehny mieli". Ei vaan ole itku tullut.

Mutta tänään tilanne korjaantu het kertaheitolla. Pistin ukon mökille yksinänsä yöks että saan rauhassa kiukutella kotona (eli pitää mykkäkoulua ilman että toinen siitä kärsii :laughing025). Ja voi veljet kun on tullu kiukku- ja suruitkuja itkettyä ja välillä sit taas niin tarmokkaana ettei tosikaan.
Todella kuluttavaa tämmönen ja jos on pms-raget kyseessä, niin en kovin montaa kiertoo näitä oloja jaksa vaan alotan pillerit uudestaan tasaamaan hormonien heittelyä. :sad015

Ja toinen asia mikä hirvittää mahdollisen raskauden myötä, niin mielialalääkityksen muutos. Psykiatrin kanssa jo sovittu, että toinen lääke lähdetään sit nopeesti tiputtaan pois ja toista lähdetään nostamaan, koska se on todettu turvalliseks odottaville äideille.
Että morjesta pöytään sit vaan, ei oo noi mielialalääkeiden kanssa säätämiset mitenkään päin mukavaa itselle, saati perheelle :sad001

niin paljon voimia sulle :Heartbigred oon niin pahoillani.:sad010

pomppaan nyt messiin oon tääl taustal seuraillu jonkin tovin teidän keskusteluja oon noita reagointei jonkin verran aina välil laitellu teille. meillä miehen kaa neljä poikaa vuosilta 2017,2018,2019 ja 2020, nyt tilanne se että luulin että menkat alko normaalii aijemmin kuitenki päänsärky ja etova olo vaivannu plus närästys tein testin tänää niin siihen tuli hyvin haalee haamu kuvaa en ottanu testistä, joteski vaan vaivas toi vuotelu tossa välissä, muissakin raskauksis on ollu vuoteluita mutta vasta selkeen plussan jälkeen pientä kiinnitysvuotoo lukuunottamatta ennen plussaa.
No messiin vaan :joyful:

Sieluni silmin nään vilkkaat pikkupojat, varmasti vilskettä riittää!
:blob3 laughing6

Viivan vahvistumisia sinne:)

No messiin vaan :joyful:

Sieluni silmin nään vilkkaat pikkupojat, varmasti vilskettä riittää!
:blob3 laughing6

Viivan vahvistumisia sinne:)

juu vilskettä riittää ja toivotaan että tää pikkunen tarrais kii kovin ja pysyis mukana loppuun asti :Heartred

• Tykkään
Reaktiot: elo
Mulla nyt kp 15,ei ovisplussaa vielä. Jos ei viikon päästä ovisplussaa tule, niin aloitan keltarauhashormonit, että pääsee uuteen kiertoon. Toivon, ettei ovulaatio tapahdu nyt vklp aikana, koska mies reissussa. :hilarious:

Teidän muiden tämän päiväisiä plussatestejä odotellessa :happy:

Olen kärsinyt taas kivusta klo 23 alkaen, otin burana 800mg jonka ansiosta sain hetkellisesti helpotusta ja nukuttua, heräsin klo 4 vessaan, kamalan sekaisin olevaan vatsaan ja vasemanpuolen munasarjakipuun. Siellä se alkio varmaan hengailee, soitin päivystykseen ja he pyysivät jos sinnittelisin aamuun ja tulisin 8.30 paikalle jos kivut vielä on samat.

Sain myös tietää puhelun aikana eilisen hcg arvon, se oli 112...

Mulla tällä hetkellä lämpöpullo vatsalla, mutta tuntuu että se vain pahentaa oloa.

Kp27/26-27, dpo12 ja aamupissasta nega tehty sillä Clearbluen testillä (ei digi, apteekista oli kaikki muut loppu).
Joten eiköhän ne menkat sieltä tässä pian ala, ainakin nyt alamahaa välillä juilii ja vatsa kramppaa siihen malliin ja pms kiukut ja itkut on ollut heti herätessä läsnä:bag:

Hei kaikki, uusi kuumeilija ilmoittautuu! Olen seuraillut vauvakuumeilupalstoja jo 2020 heinäkuusta lähtien, jolloin ryhdyttiin yrittämään. Ollaan molemmat 31-v ja eka lapsi haaveissa. Alussa innostuin oviksen tikuttamisesta, mutta stressiksihän se meni, joten lopetin sen yk1:n jälkeen. Työstä ym. johtuvan stressin vuoksi mulla heitti kierrot myös häränpyllyä. 29 päivän vakkarikierrosta tulikin 38 päivän kierto (hyvin samanlaiset menkat mitä muut kuvannu täällä myös noissa venähtäneissä kierroissaan= 3 päivän superkivuliaat monsuunimenkat). Kierto lyheni pikkuhiljaa tavalliseksi kun panostin stressin purkamiseen. Oli kyllä ikävä kun antoi toivoa tuo venähtänyt kierto alkaneesta raskaudesta.:banghead: Aina ollut se 29-30 päivää kierto.

Tästä johtuen on nyt todella piinaiset piinapäivät. Tänään kp 36/29-30 ja olen mökillä vailla testiä ja pääsen testaamaan vasta lauantai-iltana:nailbiting:. Ajattelin ettei kuitenkaan tärppää niin aivan sama. Jotain kummallista oirehdintaa ollut, muttei näitä klassisia rinta/pahoinvointihommia. Voipi olla taas venähtänyt stressikierto tämäkin tosin:smiley-ashamed008

Huh tulipa pitkä, pahoittelut romaanista!

Alinah tsemppiä tilanteeseen.

Tuleeko tänään paljon plussia :happy:

Testaatteko aina miehen kanssa yhdessä. Itse monesti tehnyt sellasen epätoivo testin ja jos se joskus oisin plussa, niin hankala sitten näyttää yllättyneeltä :woot:

On. Tänään taitaa olla dpo 11..Eilen oli niin äklö olo, tissit eri lailla kipeät ja mahaa vihloo, että olen jo alkanut miettiä että raskaana ko tässä ollaan..pms oireita ei ole näkynyt vaikka ne tulee yleensä 4 päivää aiemmin Tänään testaan..

Olen kärsinyt taas kivusta klo 23 alkaen, otin burana 800mg jonka ansiosta sain hetkellisesti helpotusta ja nukuttua, heräsin klo 4 vessaan, kamalan sekaisin olevaan vatsaan ja vasemanpuolen munasarjakipuun. Siellä se alkio varmaan hengailee, soitin päivystykseen ja he pyysivät jos sinnittelisin aamuun ja tulisin 8.30 paikalle jos kivut vielä on samat.

Sain myös tietää puhelun aikana eilisen hcg arvon, se oli 112...

Mulla tällä hetkellä lämpöpullo vatsalla, mutta tuntuu että se vain pahentaa oloa.
Voimia kovasti!

Mitä hel... Tää ei varmaan voi olla muuta ku plussa?? :nailbiting: Sanokaa ny, et nää PC:n liuskat antaa jotain valeplussia?

Oon tehny negatiiviset testit kp29 ja 30/26 ja ne oli ihan puhtaasti negat. Aattelin, että kroppa vaan pelleillee, luovuin jo toiveista, lähinnä vitutti, ku en voi saada menkkojakaan, roikun tällases välitilas. Alavatsakipua, närästystä, tissien arastelua ja runsasta valkovuotoo ja hikoilua ollu koko ajan, minusta kuitenki vähenemäänpäin noitten negojen jälkeen.

Tänään kp33 ja testasin. Ihan vaan ehkä siks, et voin sitte sen negan kanssa puntaroida, että vaikkei oo menkkoja, ni riipasisko viikonloppuna jonku sushi-salmiakki-viina -setin.

Ihan vähän tuli nyt puskista tämä. Olen hämmennys.

Liitteet

• IMG_20210326_054426.jpg
    IMG_20210326_054426.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 179
Mitä hel... Tää ei varmaan voi olla muuta ku plussa?? :nailbiting: Sanokaa ny, et nää PC:n liuskat antaa jotain valeplussia?

Oon tehny negatiiviset testit kp29 ja 30/26 ja ne oli ihan puhtaasti negat. Aattelin, että kroppa vaan pelleillee, luovuin jo toiveista, lähinnä vitutti, ku en voi saada menkkojakaan, roikun tällases välitilas. Alavatsakipua, närästystä, tissien arastelua ja runsasta valkovuotoo ja hikoilua ollu koko ajan, minusta kuitenki vähenemäänpäin noitten negojen jälkeen.

Tänään kp33 ja testasin. Ihan vaan ehkä siks, et voin sitte sen negan kanssa puntaroida, että vaikkei oo menkkoja, ni riipasisko viikonloppuna jonku sushi-salmiakki-viina -setin.

Selvä plussa! Onnea :happy:

On. Selvä nega tänäänkin. Joten nyt jätän testailtu ja jään odottamaan niitä menkkoja :)

Onnea!

Hei kaikki, uusi kuumeilija ilmoittautuu! Olen seuraillut vauvakuumeilupalstoja jo 2020 heinäkuusta lähtien, jolloin ryhdyttiin yrittämään. Ollaan molemmat 31-v ja eka lapsi haaveissa. Alussa innostuin oviksen tikuttamisesta, mutta stressiksihän se meni, joten lopetin sen yk1:n jälkeen. Työstä ym. johtuvan stressin vuoksi mulla heitti kierrot myös häränpyllyä. 29 päivän vakkarikierrosta tulikin 38 päivän kierto (hyvin samanlaiset menkat mitä muut kuvannu täällä myös noissa venähtäneissä kierroissaan= 3 päivän superkivuliaat monsuunimenkat). Kierto lyheni pikkuhiljaa tavalliseksi kun panostin stressin purkamiseen. Oli kyllä ikävä kun antoi toivoa tuo venähtänyt kierto alkaneesta raskaudesta.:banghead: Aina ollut se 29-30 päivää kierto.

Tästä johtuen on nyt todella piinaiset piinapäivät. Tänään kp 36/29-30 ja olen mökillä vailla testiä ja pääsen testaamaan vasta lauantai-iltana:nailbiting:. Ajattelin ettei kuitenkaan tärppää niin aivan sama. Jotain kummallista oirehdintaa ollut, muttei näitä klassisia rinta/pahoinvointihommia. Voipi olla taas venähtänyt stressikierto tämäkin tosin:smiley-ashamed008

Huh tulipa pitkä, pahoittelut romaanista!
Jospa se testi toisi mitä parhaimpia uutisia kunhan pääset testailemaan.

minä kans taustalla seurailin aina välillä näitä palstoja, mukaan tuli lähdettyä tän vuoden alusta tätä kolmatta kuumeilemaan:happy:

ei ainakaan mua romaanit haittaa:bookworm: :hilarious:

DPO9
Eilisiltaset kiukkuitkut ja kaikki raskausoireet hävinny yön myötä. On jotenki tosi apaattinen ja tunteeton olo kaikkinensa. Ja negatiivinen r-testi kruunas fiiliksen. :meh:

Aikainen testaus tämäkin vielä tietysti oli, mutta tuo oireiden häviäminen ja pms-kiukuttelu jotenki anto ymmärtää että menkkoja kohti taas mennään.

Vaan eipä siinä, testailut jatkuu menkkoihin asti ja innolla odotan tän päivän plussauksia muilta :happy:

Liitteet

• 20210326_071608.jpg
    20210326_071608.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 97
Takaisin