Dpo 11, surkea kuva, mutta vielä on pikkuinen kyydissä. :) Kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppiä omiin tilanteisiin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnitteluja vielä kertaalleen sinulle Minnihiiri84.View attachment 97959
Dpo 11, surkea kuva, mutta vielä on pikkuinen kyydissä. :) Kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppiä omiin tilanteisiin!
Onnitteluja vielä kertaalleen sinulle Minnihiiri84.
Toivotaan että perässä tullaan.
Sait siis melko aikaisessa dpo päivällä jo sen digitaalisplussankin? Jos ny
yt vasta dpo 11 sinulla.
Mulle tulossa huomenna kp 25 joko täti kylään tai ClearBlue-testit postissa ja niissä digitesti mukana myös. En tee sitä kyllä ekana..siinä 2kpl Early testejä.
Itse testaisin aikaisintaan dpo9, jos kärsivällisyys riittää sinne asti :) Ei siihenkään enää pitkä aika ole!Dpo7, jokohan sitä uskaltais huomenna alkaa dippaa testiä :angelic: Jospa malttais vielä pari päivää, oon vaan niin huono siinä
Mukava kuulla että geleeistä oli apuja! Itsellä nimittäin pitkät kierrot ongelmana ja lisäksi pco-tyyppiset munasarjat. Käytin viime syksynä yhden kierron ajan tosi epäsäännöllisesti geleitä, mutta en huomannut mitään joten jätin käyttämättä. Nyt mietin että kierto kyllä lyheni silloin, mutta ei kyllä pysty määrittelemään minkä ansiosta. Nyt intouduin sitten kokeilemaan uuden vuoden kunniaksi uudestaan. Herättää myös optimismia kuulla hyviä kokemuksia :angelic: toivottavasti saat pikaisen plussan!
Aiemmin siis ongelmana kun ne kapselit jäi kiinni kurkkuun, nyt tajusin että voin vaikka aamujugurttiin sen sisällön sekoittaa . Postista tuli myös maca, vehnänalkioöljy ja siveydenpuukapselit. Kaikki keinot käyttöön
TOMikä kp sulla on?
Mulla vasta 24/25-28. Kierto välillä lyhyt välillä normi 28. Mutta testailut aloitin hyvissä ajoin
Eilen tuli tippa verta. Toivon että oli kiinnittymisvuotoa koska se on viime raskausaikana (päättyi keskenmenoon 6/20)tullut ja juuri kp 23.
Niin mäkin oon aiemmin tehnyt. Mielessä silti kutkuttaa, kun keskenmenneen raskauden plussasin jo dpo8 tosi haalealla haamulla Paras ois kun malttais vielä pari yötä, niin sais suoraan jotain varmempaa tietoa siitä mitä tikku näyttääItse testaisin aikaisintaan dpo9, jos kärsivällisyys riittää sinne asti :) Ei siihenkään enää pitkä aika ole!
Millä testillä noin aikaisin esikoisen plussasit?TO
Mulla nyt 29/25-27. Ei oo näin pitkää kiertoa ollut edellisen raskauden jälkeen. Saattaa tietysti kierukan poistolla olla osuutta asiaan. Esikoisesta sain haamuplussan jo n. viikko ennen menkkojen alkua, joten en pahemmin elättele toiveita
Mä testasin negatiivinä kans noi omani ja niistä haaleana näkyy viiva. Mut luulen et kyseessä vaan kiinnittymisyritysMillä testillä noin aikaisin esikoisen plussasit?
Mä nyt aloin epäillä että noi oli vaan viivanpaikkoja RFSUssa kun tsekkasin negatiivikuvana nuo testit niin viivanpaikka siinä loistaa. Tässä yksi niistä(pettymyksistä)View attachment 97963
Ei se oikeastaan oo aikainen plussaus jos miettii koska se ovis on oikeasti ollut.. Koska mä sain kuopuksesta plussan 10 päivää ennen menkkojen alkamista kp21/31 ja ovis oli ollut kp 10 ja menkat mulla kestää sen 7 päivää ..Millä testillä noin aikaisin esikoisen plussasit?
Mä nyt aloin epäillä että noi oli vaan viivanpaikkoja RFSUssa kun tsekkasin negatiivikuvana nuo testit niin viivanpaikka siinä loistaa. Tässä yksi niistä(pettymyksistä)View attachment 97963
Olethan tietoinen siitä, että LH-kuvioitakin on erilaisia? :) https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level/
Toki voi olla kyse siitäkin, että on vaan kierto vähän sekaisin km jälkeen. Toivottavasti ovulaatio todella tapahtuu ja on vahva! Hyvä, jos talletitte, nyt vaan peukut pystyssä, että se tuottaa tulosta
tosiaan siis viime kierossakin sain kaksi ovisplussaa... ja nyt (tyhmä minä!) testasin mielenkiinnosta vieläkö antaa hymynaamaa tänään niin ei eikö sen nyt kaiken järjen mukaan pari päivää sitä pitäisi näyttää ? Vai oonko ihan hakoteillä :D edellispäivänä en digiä vielä tehnyt kun viivat ei ollut tasavahvoja vaikka aika vahva olikin... voi toki olla että hymyn oisin saanut jo sillon ja siksi ei enää tänään?
Ei se oikeastaan oo aikainen plussaus jos miettii koska se ovis on oikeasti ollut.. Koska mä sain kuopuksesta plussan 10 päivää ennen menkkojen alkamista kp21/31 ja ovis oli ollut kp 10 ja menkat mulla kestää sen 7 päivää ..
Voin vähän avata mitä tossa artikkelissa sanotaan ja mitä muualtakin olen lukenut aiheeseen liittyen. Jos aihe alkaa kiinnostaa, niin hakusanalla "LH surge patterns" löytyy ainakin enkunkielistä tekstiä sekä myöskin selittäviä kuvia kuvahaulla. Joskus aikaisemmin tuli näitä vähän enemmänkin koluttua, kun kiinnosti Mutta disclaimer, mä en ole terveydenhuollon ammattilainen eli nämä tiedot on saatu googlettamalla ja erinäisistä lähteistä, joiden luotettavuudesta en ota vastuuta. Suomeksi vastaavia artikkeleita en ole yrittänyt etsiä.Kiitos viestistä ja linkistä nyt oli vaan niin pitkä teksti ja englanniksi ettei pystynyt lukemaan :D jos osaat suomentaa ja lyhentää asian niin kuulen mielelläni? :)
tosiaan siis viime kierossakin sain kaksi ovisplussaa... ja nyt (tyhmä minä!) testasin mielenkiinnosta vieläkö antaa hymynaamaa tänään niin ei eikö sen nyt kaiken järjen mukaan pari päivää sitä pitäisi näyttää ? Vai oonko ihan hakoteillä :D edellispäivänä en digiä vielä tehnyt kun viivat ei ollut tasavahvoja vaikka aika vahva olikin... voi toki olla että hymyn oisin saanut jo sillon ja siksi ei enää tänään?
Ärsyttää jollei noihinkaan ”voi luottaa”, jos kroppa antaa ”vääriä tuloksia”... eikö tässä auta kun alkaa vaan tallettelemaan ahkerammin, jotta aina olis sama mahis...