Raskaaksi 2021

Kyllä siinä joku ihan haalea haamu taitaa näkyä :pompus:

Tässä mun tämän päivän negojen nega 25 herkkyydellä. Mutta huomenna mukana testailussa vielä ehdottomasti laughing7
Äläpä mitään! Minä oon havaitsevinani tässäkin haamun! :woot:

Mies tietää et tikuttelen, mut ei sen enempää puhuta. En kerro tuloksia tms. Tietää mun testaavan testaamisen ilosta :hilarious:

Huomenna sit joukkotestauksesta paljon plussia mun synttärien kunniaksi :wink

Äläpä mitään! Minä oon havaitsevinani tässäkin haamun! :woot:

Nyt meillä on kyllä lasit kohdillaan. :smiley-angelic003

Mies tietää et tikuttelen, mut ei sen enempää puhuta. En kerro tuloksia tms. Tietää mun testaavan testaamisen ilosta :hilarious:

Huomenna sit joukkotestauksesta paljon plussia mun synttärien kunniaksi :wink

Olikos niin, että sullakin oli aika samat deepeeoot? :smiley-bounce012
Eli huomenna plussa synttärilahjaksi? :happy093

1v3kk yritystä ja heti kun pidettiin taukoa, tiputin 10kg ja söin rautaa jaB12, niin tärppäs❤️ Ja tein ohimennen testin kaapista ja yllätyin. Kävin hakee lisää testejä apteekista. Miehen teki mieli tässä kuussa just sopivasti. Tässä kierrossa 2 krt ollut seksiä :hilarious:

Liitteet

• 9FF7A3B0-DD91-48AD-8FD3-164376301BCF.jpeg
    9FF7A3B0-DD91-48AD-8FD3-164376301BCF.jpeg
    25.3 KB · Katsottu: 196
  • 781176E0-376B-4492-828B-D4963CB79B69.jpeg
    781176E0-376B-4492-828B-D4963CB79B69.jpeg
    38 KB · Katsottu: 199
Äää mä en enää kestänyt ja sorruin testaamaan ja mä en kestä :happy093

Ei ollu ees aamun eka pissa mut ehk 3h pidätyksel pamahti heti näytölle.

Liitteet

• IMG-20210325-WA0001.jpeg
    IMG-20210325-WA0001.jpeg
    14.1 KB · Katsottu: 176
1v3kk yritystä ja heti kun pidettiin taukoa, tiputin 10kg ja söin rautaa jaB12, niin tärppäs❤️ Ja tein ohimennen testin kaapista ja yllätyin. Kävin hakee lisää testejä apteekista. Miehen teki mieli tässä kuussa just sopivasti. Tässä kierrossa 2 krt ollut seksiä :hilarious:

Äää mä en enää kestänyt ja sorruin testaamaan ja mä en kestä :happy093

Ei ollu ees aamun eka pissa mut ehk 3h pidätyksel pamahti heti näytölle.

Onnea molemmille :hello2

Hätähousunega :rolleyes:
Mutta enköhän mäkin ole mukana vielä huomisen testailussa :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210325_150942.jpg
    IMG_20210325_150942.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 138
Kiitos. :love7 Nyt mä vaan niin toivon et viivat tummuis lisää ja täti ei tulis kylään sunnuntaina. :smiley-angelic001

Aika epätodellinen olo ku ei oo yhtään sellanen olo et olis raskaana mut ehkä ei näin alus viel voikkaan olla.Mietin et jos hakis jossain vaihees sen viikkonäytöllisen testin.

ON: Täällä kans dpo 10 ja huomenna aamulla sitten testailen cb:lla, vaikkakin oon melko varma että negaa näyttää.

Lähinnä ärsyttää, että kaikki oireet mitkä liitin aiemmin kahteen plussakiertoon, niin niitä on nyt tullut parissa viimeisimmässä negakierrossakin. Eli rintojen arkuutta, lämmöt koholla, vv lisääntyminen loppukierrosta.. Vaikka päätinkin olla tarkkailematta oireita, kun niistä ei voi mitään päätelmiä tehdä, niin silti täällä maanisesti vähän väliä puristelen tissejäni ja totean että kyllä ne vieläkin arat on. Kohta varmaan vaan puristelun määrästä. :laughing021

Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä. :smiley-angry017:smiley-angry017

Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä. :smiley-angry017:smiley-angry017

Eih.. :oops: Isosti voimia Alinah :sad010:Heartred

Voi ei! :sorry: Voimia Alinah!!! :Heartred

Takaisin