Äläpä mitään! Minä oon havaitsevinani tässäkin haamun!Kyllä siinä joku ihan haalea haamu taitaa näkyä
Tässä mun tämän päivän negojen nega 25 herkkyydellä. Mutta huomenna mukana testailussa vielä ehdottomasti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äläpä mitään! Minä oon havaitsevinani tässäkin haamun!Kyllä siinä joku ihan haalea haamu taitaa näkyä
Tässä mun tämän päivän negojen nega 25 herkkyydellä. Mutta huomenna mukana testailussa vielä ehdottomasti
Äläpä mitään! Minä oon havaitsevinani tässäkin haamun!
Mies tietää et tikuttelen, mut ei sen enempää puhuta. En kerro tuloksia tms. Tietää mun testaavan testaamisen ilosta
Huomenna sit joukkotestauksesta paljon plussia mun synttärien kunniaksi
1v3kk yritystä ja heti kun pidettiin taukoa, tiputin 10kg ja söin rautaa jaB12, niin tärppäs Ja tein ohimennen testin kaapista ja yllätyin. Kävin hakee lisää testejä apteekista. Miehen teki mieli tässä kuussa just sopivasti. Tässä kierrossa 2 krt ollut seksiä
Äää mä en enää kestänyt ja sorruin testaamaan ja mä en kestä
Ei ollu ees aamun eka pissa mut ehk 3h pidätyksel pamahti heti näytölle.
Nyt meillä on kyllä lasit kohdillaan.
Olikos niin, että sullakin oli aika samat deepeeoot?
Eli huomenna plussa synttärilahjaksi?
Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä.
Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä.