Raskaaksi 2021

Dpo8 ja hätähousutestailu jatkuu.. :salut
Kuvassa ylempi testi eiliseltä ja alempi tältä aamulta.

Ja koska mulla on tässä kierrossa varsin vaaleanpunaiset lasit päässä, niin olen (epä)toivossani näkevinäni jotain muutosta eiliseen viivan kohdilla.
Voisikohan siihen huomenna tulla ihan oikeesti jotain näkyviin? :laughing021

Kyl mä ainakin oon näkevinäni jotain tos alemmassa kuvassa. :)Toivotaan et on haamu ja viiva vahvistuisi ja et siel olis kyytiläinen matkassa.

Ovis napattu kiinni! Eilen illalla saatto olla vielä himpun verran vahvempi viiva. Tietty täs kierrossa kun ei oo tarkotus ees yrittää.

Ootteko te miehienne kanssa avoimia näistä ovistestailuista? Mun mies ei oikein käsitä et tosiaan se aika on niiin lyhyt kuukaudessa kun raskaus on mahollinen, joo, tietty ne simpat voi elää tuol jemmassa muutaman päivän, mut. Niin tekis mieli pistää sille toi kuva. Eihän se tiedä ees että testailen.

Meillä on ollu kyllä taas hiljasempi aika noiden sänkyhommien kanssa. Ei oikein mitään äksöniä. Ja siis mulle se on ihan ok, mut lastenteon kannalta vähän haitallista

Liitteet

• DE8C320D-59EE-4F1C-9AE9-BE5E7DE1129A.jpeg
    DE8C320D-59EE-4F1C-9AE9-BE5E7DE1129A.jpeg
    12.4 KB · Katsottu: 104
Ovis napattu kiinni! Eilen illalla saatto olla vielä himpun verran vahvempi viiva. Tietty täs kierrossa kun ei oo tarkotus ees yrittää.

Ootteko te miehienne kanssa avoimia näistä ovistestailuista? Mun mies ei oikein käsitä et tosiaan se aika on niiin lyhyt kuukaudessa kun raskaus on mahollinen, joo, tietty ne simpat voi elää tuol jemmassa muutaman päivän, mut. Niin tekis mieli pistää sille toi kuva. Eihän se tiedä ees että testailen.

Meillä on ollu kyllä taas hiljasempi aika noiden sänkyhommien kanssa. Ei oikein mitään äksöniä. Ja siis mulle se on ihan ok, mut lastenteon kannalta vähän haitallista
Mä oon kyllä sanonut, mutta en tiedä tuoko se liikaa paineita. Mun mies itse kysyy, että milloin on otollisimmat päivät ja se on kanssa innostunut tuosta mun lämpötilan mittailusta, kun näkyy kaavioina. :hilarious:

En ole miehelle hirveästi huudellut tästä testailusta. Aika vähillä äänillä. Viime kuussa taisin sanoa, että kokeilen tässä kuussa tikutella, mutta ei näyttänyt häiriintyvän. En vaan halua aiheuttaa suorituspaineita :grin

Kiitos MyyräMatikainen lähdenkin tästä googlettelemaan :angelic:

mä en tikutellu ennen ku klinikan ensikäynnillä gyne kehotti ja mies siinä ihmetteli, että mites en oo aiemmin tikuttanu ovista :laughing001 itte ajattelin että siitä tulee vaan lisästressiä, mutta nyt se ei kyllä tunnu missään (toki kilometrejä takana sen verran, että ei melkein mikään tunnu :laughing002). aamulämmöistä aiemmin seurasin et ovis oli ohi, niin pysty vähentämään peiton heiluttelua :p nyt siis kaks kiertoa tikuttanu ovista, tää on yk13.

Mä en myöskään miehelle ovistestailuista kauheesti huudellu ettei tuu suorituspaineita, mut mainitsin kyl o+: sta talletteluiden jälkeen. Mies muutenkaan ymmärrä et miks pitää niin kauheesti yrittämällä yrittää raskautta ku tulee sit ku tulee kuulemma. Tyypillistä... :shifty:

Mä oon kertonut miehelle avoimesti testailusta, eikä oo toistaiseksi ainakaan tuonut liikaa paineita hänelle. Mut hän ei kans ymmärrä, et miten se aika voi olla niin lyhyt, että voi raskautua. Kun hän ajattelee, että se on mahdollista ihan koska vaan. Vaikka olen kovasti yrittänyt selittää :grin

Meillä kans tää raskautumisaika tuli puheeksi yhtenä päivänä ja mies oli ihan ihmeissään, hän oli myös luullut että voi tulla millon vain. Hän oli sitten ihan että vau miten ihmiskeho toimii ja ymmärsi ettei sitä voi ihan tosta vaan tullakkaan raskaaksi. :laughing002
Samana päivänä otettiin puheeksi myls se mun viimekierto kun oli niin pitkä ja luultiin että on tärpännyt. Mies kysyi että jäikö mua harmittamaan ja haluaisinko ihan tosissaan vielä lapsen. Johon sitten vastasin että jäi se vähän harmittamaan ja sanoin että kyllä meillä olis tilaa vielä yhdelle vauvalle. Johon mies sitten vastasi olemalla samaamieltä.
Mutta täällä on nyt dpo 2 flon mukaan ja tänää olis pakko heilutella peittoa, jotta mahdollisuudet ei mee ihan ohi. Heiluteltiin peittoa siis tiuhaan tohon päivää ennen ovista ja sen jälkeen on ollut hiljaista kun mies ei eilen jaksanutkaan. :think005

Täällä on menossa koopee 3 ja reilun viikon päästä vois alkaa tikuttelemaan ovista. Mulla O testejä löytyi 24 kpl ja r testejä 36 kpl. Nää on kaikki tyyliin One step tai sofi. Mä olen päättänyt että tää on tärppikierto eikä muita vaihtoehtoja ole. Aiemmat raskaudet on alkanut tyyliin viimeistään kolmannesta kierrosta paitsi se eka johon meni noin vuoden verran. Nyt ois kolmas kierto.

Dpo8 ja hätähousutestailu jatkuu.. :salut
Kuvassa ylempi testi eiliseltä ja alempi tältä aamulta.

Ja koska mulla on tässä kierrossa varsin vaaleanpunaiset lasit päässä, niin olen (epä)toivossani näkevinäni jotain muutosta eiliseen viivan kohdilla.
Voisikohan siihen huomenna tulla ihan oikeesti jotain näkyviin? :laughing021

Mä en nää näissä mitään, vaikka mulla on viivalasit päässä aina. Onkohan ne tippuneet nyt matkasta :hilarious:
Toivottavasti olisi tärppi käynyt ja viiva vahvistuisi :)

Meillä on sellainen tulee jos on tullakseen. Paitsi minulla, joka kyllä tiedän milloin pitää peittoa heilutella :rolleyes:
En tikuttele ovista, koska en halua itselleni sitä stressiä. Ovis kun lähenee, niin petihommat kiinnostaa sen verran, että ei ole yrityksestä kiinni! Ja mies ei valita :hilarious:

Tänään testikauppaan, mikäli vaan ehdin!

Onko teillä oviksen tikuttelijoilla muuten vastannut tikun kertoma ovulaatiopäivä Flo-sovelluksen antamaa päivää vai miten isoja heittoja on tullut?

Kävin aamulla labrassa, siellä meni aikaa kun minua ennen oli 32 henkilö. Joku 1,5h siinä meni että olin ulkona labrasta.

Kävin apteekin kautta ostamassa raskaustestin, viikkonäytöllisen. Kun se minua niin paljon houkutti. Koko viikon houkuttanut, mutta ei ole ollut mahdollisuutta. No sen mukaan olisi hedelmöittyminen tapahtunut joko 1.3-7.3 aikavälillä tai 8.-14.3. Jos oikein ymmärsin.. ja ne menkat alkoi silloin 11.3, minulla on pää ihan sekaisin. :sour:

Odottelen nyt vielä tämän päivän hcg arvoa.

Liitteet

• 20210325_115641.jpg
    20210325_115641.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 246
Muokattu viimeksi:
On: No niinhän siinä sitten kävi, että lankesin houkutukselle enkä voinut vastustaa kiusausta. :facepalm:

Eilen yöllä, kun pyörin hereillä sängyssä (jo useampaa yötä putkeen) sain erittäin vahvan etiäisen, että "hei mähän olen raskaana." :wideyed:

Toki aamuinen raskaustesti sitten kertoi kuitenkin jotain aivan muuta. :shifty:

Tänään dpo10. Jotain erittäin haaleaa mä kuitenkin kuvittelin testiin tulleen, mutta pahoin pelkään sen näkyvän vain näillä mun shutter shadeilla :cool14 tai olevan nyt se kuuluisa viivanpaikka. :hilarious:

Ei oikein saa kuvaan eikä varmasti siitä välity foorumille asti, mutta laitetaan nyt kuitenkin kuva ihan vaan tiirailemisen ilosta. :laughing002

On siinä (tai ei ole) mitä tahansa niin huomenna (ryhmäpäivänä) testaan uudestaan. Sieltähän se vahvistuu jossain vaiheessa jos on vahvistuakseen. :happy119

Jos ei vahvistu niin ens kierrossa sitten. :happy:
Täytyykin valita taas joku uus makuelämys sieltä Beanen jakamalta kikkalistalta. :bookworm:

Liitteet

• IMG_20210325_091905.jpg
    IMG_20210325_091905.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 193
On: No niinhän siinä sitten kävi, että lankesin houkutukselle enkä voinut vastustaa kiusausta. :facepalm:

Eilen yöllä, kun pyörin hereillä sängyssä (jo useampaa yötä putkeen) sain erittäin vahvan etiäisen, että "hei mähän olen raskaana." :wideyed:

Tänään dpo10. Jotain erittäin haaleaa mä kuitenkin kuvittelin testiin tulleen, mutta pahoin pelkään sen näkyvän vain näillä mun shutter shadeilla :cool14 tai olevan nyt se kuuluisa viivanpaikka. :hilarious:

Ei oikein saa kuvaan eikä varmasti siitä välity foorumille asti, mutta laitetaan nyt kuitenkin kuva ihan vaan tiirailemisen ilosta. :laughing002

On siinä (tai ei ole) mitä tahansa niin huomenna (ryhmäpäivänä) testaan uudestaan. Sieltähän se vahvistuu jossain vaiheessa jos on vahvistuakseen. :happy119

Täytyykin valita taas joku uus makuelämys sieltä Beanen jakamalta kikkalistalta. :bookworm:
Ihan ku minunki vaaleanpunaiset lasit näyttäis jotain tässä testissä... Tosin sinistä tällä kertaa.:grin

Kyllä, huomenna saadaan selkeät plussat ryhmän voimin :happy119

Minun viivalasit on näkevinään tässä hyvin hailakan haamun.

Kävin aamulla labrassa, siellä meni aikaa kun minua ennen oli 32 henkilö. Joku 1,5h siinä meni että olin ulkona labrasta.

Kävin apteekin kautta ostamassa raskaustestin, viikkonäytöllisen. Kun se minua niin paljon houkutti. Koko viikon houkuttanut, mutta ei ole ollut mahdollisuutta. No sen mukaan olisi hedelmöittyminen tapahtunut joko 1.3-7.3 aikavälillä tai 8.-14.3. Jos oikein ymmärsin.. ja ne menkat alkoi silloin 11.3, minulla on pää ihan sekaisin. :sour:

Odottelen nyt vielä tämän päivän hcg arvoa.
Laitan sulle tähän kuvan cb testin tuloksista: eli raskaana 2-3 viikkoa tarkoittaisi että hedelmöittyminen on tapahtunut 2-3 viikkoa sitten, jolloin rv vastaisivat tuota 4-5. Tietysti olettaen että kierto on 28 päivää.

Liitteet

• 539DAFEF-8CAB-4590-8ED8-34EF5DA64CE3.png
    539DAFEF-8CAB-4590-8ED8-34EF5DA64CE3.png
    127.3 KB · Katsottu: 84

Mä oon ollut aika avoin ja mies tietää, että joka kuukausi tikutan. Toki hoitojenkin takia pitää etsiä ovista, kun tulevaisuudessa yritetään luomukiertoihin pakastealkioiden siirtoa jahka hoidot nyt vain rullais eteenpäin.

Omalle miehelle tuli myös yllätyksenä, miten pieni se ikkuna onkaan siihen raskautumisen mahdollisuuteen. Kun ensin tikutettu O+ ja siitä 12-48h niin on ovis vasta ja simpoilla nyt menee 12-24h että pääsevät edes perille asti ja vasta 3 päivänä se munasolu alkaa kulkeutua kohtuun :hilarious:
Paljon on matikkaa mukana ja mies oli lieveästi hämillään. Oli alussa sitä mieltä, että se on kertalaakista kaikilla se onnistuminen:laughing021

En heittäisi vielä kirvestä kaivoon. Niin kuin olen jo useampaankin kertaan saattanut mainita, mutta en luota one steppeihin. :shifty:

Jospa vuoto pysyisi poissa ja kokeilisit toisella testillä. :)

Ainahan nämä on yksilöllisiä, mutta mä testasin tästä plussakierrosta dpo11 ekan kerran 10 mlU testillä ja oli kyllä tosi haalea siinäkin. Ja nuo onestepin liuskat tuntuu olevan tosi vaihtelevia laadultaan. Seuraavana päivänä eli dpo12 sitten näkyi Onestepin liuskassa ja Sofin liuskassa sitten ihan ok. Eli välttämättä ei vielä näkyisi, varsinkaan jos ei ole aamulla tehnyt (vaikka täälläkin osalla toimii paremmin muulloin, mutta pääsääntöisesti lienee kuitenkin aamu se paras) mutta ymmärrän kyllä myös että ei halua turhia toiveita nostaa. Mulla selkeimmin näytti lopulta Apteqin testi, dpo 13 ja sillon ei tarvinnut enää kyllä arpoa sen viivan kanssa. Tsemppiä Lillati, toivon kovasti että teillä nappaa joko tästä tai viimeistään siitä seuraavasta kierrosta :Heartred

Mä en edes hoksannut koko tuota herkkyysasiaa miettiä eilen:facepalm:
Tänään käyn apteekista hakemassa mun Calogen satsin niin kerta jo sillä reissulla menee 200 euroa niihin niin eipä pari raskaustestiä siihen päälle enää paljoa "harmita", kun rahaa palaa:eek:
Ainakin clearbluen testejä ja digejä siellä pitäisi olla.
Vielä ei oo menkat alkanu ja kp26/26-27, dpo11 menossa eikä oo tullut sitä varpusparvea kylään vielä joka iskee muutama tunti ennen menkkoja ja saa istua vessassa useita kertoja tunnissa:laughing001

Hei, voisin tulla tänne myös kirjoittelemaan. Jonkun aikaa olen lueskellut, ja vaikuttaa että täällä olisi hyvä ilmapiiri.

Lyhyesti itse olen 36v. Mies 42v. Kummallakin on 2 tyttöä, minulla 9 ja 12-vuotiaat. Ensimmäistä (ja viimeistä) yhteistä toivotaan.
Meillä menossa yk4, joulukuussa oli pitkä kierto ja ovis meni ohi, tammikuussa meni hyvin ei tulosta, ja helmikuun ovis minkä tikutin meni ohi miehen paineiden takia (tiesi silloin oviksesta). Nyt oli sopivasti seksiä juuri ovis plussaa ennen aamulla. Nyt kiertopv 22/25 dpo 10.

Kaikenlaista pientä oiretta on. Mahaa vihloo välillä, tuikkii, eri tavalla kuin normaalisti. Nälkä ollut ja vähän paha olo silloin. Tai sitten kuvittelen. :)

Kyllä siinä joku ihan haalea haamu taitaa näkyä :pompus:

Tässä mun tämän päivän negojen nega 25 herkkyydellä. Mutta huomenna mukana testailussa vielä ehdottomasti laughing7

Liitteet

• IMG_20210325_123141.jpg
    IMG_20210325_123141.jpg
    56.4 KB · Katsottu: 126
Takaisin