Raskaaksi 2021

Moikka, täällä tuore foorumilainen ja ensimmäistä raskautta toivova! :greet025 Meillä menossa yk2, vaikka en tiedä voiko edellistä edes laskea yritykseksi, kun silloin ei vielä oikeen ollut mistään mitään tietoa. Nyt menossa kp12. Ovistestit tein eilen ja tänään aamulla, molemmat negaa. Seuraan kiertoa myös Flow-appsin kautta, mutta otin testit ja aamulämpöjen seurannan nyt jo tueksi, koska oma kierto niin epäsäännöllinen (edellinen kierto 23pv, sitä edellinen 33...), enkä tunnista itse ovulaatiota. Kauheen jännää tämä kaikki on, mutta stressin sijaan vielä enemmänkin innostusta! Katsotaan miten fiilis kuukausien kuluessa muuttuu...

Onko muilla epäsäännöllisiä kiertoja ja vaikeuksia hedelmällisten päivien bongailussa? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan!

P.S. Vielä ei oo preggo-lingo ihan hallinnassa laughing6
Tervetuloa mukaan! Itse tikuttelen ja mittailen aamulämpöjä Premom appin avulla. Mulla oli 7v kierukka ja sen poiston jälkeen (kesäkuu) epäsäännöllinen kierto ja päivät heittelee. Ennen kierukkaa oli kierto 28pv kellon lyömällä. Jos lämpöjen mittailusta innostut niin me on BBT keskustelussa.

Tuli puhelu näin iltapäivästä naistenklinikalta.

Määrättiin huomiselle uusinta labra hcg arvoa varten, jos se on nousussa niin uusinta ultra viikon päähän.
Että kuitenkin sanoi, koska jos raskaus onkin niin alussa... :wideyed:
Vois hyvin ollakki näin. Toivotaan et on kyytiläinen mukana

Testit vaan ei kyllä näytä tummuvan ollenkaan, joten en usko kyllä että raskaus olisi edes hyvin alussa. Tai siis että olisi normaali.

Muokattu viimeksi:
Oli olo että pitäisi tehdä r-testi ja mieskin tuossa aikaisemmin puhui siihen suuntaan, että hänestä tuntuu että nyt vois tehdä testiä kun on niin erilaiset oireet ja olot kuin ikinä aikaisemmin.
4h pidätys, ja negahan sieltä tuli ja vaikka sitä osasinkin odottaa niin harmittaa:sad001
One stepin testillä tein kun muuta ei ollut.
Ei tullut edes haamua.

Kp25/26-27 ja dpo10, eiköhän näillä päivillä nyt edes haamu jo näkyis jos olis ollakseen jotakin o_O
Ja kerrankin voin sanoa että kaikki osui ihan nappiin tässä kierrossa, oli vahva ovis ja tallettelut ajoittui täydellisesti että yritystä ei ainakaan puuttunut.

Seuraava kierto on yk15, ehkä se sitten on meidän kierto:smiley-angelic001

En tiedä kuuluuko sinne asti, mutta mun on ainakin vaikea keskittyä television katselemiseen, kun nuo testit tuolta kaapista huutelee mun nimeä niin kovaan ääneen. :confused005

Näinköhän maltan olla vielä huomenaamulla testaamatta.. :smiley-ashamed005

Dpo8 ja olisin myös liittynyt perjantain testaukseen, mutta nyt jo menkkajomotuksia ollut eilisestä ja usko siihen, että olisi tärpännyt on ihan nollissa. :sad001 Meni jotenkin mieli niin matalaks, että negojen testailu tuntuis varmasti vielä pahemmalta. Josko yrittäis asennoitua jo seuraavaa kiertoo varten :angry2

Oli olo että pitäisi tehdä r-testi ja mieskin tuossa aikaisemmin puhui siihen suuntaan, että hänestä tuntuu että nyt vois tehdä testiä kun on niin erilaiset oireet ja olot kuin ikinä aikaisemmin.
4h pidätys, ja negahan sieltä tuli ja vaikka sitä osasinkin odottaa niin harmittaa:sad001
Ei tullut edes haamua.

Kp25/26-27 ja dpo10, eiköhän näillä päivillä nyt edes haamu jo näkyis jos olis ollakseen jotakin o_O
Ja kerrankin voin sanoa että kaikki osui ihan nappiin tässä kierrossa, oli vahva ovis ja tallettelut ajoittui täydellisesti että yritystä ei ainakaan puuttunut.

En heittäisi vielä kirvestä kaivoon. Niin kuin olen jo useampaankin kertaan saattanut mainita, mutta en luota one steppeihin. :shifty:

Jospa vuoto pysyisi poissa ja kokeilisit toisella testillä. :)

Minun oli tarkoitus käydä tänään testi hakemassa, mutta miehellä meneekin menoissaan niin pitkään, etten ehdi kauppaan :sad001
Eipähän tule liian ajoissa testattua.

Ei tullut edes haamua.

Vielä voi viiva tulla, koska kiinnittyminen on voinut kuitenkin tapahtua myöhemmin. Vielä en heittäis toivoa kokonaan, mutta ymmärrän kyllä, että on helpompi jo alkaa siirtämään ajatuksia seuraavaan kiertoon kuin herättää toiveita :)

En tiedä kuuluuko sinne asti, mutta mun on ainakin vaikea keskittyä television katselemiseen, kun nuo testit tuolta kaapista huutelee mun nimeä niin kovaan ääneen. :confused005

Se on paha, kun ne siellä huutelee :hilarious: Mä sen hätähousunegan tein jo, jos sit seuraavaksi perjantaina :grin

Mulla kortisoni tukilääkkeenä raskaana ollessa. Varmasti sillä kuitenkin vaikutusta että miten ”jytkyä kuuria ” joutuu syömään, että mitkä on ohjeistukset..
Itellä ylläpitoannos kuitenkin aika pieni.
Saattaa olla kuurille hyvä ajoitus just ennen ovista, ite oon kerran tullu raskaaksi heti kuurin perään ( se meni kesken valitettavasti ennen rv 6+), mutta ivf hoidoissa kortisoni mukana tukemassa ekassa tuoresiirrossa, ja lopputulos oli mitä parhain :Heartred

Mulla alkujaan määrättiin jalkapohjien ja kämmenten psorityyppiseen vesikellojen aukeamisiin (kutisevat ja vuotavat sit tietty verta :confused:) ja kutinaan. Jalkapohjista toinen ihan haavoilla :oops:. No ite epäilin ihokeliakiaa koska oireet on ihossa ja vatsaoireet ynnä muut (verikokeissa ei näkynyt ku en pystynyt syömään ns normisti gluteenia ku iho oli räjähtänyt sillon ku otettiin ne kokeet. Samoin kolonoskopiassa ei näkynyt, mut silti mun kroppa reagoi gluteeniin :sad001

Prednisolon kuuri alkujaan kk annos mut iho alkoikin parantua heti parin päivän sisällä, ni syön 5 päivän sijaan 3 päivänä aina vähentäen pikkuhiljaa, tulee 25 päivän annoksen sijaan 12 päivän kuuri :p Kun saa kipeät jalat kuntoon ni se vaikuttaa jo ihan mielialaankin, ja ehkä positiivisesti myös hedelmöittymiseenkin..

• Tykkään
Reaktiot: elo
Teen tieteellistä tutkimusta : te joilla on tissioireita kierrossa, niin millaisia ne on ja missä vaiheessa kiertoa? :hilarious:
Että erotatteko tietyistä asioista ja muutoksista että on tärppi käynyt, tai ei ole tärppiä käynyt ja kyseessä vaan normia hormonimuutosta?

Mulla on yleensä vähän turvotusta, mutta nyt tää on jo naurettavaa, mieski aamulla lievästi hölmisty:laughing001 Yleensä ei liivit kiristä, mutta nyt jää ihan selvät rajat, tissit on joka puolelta kosketusarat ja nännejä kutittaa. Ja aamupainoa ku pitää seurata lääkärille niin tää tissien turvotus on niin hurjaa, että paino on noussu 700g :laughing021
/muoks. Tää on vain niin koomista ja absurdia, huonosti nukutun yön jäljiltä tää vaa naurattaa
Mulla ovuloinnin aikaan nännit on semmoiset kosketusarat. Raskaanaollessa ne sit myös selvästi turposivat ja nännit olivat edelleen kosketusarat, raskaanoloiset ja täyteläiset hinkit :grin
Sit esim viime kierrossa jossa ei tärpännyt ni ovuloinnin jälkeen nännit normaalit ja tissitkin latistuivat. Noin 5-3 päivää ennen kk sitte nännipihoja kuumotti aina siihen asti et kk alkoivat, outo oire tuommoiset kuumat nännipihat :hilarious:
Että tämmöstä mulla :p

Ei tullut edes haamua.

Juuri niin kuin Pillow sanoi, OneStep on selkeästi epäherkempi kuin moni muu 25 testi. Itsellä ensimmäinen hailakka viivanpaikka taisi olla dpo 10-11, mutta kun testejä tehtailin, niin vielä dpo 12-13 oli käytännössä nega (ellei viivalaseja ja mielikuvitusta käytössä..), ja silloin apteekin testiin samasta pissasta selkeä viiva. Vasta dpo 14 jälkeen lähti kunnolla onestep tuosta vahvistumaan, dpo21 ei tarvinnut enää odotella, kun viiva piirtyi heti, ennen testiviivaa! Testejä oli melkoinen pino varastossa, niin pitihän ne kaikki tuhlata...

Joo, mua kans huudeltiin kaupassa, joten pakko oli ostaa paketti pc-liuskoja
:laughing002 :facepalm:

Huomenta! Kp12 ja elämäni ensimmäinen ovulaatiotesti oikea negojen nega. Hyvä että kontrolliviivan erottaa tihrustamalla :woot: Miksihän näin? Laitan siitä vielä kuvan.

Muoks// kuinka nopeasti tuo testitulos lähtee vaihtumaan postiviiseksi, jos tikuttelee joka aamu? Onko kellään niitä kuvia missä näkyy testit eri kierron päiviltä?

Luotto näihin testeihin ei ole mitenkään hirmuinen ja olisi ehkä pitänyt aloittaa aiemmin tikuttelu, kun Flo näytti tänään alkavaksi ne "mahdollisuus tulla raskaaksi" päivät. Rahatilanne vaan on mitä on, niin kyllä nämä testitkin jättää loven kukkaroon.

Me nyt pelataan kuitenkin varman päälle ja heilutellaan peittoa joka toinen päivä. Ei kai sitä muuta voi :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210325_065052.jpg
    IMG_20210325_065052.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 104
Huomenta! Kp12 ja elämäni ensimmäinen ovulaatiotesti oikea negojen nega. Hyvä että kontrolliviivan erottaa tihrustamalla :woot: Miksihän näin? Laitan siitä vielä kuvan.

Muoks// kuinka nopeasti tuo testitulos lähtee vaihtumaan postiviiseksi, jos tikuttelee joka aamu? Onko kellään niitä kuvia missä näkyy testit eri kierron päiviltä?

Luotto näihin testeihin ei ole mitenkään hirmuinen ja olisi ehkä pitänyt aloittaa aiemmin tikuttelu, kun Flo näytti tänään alkavaksi ne "mahdollisuus tulla raskaaksi" päivät. Rahatilanne vaan on mitä on, niin kyllä nämä testitkin jättää loven kukkaroon.

Me nyt pelataan kuitenkin varman päälle ja heilutellaan peittoa joka toinen päivä. Ei kai sitä muuta voi :rolleyes:

Googlettamalla löytyy kuvia, missä on monen päivän testit.

Itellä lähtee viiva vahvistumaan paria päivää ennen ovisplussaa. Ja ovisplussa on nyt parilla kertaa tullu niin, et oon tehny kaks testiä päivän aikana ja se myöhäisempi on ollu +.

Maltoin olla testaamatta vaik pari r-testii tuol vessan kaapissa kuumotteleekin. :excited001Huomen sit vaikkei mitään oloja oo paitsi satunnaisesti nippailuja alavatsalla. Voihan se olla et kuvittelen vaan ku niin paljon toivoo raskautta. Mut toisaalt menkkojen pitäis alkaa vast sunnuntaina et tos on viel muutama päivä siihen.Tänään siis dpo12.

Huh kun on jännät paikat monella! Ootte aika super kun pystytte olee testaamatta. Laittakaa sit kuvia tänne että pääsee tihrustelee kun ei oo nyt itellä mitään testattavaa :happy3

toivottavasti alinahin raskaus olisi kuitenkin alussa ja jatkuisi loppuun asti :Heartred

Ei tullut edes haamua.

Ainahan nämä on yksilöllisiä, mutta mä testasin tästä plussakierrosta dpo11 ekan kerran 10 mlU testillä ja oli kyllä tosi haalea siinäkin. Ja nuo onestepin liuskat tuntuu olevan tosi vaihtelevia laadultaan. Seuraavana päivänä eli dpo12 sitten näkyi Onestepin liuskassa ja Sofin liuskassa sitten ihan ok. Eli välttämättä ei vielä näkyisi, varsinkaan jos ei ole aamulla tehnyt (vaikka täälläkin osalla toimii paremmin muulloin, mutta pääsääntöisesti lienee kuitenkin aamu se paras) mutta ymmärrän kyllä myös että ei halua turhia toiveita nostaa. Mulla selkeimmin näytti lopulta Apteqin testi, dpo 13 ja sillon ei tarvinnut enää kyllä arpoa sen viivan kanssa. Tsemppiä Lillati, toivon kovasti että teillä nappaa joko tästä tai viimeistään siitä seuraavasta kierrosta :Heartred

Dpo8 ja hätähousutestailu jatkuu.. :salut
Kuvassa ylempi testi eiliseltä ja alempi tältä aamulta.

Ja koska mulla on tässä kierrossa varsin vaaleanpunaiset lasit päässä, niin olen (epä)toivossani näkevinäni jotain muutosta eiliseen viivan kohdilla.
Voisikohan siihen huomenna tulla ihan oikeesti jotain näkyviin? :laughing021

Liitteet

• 20210325_084307.jpg
    20210325_084307.jpg
    28 KB · Katsottu: 157
Takaisin