Raskaaksi 2021

Täällähän on monella jännät paikat! Toivottavasti perjantaina olisi kunnon plussa-aalto! :hello2:Heartred

Toissapäivänä alkoi tuhruvuoto/menkat/kemiallisen tyhjennysvuoto mikälie. Eilen aamulla oli ainoa kerta, kun vuotoa tuli vähän enemmän, mut ei paljon kuitenkaan. Eilen illalla ja tänään ollu tosi kovat kivut alamahalla, mutta vuotoa ei tuu muutamaa tippaa/niukkaa tuhrua enempää. :confused005 Ihmetyttää.

Toissapäivänä alkoi tuhruvuoto/menkat/kemiallisen tyhjennysvuoto mikälie. Eilen aamulla oli ainoa kerta, kun vuotoa tuli vähän enemmän, mut ei paljon kuitenkaan. Eilen illalla ja tänään ollu tosi kovat kivut alamahalla, mutta vuotoa ei tuu muutamaa tippaa/niukkaa tuhrua enempää. :confused005 Ihmetyttää.
mulla ainakin se kemiallisen vuoto alkoi hitaammin kun normimenkat. menkoissa yleensä eka kunnon vuotopäivä on se pahin, mutta kemiallisessa eniten vuotoa tuli varmaan kolmantena varsinaisena vuotopäivänä. eli tilanne voi vielä muuttua :confused005 toki jos ei meinaa vuodella enempää, niin kannattanee käydä tarkistuttamassa kohdun tilanne ultrassa. tsemppiä <3

Täällähän on monella jännät paikat! Toivottavasti perjantaina olisi kunnon plussa-aalto! :hello2:Heartred

Km vuoto ei välttämättä tulekaan heti. Mulla oli tuhrua melkein kaksi viikkoa, ennen kuin sain tyhjennyslääkkeet.
Melkein viikko tuhrua - äippäpolille ultraan, elävä alkio. Viikko tuhrua lisää - kipuja ja ultrassa kuollut alkio.
Varsinaista vuotoa oli vain päivän, kun raskausmateriaali tuli ulos.

Tsemppiä sinne! :Heartred

Muoks. Ja kokemusta myös kemiallisista. Ja samaa mieltä edellisen kanssa, jos ei ala vuotaa lähipäiviä, kannattaa soitella puolille.

Moikka, täällä tuore foorumilainen ja ensimmäistä raskautta toivova! :greet025 Meillä menossa yk2, vaikka en tiedä voiko edellistä edes laskea yritykseksi, kun silloin ei vielä oikeen ollut mistään mitään tietoa. Nyt menossa kp12. Ovistestit tein eilen ja tänään aamulla, molemmat negaa. Seuraan kiertoa myös Flow-appsin kautta, mutta otin testit ja aamulämpöjen seurannan nyt jo tueksi, koska oma kierto niin epäsäännöllinen (edellinen kierto 23pv, sitä edellinen 33...), enkä tunnista itse ovulaatiota. Kauheen jännää tämä kaikki on, mutta stressin sijaan vielä enemmänkin innostusta! Katsotaan miten fiilis kuukausien kuluessa muuttuu...

Onko muilla epäsäännöllisiä kiertoja ja vaikeuksia hedelmällisten päivien bongailussa? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan!

P.S. Vielä ei oo preggo-lingo ihan hallinnassa laughing6

Haukikanto kävin ultrassa eikä ollut kysta. Uskon et on lähinnä siitä km ja sit ovis kaikki yhteen syssyyn niin kroppa varmaan hakee paikkaansa vielä.

Rinnat välillä arat, seteli rintsikoissa painoi ikävästi jostain kumman syystä ja alavatsaa edelleen kiristää oudosti. Kn korkealla ihan ulottumattomissa, ja en halua kuulla ettei sais ronkkia, olen tätä metodia käyttänyt myös ehkäisynä keskeytetyllä toki myös. Mulla yleensä tuntuu kierron joka vaiheessa et kovuustaso vaihtelee mut nyt en millään ylettynyt. Mietin että onkohan seki mystisesti hävinnyt tuolta...

No anyway, olo alkaa olla jo vähän parempi ja kohti kevättä ja iloisia asioita. Meinasin tänään laittaa testit tilaukseen..

Flow näyttää tärppipäiviä 11 :happy: Saas nähä miten tämän kierron kans menee. Onnea plussaneille ja positiivisiä tuloksia lopuille.

• Tykkään
Reaktiot: elo
Moikka, täällä tuore foorumilainen ja ensimmäistä raskautta toivova! :greet025 Meillä menossa yk2, vaikka en tiedä voiko edellistä edes laskea yritykseksi, kun silloin ei vielä oikeen ollut mistään mitään tietoa. Nyt menossa kp12. Ovistestit tein eilen ja tänään aamulla, molemmat negaa. Seuraan kiertoa myös Flow-appsin kautta, mutta otin testit ja aamulämpöjen seurannan nyt jo tueksi, koska oma kierto niin epäsäännöllinen (edellinen kierto 23pv, sitä edellinen 33...), enkä tunnista itse ovulaatiota. Kauheen jännää tämä kaikki on, mutta stressin sijaan vielä enemmänkin innostusta! Katsotaan miten fiilis kuukausien kuluessa muuttuu...

Onko muilla epäsäännöllisiä kiertoja ja vaikeuksia hedelmällisten päivien bongailussa? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan!

P.S. Vielä ei oo preggo-lingo ihan hallinnassa laughing6

Tervetuloo, kiva saada uusia joukkoon! :) Ollaankin aika samalla viivalla, täälläkin ihan vasta alettu yrittää ja ensimmäistä nimenomaan.

Teen tieteellistä tutkimusta : te joilla on tissioireita kierrossa, niin millaisia ne on ja missä vaiheessa kiertoa? :hilarious:
Että erotatteko tietyistä asioista ja muutoksista että on tärppi käynyt, tai ei ole tärppiä käynyt ja kyseessä vaan normia hormonimuutosta?

Mulla on yleensä vähän turvotusta, mutta nyt tää on jo naurettavaa, mieski aamulla lievästi hölmisty:laughing001 Yleensä ei liivit kiristä, mutta nyt jää ihan selvät rajat, tissit on joka puolelta kosketusarat ja nännejä kutittaa. Ja aamupainoa ku pitää seurata lääkärille niin tää tissien turvotus on niin hurjaa, että paino on noussu 700g :laughing021
/muoks. Tää on vain niin koomista ja absurdia, huonosti nukutun yön jäljiltä tää vaa naurattaa

Teen tieteellistä tutkimusta : te joilla on tissioireita kierrossa, niin millaisia ne on ja missä vaiheessa kiertoa? :hilarious:
Että erotatteko tietyistä asioista ja muutoksista että on tärppi käynyt, tai ei ole tärppiä käynyt ja kyseessä vaan normia hormonimuutosta?

Mulla on yleensä vähän turvotusta, mutta nyt tää on jo naurettavaa, mieski aamulla lievästi hölmisty:laughing001 Yleensä ei liivit kiristä, mutta nyt jää ihan selvät rajat, tissit on joka puolelta kosketusarat ja nännejä kutittaa. Ja aamupainoa ku pitää seurata lääkärille niin tää tissien turvotus on niin hurjaa, että paino on noussu 700g :laughing021
mulla tissit turpoaa ovulaation aikoihin ja pysyy turvonneina johonkin dpo10 asti. sit lässähtää ja siitä voi jo melkein päätellä menkkojen tulon :rolleyes: lisäks on pientä aristusta ennen ja jälkeen ovulaation. tässä kierrossa oli oviksen jälkeen nänniarkuuttakin mitä ei yleensä ikinä oo o_O esikoisen raskaudessa tissit turpos vielä entisestään ennen kun edes tein plussan, ja kipeyty myös. nyt viimeks kemiallisessakin ne pysy turvonneina koko ajan.

mulla tissit turpoaa ovulaation aikoihin ja pysyy turvonneina johonkin dpo10 asti. sit lässähtää ja siitä voi jo melkein päätellä menkkojen tulon :rolleyes: lisäks on pientä aristusta ennen ja jälkeen ovulaation. tässä kierrossa oli oviksen jälkeen nänniarkuuttakin mitä ei yleensä ikinä oo o_O

Pitääkin tsekata, että käykö mulle myös noin! Dpo10 tänään ja huomenna tai torstaina pitäis alkaa menkat:rolleyes:
Ja hei, mullakin tuo nänniarkuus tuli oviksen jälkeen ja sitäkään ei juuri ikinä oo!

/muoks. Tää on vain niin koomista ja absurdia, huonosti nukutun yön jäljiltä tää vaa naurattaa
Mulla ei oo yleensä kiertojen aikana juurikaan mitään muutoksia. Kovasti nyt näiden yrityskertojen aikana oon yrittäny ees pientä juilimista bongata, kun ekoiks oireeks se on monesti mainittu. Mutta ei oo ollu, enkä oo ollu raskaanakaan. Tässä kierrossa tosiaan dpo6 aamusta alkoi nännien "olemassaololla" tissit oirehtiin ja illasta olikin jo ihan kunnolla arat ryntäät. Ja tänään dpo7 aina vaan enemmän kipuilee. Kasvua tai muita muutoksia en oo havainnu.
Tää jotenki antaa toiveita plussan saamiseks :smiley-angelic001

DPO7
Ja koska oon jo kertonut, että testailen ihan urakalla kaikkee mahdollista tän viimesen lapsen tekemisen aikana, niin hätähousunegasta kuva teillekin, olkaapa hyvä :grin
Aattelin "vasta" torstaina alottaa, mutta sit tulin toisiin ajatuksiin ja tänä aamuna alotin myös r-testi tikuttelun :laughing021

Liitteet

• 20210324_095410.jpg
    20210324_095410.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 133
DPO7
Ja koska oon jo kertonut, että testailen ihan urakalla kaikkee mahdollista tän viimesen lapsen tekemisen aikana, niin hätähousunegasta kuva teillekin, olkaapa hyvä :grin
Aattelin "vasta" torstaina alottaa, mutta sit tulin toisiin ajatuksiin ja tänä aamuna alotin myös r-testi tikuttelun :laughing021

No, mutta hei nyt on sitten hyvä verrokki testi. :wink
Ja viimeistään ryhmäpäivänä sitten näkyvämpää viivaa. :happy::wink

Mulla kivistää rintoja oviksen aikana. Särkee ja kuumottaa, ja tuntuu tosi painavilta menkkojen aikaan.

Raskauden aikana nännipihat ja nännit tummuneet ja SATTUU.
Liivit sattuu, mutta ilman liivejä sattuu. Painaa, turpoo, ääh :grin

Tuli puhelu näin iltapäivästä naistenklinikalta.

Määrättiin huomiselle uusinta labra hcg arvoa varten, jos se on nousussa niin uusinta ultra viikon päähän.
Että kuitenkin sanoi, koska jos raskaus onkin niin alussa... :wideyed:

Muokattu viimeksi:
mulla ainakin se kemiallisen vuoto alkoi hitaammin kun normimenkat. menkoissa yleensä eka kunnon vuotopäivä on se pahin, mutta kemiallisessa eniten vuotoa tuli varmaan kolmantena varsinaisena vuotopäivänä. eli tilanne voi vielä muuttua :confused005 toki jos ei meinaa vuodella enempää, niin kannattanee käydä tarkistuttamassa kohdun tilanne ultrassa. tsemppiä :Heartred

Km vuoto ei välttämättä tulekaan heti. Mulla oli tuhrua melkein kaksi viikkoa, ennen kuin sain tyhjennyslääkkeet.
Melkein viikko tuhrua - äippäpolille ultraan, elävä alkio. Viikko tuhrua lisää - kipuja ja ultrassa kuollut alkio.
Varsinaista vuotoa oli vain päivän, kun raskausmateriaali tuli ulos.

Tsemppiä sinne! :Heartred

Muoks. Ja kokemusta myös kemiallisista. Ja samaa mieltä edellisen kanssa, jos ei ala vuotaa lähipäiviä, kannattaa soitella puolille.

Kiitos teille. :Heartred Lähinnä toi vuodon vähäisyys ihmetyttää, kun kivut on ihan kamalat. Pitää seurailla. :)

Tuli puhelu näin iltapäivästä naistenklinikalta.

Määrättiin huomiselle uusinta labra hcg arvoa varten, jos se on nousussa niin uusinta ultra viikon päähän.
Että kuitenkin sanoi, koska jos raskaus onkin niin alussa... :wideyed:

Voi kunpa saisitte hyviä uutisia! :Heartred

Takaisin