Raskaaksi 2021

Pakko kirjoittaa näin yöllä.. Mulla alkoi vasemmalla puolella (ovuloin tuolta puolelta todennäköisesti ku kivut oli siellä mitä Flo merkintöjä luin ennen ultraa) outo tuikkiva kipu. Kuin elohiiri, mutta et kerran iskee tauko ja uudestaan. Ei oo kipeä, lähinnä oudon tuntuinen ja kiristää hassusti. Tänään myös hyyyvin valkoista kermaista vv ollut mikä mul on aina ennen menkkoja. Vain pluskierrossa kuivaa. Mutta, ei haluja eikä myöskään saavuta huippua kun oli yhdyntä. Alavatsa turvonnut ja kovahko. Vähän varmaan kroppa reistailee sen km takia
Olisko kysta? Mulle tuli sellanen km jälkeen. Tuikki ja jomotteli aikansa ja sit katos. Ei ne kuulemma vaarallisia yleensä ole. Onko sulla ultrattu?

ens maanantaina olis nyt se 3 kerta akupunktiota, uskon kyllä et nyt jo auttanut kun kakenlaista tuntemusta ollut vatsan ja munasarjojen alueilla. vielä kun tulis se kunnon ovisplussa. :happy:

Verestä löytyi raskaushormoonia niukasti 94.5 IU/l. Kävin omakannasta kurkkaamassa, odottelen puhelua tälle aamua vielä..

Muokattu viimeksi:
Dpo8 eikä mitään oloja siihen suuntaan, että tässä kierrossa olisi tärpännyt. Ketkäs kaikkia oli nyt perjantaina testaamassa? Onko teillä jo jotain oloja suuntaan tai toiseen? :)

Täällä sama tilanne. Nyt tänään dpo 9. Hätähousunega tehty. Sellainen olo että nyt ei varmasti tärpännyt. :shifty: Muoks. Niin en tiedä miksi on niin vahvasti sellanen olo ettei enää plussaksi voi muuttua, kun on vielä aikaista.. Liityn silti perjantain joukkotestaukseen! Ja aattelinkin etten huomenna testaa. Mulla on kahdesta alkaneesta raskaudesta (km ja ku) ollut oireita jo viikko oviksen jälkeen. Nyt on vaan perus pms-oireet.. Vähän jo suunnittelin että ens kierron voisi ottaa rennommin. :happy: Jos jotain hyvää todennäköisestä negasta voi keksiä, niin pääsen ainakin ottamaan viimein tatuointia, johon oon varannut ajan vuosi sitten. Niin pitkät jonot ollut tatskataiteilijalle. :) Se aika on siis ensi kuussa ja just tässä mietin että siirränkö aikaa, jos plussaankin. Mut ei varmaan tarvikaan siirtää.

Muokattu viimeksi:
Screenshot_20210324-071456_Chrome.jpg

Täällä sama tilanne. Nyt tänään dpo 9. Hätähousunega tehty. Sellainen olo että nyt ei varmasti tärpännyt. :shifty:

Täällä myös tehty hätähousunega tänään :sorry: Herkkyys siinä tosin 25, kun ajattelin herkimmän säästää perjantaille. Mutta jotenkin lopputuloksen jo tietää :oops:

Täällä myös tehty hätähousunega tänään :sorry: Herkkyys siinä tosin 25, kun ajattelin herkimmän säästää perjantaille. Mutta jotenkin lopputuloksen jo tietää :oops:

Aattelin pe tehdä clearbluen testillä. Tänään tein one stepin (kun niitä vielä kaapissa oli) 10 iU:lla, sellanen fiilis vaan että kai siinä haamu voisi jo näkyä. Mulla on tänään (taas) työhaastattelu, aktiivinen uuden työpaikan haku käynnissä tässä.. Ainakin ehkä selventää ajatuksia työkuvioiden ym suhteen jos ei vielä tule plussaa. Vähän huvittavaakin, että oon jo dpo 9 testauksen tuominnut negaksi kierroksi. Mutta sitä vaan vertaa aiempiin kokemuksiinsa, kun on sen pienen hetken ollut raskaana ja nyt olo ei ole sinne päinkään. Vähän masentaa jo nyt, mutta eiköhän tästäkin taas yli ja eteenpäin pääse. :Heartred

Aattelin pe tehdä clearbluen testillä. Tänään tein one stepin (kun niitä vielä kaapissa oli) 10 iU:lla, sellanen fiilis vaan että kai siinä haamu voisi jo näkyä. Mulla on tänään (taas) työhaastattelu, aktiivinen uuden työpaikan haku käynnissä tässä.. Ainakin ehkä selventää ajatuksia työkuvioiden ym suhteen jos ei vielä tule plussaa. Vähän huvittavaakin, että oon jo dpo 9 testauksen tuominnut negaksi kierroksi. Mutta sitä vaan vertaa aiempiin kokemuksiinsa, kun on sen pienen hetken ollut raskaana ja nyt olo ei ole sinne päinkään. Vähän masentaa jo nyt, mutta eiköhän tästäkin taas yli ja eteenpäin pääse. :Heartred

Mulla myös CB varattu perjantaille. Tänään testasin One Stepin liuskalla 25 herkkyydellä. Se ei nyt mikään maailman luotettavin testi ole muutenkaan, mutta siihen ei edes tullut sitä kuuluisaa viivan paikkaa.

Toivotaan, että ne negat vielä kääntyisi plussaan meillä. Tänään kuitenkin vasta dpo9. :smiley-angelic001

Mulla myös CB varattu perjantaille. Tänään testasin One Stepin liuskalla 25 herkkyydellä. Se ei nyt mikään maailman luotettavin testi ole muutenkaan, mutta siihen ei edes tullut sitä kuuluisaa viivan paikkaa.

Toivotaan, että ne negat vielä kääntyisi plussaan meillä. Tänään kuitenkin vasta dpo9. :smiley-angelic001

Mulla on myös cb early perjantaille :happy:
Toivotaan paljon plussia, kun on monta testaajaakin. :smiley-bounce013

Dpo9 on kyllä vielä aikaista vaikka olisikin tärpännyt. Ja omasta kokemuksesta One stepit ei näyttäisi plussaa vaikka muut testit näyttäisikin. :happy118 joten en luota niihin.

Olen optimistisin mielin teidän perjantain testien suhteen. :Heartred

Voisko sulla olla oletettua vähemmän viikkoja? Jos ennen menkkoja/vuotoa oli testi negaa ja vuodon jälkeen plussaa? Tsemppiä sulle ❤️

Jotenkin en usko, mutta seurataan nyt miten tässä käy. Kiitos tsempeistä. :Heartpink

Mulla on myös cb early perjantaille :happy:
Toivotaan paljon plussia, kun on monta testaajaakin. :smiley-bounce013

Dpo9 on kyllä vielä aikaista vaikka olisikin tärpännyt. Ja omasta kokemuksesta One stepit ei näyttäisi plussaa vaikka muut testit näyttäisikin. :happy118 joten en luota niihin.

Olen optimistisin mielin teidän perjantain testien suhteen. :Heartred

Pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että perjantaina ois kunnon plussa-aalto! :wav

Mulla tässä eilen ja tänään on ollut tissit vähän arat. Mutta siitä ei uskalla mitään päätellä, kun viime kierrossa oli sama homma ja en ollut raskaana. Eli varmaankin pms-oire. Mulla on myös aina pms:n aikoihin ollut jäätävä turvotus noin viikko ennen menkkoja, plussakierroissa se puuttui. Ja nyt taas ollut sunnuntaista asti ihan jäätävää turvotusta. :bored: Tekis mieli istua töissäkin housunnappi auki. :hilarious:

Viikon tulos: ei edes haaleaa viivaa. Yhdessä taitaa kuivuneena näkyä jotain mut :happy118
Tulis nyt edes ne tilatut halvat liuskat ettei tarvis näitä kalliimpia käyttää :hilarious::bag:

Oon kyllä varautunut siihen et ei tule toista viivaa ollenkaan, mut saa nähdä :scratch

View attachment 101279

testaatko mihin aikaan? mulla tulee aamusin tokasta pissasta "parhain" viiva. mäkin voisin viikonloppunalaittaa kuvaa mun viikon ovistesteistä:)

Takaisin