Raskaaksi 2021

Dpo8 eikä mitään oloja siihen suuntaan, että tässä kierrossa olisi tärpännyt. Ketkäs kaikkia oli nyt perjantaina testaamassa? Onko teillä jo jotain oloja suuntaan tai toiseen? :)

Täällä dpo8. :greet025

Ei ole mitään oloja, että olisi tärpännyt. Enemmänkin oireita pian kylään kurvaavasta tädistä. :shifty:

Perjantaina ajattelin silti testata. :smiley-ashamed005
ellei toki vuoto ala ennen sitä.

Dpo8 eikä mitään oloja siihen suuntaan, että tässä kierrossa olisi tärpännyt. Ketkäs kaikkia oli nyt perjantaina testaamassa? Onko teillä jo jotain oloja suuntaan tai toiseen? :)
Täällä dpo6 ja testailut oon alottanu jo ovistikuilla tänään :grin perjantaina oon ehdottomasti mukana :salut
Oireethan oon saanu jo kaikki kehiteltyä, ainakin päässä. :excited001

Ja negahan siitä tuli. Toisaalta on niin p:t työolot tällä hetkellä että ei vauvaa saiskaan olla kyydissä. Ja sikskin testaan mahdollisimman aikaisin. Vauvahaaveet siis vähän kaksipiippuiset tällä hetkellä...
Sama täällä.. Kaksi 6kk määräaikaista sopparia putkeen eikä täällä ulkomailla ole samanlaista turvaa jos duunit menee alta. Täällä on muutenkin vain 21 viikon äitiysloma, että harmittaa vähän sekin. Tämä kolmas olisi meidän viimeinen, niin haluaisin olla ainakin vuoden kotona pikkuisen kanssa.

Tässä kuva mun plussan kehittymisestä, kun sitä kysyi joku jos aion jatkan testaamista. Ylin dpo 10 ja alin tänään eli dpo 14. Cb digiin sain tänään 1-2 viikkoa raskaana, tein sen aamupissasta mikä ei mulla oo vissiin sitä vahvinta kun aina tummemmat viivat päivällä entä aamulla :)
Oon taustalla seuraillut teidän tilanteita ja pahoillani kaikkien puolesta ketä koetellaan:Heartred
Toivotaan loppuviikolle paljon plussia!

Liitteet

• 20210323_195524.jpg
    20210323_195524.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 147
@Pimpula95 mulla kans tärinäkipua just oviksen jälkeen, joskus enempi joskus vähempi. Mitään muuta endoon viittaavaa ei oo eikä gynetkään oo sellaista löytäny, eli ihan normaalia voi olla myös :)

Täällä dpo8. :greet025

Ei ole mitään oloja, että olisi tärpännyt. Enemmänkin oireita pian kylään kurvaavasta tädistä. :shifty:

Perjantaina ajattelin silti testata. :smiley-ashamed005
ellei toki vuoto ala ennen sitä.

Täällä dpo6 ja testailut oon alottanu jo ovistikuilla tänään :grin perjantaina oon ehdottomasti mukana :salut
Oireethan oon saanu jo kaikki kehiteltyä, ainakin päässä. :excited001

Toivotaan perjantaina meille sitten plussa-aaltoa :wink

Törkeesti omaanapaa!! En oo vähään aikaan täälä kirjotellu mitään... Välillä käynyt kyllä lukemassa teidän muiden juttuja... Viimeksi puhuin siitä miten mun keskenmenon vuoto loppui ja mietin ovulaation tikuttamista... Noh mulla näytti raskaustesti ekan kerran negaa 13.3 joten siihen asti en oo voinu seurata ovulaatiota... samohin päiviin olen kuitenkin kirjannut muistiin että on tullut sitkeää limaa.. mahdollisesti ovulaatioko? ... Sen jälkeen oon saanut vaan vaaleita viivoja ovistestiin... Eilen mulla kuitenkin alko ilmenemään lievää pahoinvointia ja keskeytyneestä raskaudesta tuttua oksennusrefleksiä hajuista sekä väsymystä... Tein testin ja korkeintaan jonkun viivanpaikan sain siihen... Tänään en testannut mutta lievää pahoinvointia on ollut lisäksi pää on särkenyt lähes koko päivän ja mikään ei tunnu auttavan siihen... Huomasin myös että nännit ovat hieman arat... Vessassa on tarvinnut käydä yllättävän usein vaikken olisi edes juonut välissä... Ja nälkä on kokoajan... Lisäksi koiranpentumme jätösten siivoaminen sai aikaan oksennusrefleksin ja lopulta päädyin ihan oksentamaan... Jos ovulaatio olisi osunut noihin samoihin päiviin olisi nyt noin dpo10... Nyt jännittää oisinko voinut oikeesti raskautua näin pian uudelleen vai kuvittelenko ja yli tulkitsen oireita.

Törkeesti omaanapaa!! En oo vähään aikaan täälä kirjotellu mitään... Välillä käynyt kyllä lukemassa teidän muiden juttuja... Viimeksi puhuin siitä miten mun keskenmenon vuoto loppui ja mietin ovulaation tikuttamista... Noh mulla näytti raskaustesti ekan kerran negaa 13.3 joten siihen asti en oo voinu seurata ovulaatiota... samohin päiviin olen kuitenkin kirjannut muistiin että on tullut sitkeää limaa.. mahdollisesti ovulaatioko? ... Sen jälkeen oon saanut vaan vaaleita viivoja ovistestiin... Eilen mulla kuitenkin alko ilmenemään lievää pahoinvointia ja keskeytyneestä raskaudesta tuttua oksennusrefleksiä hajuista sekä väsymystä... Tein testin ja korkeintaan jonkun viivanpaikan sain siihen... Tänään en testannut mutta lievää pahoinvointia on ollut lisäksi pää on särkenyt lähes koko päivän ja mikään ei tunnu auttavan siihen... Huomasin myös että nännit ovat hieman arat... Vessassa on tarvinnut käydä yllättävän usein vaikken olisi edes juonut välissä... Ja nälkä on kokoajan... Lisäksi koiranpentumme jätösten siivoaminen sai aikaan oksennusrefleksin ja lopulta päädyin ihan oksentamaan... Jos ovulaatio olisi osunut noihin samoihin päiviin olisi nyt noin dpo10... Nyt jännittää oisinko voinut oikeesti raskautua näin pian uudelleen vai kuvittelenko ja yli tulkitsen oireita.

Ehdottomasti toivotaan plussaa! Kerrohan sitten kuinka käy. :happy: jos testi näyttää negaa niin hormonien voimakkaat heittelyt voivat tehdä myös alkuraskautta muistuttavaa oireilua.

Onko kellään ollut ovulaation aikaan semmosta jännää kipuilua, aivan ku olis ilmaa alamaha täynnä ja joka askeleella tuntuu kipuilua aina kun tärähtää, ponnistaa tai yskii yms? Eilen oli aivan jäätävä polte, tärähtelykipu ja istuminen ei tuntunu hyvältä eli oviskipuja mut nyt nää jatkuu tämmösenä jännänä mitä ei ikää ennen oo ollu..o_O Tänään dpo 1.
Tutun kuuloisia oireita! Oviksen seutuvilla olot hyvinkin tuommoiset :bored:

Täällä on dpo 7. Ajattelin testata vasta ensi viikon puolivälissä tai loppupuolella jos ei täti tuu ennen sitä. Oloja on: Rinnat on vähän arat, mutta niin ne on olleet aiemmissakin kierroissa. :meh:

Pahoittelut tänne takaisin tulleille sekä muille joille ei tullut plussia joko ovistikkuun taikka raskaustestiin :oops:

ON: kp4 ja vuoto loppui :bored: no ihan jotain hailuraa vessassa pyyhkiessä, ei mitään sellaista kuitenkaan että kuukuppia vihtis pitää.
Pe tein vielä hätäpäissäni digitestin, negahan se oli, ku aloitin kortisonikuurin ja sillon ei saa olla raskaana. Saan kuurin lopetettua just sopivasti vähän ennen oviksen paikkaa, pääsemme ehkä sittenkin hyödyntämään tän kierron :angelic:
Mietin vaan raaskinko sit ja haluanko tikuttaa ovista testeillä, vaan meniskö tuntemusten mukaan.. :woot:

Tsemppiä ja plussatuulahduksia meille kaikille :smiley-angelic001
Mulla kortisoni tukilääkkeenä raskaana ollessa. Varmasti sillä kuitenkin vaikutusta että miten ”jytkyä kuuria ” joutuu syömään, että mitkä on ohjeistukset..
Itellä ylläpitoannos kuitenkin aika pieni.
Saattaa olla kuurille hyvä ajoitus just ennen ovista, ite oon kerran tullu raskaaksi heti kuurin perään ( se meni kesken valitettavasti ennen rv 6+), mutta ivf hoidoissa kortisoni mukana tukemassa ekassa tuoresiirrossa, ja lopputulos oli mitä parhain :Heartred

Mulla kans dpo 8 tai jotain näillä main :happy3
Palellu on tänään aivan raivona ja eilen oli jotain migreenijomoa, jota vähän kummastelin koska mulla migreeni olot aikalailla pyörii oviksen ja menkkojen läheisyydessä, että heti tietysti toiveikkaana että jos nyt joku ”hormooniheilahdus” olis käyny:smiley-ashamed005
Että saapi nähä uskaltaako vielä pe testata, vai meneekö kuitenkin viikonloppuun/ ensviikon alkuun.

pari testiä ois kaapissa :smiley-angelic006

Pakko kirjoittaa näin yöllä.. Mulla alkoi vasemmalla puolella (ovuloin tuolta puolelta todennäköisesti ku kivut oli siellä mitä Flo merkintöjä luin ennen ultraa) outo tuikkiva kipu. Kuin elohiiri, mutta et kerran iskee tauko ja uudestaan. Ei oo kipeä, lähinnä oudon tuntuinen ja kiristää hassusti. Tänään myös hyyyvin valkoista kermaista vv ollut mikä mul on aina ennen menkkoja. Vain pluskierrossa kuivaa. Mutta, ei haluja eikä myöskään saavuta huippua kun oli yhdyntä. Alavatsa turvonnut ja kovahko. Vähän varmaan kroppa reistailee sen km takia

Täällä on Dpo11 ja liityn niin pe testaajien joukkoon. :smiley-bounce012 Ainoo oire joka on nyt täl viikol tullu niin pienet vihlasut alavatsalla. Niitä ollu aina vaan raskaana ollessa et toiveikas täs ollaan. :dance008

Tän aamuinen ovistesti hieman eilistä haaleampi.. tein eka heti ekasta pissasta, ihan hailura tuli. pakko oli sit tehdä toinen testi, mistä tuli vahvempi viiva (eilistä haaleampi) , mutta pissa oli alle tunnin rakossa :grin

Voi ompas täällä jännät hetket kun perjantaina taas niin moni testailee! Laittakaahan sitten paljon plussa kuvia tulemaan! :smiley-bounce012

Oon lukenu viestejä taas taustalla kun niin tylsä vaihe kierrosta menossa, nyt kuitenkin olis dpo 1 flon mukaan. Tässä kierrossa peittoa on heiluteltu tiuhaan ja toki jatkuukin vielä, jotta saatais plussa tännekkin! :smiley-angelic001
Mulla on nyt kahtena aamuna ollu tosi huono olo herätessä, ei kyllä yleensä ole tälläistä, sitäkin mietin noita ylempiä viestejä lukiessa et liittyskö tää ovikseen?

Kp25/26-27 ja dpo10, jos menkat ei ala ennen perjantaita niin mäkin voisin liittyä perjantain testaajiin :hilarious:
Mulla toki jo selvät menkkaoireet: ripuli, ilmavaivat, finnit, vatsan äkilliset kipuilut, väsymys, ja kohonnu lämpötila, joten lähes 100% varmuudella menkat alkaa eikä tärppiä oo käyny:shy:

Takaisin