Raskaaksi 2021

Liitteet

• 20210319_150925.jpg
    20210319_150925.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 232
Mulla testi oli aamulla nega. Mä osaan ihan uskomattoman hyvin kehittää siitä huolimatta oireita. Tänään ei kahvi maistunut aamulla eikä päivälläkään. Lisäks mulla on ihan jatkuva nälkä vaikka oisin syöny miten paljon tahansa. On siis ihan samanlainen olo näiden kahden pienen jutun takia mitä aiemmissa raskauksissa. Saa nähdä tuleeko sitä toista viivaa testiin jossain vaiheessa.

Bumble mä olen näkevinäni jonkun haalean viivan. Mulla tosin on ihan uskomattomat viivalasit ja välillä näen ihan negoissakin viivan.

Mulla testi oli aamulla nega. Mä osaan ihan uskomattoman hyvin kehittää siitä huolimatta oireita. Tänään ei kahvi maistunut aamulla eikä päivälläkään. Lisäks mulla on ihan jatkuva nälkä vaikka oisin syöny miten paljon tahansa. On siis ihan samanlainen olo näiden kahden pienen jutun takia mitä aiemmissa raskauksissa. Saa nähdä tuleeko sitä toista viivaa testiin jossain vaiheessa.

Bumble mä olen näkevinäni jonkun haalean viivan. Mulla tosin on ihan uskomattomat viivalasit ja välillä näen ihan negoissakin viivan.

Mutta eikös tänään ollut vasta dpo9? :)
Hyvin kerkee vielä tulemaan kaksi viivaa. :smiley-bounce012 Oireet ainakin kuulostaa lupaavilta. :happy:

Kyllä siinä haalea viiva näkyy! :rolleyes:

Hehei! Ihanaa! Jotain näkyy! :pompus::smiley-bounce012
Toivottavasti vahvistuu. :smiley-angelic001
Kyllä siinä ihan haalea viiva taitaa olla :rolleyes:

Jep näen myös ite viivan. Skeptinen oon ku viime kierrossa just pc liuskalla testattu aika räikee viivanpaikka. Toivotaan parasta :)

Bumble jotain kurkkii, olisipa sitä itseään!

Me lähdetään viikonlopuksi mökille ja puhelimet jätetään kotiin tai autoon ja ollaan van. Eli lapsi menee mummolaan ja me mökille ja ihanaa . Kelpaa ilta istua takkatulen ääressä ja juoda vähän kaakaota ja paistaa vaahtokarkkeja. Just mitä kaivattaisiin.. ja nyt poikkeuksellisesti saatiin kaikki järjestymään et voidaan lähtee

Me lähdetään viikonlopuksi mökille ja puhelimet jätetään kotiin tai autoon ja ollaan van. Eli lapsi menee mummolaan ja me mökille ja ihanaa . Kelpaa ilta istua takkatulen ääressä ja juoda vähän kaakaota ja paistaa vaahtokarkkeja. Just mitä kaivattaisiin.. ja nyt poikkeuksellisesti saatiin kaikki järjestymään et voidaan lähtee

Kuulostaa ihanalta. Nauttikaa ja rentoutukaa. :happy:

Oi, kuulostaa ihanalta :love7 Mökkeily hiljaisuudessa.

Äh, just kun kerkesin sanoa, että vuoto loppui, niin eikös se vaan alkanut taas :banghead: Toivottavasti nyt ei enää pidempään jatkuisi.

Aamulla varmasti testaan. Toivottavasti saan koko yön pidätettyä ettei tarvi käydä yön aikana pissalla. Ja pc liuskalla testaan. Toivottavasti saan yöllä nukuttua kun testit kuumottelee kaapissa:hilarious:

Jee! Laita sitten aamulla meillekkin kuvaa. :smiley-bounce012

Odottavan aika on pitkä. Monta ja pitkää tuntia on huomis aamuun. Toivottavasti saat nukuttua. :whacky011:sleep002

Sama! Tosin tää varmaan jatkuu mulla koko kierron kuitenkin. Tai "kierron". Tuntuu ettei ole kiertoa vaan jatkuvat menkat :bag:

Onks teistä joku testannut ovista koko kierron ajan tai edes lähes?
Tuleeko teillä viivaa näkyviin aina vai onko joskus ihan blanko testiviiva?

mä oon testannu epäsäännöllisen kierron takia! Tässä kierrossa näytti ovikseen saakka punasta hailuraa, mutta ihan näkyvää toista viivaa kunnes punersi tasavahvana oviksen tullessa. Tesmasin vielä oviksen jälkeen ja sitten tuli ihan blanko testi. :grin Oon jo epäilly että en osaa tulkita noita tikkuja ku tuntuu punertavan läpi kierron, mutta nyt kävi noin ja digillä vielä varmistin ovulaatioplussan.

Takaisin