Raskaaksi 2021

Mulla on nyt ollut kaikenlaisia tuntemuksia vatsan alueella, jospa enteilis siitä että ovulaatio tässä kierrossa tapahtuisikin ja kierto olisi suhteellisen ok pituinen.
En usko kuitenkaan, että ovulaatio vielä ens viikolla kuitenkaan olisi, mutta katsotaan sittem mitä testit sanovat. :grin
Olis kyllä niin mahtavaa kun oma kierto lähtisi pelaamaan!

Testi oli niin nega kuin voi vaan olla. Eli noita rfsun liuskatestejä en enää käytä, kun antaa punertavaa viivaa ihan turhaan :rolleyes:

Taidankin korkata viikonloppuna muuttosiiderin!

Nyt odotellaan siis menkkoja, että pääsee laskemaan kiertopäivä :)

Täällä dpo 12 ja nega Onestep testattu tältä aamulta. Jos nyt jotain hyvää, niin tässä kierrossa ovulaation metsästyksessä ainakin bongautui se että luteaalivaihe on riittävä kun aiemmin sitä murehdin että onkohan. Jätän nyt testit sivuun ja odottelen :bookworm:

Jes, täällä kp6 ja menkkojen kesto on nyt vasta normalisoitunut. Mulla normaali on 5-6 päivää, niin viime kuussa venyi kahdeksaan ja siihen päälle vielä tiputtelut :angelic: Ehkä hieman toiveikkaampi olo jo. Unettomuus vaivaa vaa. Mulla on niin kamalat painajaiset öisin, että ne valvottaa :dead:

Ei tarvinnu testailla aamulla. Tuhrua oli tullu yön aikana ja kivutkin alkanu. Eli kp1 ja uuteen kiertoon :angelic:
Hyvä fiilis kuitenkin :happy: kierrosta tuli 24 päivän pituinen. Unohdin ottaa terot 9 ja 10 päivänä, joten vuotokin alkoi kaks päivää etuajassa.

Dpo 9 ja nega. Aikaistahan tuo vielä on ja voi hyvinkin vielä tulos muuttua. Odotellaan siis vielä.

Eilen tosiaan hyvin niukka rusehtava vuoto, mut sit ei mitään. Menkat ei ikinä ala tällasella tiputtelulla joten tein pc ja rfsu testit, mut ne näyttää edelleen negaa.. saa nähdä kuin tässä käy ei kyllä mitään oireita mihinkään suuntaan, ei menkkaoireita eikäraskausoireita

Täällä dpo1. Eilen oli kaamee turvotus ja jomotti alamahaa. Aluks ei ollu mitään oireita mut eilen iltapäivällä alko noi. O+ tuli jo kp14, ei oo koskaan ennen tullu noin aikasin.

Toiseen ketjuun jo masistelin kun ei oo taaskaan mitään luottoa tähän kiertoon. En tiä jotenkin sitä tottuu siihen että nega sieltä kuitenkin tulee.

Täällä kanssa lämmöt tuli vielä lisää alas ja kp1 pitäisi lähteä tänään käyntiin. Eilen alkoi jo tiputtelu, nyt ei taas mitään. Mutta eiköhän se sieltä ala ajallaan taas työpäivän aikana. Ei enää harmita niin paljon kuin eilen, katse kohti yk10 ja illalla taidan korkata cavan ja juhlistaa viimeistä negakiertoa, eiks jee? :wink

Täällä kanssa lämmöt tuli vielä lisää alas ja kp1 pitäisi lähteä tänään käyntiin. Eilen alkoi jo tiputtelu, nyt ei taas mitään. Mutta eiköhän se sieltä ala ajallaan taas työpäivän aikana. Ei enää harmita niin paljon kuin eilen, katse kohti yk10 ja illalla taidan korkata cavan ja juhlistaa viimeistä negakiertoa, eiks jee? :wink

Meillä aika sama tilanne, täällä yk 11 todennäkösesti nyt alkamassa..

Mulla ois jotain dpo 9 varmaankin. Liityn joukkoon ja testaan kun pääsen töistä :smug: Eilen tein huvikseen, mitään ei oikeen näkyny.. ehkä viivanpaikka

Testi oli niin nega kuin voi vaan olla. Eli noita rfsun liuskatestejä en enää käytä, kun antaa punertavaa viivaa ihan turhaan :rolleyes:

Saman oon huomannut, RFSU:n testit ei oo hyviä, kun niissä näkyy punertavaa haamu aina. Kolmosen tosin testasin RFSU:n testillä ja antoi kunnon plussan, mutta testasin vasta kun menkat useemman päivän myöhässä. Normisti oon niin malttamaton et alan testaamaan jo ennen menkkojen poisjääntiä ja silloin RFSU antaa aina vaan turhaa toivoa... tosin tuntuu että nuo kotitesti.fi:nkin Sofit on nykyään huonompia. Aiemmin en oo havainnu niissä viivanpaikkoja, ennenkuin nyt... voi olla että on joku huono eräkin...

Mä en pystykkään tänään testata kun mut tullaan kohta hakee töistä ja mennään suoraan kavereitten ja miehen kans syömään ja siitä kuulemma saunomaan, enkä siellä viitti säätää tikkujeni kans todellakaan :grin ja muutenki haluun pidättää sen pari tuntia tässä näin varhasessa vaiheessa, se tuskin onnistunee jos latkii ravintelissa vettä ja kahvia ja saunassa limpparia...

Nooh aikasta se ois ollukki dpo 9. Mut oisin halunnu osallistua meidän joukkotestaukseen :cool:

Mä en pystykkään tänään testata kun mut tullaan kohta hakee töistä ja mennään suoraan kavereitten ja miehen kans syömään ja siitä kuulemma saunomaan, enkä siellä viitti säätää tikkujeni kans todellakaan :grin ja muutenki haluun pidättää sen pari tuntia tässä näin varhasessa vaiheessa, se tuskin onnistunee jos latkii ravintelissa vettä ja kahvia ja saunassa limpparia...

Nooh aikasta se ois ollukki dpo 9. Mut oisin halunnu osallistua meidän joukkotestaukseen :cool:
Mä ainakin testaan myös huomenna ja niin pitkään että se plussa tulee (tai menkat alkaa). Jälkimmäinen vaihtoehto ei ole millään tapaa mun suunnitelmissa.

Täällä kp 25/27 :happy: dpo ei tiedossa, ovistestailu jäi ja jos sitä on tullukkaan niin ei suuret toiveet ole mut huomenna tai sunnuntaina ehkä uittelen tikkua:hilarious:
Oireita ei sinänsä mihkään suuntaan, syke on korkeempi ja iltanälkää on mut eipä sen kummosempaa:cool:

Takaisin