Omaa napaa (vertaistukea kaivataan) : Lopetin desogestrel-minipillerit marraskuun lopulla. Oon syöny niitä vuosia endometrioosi vuoksi ja olen saanut elää ilman menkkoja. Eka vuoto tuli nopeasti, heti joulukuun alussa ja kesti 5pvää. Ovulaation olin tuntevinani kierron puolivälissä ja limatkin oli sen mukaiset. Ahkerasti talleteltiin koko kierron ajan. Ennen pillereitä ja lyhyiden taukojen välissä kierto on ollut aina sen 28pvää aika on tarkalleen. Nyt edellisistä menkoista 30pvää. Ovulaatiosta noin viikon kuluttua tuli parina päivänä pieni tippa verta. Muutamia testejä tein ton jälkeen ja viimeks tänä aamuna, mut kaikki negoja. Onko muilla kokemuksia minipillerien lopetuksen jälkeisistä tuntemuksista? Mulla on kokoajan alavatsa ihan pinkeä ja turvonnut. Pelottaa, onko endometrioosi alkanut heti jyllätä sisällä ja hormonit ihan sekaisin... Tietysti elättelen vielä toiveita myöhäisestä plussasta, mutta luulenpa sen olevan turhaa...
Tiedän, että on hätiköityä ja naiivia ajatella että ekasta kierrosta raskautuisin. Varsinkin kun edellisen miehen kanssa vuosia sitten yritettiin lasta 2 vuotta tuloksetta
tämä piinailu vaan on ihan kamalaa! Alkas edes ne kunnon menkat sieltä jos ei kerran plussa pärähdä tikkuun :D Ärsyttää!!!
Onko teillä jollakin jotakin lääkitystä endoon raskautta yrittäessä?