Raskaaksi 2021

Täällä kp23 ja nyt oon vakuuttunut siitä, että ensimmäinen ovuloimaton kierto. Vitsit, että meninkin oikeaan aikaan mittauttamaan sen prolaktiinin :woot: Jos siis jotain hyvää pitää tästä tilanteesta hakea. Ainakin on nyt sitten hoitosuunnitelma selvillä.

Ihan uskomatonta miten koko kesän kierto oli niin hyvä ja ovikset ajallaan. Sitten vuotopäivien määrä tipahti kahteen ja ovis alkoi seilata yhä pidemmälle, kunnes nyt jätti kokonaan tulematta. Ainakin syy on tiedossa ja nyt vaan odottelen sitä lähetettä. Ilmeisesti asia on lääkkeillä korjattavissa jahka prolaktiini ja kilpirauhasarvot putoavat takaisin viitteisiin. Harmittaa kyllä ihan pirusti.
 
Täällä kp23 ja nyt oon vakuuttunut siitä, että ensimmäinen ovuloimaton kierto. Vitsit, että meninkin oikeaan aikaan mittauttamaan sen prolaktiinin :woot: Jos siis jotain hyvää pitää tästä tilanteesta hakea. Ainakin on nyt sitten hoitosuunnitelma selvillä.

Ihan uskomatonta miten koko kesän kierto oli niin hyvä ja ovikset ajallaan. Sitten vuotopäivien määrä tipahti kahteen ja ovis alkoi seilata yhä pidemmälle, kunnes nyt jätti kokonaan tulematta. Ainakin syy on tiedossa ja nyt vaan odottelen sitä lähetettä. Ilmeisesti asia on lääkkeillä korjattavissa jahka prolaktiini ja kilpirauhasarvot putoavat takaisin viitteisiin. Harmittaa kyllä ihan pirusti.
Mun siskolla on kans prolaktiini koholla ja hyvin on pysynyt kurissa lääkkeellä.
 
Onnea plussista!

Onhan tää vähän mielenvikaista, ku niin haluais nähdä ne kaks viivaa testissä. Tein ne pc liuskat ja nyt dpo 11-12, ehkä siinä joku aavistus näkyy, mutta todennäköisemmin se on vaan toiveajattelua ja harhoja. Tilasin kuitenki lisää testejä, kun oli vähän halvempi kuin lähimarketin pc paketti.

Oireet kaikki täsmäis ja to-pe pitäis kk alkaa.
 
Huomenta kaikille!
Onnea Minnihiiri84 plussasta!

Nyt on testausurakka edessä kohta.
Testejä ostettu lisää...2 pkt rfsu ja 1 puikkotesti Pregcheck. Eilen tilasin triple check ClearBlue paketin netistä jonka toivon tänään jo saapuvan postissa..
Viiva on nyt Pregcheckissä selkeämpi kun taas RFSU antoi aamulla ihan oudon tuloksen en ole varma onko viivanpaikka... siinä kuva
20210105_065217.jpg
20210105_065525.jpg

Pregcheck näyttää tältä
20210105_070739.jpg
 

Liitteet

  • 20210105_103837.jpg
    20210105_103837.jpg
    50.5 KB · Katsottu: 166
Onnittelut plussanneille ❤️

Täällä kp 20 ja pyyhittäessä hyvin hailakka veriviiru. Samanlaista havaittu aina ennen plussaa, mutta en juhlisi vielä. Niitä ovisoireitakaan, kun ei ollut yhtään ja normaalisti päässä tuntee kyllä hormonivaihtelut. Mielenkiinnolla odotan jääkö kierto nyt tosi lyhyeksi vai mitä tapahtuu.
 
Nää testit mun silmään negaa. :confused1
Ottaisin ylihuomenna uusiks, jos silloin pitäisi menkat alkaa.

Joo kyllä näin on. No nyt oli tullut tippa veristä vuotoa alkkareihin. Sitä olen kytännyt tässä viimesen viikon ajan melkein joka pv ja varta vasten pitänyt valkoisia alkkareita että erotan sitten jos sitä tulee. Ihanaa...mutta en vielä juhli. Mulla siis aina raskauden alkaessa ollut kiinnittymisvuotoa tippa pari.
 
Onkohan nyt dpo10. Aamulla menkkamaista vihlomista selässä, nyt se hävisi eilen illalla nippaili alamahaa.
Tein äsken pc:n 2h pidötetystä pissasta ja olin kallitelemalla valon edessä näkevinäni jonkun olevinaan hailuran mut lienee silmät teki tepposen..

Huomenaamulla paketin toinen testi tehdä sitten. Ärsyttävää kun tilasin kotitestistä OLEVINAAN herkkiä puikkoja joitten piti olla r-testejä. Ne tuli eilen, niin olivatkin herkkiä ovispuikkoja perkule vieköön :inpain:
 
Kp26/25-27, dpo 13-14(?).

Vielä ei oo ollut perinteistä menkkaripulia kun se kertoo yleensä sen että illan aikana tai viimeistään seuraavana aamuna alkaa menkat, toivottavasti jääkin tulematta sekä ripuli että menkat :hilarious:
Voisin tehä illalla testin, jotta näkis olisko tärppi käynyt vaikka odottelen kyllä huomiseksi menkkoja:angelic: Haluan että olis pahimmat kivut vaan ohi ennen torstaita ku sillon pitää jaksaa hammaslääkäriin ja en muistanu kysyä, mitä särkylääkkeitä saa ottaa ja voiko voltaren retardia ottaa ennen rauhottavia ja puudutteita mitä saan sitten hammaslääkärissä...
 
Onnittelut plussanneille, vahvistumisia haamuille ja pahoittelut muille uuteen kiertoon joutuneille! Oon harventanut itse foorumilla roikkumista hetkeksi, kun kävi vähän liikaa mielenpäälle nämä asiat. Edellinen kierto oli jo vähän helpompi eikä pettymys niin musertava, joten suht. positiivisin mielin taas uuteen yritykseen. Kp4 ja menkat näyttäisi loppuneen, onneksi on nyt tuntunut vihdoin palautuvan normaali kesto eikä oo tarvinnut viikkoa vuotaa niinkuin pari kuukautta meni :hungover: mulla on tupladigissä enää 5 puikkoa jäljellä ja ajattelin etten ainakaan heti tilaa lisää, jos tässäkin kierrossa menee suht. samaa aikataulua. Liuskoihin en oo oikein kunnon plussia saanut mutta kyllä ne suuntaa antaa ja tilaan vaikka tavallisia digejä tueksi sitten seuraavaan kiertoon jos tuntuu siltä. Donafertyn pistin nyt vielä tilaukseen ja sen jälkeen saa kyllä vippaskonstit olla siinä :facepalm: veikkaan että kroppa vasta nyt palautuu kunnolla ja stressi myös helpottanut joten jospa se tästä. Parempaa vuotta 2021 kaikille meille! :angelic:
 
Onnea plussanneille ja vahvistumista!

Meillä kesti ekan lapsen saaminen aluille vuoden päivät. Suurin syy oli se ettei mun kierto millään palautunut e-pillereiden lopettamisen jälkeen vaan menkat tuli 3-4kk välein. Eipä siinä mahdollisuuksiakaan ollut raskautua. Kerran soitin jo neuvolaan et saisin apuja, oli muistaakseni aikakin sinne varattuna mut en koskaan mennyt. En muista miksi. No aloitin sit royal geleet. Sattumaa ehkä mut viikko niiden aloittamisesta tuli menkat ja heti seuraavasta kierrosta onnisti. Kierto tasautui kerralla.

Sen takia mä tässä vähän naiivisti ajattelen että kerta kierto viimein on imetyksen jäljiltä normaali, täähän tärppää kerrasta kun ajoitetaan ovikseen oikein! Jotenkin fiilis että vielä tullaan korkeelta alas..
 
Mullakin on korkeelta alastulo varmasti edessä, kun eka tuli ekalla yrittämällä ja testit näytti nopeasti selkeetä plussaa niin en ehtinyt edes piinailemaan niiden takia.

Pääseeköhän sitä gynelle lyhyen luteaalivaiheen takia jo ekan yrittämiskuukauden jälkeen jos tilastoa kyseisestä ongelmasta on jo koko viime vuoden ajalta? Hölmöä olis odottaa vaikka vuosi ihan vain odottamisen takia jos syy on ilmeinen. Minä en tästä enää hedelmällisemmäksi muutu ajan kuluessa:joyful:
 
Täälläkin jostain syystä ihan jo kutkuttelee, että kohta ollaan raskaana. Kerran olenkin raskautunut eka yrittämällä, mutta se meni kesken ekalla kolmanneksella. Sen jälkeen yritettiinkin yli puoli vuotta, ennen kuin tuo rakas lapseni sai alkunsa. Että se varmaan tässä nyt sekoittaa päätä, kun ajattelee, että nappaa ekalla ja samalla silti miettii, että kauankohan tässä joutuu kärvistellä. :wtf: Tämä vauvanteko on ihanaa kamalaa aikaa, se on hermoja raastavaa, mutta toisaalta palkinto on kaiken sen vaivan arvoinen..
 
Mullakin on korkeelta alastulo varmasti edessä, kun eka tuli ekalla yrittämällä ja testit näytti nopeasti selkeetä plussaa niin en ehtinyt edes piinailemaan niiden takia.

Pääseeköhän sitä gynelle lyhyen luteaalivaiheen takia jo ekan yrittämiskuukauden jälkeen jos tilastoa kyseisestä ongelmasta on jo koko viime vuoden ajalta? Hölmöä olis odottaa vaikka vuosi ihan vain odottamisen takia jos syy on ilmeinen. Minä en tästä enää hedelmällisemmäksi muutu ajan kuluessa:joyful:
Kai sitä gynelle pääsee ihan kun vaan varaa ajan :) Sullahan on varmaan näyttää dataa siitä NC:stä, niin ainakin voit sillä perustella, miksi tukilääkitys olisi mahdollisesti tarpeen. Siitä ei oo kyllä mitään hajua että määräisikö ne sellaista vain asiakkaan omien "tutkimusten" perusteella, vai käskiskö yrittämään ensin ilman, mutta luulis että tuollainen sovelluksesta otettu mittaukseen perustuva data on ainakin hyvää pohjatietoa lääkärille.
 
Jos tästä vielä vauva saadaan syliin (meidän viimeinen), niin ei kyllä tule yhtään ikävä tätä v***tun yrittämistä. Joka toinen raskaus mennyt kesken ja n. vuosi on aina kulunut yrittäessä, tässä viimeisessä ylikin vuosi jo. Huh huh.

Varasin ajan lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille ja toivon että saisin kokeilla irrotuspiikkiä. Tää on myös mun viimeinen letrokierto, joten niitäkin tarttis lisää.
 
Ilouutisia testihullulta,posti toi vihdoin 20kpl 10mIU testejä jotka seilasi yli kuukauden jossain(Wishiltä tilasin)..ja tottakai oli heti kokeiltava vaikka tiedän että aikaista. Huomenna aamulla parempi aika ja uusiksi siis sitten...Ei taida voida näyttää jos siis kiinnittyminen oli verisen tipan mukaan nyt kp 23. Kirjoitin aiemmin tänne siitä. No jos joku haluaa tiirailla (ei mikää pakko ole) laitan pikkukuvan.20210105_165611.jpg
 
Ilouutisia testihullulta,posti toi vihdoin 20kpl 10mIU testejä jotka seilasi yli kuukauden jossain(Wishiltä tilasin)..ja tottakai oli heti kokeiltava vaikka tiedän että aikaista. Huomenna aamulla parempi aika ja uusiksi siis sitten...Ei taida voida näyttää jos siis kiinnittyminen oli verisen tipan mukaan nyt kp 23. Kirjoitin aiemmin tänne siitä. No jos joku haluaa tiirailla (ei mikää pakko ole) laitan pikkukuvan.View attachment 97936

Ei tuo verinen tippa olisi voinut enteille kuukautisten alkua? Mikä dpo/kp?
 
Takaisin
Top