Siis en tajuu tätä mun kiertoa ja varsinkaa kroppaa enää ollenkaa! Kp13 ja mulla alkoi menkat!! Siis kunnon kuukautiset, vuoto ja kivut. Raskaustestin tein tietysti 5h pidätyksellä, kun on tuo kohdunulkoinen taustalla. Pelästytti todella eträ ei kai taas. No niin nega, ku vaan voi olla. Ei siis viittaa ainakaan sellaiseen. Mitäs ihmettä nyt sitten tämä mun kroppa touhuaa. Onko mulla enää mitää toivoa raskaudesta tulevaisuudessa. Onko tämä vaan joku vaihe, liikaa stressiä vai mitä häh. Pientä stressiä tässä on ollut, mutta ei kyllä ikinö näin kroppa reagoinut. Mul oli kyllä tossa viime kierrossa kortisonitablettikuuri, mut en mä nyt oikee tahdo uskoa että sekään olis syynä tähän.
Pitääkö sitä nyt lähteä sit tutkituttaan paikat, vai onko jollakin kokemusta tällaisesta välivuodosta/parin viikon tauosta ja taas menkoista vai viittaako tämä kipeästi esivaihdevuosiin?
Mä en ala. Tuntuu ihan paskalle, kun aina niin säännölliset ja nyt kun epäonnea aiemmin ollu ja sitten päätetäänkin taas yrittää ja uskaltautuu siihen vihdoin, ni sit tulee tällasta. Paskaa niskaa kunnolla. Ovishan olis vissiin just nyt, tai siis olis ollu.. mut niin no. V***u.