Raskaaksi 2021

Clearblue laskuri sanoo pe 26pv o_O, mutta sinnehän on ikuisuus. :nailbiting: :smiley-angelic006

Entäs itse? :happy:

Samaa päivää näyttää ja se ois dpo 11! Ajattelin malttaa ainakin dpo 10 tai sinne 11, jos mitenkään pystyn. :grin Siinä meinaa käydä aina niin, että alan analysoida oireitani ja niiden perusteella sorrun tekemään testejä aiemmin. Nyt oon varannut vähemmän testejäkin sillä tarkoituksella, että säätelisin niitä. Hyllystä löytyy vielä One step 10iU-testejä kolme kappaletta, käytän varmaan ne vaikkei ne niin hyviä olekaan. Sitten on kaksi CB earlya ja kaksi viikkonäytöllistä CB:ta. :)

Samaa päivää näyttää ja se ois dpo 11! Ajattelin malttaa ainakin dpo 10 tai sinne 11, jos mitenkään pystyn. :grin Siinä meinaa käydä aina niin, että alan analysoida oireitani ja niiden perusteella sorrun tekemään testejä aiemmin. Nyt oon varannut vähemmän testejäkin sillä tarkoituksella, että säätelisin niitä. Hyllystä löytyy vielä One step 10iU-testejä kolme kappaletta, käytän varmaan ne vaikkei ne niin hyviä olekaan. Sitten on kaksi CB earlya ja kaksi viikkonäytöllistä CB:ta. :)

Jos edes tosiaan sinne torstaille malttais odottaa. :smiley-angelic006:happy119

Mulla on myös kaksi CB earlya ja kaksi viikkonäytöllistä digiä kaapissa kuumottelemassa. :thumright

Noista One stepeistä on ikäviä kokemuksia niin niitä en käytä enään ikinä. :disgust

Ihanaa onnea plussanneille:notworthy:love7

Mulla tänään dpo 7 ja jostakin syystä alkanut tuntumaan että en välttämättä testailekkaan ennen kuin dpo 13 tai 14 ehkä. V*tuttaa niin paljon sitten jos onkin nega aikaisilla dpolla ja ei lähde vahvistumaan. Erilaisia tuntemuksia ollut alavatsalla mutta niin oli viime kierrosakin :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos Pillow ja Hilla!

Olo on niin hämmentynyt etten oikein tajua mitään. Tämä oli vasta eka ns. kunnollinen yrityskierros, enkä todellakaan osannut odottaa tätä. Ajattelin että monista syistä johtuen raskautuminen olisi minulle vaikeaa, ja siksi parit niksit otin heti käyttöön eli macan ja greippimehun, tikutin oviksen... Tiedä sitten oliko niillä vaikutusta mutta ainakin tämä todellakin oli yllätys raskautua heti! Toki nyt vasta mennään dpo 10 tai 11 eli kaikki on vielä mahdollista.

Olen onnellinen mutta samalla niin puulla päähän lyöty että en tiedä miten olisin. Kai kaiken sisäistämisessä menee hetki, kaikki tapahtunut niin vauhdilla. Tuntuu jopa epäreilulta, kun toiset yrittävät vuosia, että miksi minä olisin ansainnut tämän heti.

Voimia Katarinalle. :Heartred Tuntuu väärältä ilakoida täällä omalla plussalla kun juuri surulliset uutiset täällä.

Kyllä jokaisesta plussasta saa iloita :Heartred Se luo toivoa meille pidempään yrittäneille myös.

Heh, niinpä! Synkassa mennään! :) Milloin aiotte aloittaa testailut? o_O

Mä kanssa mietin, et jos vasta viikon päästä perjantaina testaisi ensimmäisen kerran. Toivottavasti malttaa sinne :grin

Mulla löytyy kaapista monta testiä, on One Stepin 10 ja 25 sekä CB early ja digi. Et ei tarvii ainakaan lähteä testikaupoille :hilarious::hilarious:

Clearblue laskuri sanoo pe 26pv o_O, mutta sinnehän on ikuisuus. :nailbiting: :smiley-angelic006

Entäs itse? :happy:

Oi, me mennään samoilla päivillä!
Mä saisin laskurin mukaan tehdä myös to 25pv tai pe 26pv r-testin aikaisintaan :nailbiting:
Toisaalta, noina päivinä tulee kp26 ja kp27 jollon mun menkat yleensäkin alkaa. Hassusti ilmoittaa tuo laskuri tai sit en vaan osaa käyttää:hilarious:

Nyt menossa kp17/26-27, dpo2!

Mä kanssa mietin, et jos vasta viikon päästä perjantaina testaisi ensimmäisen kerran. Toivottavasti malttaa sinne :grin

Mulla löytyy kaapista monta testiä, on One Stepin 10 ja 25 sekä CB early ja digi. Et ei tarvii ainakaan lähteä testikaupoille :hilarious::hilarious:
Onestepit on ainaki susipaskoja :woot::bag::banghead:

Oi, me mennään samoilla päivillä!
Mä saisin laskurin mukaan tehdä myös to 25pv tai pe 26pv r-testin aikaisintaan :nailbiting:
Toisaalta, noina päivinä tulee kp26 ja kp27 jollon mun menkat yleensäkin alkaa. Hassusti ilmoittaa tuo laskuri tai sit en vaan osaa käyttää:hilarious:

Nyt menossa kp17/26-27, dpo2!

Ooo..! Meitähän on tosiaan sitten jo iso jengi samana aamuna testaamassa. :smiley-bounce016

Onnea plussanneille! Ompa täällä ilmapiiri p*rseestä:confused:
Täällä rv6+4. Käyn välillä aina lukeen teitin juttuja.
Tsemiä kaikille oviksen mettästäjille ja piinailijoille:smiley-angelic003
Onko mulla mennyt jotakin ohi vai miten tämä ilmapiiri on huono:dontknow ainakin itse pyrin kannustamaan muita ja olen saanut kannustusta myös takaisin :)

Onko mulla mennyt jotakin ohi vai miten tämä ilmapiiri on huono:dontknow ainakin itse pyrin kannustamaan muita ja olen saanut kannustusta myös takaisin :)
Taitaa viitata tuohon plussa vai ei -ketjun tän päiväiseen. :) Saattaa lievästi näkyä muissakin ketjuissa yleisessä ilmapiirissä.

Onnea plussanneille, tsemppiä piinailijoille sekä plussatuulia kp1 ynnä muille :smiley-angelic003 Toivottavasti ens kierrolla saadaan kunnon plussatuulipuhuri tännekin osiolle :wav

ON: kp27/32 dpo11.
Voih sentään :sad001 Näinköhän tää kierto meni omalta osalta taas p*rsiilleen. Oon tehnyt liuskatestejä tunnollisesti nyt la-su-ma-ti aamuisin eikä niin mitään, ees viivanpaikkaa taikka hailuraa vaan niin selkeitä negoja ku olla ja voi.
Tissejä puristelen siinä toivossa et ilmoittaisivat aristavina raskauden mahdollisuudesta, kuulostellut mahdollisia nippailuja kohdussa taikka mitä näitä oireita nyt vois olla.. ei mitään, nada :oops:

Yks ainut juttu vaan, eli mua paleltaa ihan kauheesti, ja siis vuorokauden ympäri. Viimeyön nukuin tosi huonosti, närästi ja olin hikoillut pedin märäksi (liekö taas kilpirauhasen vajaaoireet menossa kevään myötä pikkuisen liikatoiminnan puolelle), mittasin aamuyöstä lämmön ja oli 36,8 ku normilämpö mulla 35,8-36,2. Nyt oli jo 37,1 ja istun sohvan laidassa kahteen vilttiin kääriytyneenä. Liekö nyt sitten saanut jonkun Koronan vielä tähän päälle :eek:

Ohessa pari kuvaa negoista eri aamuilta, vika kuva vielä tänään herkällä testillä :shifty:

Liitteet

• 5A08598A-8220-4055-A32A-2A6006372DD9.jpeg
    5A08598A-8220-4055-A32A-2A6006372DD9.jpeg
    22.5 KB · Katsottu: 107
  • 4B68FF48-010C-4BA0-8BA7-581744AAA5F3.jpeg
    4B68FF48-010C-4BA0-8BA7-581744AAA5F3.jpeg
    16.6 KB · Katsottu: 110
  • 1D9A437C-7FBD-4B46-9733-CDEF3BB0CD1F.jpeg
    1D9A437C-7FBD-4B46-9733-CDEF3BB0CD1F.jpeg
    27.7 KB · Katsottu: 110
Jep. Se ois nyt sitten dpo 0 tai dpo 1 riippuen siitä että miten sen nyt laskee :bookworm:Eilen siis testi aamulla plus, illasta tuntu ovisoireita/kipuja..

raskauden eteen on tehty se mitä pystytään :wink

että nyt vain sitten outellaan tuloksia :wacky:

Toivossa on hyvä elää!
:smiley-angelic002

Siis en tajuu tätä mun kiertoa ja varsinkaa kroppaa enää ollenkaa! Kp13 ja mulla alkoi menkat!! Siis kunnon kuukautiset, vuoto ja kivut. Raskaustestin tein tietysti 5h pidätyksellä, kun on tuo kohdunulkoinen taustalla. Pelästytti todella eträ ei kai taas. No niin nega, ku vaan voi olla. Ei siis viittaa ainakaan sellaiseen. Mitäs ihmettä nyt sitten tämä mun kroppa touhuaa. Onko mulla enää mitää toivoa raskaudesta tulevaisuudessa. Onko tämä vaan joku vaihe, liikaa stressiä vai mitä häh. Pientä stressiä tässä on ollut, mutta ei kyllä ikinö näin kroppa reagoinut. Mul oli kyllä tossa viime kierrossa kortisonitablettikuuri, mut en mä nyt oikee tahdo uskoa että sekään olis syynä tähän.
Pitääkö sitä nyt lähteä sit tutkituttaan paikat, vai onko jollakin kokemusta tällaisesta välivuodosta/parin viikon tauosta ja taas menkoista vai viittaako tämä kipeästi esivaihdevuosiin?
Mä en ala. Tuntuu ihan paskalle, kun aina niin säännölliset ja nyt kun epäonnea aiemmin ollu ja sitten päätetäänkin taas yrittää ja uskaltautuu siihen vihdoin, ni sit tulee tällasta. Paskaa niskaa kunnolla. Ovishan olis vissiin just nyt, tai siis olis ollu.. mut niin no. V***u.:smiley-angry017

Takaisin