Heh, niinpä! Synkassa mennään! :) Milloin aiotte aloittaa testailut?
Clearblue laskuri sanoo pe 26pv , mutta sinnehän on ikuisuus.
Entäs itse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Entäs itse?
Samaa päivää näyttää ja se ois dpo 11! Ajattelin malttaa ainakin dpo 10 tai sinne 11, jos mitenkään pystyn. Siinä meinaa käydä aina niin, että alan analysoida oireitani ja niiden perusteella sorrun tekemään testejä aiemmin. Nyt oon varannut vähemmän testejäkin sillä tarkoituksella, että säätelisin niitä. Hyllystä löytyy vielä One step 10iU-testejä kolme kappaletta, käytän varmaan ne vaikkei ne niin hyviä olekaan. Sitten on kaksi CB earlya ja kaksi viikkonäytöllistä CB:ta. :)
Kävin töiden jälkeen ostamassa digin huomisaamuksi ja nappasin samalla clearblun perustestin ”varalle”, eli tein heti....Niiden aamuhaamujen jäljiltä tämä näyttää kyllä hyvinkin selkeältä
. View attachment 100986
Kiitos Pillow ja Hilla!
Olo on niin hämmentynyt etten oikein tajua mitään. Tämä oli vasta eka ns. kunnollinen yrityskierros, enkä todellakaan osannut odottaa tätä. Ajattelin että monista syistä johtuen raskautuminen olisi minulle vaikeaa, ja siksi parit niksit otin heti käyttöön eli macan ja greippimehun, tikutin oviksen... Tiedä sitten oliko niillä vaikutusta mutta ainakin tämä todellakin oli yllätys raskautua heti! Toki nyt vasta mennään dpo 10 tai 11 eli kaikki on vielä mahdollista.
Olen onnellinen mutta samalla niin puulla päähän lyöty että en tiedä miten olisin. Kai kaiken sisäistämisessä menee hetki, kaikki tapahtunut niin vauhdilla. Tuntuu jopa epäreilulta, kun toiset yrittävät vuosia, että miksi minä olisin ansainnut tämän heti.
Voimia Katarinalle. Tuntuu väärältä ilakoida täällä omalla plussalla kun juuri surulliset uutiset täällä.
Entäs itse?
Onestepit on ainaki susipaskoja :bag::banghead:Mä kanssa mietin, et jos vasta viikon päästä perjantaina testaisi ensimmäisen kerran. Toivottavasti malttaa sinne
Mulla löytyy kaapista monta testiä, on One Stepin 10 ja 25 sekä CB early ja digi. Et ei tarvii ainakaan lähteä testikaupoille
Oi, me mennään samoilla päivillä!
Mä saisin laskurin mukaan tehdä myös to 25pv tai pe 26pv r-testin aikaisintaan
Toisaalta, noina päivinä tulee kp26 ja kp27 jollon mun menkat yleensäkin alkaa. Hassusti ilmoittaa tuo laskuri tai sit en vaan osaa käyttää
Nyt menossa kp17/26-27, dpo2!
Ooo..! Meitähän on tosiaan sitten jo iso jengi samana aamuna testaamassa.
Onko mulla mennyt jotakin ohi vai miten tämä ilmapiiri on huono ainakin itse pyrin kannustamaan muita ja olen saanut kannustusta myös takaisin :)Onnea plussanneille! Ompa täällä ilmapiiri p*rseestä
Täällä rv6+4. Käyn välillä aina lukeen teitin juttuja.
Tsemiä kaikille oviksen mettästäjille ja piinailijoille
Taitaa viitata tuohon plussa vai ei -ketjun tän päiväiseen. :) Saattaa lievästi näkyä muissakin ketjuissa yleisessä ilmapiirissä.Onko mulla mennyt jotakin ohi vai miten tämä ilmapiiri on huono ainakin itse pyrin kannustamaan muita ja olen saanut kannustusta myös takaisin :)
Aijaa. Eli on siis mennyt ohiTaitaa viitata tuohon plussa vai ei -ketjun tän päiväiseen. :) Saattaa lievästi näkyä muissakin ketjuissa yleisessä ilmapiirissä.