Raskaaksi 2021

NewMoon Joo siis tein myös apteekin testillä ja ihan selkeä viiva niin sen jälkeen mä en testannut. Kuitenkin luulin että voisi luottaa..

Toki myös viivanpaikka on mahdollista, mutta epäilen koska viiva oikeasti vahvistui. Eli hcg se reagoi mutta ne negatiiviset siinä välissä vain ihmetytti kovin.

Ja verikoe oli siis positiivinen myös.

No nyt täällä oireita vilkkaita unia, runsas vv ja iho kuultaa edelleen eli hormonit höyryää mut varmaan johtuu km. Ja myös tietysti menkkaoireisiin kuuluu paha olo ja erinäisiä nippailuja.

Mutta positiivista tässä on se että mä oon raskautunut joten se ei ole mahdoton juttu. Pakko tästä on toipua ja tajuta, mut on vähän hölmö olo. Ens kerralla oon sit varmaan testaamassa et digiin tulee 3+ et luottaa mutta eipä muuta.

Raskaudutaan kaikki nyt pliis pretty pretty please

Ja anteeksi tää avautuminen mut oon puulla päähän lyöty. No, tiedän et tästä lähtien teen testin ja DIGIN mikäli se viiva näkyy. Oli selkeä plussa kyl joten en älyä miten oli hcg ja sit ovis ku eiks pitäis olla joku vuoto välissä? Paitsi olihan mulla se vuoto mut en ymmärrä miten testi nega ja sit plussa. No, onpa koettu nyt tämäkin.

Niin outo olo

Täällähän saa just avautua, tsemppiä! :Heartred

Juu, varmasti sulla sit hcg reagoinut! Muistelen vaan joskus tuolla aiemman yrityksen aikaan yksi kertoi, että oli mennyt neuvolaan rfsu:n viivan perusteella ja ei sitten ollutkaan raskaana. Kauhee pettymys!
Noi pitäisi kyllä kieltää lailla.. no, kyllä tää tästä lutviutuu. Oon jo saanut shokin jälkeen ajatusta kasaan ja puhuttiin miehen kanssa ja tänne heti kirjoitin.. kyllä mäkin sen vauvan masuuni vielä saan ja toivottavasti luomusti. Hoitoihin olemme valmiit myös.

Noi pitäisi kyllä kieltää lailla.. no, kyllä tää tästä lutviutuu. Oon jo saanut shokin jälkeen ajatusta kasaan ja puhuttiin miehen kanssa ja tänne heti kirjoitin.. kyllä mäkin sen vauvan masuuni vielä saan ja toivottavasti luomusti. Hoitoihin olemme valmiit myös.
Oon aidosti pahoillani teidän kokemuksesta! ... mut ehkä me vielä sittenkin päästään samaan la-ryhmään!

Me oltiin sinne kerran jo samaan aikaan menossa mutta täällä me edelleen jumitetaan molemmat. :rolleyes: Joku mun päässä ei suostu päästään irti siitä ajatuksesta että meidän kuuluu mennä samaan ryhmään. :hilarious:

Oon aidosti pahoillani teidän kokemuksesta! ... mut ehkä me vielä sittenkin päästään samaan la-ryhmään!

Me oltiin sinne kerran jo samaan aikaan menossa mutta täällä me edelleen jumitetaan molemmat. :rolleyes: Joku mun päässä ei suostu päästään irti siitä ajatuksesta että meidän kuuluu mennä samaan ryhmään. :hilarious:
Onko sinulla sama fiilis?? Mulla oli myös et hitto tää on mun tuleva mammakaveri palstalla ja muistan kyllä sen.. ehkäpä nyt päästään, oliko sul mikä tilanne? Anteeksi mut täällä on tullut niin paljon infoo ettei pysy päässä .

Onko sinulla sama fiilis?? Mulla oli myös et hitto tää on mun tuleva mammakaveri palstalla ja muistan kyllä sen.. ehkäpä nyt päästään, oliko sul mikä tilanne? Anteeksi mut täällä on tullut niin paljon infoo ettei pysy päässä .
Tässä ootellaan vuotoa saapuvaksi, ei yritystä tässä kierrossa. :) Mä laitan sulle yv:n!

Mä kans oon ajatellu niin, et pelleilen noiden liuskatestien kanssa ja jos suvaitsee kunnon viiva tulla, niin teen digin. Se onkin jo kotona odottamassa.

Mut mulla on kyllä päivän aikana ollu jos jonkinlaista fiilistä. Odotin muka parempaa viivaa aamulle, mut ei tullu ku samankaltainen, ku illalla, niin sit ajattelin heti et viivanpaikkaa. Sit vertasin kaikkia testejä alekkain la-ti, niin tuli toivoa mutta nyt taas on sellanen et viivanpaikkoja on nykyään kaikki testit täynnä, niin niitä niiden on oltava. Siihen lisäksi väsy, koska valvoin yön, en vaan saanut unta, niin soppa on valmis :bag::angelic::hilarious::meh:

Eli nyt on toistunut kaava, et sekoilen ihan huolella yhen viikon kuukaudesta. Mitenkähän sais vaan otettua lunkisti :wideyed:

Voi ei katarina :( tosi hanurista tollanen tilanne!

Mä en ekan kkm jälkeen testannut.. onneksi. Mulla oli istukka jäänyt sisälle ja jatkanut jostain syystä kasvuaan ilman sikiötä. Olisi näkynyt positiivisena ja vahvistuvana vielä kun hcg lähti takaisin nousuun mittauksissa. Piti sitten kaapia pois. Oli niin outo tilanne.. varmaan osaa enää ikinä luottaa mihinkään ilman ultraa jossa sikiö ja syke. :/

Digitkin on vähän huonoja hermojen rauhottelussa jos niillä yrittää viikkoja seurata kun ei oo niin tarkkoja.. mä en saanut tässä toisessa digiin sitä 3+ ja olin aivan paskana. Onneksi ei meinannut pahinta mutta siinä meinas lähteä järki taustan takia.

Voi ei katarina :sad001 tosi hanurista tollanen tilanne!

Mä en ekan kkm jälkeen testannut.. onneksi. Mulla oli istukka jäänyt sisälle ja jatkanut jostain syystä kasvuaan ilman sikiötä. Olisi näkynyt positiivisena ja vahvistuvana vielä kun hcg lähti takaisin nousuun mittauksissa. Piti sitten kaapia pois. Oli niin outo tilanne.. varmaan osaa enää ikinä luottaa mihinkään ilman ultraa jossa sikiö ja syke. :/

Digitkin on vähän huonoja hermojen rauhottelussa jos niillä yrittää viikkoja seurata kun ei oo niin tarkkoja.. mä en saanut tässä toisessa digiin sitä 3+ ja olin aivan paskana. Onneksi ei meinannut pahinta mutta siinä meinas lähteä järki taustan takia.
Ymmärrän tuon. Oon ihan äimänä et miten ei tullut vuotoa eikä kaavinta mut tyytyväinen olen että selvisin näin helpolla sinällään. Ihan hyvillä mielin lähden eteenpäin kuitenkin, mutta kyllä varmasti tulee kummittelemaan ikuisesti takaraivossa. Itsehän en halua kuin yhden lapsen, olen siinä ollut aina itseni kanssa samaa mieltä enkä ennen edes halunnut lasta. Vasta nyt on vauvakuume ja toki nyt on käynyt mielessä kaikki mahdollinen ja mahdoton mut onneks on lääkäreitä ja apuja ja uskon kyllä että tää projekti päättyy hyvin.

Kauhea kokemus sinulla myös ollut, ei osaa oikein sanoa mitään. Olen äärimmäisen huono lohduttaja..

Joo eihän se hcg tosiaan kaikilla samaa tahtia nouse, itselläkin täytyy olla jotenkin hidas nousu ku plussa tuli myöhemmin kuin olisi ns pitänyt joten sen puolesta yritän olla stressaamatta. Keskityn nyt hetken seuraan ovista et onko se kun tuntuu siltä

Kävin töiden jälkeen ostamassa digin huomisaamuksi ja nappasin samalla clearblun perustestin ”varalle”, eli tein heti....Niiden aamuhaamujen jäljiltä tämä näyttää kyllä hyvinkin selkeältä
. 4DDD6725-2E9D-4F4F-A283-36D23633CADC.jpeg

Kävin töiden jälkeen ostamassa digin huomisaamuksi ja nappasin samalla clearblun perustestin ”varalle”, eli tein heti....Niiden aamuhaamujen jäljiltä tämä näyttää kyllä hyvinkin selkeältä
. View attachment 100986

Vau! Nyt on kaunis viiva Liinuu. :hug007 Onnittelut!
Nyt niitä tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea hyvää. :love017

Kiitos Pillow ja Hilla!

Olo on niin hämmentynyt etten oikein tajua mitään. Tämä oli vasta eka ns. kunnollinen yrityskierros, enkä todellakaan osannut odottaa tätä. Ajattelin että monista syistä johtuen raskautuminen olisi minulle vaikeaa, ja siksi parit niksit otin heti käyttöön eli macan ja greippimehun, tikutin oviksen... Tiedä sitten oliko niillä vaikutusta mutta ainakin tämä todellakin oli yllätys raskautua heti! Toki nyt vasta mennään dpo 10 tai 11 eli kaikki on vielä mahdollista.

Olen onnellinen mutta samalla niin puulla päähän lyöty että en tiedä miten olisin. Kai kaiken sisäistämisessä menee hetki, kaikki tapahtunut niin vauhdilla. Tuntuu jopa epäreilulta, kun toiset yrittävät vuosia, että miksi minä olisin ansainnut tämän heti.

Voimia Katarinalle. :Heartred Tuntuu väärältä ilakoida täällä omalla plussalla kun juuri surulliset uutiset täällä.

Kiitos Pillow ja Hilla!

Olo on niin hämmentynyt etten oikein tajua mitään. Tämä oli vasta eka ns. kunnollinen yrityskierros, enkä todellakaan osannut odottaa tätä. Ajattelin että monista syistä johtuen raskautuminen olisi minulle vaikeaa, ja siksi parit niksit otin heti käyttöön eli macan ja greippimehun, tikutin oviksen... Tiedä sitten oliko niillä vaikutusta mutta ainakin tämä todellakin oli yllätys raskautua heti! Toki nyt vasta mennään dpo 10 tai 11 eli kaikki on vielä mahdollista.

Olen onnellinen mutta samalla niin puulla päähän lyöty että en tiedä miten olisin. Kai kaiken sisäistämisessä menee hetki, kaikki tapahtunut niin vauhdilla. Tuntuu jopa epäreilulta, kun toiset yrittävät vuosia, että miksi minä olisin ansainnut tämän heti.

Voimia Katarinalle. :Heartred Tuntuu väärältä ilakoida täällä omalla plussalla kun juuri surulliset uutiset täällä.
Onneksi olkoon plussasta ja nautit kyllä täysin rinnoin! Mä oon ihan hengessä mukana, ei sun plussa ole minulta pois :) ihana kun tulee plussia, luo toivoa. Ansaitset tietysti. Mitä oireita on ollut?

On kyllä vahvat viivat noille päiville! Onnea!!! :happy:

Toivottavasti pääsee itse liittymään pian teidän onnekkaiden joukkoon :)

Aikaisemmin lapset ovat tulleet ekasta yrityksestä, tätä kolmatta ollaankin sitten yritetty pidempään :oops:

Onneksi olkoon plussasta ja nautit kyllä täysin rinnoin! Mä oon ihan hengessä mukana, ei sun plussa ole minulta pois :) ihana kun tulee plussia, luo toivoa. Ansaitset tietysti. Mitä oireita on ollut?

Olen mieleltäni todella herkkä muutenkin, niin tämä laukaisi nyt sellaisen tunnemyrskyn että... Kai kaikki pelot siitä että raskautuminen olisi minulle mahdotonta yms. purkautuu nyt. Ja tottakai kaikki tuleva pelottaa, kuten sanoin niin kaikki on käynyt nopeasti ettei mieli tavallaan ole pysynyt mukana. Mutta kai se tästä.

Ja niin, oireita ei juurikaan ole ollut. Viime viikon palelin (ihan todella paljon), että se oli oikeastaan ainoa normaalista poikkeava oire. Tänään ollut vatsa kipeä, mutta ei muuta.

Kiitos Pillow ja Hilla!

Se on vaan ihana, että plussia tulee! Joskus osuu vain tähdet kohdilleen ja täällä saa ja pitääkin iloita täysillä. Se piristää varmasti kaikki, että joku aina onnistuu. :)

Takaisin