Raskaaksi 2021

Onnea ihan selkeät viivat! Toivotaan, että pysyy tiukasti matkassa. :smiley-bounce013

Onko ollut mitään erityisiä oireita verrattuna vaikka viime kiertoihin?

Kiitos! :Heartred:)
Ehkä ainoa "normaalista poikkeava" oire on ollut tosi voimakas palelu. Palelen aina ennen menkkoja, mut tässä kierrossa palelu ollu paljon pahempaa. Tänään alkanu alamahan jomottelut ja on paljon voimakkaampia ku normisti ennen menkkoja. Kemiallista pelkään eikä silleen uskalla vielä innostua ennen ku menkat jättää tulematta. :sorry:

Viikkodigin herkkyys, että saa sen 1-2 on 10. Mielestäni jos testiin saa haamua, uskaltaisin jo digin tehdä. Se tosin kannattaa kaiketi ihan aamusta tehdä aikaisilla päivillä.
Tietty menkkojen alkamispäivä olisi varmin!

okei! No ehkä voisin tänää käydä ostamassa ja huomenaamulla tehdä...kun ei malta ottaa

Oliwia mää nään jotain kyllä tuossa! :angelic: Toisaalta oon syntyny viivalasit päässä.

Oon googletellut tässä hullunlailla, mutta en löydä vastausta et kuinka nopeasti aamulämpöjen pitäis nousta? Seuraavana päivänä? Parin päivän sisään? Nyt kp25/35 ja edelleen lämmöt 36,4, olleet menkkojen loppumisesta alkaen tasan samat joka päivä. Kielen alta mitattuna. Eikö mulla sit tuukkaa ovulaatiota :arghh:
Mittaatko ihan sieltä niin syvältä kuin saat kielenjuureen ja välittömästi kun silmäs aamulla aukeaa?

Tää on niin tätä. Tässä kierrossa varmaan testailen jäljelle jääneet testit pois ja sit unohdan koko yrittämisen. Ehkäisyä ei oo ja on sit miehestä kii laukeaako sisään vai lakanoille.

Käyn kurkkiin teidän testitulokset aina välillä, mutta yritän muuten pysyä pois täältä. Alkaa käydä mielen päälle testailu ja kemialliset ja kun varovasti uskaltaa jo toivoa, nii vedetään matto jalkojen alta.
Tsemppiä!!!

Mä jo ajattelin, että olen hyvin kylmähermoinen enkä turhaan mieti tulevaa testaamista. Niin monta kiertoa jo takana, että ei sitä enää (muka) jaksa piinailla. Mutta nyt kun sain kerrankin oviksen bongattua, niin eihän sitä meinaa millään jaksaa odottaa ja moni vielä puhuu, että km jälkeen olisi helpompi raskautua :hilarious::hilarious:

Onneksi voi tiirailla teidän muiden testikuvia!

T. Kärsimätön dpo1
Ei kyllä mulla ollut helpompaa km jälkeen raskautua. Riippuu varmasti monesta asiasta ja miten pitkällä oltiin, vuodon (raudan) määrästä jne.

Meillä kävi huonosti. Tuli kipuja ja mentiin lääkäriin. Ultrattiin ja en ole raskaana. Olen siis haamuillut negatiivisen testin jälkeen uudestaan ja jopa nousi tummemmaksi ja sit lähtenyt laskuun ja oireet johtuivat tästä ja sitten tulleesta ovulaatiosta. Keho haki paikkaansa ja kun hcg oli vielä kehossa niin näin.. lääkäri myös ihmetteli kovin et miten negatiivinen testi muuttuu myöhemmin plussaksi, mutta näin.

Hävettää, mut testit oli negaa ja yhtäkkiä sit useamman päivän posia mut sit se on kai laskenut se hcg ja oireet moninaiset johtuivat ilmeisesti siitä lähestyvästä ovulaatiosta ja olen nyt ihan vasta varmaan ovuloinut. Nyt on hcg nega ja eiku kohti uutta kiertoa mut tässä mulla edelleen piinapäivät käynnissä koska lääkäri sanoi että olen ovuloinut, ilmeisesti kohtu oli yksijotakin eikä kolmijotakin. Oon vähän shokissa, mut en usko et tästä kierrosta raskaudun enää.

Eli PIINAILEN vielä. Olipa hyvä ku mul oli oma intuitio et en siirry odottajiin vaan heiluin täällä.

Tsemppiä kp1 ja onnea haamut, plussat ja oviksen aikana ja piinapäiviin. Mä tuun takas remmiin ku oon nyt kerta ihan todistetusti kuitenkin ovuloinut mikä oli lääkärinkin mielestä oikein hyvä merkki.

Kiitos! :Heartred:)
Ehkä ainoa "normaalista poikkeava" oire on ollut tosi voimakas palelu. Palelen aina ennen menkkoja, mut tässä kierrossa palelu ollu paljon pahempaa. Tänään alkanu alamahan jomottelut ja on paljon voimakkaampia ku normisti ennen menkkoja. Kemiallista pelkään eikä silleen uskalla vielä innostua ennen ku menkat jättää tulematta. :sorry:
Onnea varoen ja tarrasukkia! <3

Meillä kävi huonosti. Tuli kipuja ja mentiin lääkäriin. Ultrattiin ja en ole raskaana. Olen siis haamuillut negatiivisen testin jälkeen uudestaan ja jopa nousi tummemmaksi ja sit lähtenyt laskuun ja oireet johtuivat tästä ja sitten tulleesta ovulaatiosta. Keho haki paikkaansa ja kun hcg oli vielä kehossa niin näin.. lääkäri myös ihmetteli kovin et miten negatiivinen testi muuttuu myöhemmin plussaksi, mutta näin.

Hävettää, mut testit oli negaa ja yhtäkkiä sit useamman päivän posia mut sit se on kai laskenut se hcg ja oireet moninaiset johtuivat ilmeisesti siitä lähestyvästä ovulaatiosta ja olen nyt ihan vasta varmaan ovuloinut. Nyt on hcg nega ja eiku kohti uutta kiertoa mut tässä mulla edelleen piinapäivät käynnissä koska lääkäri sanoi että olen ovuloinut, ilmeisesti kohtu oli yksijotakin eikä kolmijotakin. Oon vähän shokissa, mut en usko et tästä kierrosta raskaudun enää.

Eli PIINAILEN vielä. Olipa hyvä ku mul oli oma intuitio et en siirry odottajiin vaan heiluin täällä.

Tsemppiä kp1 ja onnea haamut, plussat ja oviksen aikana ja piinapäiviin. Mä tuun takas remmiin ku oon nyt kerta ihan todistetusti kuitenkin ovuloinut mikä oli lääkärinkin mielestä oikein hyvä merkki.
Voi ei :Heartred Eihän tuohon voi mitenkään valmistautua, kun ne testit oli niin selkeetä plussaa. :( Tsemppiä!

Voi ei! Tsemppiä sulle ❤️
Kiitos, toki ihmettelin itse et miten voi tulla nii nopeasti mut veikkasi et jostain syystä testi oli negatiivinen ja sit seuraavat testit nappasi tai oli viallinen se negatiivinen ettei näkynyt viivaa.

No nyt on kyllä negakierto tulossa ku oli kauhea kipu ja ei oo ollut mitään petipuuhia 4 päivään. Toki on mahis mut en mä usko et ootan nyt ne menkat ja sit kohti yk3 eikä enää testii jos ei oo myöhässä menkat.

Aika kamala kuulla että on ollut raskaana, sit muka taas ja ei löydy mitään. Olis ees ollut kkm tai jotain niin ei olis näin tyhmä olo. Siis mä oon kuvitellut tässä olevani raskaana ja ihmettelinkin kun viikkoon olo ollut ihan normaali eikä oo oireita ollut kuin ihan perusarsenaali. Eli normit ovulaatio oireet näin jälkikäteen ajatellen ja nyt on vaan huijattu olo. Mutta mitä tästä opimme? Vauvakuume sotkee pään kyllä. Ilman testii en olisi edes epäillyt mut joo. Tulipa romaani.

Voi ei. :sad001 Paljon tsemppejä ja voimia! :Heartred:Heartred

Kiitos, toki ihmettelin itse et miten voi tulla nii nopeasti mut veikkasi et jostain syystä testi oli negatiivinen ja sit seuraavat testit nappasi tai oli viallinen se negatiivinen ettei näkynyt viivaa.

No nyt on kyllä negakierto tulossa ku oli kauhea kipu ja ei oo ollut mitään petipuuhia 4 päivään. Toki on mahis mut en mä usko et ootan nyt ne menkat ja sit kohti yk3 eikä enää testii jos ei oo myöhässä menkat.

Aika kamala kuulla että on ollut raskaana, sit muka taas ja ei löydy mitään. Olis ees ollut kkm tai jotain niin ei olis näin tyhmä olo. Siis mä oon kuvitellut tässä olevani raskaana ja ihmettelinkin kun viikkoon olo ollut ihan normaali eikä oo oireita ollut kuin ihan perusarsenaali. Eli normit ovulaatio oireet näin jälkikäteen ajatellen ja nyt on vaan huijattu olo. Mutta mitä tästä opimme? Vauvakuume sotkee pään kyllä. Ilman testii en olisi edes epäillyt mut joo. Tulipa romaani.

Voi ei! :sad001 Voimia Katarina$! :Heartpink

Ja anteeksi tää avautuminen mut oon puulla päähän lyöty. No, tiedän et tästä lähtien teen testin ja DIGIN mikäli se viiva näkyy. Oli selkeä plussa kyl joten en älyä miten oli hcg ja sit ovis ku eiks pitäis olla joku vuoto välissä? Paitsi olihan mulla se vuoto mut en ymmärrä miten testi nega ja sit plussa. No, onpa koettu nyt tämäkin.

Niin outo olo

Ja anteeksi tää avautuminen mut oon puulla päähän lyöty. No, tiedän et tästä lähtien teen testin ja DIGIN mikäli se viiva näkyy. Oli selkeä plussa kyl joten en älyä miten oli hcg ja sit ovis ku eiks pitäis olla joku vuoto välissä? Paitsi olihan mulla se vuoto mut en ymmärrä miten testi nega ja sit plussa. No, onpa koettu nyt tämäkin.

Niin outo olo
Voimia kovasti :sad001:Heartbigred

Ylihuomenna pitäis alkaa kp1. Toivottavasti sulla ei ala kp1 vaan sen sijaan raskausoireet! :love017

Tänään dpo12 / kp 27/28 ja aamulla tehty Apteekin Ultra ja PC-liuska. Molemmissa näkyy jotain. :Heartred

Uijuijuih... Ihanaa!! :smiley-bounce013
Mulla lähti aamulla lämmöt laskuun, josko lähdettään kohti yk10 täällä. Mutta onhan tässä vielä päiviä jäljellä jännätä.

Takaisin