Raskaaksi 2021

Tänään tein aamupissasta testin. Puhdasta negaa se vielä ainakin näytti:arghh:. Aika varhaista kuitenkin vielä niin jatketaan testailua muutaman päivän päästä. Toivotaan vielä parasta:smiley-angelic001

Olipa kiva heti aamusta kahvikupposen äärellä tiirata eilisen testikuvia ja hyvältä vaikuttaa, tänään lisää? :rolleyes:

ON:
Kp15/32, ovis odotettavissa kp18. Mistään muusta en tällä hetkellä uskois oviksen olevan tulossa, mutta himot on ihan valtavat. Vois puksutella menemään vähän väliä, jopa yöllä herää ku panettaa ja näkee kikkeleistä unia :excited001

Kieltämättä alkaa tuntumaan siltä, josko jotain olisi tarttunut matkaa. Pelottaa vain ennakkoon tuo perjantain pettymykset, jos menkat alkaakin. Milloin sulla pitäisi Oliwia alkaa kp1? Toivottavasti ei ala kummallakaan kuin ihanat raskausoireet. :grin

Ylihuomenna pitäis alkaa kp1. Toivottavasti sulla ei ala kp1 vaan sen sijaan raskausoireet! :love017

Tänään dpo12 / kp 27/28 ja aamulla tehty Apteekin Ultra ja PC-liuska. Molemmissa näkyy jotain. :Heartred

Ja vielä tänne kuvat :grin
Predictor early.
Heti testiajalla ja toisessa kuvassa kuivahtanut ja suoja pois :bag::bag::bag:

Muoks. Oon pessimisti, etten pety niin pahasti :facepalm:
Muoks2. Lämmöt on 37,3. Jos sillä on mitää merkitystä ja posket helottaa :angelic:

Ite en luota näihin testeihin enää pätkänvertaa ellei oo selkeä viiva. Sain näillä niin törkeitä viivanpaikkoja... Ja raskaana en tosiaan ollut

IMG_20210222_172513__01.jpg

Ylihuomenna pitäis alkaa kp1. Toivottavasti sulla ei ala kp1 vaan sen sijaan raskausoireet! :love017

Tänään dpo12 / kp 27/28 ja aamulla tehty Apteekin Ultra ja PC-liuska. Molemmissa näkyy jotain. :Heartred

Mä en näe yleensä ikinä mitään viivoja, vaikka kuinka tihrustan, mutta tässä kyllä on selkeästi viiva!! Tarrasukkia kyytiläiselle!

Tää on niin tätä. Tässä kierrossa varmaan testailen jäljelle jääneet testit pois ja sit unohdan koko yrittämisen. Ehkäisyä ei oo ja on sit miehestä kii laukeaako sisään vai lakanoille.

Käyn kurkkiin teidän testitulokset aina välillä, mutta yritän muuten pysyä pois täältä. Alkaa käydä mielen päälle testailu ja kemialliset ja kun varovasti uskaltaa jo toivoa, nii vedetään matto jalkojen alta.

Huomenta!

Oliwian testeissä minäkin nään plussat, vaikka yleensä en nää niitä missään näissä kuvissa :grin:happy:

Voimia teille, joilla alkoi vuoto. Itse en ole vieläkään palautunut oikein positiivisesti. Yksi kaveri, jolle kerroin silloin, kun pillerit lopetin, niin eilen ihmetteli, kun kaikilla hänen tutuillaan on tärpännyt heti lopettamisen jälkeen :sad001 Eihän hän pahaa tarkoittanut, mutta oli, kuin olisi veistä käännetty haavassa. Tosi epäonnistunut olo.

Tänä aamuna taas samanmoinen haamu kuin eilen. Nopeasti tuli näkyviin mutta ei ollut kyllä eilisestä voimistunut... No todennäköisesti vasta dpo 10. Koskahan uskaltaa aikaisintaan tehdä digin? Pitäiskö ottaa menkkojen oletettuun alkamispäivään..

Selkeät viivat oliwialla! Jes!!!

Mä taidan liittyä perjantaitestaajien sankkaan joukkoon! Mulla on silloin vasta dpo 9, mut eihän siitä haittaa oo ottaa varaslähdön, ihan seuran vuoksi vaikka...

Dpo 6. Kaks päivää on palellu. Ja nukkuminen on tosi levotonta....

Mä jo ajattelin, että olen hyvin kylmähermoinen enkä turhaan mieti tulevaa testaamista. Niin monta kiertoa jo takana, että ei sitä enää (muka) jaksa piinailla. Mutta nyt kun sain kerrankin oviksen bongattua, niin eihän sitä meinaa millään jaksaa odottaa ja moni vielä puhuu, että km jälkeen olisi helpompi raskautua :hilarious::hilarious:

Onneksi voi tiirailla teidän muiden testikuvia!

T. Kärsimätön dpo1

Onnea ihan selkeät viivat! Toivotaan, että pysyy tiukasti matkassa. :smiley-bounce013

Onko ollut mitään erityisiä oireita verrattuna vaikka viime kiertoihin?

Takaisin