Raskaaksi 2021

On: apteekin ovulaatio testi näytti semmosta viivaa että ”O” Tässä ihan nurkilla.

Oli tähän omaan kiertoon tarkoitus tehdä se PAS, mutta se sitten siirtyi nyt seuraavaan kiertoon. Soittelin hoitavalle taholle ja kyselin jatko suunnitelmat ja että onko huominen ultra tarpeen, niin kaik piti perua, ku siirto ois ”osunu” sunnuntaille..
:shifty:

Että nytpä outellaan h-hetkeä, ja koitetaan ”omin neuvoin” tämäkin kierto:hug003

Enkä taija lopettaa tuota tukilääkettäkään (primaspan 100mg x1), jos plussa pärähtää, niin muuttaa sen sitten ”lennosta” klexaneen.

Tahtoisin pitää positiivisen vireen yllä vaikka suunnitelmat menikin mönkään:rolleyes:

Minä päivinä aloitatte tikuttamisen ja tikutatteko aamupissasta? Minä päivinä heilutatte peittoa?

Mä aloitin ekoista kierroista sen taulukon mukaan, joka ovulaatiotikuissa mukana et esim. monella varmaan se kp9-kp10 on sopiva. Oma kierto on noin 27-33pv ollut niin aloitan tikuttamisenkin vasta kp13 kieppeillä. Omalla kohdalla koin näppäräksi tikutella töiden jälkeen aina 16:30 aikoihin kun on säännölliset työajat, näki hyvin vahvistumisen. Sit kun viivat tummeni, niin saatoin testailla kahdesti päivässä kunnes haalenee. Ja joka toisen päivän taktiikka on kyllä hyvä, etenkin sit oviksen ympärille ajoitettu enempi :)

Oliko teillä paljon pakkasessa? Minkä ikäisiä? Harmi ettei osunut kohdalleen! Toivotaan että ens kierrossa. Saa nähä miten itsellä kierrot alkaa toimimaan jos ne ikinä alkaa (kun imetys loppunut). Jos sama jatkuu kuin ennen, kysellä lääkkeelliseen kiertoon siirtoa tms. Kun tosiaan on vaan 1 pakkasessa.
Kolme 5pv ikäistä blastoa pakkasessa
2 perinteisellä IVF:llä hedelmöittynyttä ja 1 ICSI:llä hedelmöittynyt
Tulevaisuuden toivoni :love7

Muoks. Joo kyllä se on parempi ottaa varman päälle se siirto, oli sitten yksi tai useampi.
Toivottavasti teille matkaan tarkoitettu se yksi, joka siirtoa odottelee :cheers

Muokattu viimeksi:
Mun piinailua ei yhtään helpota mies joka kyselee milloin meinaan testata. Heitin tänään että testaan vasta viikon päästä. Silloin ois dpo 12 mutta saanhan mä testata jo aiemmin.

Se palelu helpotti ehkä vähän mutta ei siltikään paljon. Ei voi sille mitään että tuollaiset tuntemukset nostaa toiveita vaikka eihän dpo 5 voi vielä mitään tuntua.

Mä sorruin tekemään taas testin. Aamun PC:ssä ei ollut mitään, äsken tein ja joku hailura näkyy. Todennäkösesti vaan viivanpaikka. :bag:

boHNPR

Oliwia mää nään jotain kyllä tuossa! :angelic: Toisaalta oon syntyny viivalasit päässä.

Oon googletellut tässä hullunlailla, mutta en löydä vastausta et kuinka nopeasti aamulämpöjen pitäis nousta? Seuraavana päivänä? Parin päivän sisään? Nyt kp25/35 ja edelleen lämmöt 36,4, olleet menkkojen loppumisesta alkaen tasan samat joka päivä. Kielen alta mitattuna. Eikö mulla sit tuukkaa ovulaatiota :arghh:

Oliwia mää nään jotain kyllä tuossa! :angelic: Toisaalta oon syntyny viivalasit päässä.

Oon googletellut tässä hullunlailla, mutta en löydä vastausta et kuinka nopeasti aamulämpöjen pitäis nousta? Seuraavana päivänä? Parin päivän sisään? Nyt kp25/35 ja edelleen lämmöt 36,4, olleet menkkojen loppumisesta alkaen tasan samat joka päivä. Kielen alta mitattuna. Eikö mulla sit tuukkaa ovulaatiota :arghh:

Viivalasit taitaa olla mullakin päässä, ku viivoja vilisee joka paikassa. :hilarious:

Kyllä siinä näkyy! Näyttää suht samalta kun itsellä oli dpo 10.

Mä just katoin kuopuksen aikaisia testejä ja sillon oon testannut ekan kerran dpo11. Ollu aika samanlainen hailuraviiva silloin, jonka erotti just ja just. :rolleyes: Ja tänään siis dpo11. Apuva!

Niin turhauttavaa. Perjantaina pitäis kuukautiset alkaa mutta nyt valahti jo vähän verta. En ymmärrä. Voiko donaferty vaikuttaa kiertoon vai mikä on

Kp 2 täällä. En jaksa odotella :woot: jännityksellä seuraan teidän muiden piinapäiviä.

Nyt on ensimmäinen kierto, kun yritän tikuttaa ovista, joten tyhmiä kysymyksiä:
Minä päivinä aloitatte tikuttamisen ja tikutatteko aamupissasta? Minä päivinä heilutatte peittoa?
Tikuttelen aina klo 14 aikoihin ruokatauolla. Joku lääkäri oli tuota aikaa suositellut jossakin. Tähtään kp 10-15 välille tuon tikuttelun. Peittoa heilutellaan joka päivä ja pari päivää ovisplussan jälkeen. Tässä kierrossa testattiin aamukiehnäämistä iltojen sijaan. Yk9 menossa siis.

ON: Dpo 10. Tänään ollut tissit kipeät, naama kukkii, pissalla saanut juosta, niin että hävetti töissä. Vähän päänsärkyä ja lämmöt pysyi ylhäällä. Illalla alkoi vähän palvelu, mutta voihan nuo tietysti olla pms oireita. Kieltämättä vähän jännittää, kun tissejä kivistää näin paljon. Yleensä vain painavat ja vähän arat ennen menkkoja. Perjantaina pitäisi alkaa, joten 4 päivän jännitysnäytelmä edessä. Mulla on vain tuo yksi testi kaapissa, joten jos ei menkat ala niin teen testin viikonloppuna. Jaiks!

Hienoja hailuroita siellä. Toivottavasti alkaa viivat vahvistumaan. :dance008

Kävin lukemassa eilen Premomin sivuilta näistä, mutta siinä luki, että on syytä epäillä oliko pcos tai kilpparin vajaatoiminta, jos lämmöt pysyy samassa ja oliko että ei ovulaatiota. Nyt en ulkoa muista täysin, mutta kannattaa lukaista noita appien sivuja. Itsellä käytössä Premom.

Tikuttelen aina klo 14 aikoihin ruokatauolla. Joku lääkäri oli tuota aikaa suositellut jossakin. Tähtään kp 10-15 välille tuon tikuttelun. Peittoa heilutellaan joka päivä ja pari päivää ovisplussan jälkeen. Tässä kierrossa testattiin aamukiehnäämistä iltojen sijaan. Yk9 menossa siis.

ON: Dpo 10. Tänään ollut tissit kipeät, naama kukkii, pissalla saanut juosta, niin että hävetti töissä. Vähän päänsärkyä ja lämmöt pysyi ylhäällä. Illalla alkoi vähän palvelu, mutta voihan nuo tietysti olla pms oireita. Kieltämättä vähän jännittää, kun tissejä kivistää näin paljon. Yleensä vain painavat ja vähän arat ennen menkkoja. Perjantaina pitäisi alkaa, joten 4 päivän jännitysnäytelmä edessä. Mulla on vain tuo yksi testi kaapissa, joten jos ei menkat ala niin teen testin viikonloppuna. Jaiks!

Hienoja hailuroita siellä. Toivottavasti alkaa viivat vahvistumaan. :dance008

Oireet kuulostaa lupaavilta! :love017

Hyi että jännittää miten tässä käy.
Neljä päivää jo kulkenu rätti housuissa, kun menkat piti alkaa perjantaina. Mistä vetoa vuoto alkaa huomenna, kun ostin aamuksi testin.
Kaikenlaista outoa ollut tässä kierrossa, mutta oon melko varma, että kuvittelen kaiken. Mulla on liikaa aikaa. Jos nyt ei tärppi käynyt, niin pidetään taukoa ja yritän kehittää itselleni muutakin elämää.

Oireet kuulostaa lupaavilta! :love017
Kieltämättä alkaa tuntumaan siltä, josko jotain olisi tarttunut matkaa. Pelottaa vain ennakkoon tuo perjantain pettymykset, jos menkat alkaakin. Milloin sulla pitäisi Oliwia alkaa kp1? Toivottavasti ei ala kummallakaan kuin ihanat raskausoireet. :grin

Flo ennusteli ovista eiliseks. Eilen ja toissapäivänä vähän tavallista enemmän himoja ja eilen illalla tuntu vihlontaa vasemmalla puolella.
Olis pitänyt ostaa niitä ovistestejä :hilarious:

Niin turhauttavaa. Perjantaina pitäis kuukautiset alkaa mutta nyt valahti jo vähän verta. En ymmärrä. Voiko donaferty vaikuttaa kiertoon vai mikä on

Hei, mä käytin donafertyä ja lyhin kierto olikin 27 päivää. Hetikun lopetin niin venähti. Tarkoitus ottaa nyt vähän pienemmällä määrällä jos löytyis tasapaino :)

Tsemppiä piinailijoille!

Takaisin