Raskaaksi 2021

Noniin. Tein nyt kolmannen RFSUn ja sama tulos. Eli kolme samaa tulosta. Niin eikö voisi olla sittenkin niin että olen raskaana. Huiii...ihanaa ja samalla jännittävää ja alan pikkuhiljaa uskomaan testiin..pregcheckiin ei tullut kummoista viivaa samasta pissasta.
Näettekö tässä tekin kysyn,mä uskon ei ole viivanpaikka kun kolmeen testiin tullut sama viiva(punertaa) Tämän äskeisen katsoin jopa parvekkeella, jotta on luonnonvalo ja kuvasin siellä testiajan sisään myös.
Laitan kuvan(älkää sanoko spämmii) nyt on tosi kyseessä:3some
View attachment 97894 :taunt010:signs001

Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista!
 
Täällä odotellaan tätiä kylään, jotta saisi soittaa klinikalle ja pääsisi jatkamaan hoitoja... ihan muutaman päivän sisään pitäisi menkkojen alkaa...
 
Minäkin näen Avenalla haamua, peukut pystyssä että vahvistuu ja olisi vihdoin se oikea plussaviiva :love7

Täällä dpo5. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, kun hirvittää pettymyksen tunne :oops: Päivät oikein matelee eteenpäin taas. Vähiin käy mahdollisuudet saada lapsi tänä vuonna, toivon niin kovasti että tärppäisi pian. Mies jo kyseli, että koska aion testata ekan kerran. Sanoin, että sen pitäisi ennemminkin yrittää saada mut pitkittään testaamista eikä kysellä joko voi :hilarious: Mut totesi hänkin, että sit testaan salaa yksinäni enkä vaan kerro mitään miltä tikut näyttää :rolleyes:
 
Kiitos kaikille jotka vastailivat tuohon luteaalivaihekysymykseen. :happy: imetys ei voi selittää mun kohdalla tätä, koska niistä ajoista 1,5 vuotta.nyt tarvisi jostain kasan malttia ja kärsivällisyyttä. Kp26/31(pisimmän mukaan) kohta lusittu!

Mukava foorumi tämä, kun ei tarvi yksin näitä hedelmöittymisen saloja ihmetellä.
 
Oi mikä ihana plussa-aalto täällä on, onnea! :Heartred

Dpo11 ja huomenna vaihtuukin kp1. Kohti yk2 siis! Otetaan tämä harjoituskierroksena :grin Täytyypi tilata ovistestejä, on tää kyllä yhtä tikkuun pissimistä.
 
Täällä tuntemukset osui oikeaan ja vuoto alkoi nyt illalla kunnon kipujen kera. Huomenna siis kp1 ja yk11. Positiivista kahdessa viime kierrossa on ollu päivää aiempia pidempi luteaali, 13pv, mutta terot ei oo poistanu tiputtelua, sekin alkaa kyllä päivän myöhemmin nykyään.

mä en jaksa ottaa tähän kiertoon muuta kuin nuo terot ja ehkä greipit oviksen alle. Geleet loppu viime kierrossa eikä huvita kokeilla uutta.

gyne kirjotti jo viimeksi lähetteen anti-muller-hormonilabroihin, eli munarakkuloiden aktiivisuuden tutkimuksiin. Aattelin käydä siellä tän kierron jälkeen jos ei tärppää, niin voi samalla kysyä sit mielipidettä noista teroista tai niiden annostuksesta jos ne tuntuu edelleen tehottomilta...
 
Hei! Täällä yk6 menossa.

Kp 14 ja ovis ihan oven takana. Eka kertaa ovistestit käytössä. Eilen tuli aikalailla tasavahvat ovisviivat ja tänään testiviiva vahvempi kun kontrolli. Ainakin olen iloinen että lh nousee ja toivottavasti ovuloin. Talletelu eilen ja tänään. Tänään myös noin 30min-1h alavatsakivut oikealla puolella. Harvoin tunnen oviksesta mitään, ellen ole kuvitellut näitä tuntemuksia itselleni kun toivon niin kovasti raskautta. Toiveet ovat taas nousseet ja toivottavasti tämä kierto olisi meidän kierto!

Molempien kuvissa nään haamut! Onnea toivottavasti vahvistuu!

onnea myös plussanneille ja meille pian plussaaville ;)
 
Oi, ihana kattoa Avenan ja Minnihiiren testailukuvia. Molemmilla näen viivanpoikasta:Heartpink toivottavasti vahvistuu kummallakin!!!

Täällä kp 29/28. Alamaha pinkeä pallo ja omituisia venyttäviä tuntemuksia kohdussa. En kummiskaa vielä testannut... Ajattelin odottaa aamuun. Jos ei veret pärähdä aamulla pönttöön ni testailen. Harmikseni vain sellane Lidlin halppistesti jäljellä jossa tarkkuus 25u eli eihän se sillä välttis vielä näy. Rasittavaa tää piinailu. Kokoajan odottaa että millon ne menkat kummiski alkaa :salut
 
Onnittelut plussanneille ja haamuille vahvistumisia!❤️❤️

ON: Oon jotenkin nyt osannut iloita muiden plussauksista. En pidä mitenkään huonona vaikka tärppäisikin vasta tämän vuoden lopulla. Koitan keskittyä kovin itseeni ja hyvinvointiin. Painoa koittanut pudottaa ja oloa keventää. Hirmuinen stressi ollut yrittäjyyden saralla kiitos koronan. Se lienee suurin syy miksei plussaa kuulu, mutta jos koittaisi vain rentoutua ja olla onnellinen siitä mitä on :) toki olenkin, mutta menkkapettymykset saaneet melko maihin. Toivon teille kaikille hedelmällistä ja plussantäytteistä vuotta❤️ Olkaa armollisia itsellenne ja tuttavillenne jotka plussaavat.
 
Plus! Ihan hirvee sokerikoukku mulla. Joulu vaan pahensi :hilarious: Siitä kun pääsisi eroon eikä jatkuvasti napostelisi. Onneksi painoa on nyt maltillisesti ja olen saanut tippumaankin. Tavoitteena kuitenkin päästä alle 80kg. Ollu 74-78kg aina ennen raskauksia ja kuopuksen aikana tuli +21kg. Sain pois ja viime vuonna tuli +10 takasi. Niitä tässä nyt koittanu karistaa :bored: jos sekin auttaisi
 
Voi onpa kiva että täällä plussia/haamuja!! Vahvistumista kaikille!! Ja pahoittelut varhaisista keskenmenoista :sad001

Mullahan oli ennen joulua selkeät haamut pc testissä. Menkat alkoi pari päivää myöhässä jouluaatto-aamuna todella todella kipeinä. Nyt pari pv ollut ovisjomoa, tänään illalla ovisjomo todella kovaa kipuilua. Onko normaalia? Talleteltu on tottakai ja juuri laitoin testit tilaukseen netistä :smug:
 
Plus! Ihan hirvee sokerikoukku mulla. Joulu vaan pahensi :hilarious: Siitä kun pääsisi eroon eikä jatkuvasti napostelisi. Onneksi painoa on nyt maltillisesti ja olen saanut tippumaankin. Tavoitteena kuitenkin päästä alle 80kg. Ollu 74-78kg aina ennen raskauksia ja kuopuksen aikana tuli +21kg. Sain pois ja viime vuonna tuli +10 takasi. Niitä tässä nyt koittanu karistaa :bored: jos sekin auttaisi
Mulla meni kans joulun aikaan herkuttelu vähän överiks ja päätin ryhtyä puolen vuoden herkkulakkoon (viikko jo takana):angelic: En oo edes uskaltanut vaa'alla käydä hetkeen:bounce Esikoisen syntymän jälkeen hormonikierukka nosti painoa n.10kg ja hetki meni et sain 7kg tiputettua sen poiston jälkeen:smiley-ashamed004
 
IMG_20210105_075530.jpg


Pakko oli tehdä digi heti aamusta ja antoihan se toivotun tuloksen. :love7 Halusin siis nähdä ihan ns. mustaa valkoisella, että plussa on oikea. Tänään vasta 10 dpo, joten nyt vaan toivon ihan älyttömästi, ettei tällä kertaa jää kemialliseksi.
 
NC antoi viimeinkin lausuntonsa mun aamulämmöistä. Nyt kp 27 ja sen mukaan ovulaatio oli vasta kp 20 tai 22. Ei hyvältä näytä kun pisin kierto on tähän mennessä ollut 31 päivää.
 
Takaisin
Top