Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikäli nämä on rfsu:n testejä ja kuvat otettu sen ajan sisällä mitä pakkaus sanoo niin selkeä plussahan tuo on ja neuvolaan soittaisin. En ota kantaa viivan vahvuuteen, sillä ei ole mielestäni merkitystä.Mulla ei ollut muualla sitä punaista väriä kuin enää testiviivan kohdalla. Eli tausta oli jo valkoinen kun se viiva näkyi,liuskassa. Eli kyseessä RFSU- liuska.
View attachment 100689
View attachment 100688
En tehnyt koska sitä ei aamuvirtsasta kannata tehdä. Ja nyt olen juonut kahvia joten teen illemmalla,kun olen ollut 4h virtsaamattakin.Mun mielestä tuon viivan pitäisi olla jo ihan tasavahva, jos viikkoja on 5+0. Silloinhan digiinkin voisi jo saada 3+.
Sulla kuitenkin tällä samalla testillä ollut välillä selkeempää viivaa, sitten negaa ja sitten jotain siltä väliltä.
Teitkö ovistestiä? Sulla se rfsu oli kuitenkin tosi vahva eilen.
Mulla kun rfsu monesti ollut tämmöistä kun pc plussaa
View attachment 100698
Olen samaa mieltä,että viivan vahvuudella ei ole merkitystä niinhän lukee jo pakkauksen ohjeessakin. Ja joillakin se hCG erittyy hitaammin. Tässä nyt vaan ihmettelevät miksi en soita jo neuvolaan. En tuollaisella viivalla viitsi lähteä vielä soittelemaan. Odottelen mihin suuntaan kehitttyy. Onhan tässä monta vaihtoehtoa? Mutta sen tiedän että mun kystat jotka oli pari vuotta sitten ei tehneet plussaa raskaustestiin. Kivuliaat oli kun puhkesi. No ainoa mikä hämää itseäni on se että tuo viivaa katosi välissä. Ja sitten pidin pidemmän tauon jokapv testailussa ja aloin pahoinvoinnin takia testaamaan uudelleen. Se miksi se katosi on mysteeri. Tai sitten näen väärin,eikä tuossa mitään viivaa olekaan? Tein aamulla saman testin,ja sain testiajalla sen toisen viivan taas liuskaan. Katosi. Samanlaisesti herkkä testi,vaaleenpunanen viiva tuli alle 5 minuutissa.Mikäli nämä on rfsu:n testejä ja kuvat otettu sen ajan sisällä mitä pakkaus sanoo niin selkeä plussahan tuo on ja neuvolaan soittaisin. En ota kantaa viivan vahvuuteen, sillä ei ole mielestäni merkitystä.
No älä nyt kuitenkaan kuppia ota enää ennenkö selviää. Siellä voi olla ihan hyvin pieni kyydissä nyt.Olen samaa mieltä,että viivan vahvuudella ei ole merkitystä niinhän lukee jo pakkauksen ohjeessakin. Ja joillakin se hCG erittyy hitaammin. Tässä nyt vaan ihmettelevät miksi en soita jo neuvolaan. En tuollaisella viivalla viitsi lähteä vielä soittelemaan. Odottelen mihin suuntaan kehitttyy. Onhan tässä monta vaihtoehtoa? Mutta sen tiedän että mun kystat jotka oli pari vuotta sitten ei tehneet plussaa raskaustestiin. Kivuliaat oli kun puhkesi. No ainoa mikä hämää itseäni on se että tuo viivaa katosi välissä. Ja sitten pidin pidemmän tauon jokapv testailussa ja aloin pahoinvoinnin takia testaamaan uudelleen. Se miksi se katosi on mysteeri. Tai sitten näen väärin,eikä tuossa mitään viivaa olekaan? Tein aamulla saman testin,ja sain testiajalla sen toisen viivan taas liuskaan. Katosi. Samanlaisesti herkkä testi,vaaleenpunanen viiva tuli alle 5 minuutissa.
Soittelen neuvolaan ensiviikolla jos tämä ei sitten ilmene yhtäkkiä ovulaatioksi. Siis nämä plussat ja oireilut. Tai pahempaa. Ovulaatio ei pitäisi kyllä antaa haamuja raskaustestiin ainoastaan ovistestiin voi tulla raskaudesta johtuen.
View attachment 100700
testiajalla kuvattu
View attachment 100701
Testiajalla kuvattu
Joo en todellakaan. Sen takia testasinkin niin että kun se oli perjantaina vai lauantaina negatiivinen ajattelin että en ole raskaana. Sitten otin kuppia. Mutta entäpä jos,olisi se hurjaa. Koska en tahdo uskoa. Että se olisikin totta...Koska ainoa selitys olisi se ehkä että ne viivat katosi siksi että toinen tuli pois. Se olisi yksi selitys? Ja se vuoto olikin kiinnittymisvuotoa. Ei muuta mahdollisuutta en keksi. Tai se että testit näyttää väärin.No älä nyt kuitenkaan kuppia ota enää ennenkö selviää. Siellä voi olla ihan hyvin pieni kyydissä nyt.
Jos viivan vahvuudella ei ole merkitystä, niin miksi tuollaisella viivalla ei viitsi soittaa neuvolaan?Olen samaa mieltä,että viivan vahvuudella ei ole merkitystä niinhän lukee jo pakkauksen ohjeessakin. Ja joillakin se hCG erittyy hitaammin. Tässä nyt vaan ihmettelevät miksi en soita jo neuvolaan. En tuollaisella viivalla viitsi lähteä vielä soittelemaan. Odottelen mihin suuntaan kehitttyy. Onhan tässä monta vaihtoehtoa? Mutta sen tiedän että mun kystat jotka oli pari vuotta sitten ei tehneet plussaa raskaustestiin. Kivuliaat oli kun puhkesi. No ainoa mikä hämää itseäni on se että tuo viivaa katosi välissä. Ja sitten pidin pidemmän tauon jokapv testailussa ja aloin pahoinvoinnin takia testaamaan uudelleen. Se miksi se katosi on mysteeri. Tai sitten näen väärin,eikä tuossa mitään viivaa olekaan? Tein aamulla saman testin,ja sain testiajalla sen toisen viivan taas liuskaan. Katosi. Samanlaisesti herkkä testi,vaaleenpunanen viiva tuli alle 5 minuutissa.
Soittelen neuvolaan ensiviikolla jos tämä ei sitten ilmene yhtäkkiä ovulaatioksi. Siis nämä plussat ja oireilut. Tai pahempaa. Ovulaatio ei pitäisi kyllä antaa haamuja raskaustestiin ainoastaan ovistestiin voi tulla raskaudesta johtuen.
View attachment 100700
testiajalla kuvattu
View attachment 100701
Testiajalla kuvattu
Olen samaa mieltä,että viivan vahvuudella ei ole merkitystä niinhän lukee jo pakkauksen ohjeessakin. Ja joillakin se hCG erittyy hitaammin. Tässä nyt vaan ihmettelevät miksi en soita jo neuvolaan. En tuollaisella viivalla viitsi lähteä vielä soittelemaan. Odottelen mihin suuntaan kehitttyy. Onhan tässä monta vaihtoehtoa? Mutta sen tiedän että mun kystat jotka oli pari vuotta sitten ei tehneet plussaa raskaustestiin. Kivuliaat oli kun puhkesi. No ainoa mikä hämää itseäni on se että tuo viivaa katosi välissä. Ja sitten pidin pidemmän tauon jokapv testailussa ja aloin pahoinvoinnin takia testaamaan uudelleen. Se miksi se katosi on mysteeri. Tai sitten näen väärin,eikä tuossa mitään viivaa olekaan? Tein aamulla saman testin,ja sain testiajalla sen toisen viivan taas liuskaan. Katosi. Samanlaisesti herkkä testi,vaaleenpunanen viiva tuli alle 5 minuutissa.
View attachment 100700
testiajalla kuvattu
View attachment 100701
Testiajalla kuvattu
Ööö. Niin tässä se vertaistuki juuri on. Tuo rehellisyys on hyvä,mutta en ymmärrä miksi muiden testit näyttää selvästi plussaa jos on haamuviiva. Mun testit viiva kun näkyy ei ole mitään. Siihen kiinnittyy huomio.Jos viivan vahvuudella ei ole merkitystä, niin miksi tuollaisella viivalla ei viitsi soittaa neuvolaan?
Itse en kyllä hyvällä tahdollakaan voi yhtäkään testiä nuiden kuvien perusteella sanoa selkeäksi plussaksi
Olen samaa mieltä,että viivan vahvuudella ei ole merkitystä niinhän lukee jo pakkauksen ohjeessakin. Ja joillakin se hCG erittyy hitaammin. Tässä nyt vaan ihmettelevät miksi en soita jo neuvolaan. En tuollaisella viivalla viitsi lähteä vielä soittelemaan. Odottelen mihin suuntaan kehitttyy. Onhan tässä monta vaihtoehtoa? Mutta sen tiedän että mun kystat jotka oli pari vuotta sitten ei tehneet plussaa raskaustestiin. Kivuliaat oli kun puhkesi. No ainoa mikä hämää itseäni on se että tuo viivaa katosi välissä. Ja sitten pidin pidemmän tauon jokapv testailussa ja aloin pahoinvoinnin takia testaamaan uudelleen. Se miksi se katosi on mysteeri. Tai sitten näen väärin,eikä tuossa mitään viivaa olekaan? Tein aamulla saman testin,ja sain testiajalla sen toisen viivan taas liuskaan. Katosi. Samanlaisesti herkkä testi,vaaleenpunanen viiva tuli alle 5 minuutissa.
View attachment 100700
testiajalla kuvattu
View attachment 100701
Testiajalla kuvattu
En näe kyllä valitettavasti alemmassa kuvassa toista viivaa Ylemmässä kuvassa näyttäisi olevan joku viivanpaikan tapainen. Mielestäni siinä ei ole väriä. Tsemppiä!
Ööö. Niin tässä se vertaistuki juuri on. Tuo rehellisyys on hyvä,mutta en ymmärrä miksi muiden testit näyttää selvästi plussaa jos on haamuviiva. Mun testit viiva kun näkyy ei ole mitään. Siihen kiinnittyy huomio.
Mä sain punaisen testiin viime raskaudessa vasta 6+3,kaksi viikkoa sen jälkeen kun ensimmäisen testin tein,latasin tänne jsk kuvat siitä. Ei kaikilla ole tasavahvat viivat silloin kun sun mielestä kuuluu olla. Miksi aina te vänkäätte ja väännätte omia pakkoajatuksia oltava silloin noin yms. Ihan kuin sun mielestä minä olisin aina väärässä ja sinä oikeassa. Huh olen puhunut.Avena, jos ois 5+0 niin testin pitäis olla kirkuvan punainen eikä tuollainen mistä saa ehkä jossain tietyssä valaistuksessa tietystä kulmasta katsottuna viivan näkyviin. Mä olen muutaman muun kans sillä kannalla että sulla joko testit reagoi lähestyvään ovikseen tai on jostain esim kystasta johtuvaa. Ja juu täällä myös testiaddikti mutta jos ei viivat lähde vahvistumaan niin ei se tilanne siitä raskautta toivomalla mihinkään muutu.
Täällä menossa dpo 1 ja odotan että tää ja ens viikko menis nopeasti ja olis jo viikon päästä perjantai. Mulla on sen verran rankka työ että oikein odotan niitä vkl kun saa levätä.
No mene sinne neuvolaan ja ultraan jos kerran olet raskaana. Aika kauan täällä ollaan sun testikuvia tiirailtu ja myötäeletty. Jos oot omasta mielestä oikeassa ja me muut aina väärässä, niin tee asialle jotain?Ja se raskaus todettiin sitten 8+ viikolla ultrassa. Eli oli siellä elämää vaikka viiva ei ollutkaan punainen vaan vaaleista vaalein just ja just tietyssä valossa sen näki.
No mene sinne neuvolaan ja ultraan jos kerran olet raskaana. Aika kauan täällä ollaan sun testikuvia tiirailtu ja myötäeletty. Jos oot omasta mielestä oikeassa ja me muut aina väärässä, niin tee asialle jotain?
Eikö tämä viime raskaus kuitenkin päättynyt niin ikävästi, että keskenmeno tuli vain joitakin päiviä positiivisen testin jälkeen?Mä sain punaisen testiin viime raskaudessa vasta 6+3,kaksi viikkoa sen jälkeen kun ensimmäisen testin tein,latasin tänne jsk kuvat siitä. Ei kaikilla ole tasavahvat viivat silloin kun sun mielestä kuuluu olla. Miksi aina te vänkäätte ja väännätte omia pakkoajatuksia oltava silloin noin yms. Ihan kuin sun mielestä minä olisin aina väärässä ja sinä oikeassa. Huh olen puhunut.