Raskaaksi 2021

Täällä kävi huonosti. Eilen taysissa selvisi että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus vasemmassa munanjohtimessa rv6+0.
Hcg veressä nousi aluksi normaalisti kunnes hidastui ja sitten laski. Tiputteluvuotoa oli jo ennen plussaa joka tuli jo siis aikaisin noin 6 päivää ennen kuin menkat jäi pois. Missään vaiheessa ei raskaustestit haalistuneet vaan päinvastoin vahvistui ja oli kirkuvat leffaviivat vaikka veressä pitoisuus oli jo laskussa. Nyt seurataan että hcg laskee nollaan. Kipuja ja kovaa vuutoa on. Itkenyt olen silmät päästä. En olisi uskonut ikinä omalle kohdalle käyvän. Lääkäri oli sitä mieltä että pregnyl pistoksella oli osuutta asiassa tai teroluteilla. Terolut on saattanut juuri kun auttaa kiinnittymään niin auttaa vähön liian hyvin ja kiinnittänyt liian aikaisin ja siksi jäänyt munanjohtimeen. Uutta vauvaa saadaan yrittää heti kun hcg on nega.

Otan osaa suruun! :sorry:
 
Paljonko sulla on luteaali nyt? Oon kans miettinyt että pitäisikö selvitellä onko liian lyhyt tällä hetkellä, kun näyttäis kierto hieman lyhentyneen (tai sitten on vieläkin sekaisin) :bored: sama ikä nimittäin täällä :rolleyes:

Yhden kerran olen oviksen tikuttanut, viime kierrosta. Luteaali oli 9 päivää. Olen aina luullut, että se olisi pidempi.

Tässä kierrossa tikutan taas. Ovis ei ole vielä ollut.
 
Varoituksen sanan sanon digi testeistä. Mulla näytti digi 2-3viikkoa ja samana päivänä hormooni verestä oli vain 84!!! Eli ei pidä yhtää paikkaa ne digin lukemat. 2-3 viikkoa vaatii yli 200 virtsassa että näyttää 2-3viikkoa.
 
Kiitos kaikille tuesta. Yritämme uudestaan ja jos luoja suo niin uusi raskaus alkaa. En uskalla nyt ottaa mitään teroluteja tai muuta vaan yritämme rennosti ilman mitään ...kyllä se tulee jos on tullakseen. Jos ei niin ei. Sitten nämä nykyiset lapset riittää meille. Gelee royalet, macan ja vehnänalkioöljyn voisin ottaa taas mut ei lääkkeitä.
 
Täällä kävi huonosti. Eilen taysissa selvisi että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus vasemmassa munanjohtimessa rv6+0.
Hcg veressä nousi aluksi normaalisti kunnes hidastui ja sitten laski. Tiputteluvuotoa oli jo ennen plussaa joka tuli jo siis aikaisin noin 6 päivää ennen kuin menkat jäi pois. Missään vaiheessa ei raskaustestit haalistuneet vaan päinvastoin vahvistui ja oli kirkuvat leffaviivat vaikka veressä pitoisuus oli jo laskussa. Nyt seurataan että hcg laskee nollaan. Kipuja ja kovaa vuutoa on. Itkenyt olen silmät päästä. En olisi uskonut ikinä omalle kohdalle käyvän. Lääkäri oli sitä mieltä että pregnyl pistoksella oli osuutta asiassa tai teroluteilla. Terolut on saattanut juuri kun auttaa kiinnittymään niin auttaa vähön liian hyvin ja kiinnittänyt liian aikaisin ja siksi jäänyt munanjohtimeen. Uutta vauvaa saadaan yrittää heti kun hcg on nega.
Voi ei, olen todella pahoillani. Ei keskenmenoa ikinä ajattele omalle kohdalle. Niistä myös vaietaan aika paljon eikä kehdata puhua. Siksi ne voi tuntuakin tosi harvinaisilta... Paljon voimia menetyksen käsittelyyn.
 
Varoituksen sanan sanon digi testeistä. Mulla näytti digi 2-3viikkoa ja samana päivänä hormooni verestä oli vain 84!!! Eli ei pidä yhtää paikkaa ne digin lukemat. 2-3 viikkoa vaatii yli 200 virtsassa että näyttää 2-3viikkoa.
Oon kuullut/lukenut vastaavanlaisia kokemuksia noista digitesteistä. Siinä yks lisäsyy miks en niitä koskaan ostais. Lisäks samat tulokset saa ihan niillä liuskatesteilläkin ja aivan yhtä luotettavasti ilman valtavaa määrää täysin turhaa muovi- ja elektroniikkajätettä. :bored:
 
Huomenta kaikille! Iloisena ja itsevarmana hain RFSU testipaketteja äsken 2 kpl.
On niin varma olo jo että olisin raskaana. Pettymys tietysti voi odottaa ihan nurkan takana,kun ikää jo pian 38 mutta olisiko tämä positiivinen..? Tuossa testi on 5 min.kohdalla kuvattuna eli testiajalla. Tui viiva tuli siis heti. Ja en meinannut uskoa silmiäni koska vasta ylihuomenna menkat alkanee.
Oisiko tämä nyt sitä vihdoinkin..
Mulla tuo testi ei ole ennen antanut noinkaan selkeää viivaa ennenkun menkkojen alkamispv kohdalla.
Rakastelu oli siis 10 päivää sitten.
Kiinnittymisestä ja oviksesta ei tietoa mikä kp olisi olleet.
20210104_073506-01.jpeg

Voisiko olla viivanpaikka silti tuo? Miksi siinä olisi väriä sitten,jos ois viivanpaikka...niissä ei sitä ole. Aika aikaisin näyttää kun nyt kp 22/24-25.
 
Varoituksen sanan sanon digi testeistä. Mulla näytti digi 2-3viikkoa ja samana päivänä hormooni verestä oli vain 84!!! Eli ei pidä yhtää paikkaa ne digin lukemat. 2-3 viikkoa vaatii yli 200 virtsassa että näyttää 2-3viikkoa.

Oliko sulla silloin jo laskussa se hcg? Mietin vaan, että silloin olisi ehkä loogisempaa, että virtsassa on vahvempi hormonitaso, kuin veressä.
 
Huomenta kaikille! Iloisena ja itsevarmana hain RFSU testipaketteja äsken 2 kpl.
On niin varma olo jo että olisin raskaana. Pettymys tietysti voi odottaa ihan nurkan takana,kun ikää jo pian 38 mutta olisiko tämä positiivinen..? Tuossa testi on 5 min.kohdalla kuvattuna eli testiajalla. Tui viiva tuli siis heti. Ja en meinannut uskoa silmiäni koska vasta ylihuomenna menkat alkanee.
Oisiko tämä nyt sitä vihdoinkin..
Mulla tuo testi ei ole ennen antanut noinkaan selkeää viivaa ennenkun menkkojen alkamispv kohdalla.
Rakastelu oli siis 10 päivää sitten.
Kiinnittymisestä ja oviksesta ei tietoa mikä kp olisi olleet.View attachment 97874
Voisiko olla viivanpaikka silti tuo? Miksi siinä olisi väriä sitten,jos ois viivanpaikka...niissä ei sitä ole. Aika aikaisin näyttää kun nyt kp 22/24-25.

Mun mielestä näyttää haalealta plussalta, mutta ei ole juurikaan kokemusta kyseisestä testistä. :)
 
Huomenta kaikille! Iloisena ja itsevarmana hain RFSU testipaketteja äsken 2 kpl.
On niin varma olo jo että olisin raskaana. Pettymys tietysti voi odottaa ihan nurkan takana,kun ikää jo pian 38 mutta olisiko tämä positiivinen..? Tuossa testi on 5 min.kohdalla kuvattuna eli testiajalla. Tui viiva tuli siis heti. Ja en meinannut uskoa silmiäni koska vasta ylihuomenna menkat alkanee.
Oisiko tämä nyt sitä vihdoinkin..
Mulla tuo testi ei ole ennen antanut noinkaan selkeää viivaa ennenkun menkkojen alkamispv kohdalla.
Rakastelu oli siis 10 päivää sitten.
Kiinnittymisestä ja oviksesta ei tietoa mikä kp olisi olleet.View attachment 97874
Voisiko olla viivanpaikka silti tuo? Miksi siinä olisi väriä sitten,jos ois viivanpaikka...niissä ei sitä ole. Aika aikaisin näyttää kun nyt kp 22/24-25.
Kyllä siinä joku hailura näkyy. Parissa päivässä selvinnee onko plussa.:)
Itse en ole näihin saanut mitään näkyviin ilman raskautta.
 
Avena - kokeilitko mitään muuta testiä tänä aamuna?

Kokeilin tuolla samalla testillä samasta virtsasta mielenkiinnolla. Mutta se aamuvirtsa oli ollut jo yli 2h purkissa siltikin oletin että jos siihen toiseenkin RFSU tulee vaaleanpunertavaa viivaa ,on se plussa eikä väärä positiivinen.
Laitan tähän kuvan. Harmittaa etten heti tajunnut tehdä samlla sitä toista niin ei olisi virtsa ollut siinä purkissa toista tuntia. Tuon ekan testin tein vasta tunnin päästä kun kauppa aukesi ja hain 7ltä heti. Heräsin jo 6lta niin oli pakko ottaa valmiiksi pissanäyte,ei pystynyt odottamaa...:inpain:
Joo niin tuli tälläinen siihen toiseen samasta mutta 2h vanhaa oli pissa siis...
20210104_082342.jpg

Testiajan sisällä otettu kuva.
 
Kyllä siinä joku hailura näkyy. Parissa päivässä selvinnee onko plussa.:)
Itse en ole näihin saanut mitään näkyviin ilman raskautta.

Hei Emir.
Joo sama minulla m,meinaan en ole saanut koskaan itsekään mitään punaista pystyviivaa tähän,jos en oikeasti ole ollut raskaana. Ja että vielä näin aikaisin kiertoa ja selvä viiva on.
Haaleni se kyllä testiajan jälkeen hiukan. Laitan siitä vielä teille kuvan kun oli ohi testiaika.
Todella jännää aikaa nyt...Ihania kun olette täällä tukena. Ja jännäämässä kanssani.:rolleyes:
Kuivana testit.
20210104_083527.jpg
 
Minnihiiri: hcg oli silloin nousussa kun digi testin tein. Seuraava hcg oli meinaa noussut 84:stä 166.

Avena: tuo ov viivanpaikka mutta voihan vielä oikea haamukin tulla
 
No miksi sama tuli tähän toiseenkin testiin sitä ei ymmärrä...viivanpaikka muka. Ja väriä siinä oli.
20210104_091432.jpg

Mistä tiedät että on viivanpaikka Beanen?
 
Beanen minultakin tsemppiä ja onnea jatkoon :Heartred

Omat hommat: kp26, aamulämmössä pieni nousupiikki eilisestä, 36,35->36,64. On siis pientä nousua ollut tässä nyt viisi päivää. Ovulaatio oli ehkä kp19 tai kp21. Taitaa kierto jäädä liian lyhyeksi että mitään kiinnittymisiä ehtisi edes tapahtua. En odota mitään tältä kierrolta. Seuraava kierto sais nyt alkaa vain niin voisi sitten tikutella ovista ja saada parempaa selkeyttä. Sen lisäksi katselin vanhoja kiertoja Cyclesista. Viime raskautumisen aikaan luteaalivaihe oli 10-14 päivää, nykyään 9. Kerran tai pari viimisen 6kk aikana se on ollut ”jopa” 10-11 päivää.
 
Onko jollain muuten tietoa luteaalivaiheen lyhenemisestä synnytyksen jälkeen? Onko se jotenkin tyypillistä? Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin.

käytin greippimehua viime raskautumisen yhteydessä. Voisin ottaa sen taas käyttöön, ei kai siitä haittaakaan ole.
 
Takaisin
Top