Raskaaksi 2021

Eihän yksittäinen käyttäjä voi määritellä sääntöjä vai onko mulla mennyt jotain ohi? Noaidi sulle suosittelen lämpimästi käyttäjän piilottamista se on mahdollista tällä foorumilla. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja onnea kaikille plussan saavuttaneille ja paljon tsemppiä kaikille jotka sitä odottaa vielä.

Ihan haamujen haamu siinä on, mutta tuskin näkyy kuvassa kun menee mössöksi. Kp 36. Flo lähti ennustaa huomiselle uutta menkkojen alkamispäivää, tuskimpa vaan alkaa, ei ainakaan tunnu siltä. o_O
20210306_071540.jpg

Eihän yksittäinen käyttäjä voi määritellä sääntöjä vai onko mulla mennyt jotain ohi? Noaidi sulle suosittelen lämpimästi käyttäjän piilottamista se on mahdollista tällä foorumilla. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja onnea kaikille plussan saavuttaneille ja paljon tsemppiä kaikille jotka sitä odottaa vielä.

Tätä samaa meinasin eilen sanoa. Ylläpito ei mielestäni ole rajoittanut säännöissä kuvien määrää, miksi jonkun käyttäjän pitäisi niin tehdä täällä?

Mä itse koin tuon Noaidin ehdotuksen lähinnä nimenomaan ystävällisenä ehdotuksena enkä niinkään sääntöjen määrittelynä :) Mutta se oli vain mun tulkinta.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja onnea plussanneille :hello2 :Heartred

Noaidi yritti ystävällisesti ehdotuksellaan vain saada rauhan tänne. Tokihan testikuvat ja niiden yhdessä tutkailu kuuluvat kuumeilemiseen. Jos kuitenkin laittaa jatkuvasti lähes triplasti enemmän kuvia kuin muut, se saattaa ärsyttää monia. Tokihan käyttäjän viestit voi aina myös piilottaa, jos ei miellytä.

Olemme täällä kaikki samasta syystä, joten jatkuvan väännön sijaan toivon ystävällisyyttä, toisten huomioon ottamista, hyvää yhteishenkeä ja tsemppihenkeä ainaisen väittelyn, kinastelun ja syyllisen etsimisen sijaan!

Puikkojen viivat tuntui eilistä haaleimmilta ja miehelle kävin jo vollottamassa, ettei tuukaan vauvaa. Eilen jo salaa tuudittauduin siihen, että tulee ja oli kova pettymys kun viivat tuntui haaleemmilta ja aattelin et viivanpaikkoja ollu kaikki vaan. Päätin dippaa digin, ettei tarvii jahkailla ja saa vollottaa pettymystä rauhassa. No tässä tulos!!! Pidä ny kiinni iha taatanan lujaa pieni :sad010:sad010:sad010:sad010:happy093

Liitteet

• IMG_20210306_081624.jpg
    IMG_20210306_081624.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 236
Hei!

Emme ole asettaneet sääntöjä siitä kuinka monta testikuvaa saa ryhmään postata, sillä testailu ja kuvien jakaminen kuuluvat nekin palstalla kuumeiluun. Testien tulkinta-apua kannattaa pyytää Plussa vai ei-ketjuista, jotka ovat sitä varten. Jatketaanhan keskustelua taas hyvässä hengessä toisiamme kunnioittaen, niin täällä on mukava kirjoitella ja kuumeilla yhdessä.:shy:

Hyvää viikonloppua kaikille.:)

Terveisin ylläpito

ON; Kp 21 tänään. Ovistestin viiva haalenee entisestään. Joko ei ollut vielä aika Lh huipulle ja ovis tulee myöhemmin tai sitten ei ollenkaan :( Nyt kyllä tekee mieli kirota pillerit alimpaan h*lvettiin. Mulla ei oo nyt myöskään mitään ovisoireita. Oon aina tuntenu ovulaation hyvin ja viime kierrossakin se oli niin selkeä kp 20.
Olen toivonut ja odottanut puolison suostumusta vauvalle esikoisen syntymästä saakka ja nyt kun se on niin kierto menee omia menojaan. Ollaan kuitenkin heilutettu peittoa tosi paljon että jos vaikka mystisesti tärppäiskin... jospa tämä tästä muuttuisi pian iloksi.

Päätä särkee, oksettaa, rintoja pakottaa ja maitoa vaan valuu ihan holtittomasti, muutenki rinnat tuntuu painavilta ja oudoilta. Jos nyt ei oo tärppi käyny, nii on kyllä melkoset aivot mulla, ku huijaa vauvakuumeessa näin pahoja oireita.
Onneksi lapset meni mummolaan, niin saan nukkua tän hedarin ohi.

ON; Kp 21 tänään. Ovistestin viiva haalenee entisestään. Joko ei ollut vielä aika Lh huipulle ja ovis tulee myöhemmin tai sitten ei ollenkaan :sad001 Nyt kyllä tekee mieli kirota pillerit alimpaan h*lvettiin. Mulla ei oo nyt myöskään mitään ovisoireita. Oon aina tuntenu ovulaation hyvin ja viime kierrossakin se oli niin selkeä kp 20.
Olen toivonut ja odottanut puolison suostumusta vauvalle esikoisen syntymästä saakka ja nyt kun se on niin kierto menee omia menojaan. Ollaan kuitenkin heilutettu peittoa tosi paljon että jos vaikka mystisesti tärppäiskin... jospa tämä tästä muuttuisi pian iloksi.

Kunpa ovis ois vaan jostain syystä jääny bongaamatta testeillä ja saisit plussan loppukierrosta. :Heartred:Heartred

Kunpa ovis ois vaan jostain syystä jääny bongaamatta testeillä ja saisit plussan loppukierrosta. :Heartred:Heartred

Itsekin haluaisin tähän uskoa mutta kun ei oo tosiaan minkäänlaisia tuntemuksia ovulaatiosta niin aika matalana mieli :(

Tätä samaa meinasin eilen sanoa. Ylläpito ei mielestäni ole rajoittanut säännöissä kuvien määrää, miksi jonkun käyttäjän pitäisi niin tehdä täällä?

Noniin ja sit voidaan vetää hetki henkeä ja lukea nämä seuraavat kommentit.

Mä itse koin tuon Noaidin ehdotuksen lähinnä nimenomaan ystävällisenä ehdotuksena enkä niinkään sääntöjen määrittelynä :) Mutta se oli vain mun tulkinta.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja onnea plussanneille :hello2 :Heartred
Noaidi yritti ystävällisesti ehdotuksellaan vain saada rauhan tänne. Tokihan testikuvat ja niiden yhdessä tutkailu kuuluvat kuumeilemiseen. Jos kuitenkin laittaa jatkuvasti lähes triplasti enemmän kuvia kuin muut, se saattaa ärsyttää monia. Tokihan käyttäjän viestit voi aina myös piilottaa, jos ei miellytä.

Olemme täällä kaikki samasta syystä, joten jatkuvan väännön sijaan toivon ystävällisyyttä, toisten huomioon ottamista, hyvää yhteishenkeä ja tsemppihenkeä ainaisen väittelyn, kinastelun ja syyllisen etsimisen sijaan!

Ja väärinymmärtäjät voivat varmaan näistä kahdesta kommentista lukea sen tarkoitusperän mitä mä yritin kommentillani tuoda esiin, siinä selkeästi epäonnistuen.
Tarkennuksena että MINUA ei ärsytä kenenkään testikuvat. But I'll rest My case. Pahoittelen jos joku nyt sai tästä mielipahaa itselleen.

Rauha maassa minulla myös. Raskaustesti edelleen positiivinen mutta pelko pyllyssä menkoista kun koko ajan vähenee oireet ja pms nostaa päätään. Ainut ero on väsymys ja et mulla on tosi kuuma aamuisin ja kylmä iltaisin. Ei varmaan johdu al joka on noussut asteella ja entisestään jo nyt. Eli kyl mä ainakin nyt voin luottaa olevani raskaana ja sit yrittää vähän hengähtää.

Eihän tää suorittamista oo mut koen et olis ollut helpompi oottaa yhdet menkat ja ehkäistä kunnolla eikä keskeytetyllä kun ei ollut mitään käryy millon ovis oli.. kun heitin ne testit roskiin jos joku muistaa vai sanoinko edes siitä täällä

Minullakin alipaino on ollut "ongelma" koko iän. On se vähän mietityttänyt vaikuttaako se raskautumiseen.

Painoindeksi siis nyt 18,2 nettilaskurin mukaan eli lievä alipaino. Olen yrittänyt jo pitemmän aikaan syödä enemmän ja useammin, mutta geeneistä johtuen ei paino vain nouse. :shifty:

Mies onneksi toppuutellut ja sanonut, että terveitä tässä molemmat ollaan, että eiköhän se plussa sieltä tule, kun on aika. :angelic: Eikä painoa tarvitsisi kun ihan 3-5 kg niin olis jo normaalin puolella.

Minullakin alipaino on ollut "ongelma" koko iän. On se vähän mietityttänyt vaikuttaako se raskautumiseen.

Painoindeksi siis nyt 18,2 nettilaskurin mukaan eli lievä alipaino. Olen yrittänyt jo pitemmän aikaan syödä enemmän ja useammin, mutta geeneistä johtuen ei paino vain nouse. :shifty:

Mies onneksi toppuutellut ja sanonut, että terveitä tässä molemmat ollaan, että eiköhän se plussa sieltä tule, kun on aika. :angelic: Eikä painoa tarvitsisi kun ihan 3-5 kg niin olis jo normaalin puolella.

Mulla on ihan sama painoindeksi, 18,2. Mutta tunnen oloni hyväksi ja terveeksi tässä painossa. Syön myös joka päivä ihan normaalisti.
Viime vuonna kävin lääkärillä selkävaivojen vuoksi ja lääkäri mainitsi, että voisin syödä enemmän... Ei mulla ole tullut mieleen, että voisi johtua painoindeksistä se, etten ole vielä raskautunut. Kierto on kuintenkin säännöllinen ja vuoto ihan normaalia myös määrältään.
Pitäisköhän kokeilla, jos pari kiloa saisi massaa lisää?? Ei siinä varmaan mitään menetä, jos kokeilee...

Hienoja plussia ja orastavia haamuja, upeeta ja onnea jokaiselle!

Hoidoista... Sekundääristi lapseton täällä. Me oltiin tokan lapsen jälkeen yksityisellä (Oisko ollu yritystä silloin jo reilu kaks vuotta) ja tehtiin useampi inseminaatio, letrot myös silloin käytössä. Tulosta ei tullut, eikä mies halunnu rankempia hoitoja kun kaksi lasta meillä oli jo. Lääkäri totesi kun mitään vikaa ei löytynyt (no yks huono siemenestenäyte mut kontrolli oli normaali), et sä nyt et vaan oo kovin hedelmällinen tyyppi. Kolme vuotta myöhemmin sit luomuplussa. Eli en todellakaan oo kovin hedelmällinen tyyppi. Mut niin vaan kolme raskautta ja kolme vauvaa oon saanut. Vielä yks lisää, pliiiiiiiis!!!!

Painosta... Tsemppiä hoikille ja muhkeimmille, varmasti ääripäät painossa voi heikentää mahkuja raskauteen. Vaikka itse keikun normipainossa niin ei sekään takaa mitään. Oon todella sokerikoukussa ja joudun tekemään tosi paljon töitä etten herkuttele ihan koko ajan..

Kp 9. Edelleen oon pysynyt testittömänä, jei! Peittoja ollaan heilutettu silloin ku huvittaa. Ovis tod.näk ens viikolla, mut yritän olla tarkkailematta merkkejä..

Mulla on ihan sama painoindeksi, 18,2. Mutta tunnen oloni hyväksi ja terveeksi tässä painossa. Syön myös joka päivä ihan normaalisti.
Viime vuonna kävin lääkärillä selkävaivojen vuoksi ja lääkäri mainitsi, että voisin syödä enemmän... Ei mulla ole tullut mieleen, että voisi johtua painoindeksistä se, etten ole vielä raskautunut. Kierto on kuintenkin säännöllinen ja vuoto ihan normaalia myös määrältään.
Pitäisköhän kokeilla, jos pari kiloa saisi massaa lisää?? Ei siinä varmaan mitään menetä, jos kokeilee...

Itsellä just tää puuttuvan parin kilon tavoittelu ollut pitkään haaveena. Oon huomannut ainakin, että tasaisella syönnillä on vaikutusta jaksamiseen. Ei ole niin uupunut olo koko ajan.

Toisaalta olen kans ollut tosi terve aina. En ole sairastanut kahteen vuoteen minkäänlaista tautia.

:bored: Onhan tuo painoindeksi vähän tuommoinen kaavamainen luku muutenkin, eikä se aina päde kaikkien kohdalla (esim. urheilijoiden). Ei kai siitä pitäis liikaa stressiä ottaa. Jos paino ollut aina tämä, niin ehkä se sitten on just minulle "normaalipaino".

Mutta just tää, että kokeillaan, kun ei tästä haittaakaan ole .. ja itsestä tuntuisi mukavammalta olla hiukan pyöreämpi eikä ihan langanlaiha. :shifty:

Takaisin