Raskaaksi 2021

Mä kävin ostaa uudet rintsikat, kun rinnat turpoo turpoomistaan! Ja löyty sattumalta pieni ensisänky huippukunnossa lastenkirpparilta! Totta mooses ostettiin kun kerettiin myydä edellinen:p Vaunut mulla on ollut jo herranaikaa oottamassa kun löysin kerran unelmieni emmaljungat:rolleyes:

Aamulla öklötystä ja nännit on arat! Karsee siis KARSEE turvotus mahassa, siis nestettä varmaan 5 kiloo siinä:nailbiting::nailbiting:

Ei ollut aamuisesta viiva vahvistunut yhtään. Limoja tulee nyt kolmatta päivää ainakin. Ei kuitenkaan vielä kananmunan valkuaiseen verrattavissa olevaa, enemmän käsivoidemaista. Onkohan tässä vielä jotain toivoa että ovuloisin tässä kierrossa.. Tänään on ollut alavatsalla vähän jomottelua mutta ei pahasti. Onneksi on tämä ryhmä mihin saa purkaa tuntojaan:angelic:

Pakko kyllä myöntää et on ollut vähän rankka päivä. Ekana tosiaan se että oma testi oli nega. Hyvä ystävä sai tänään vauvan! Ihana juttu. Mutta.. tiedättekö? Ei se siihen loppunut. Työkaveri jäi äitiyslomalle. Ja toinen ilmoitti saavansa heinäkuussa vauvan.

:banghead:

Sit kaikenlisäks oon kuvitellut oireita. Aamulla ja illalla ällötti. Ja alavatsaa on juilinut. Jos päänsärky vielä ilmestyy niin voin olla 100% varma menkkojen saapumisesta.
Tsemppiä....!!! Halaus!

Hei!

Koska keskustelu tuntuu jatkuvasti pyörivän ympyrää ja palaa saman puimiseen, ikeät ja provosoivat kommentit tullaan jatkossa poistamaan ylläpidon toimesta. Pidetään keskustelu fiksuna ja palsta lämminhenkisenä!

Terveisin ylläpito

Ei ollut aamuisesta viiva vahvistunut yhtään. Limoja tulee nyt kolmatta päivää ainakin. Ei kuitenkaan vielä kananmunan valkuaiseen verrattavissa olevaa, enemmän käsivoidemaista. Onkohan tässä vielä jotain toivoa että ovuloisin tässä kierrossa.. Tänään on ollut alavatsalla vähän jomottelua mutta ei pahasti. Onneksi on tämä ryhmä mihin saa purkaa tuntojaan:angelic:

Kuulostaa lupaavalta! :love017

Joskus käyn tätä palstaa lukemassa ja katsomassa kuinka moni on plussannut. Olen huomannut, että keskustelu ei ole kovin mukavaksi kehittynyt. Ja lisäksi jo selvän plussan saaneille ja raskausoireille on myös omat hyvät ryhmät. Tämän ryhmän kuumeilijat ovat varmasti aika ajoin jokainen aika herkillä ja tunteet on mukana,vaikka toisten plussista iloitaankin.
Paljon, paljon tsemppiä kaikille yrittämiseen ja onnea jo plussanneet.

Saa kai täällä ystävällisesti kysyä miten niiden Avenan haamuille kävi? Eikai siinä mitään pahaa ole herranjesta :o

Täällä elellään nyt kolmatta vuotopäivää. Ihan järkyn kipeät ja runsaat kuukautiset ettei tosikaan. Tiiä sit johtuuko siitä, että kierto piteni jostain syystä. Eipä ole ennen tällasta ollut. Toisaalta, nyt oon surutta syöny salmiakkia:dance008
Jos tästä sitten taas pikkuhiljaa palaisi siihen, että kohta pääsee lähenteleen tota miestään ja jännien hetkien äärelle:dance011

Tsempataan toisiamme, sillä ei tää helppoa aina ole. Tämä korona-aikakin kun tuo vielä lisähaasteita itse kullekin tavalla ja/tai toisella. Positiivisuus kunniaan.:Heartred

Voi itku. Menossa se the viikko, kun pitäis yrittää ja hiiva puskee päälle. Ollut vähän kuivahkoa tuntemusta alhaalla, mutta en tajunnut, kun vasta tänään, että hiivahan se siellä. Vaikuttaakohan se mahdollisuuksiin, kun vv ihan erilainen koostumukseltaan. Sen koostumuksellahan taitaa olla jotakin merkitystä siittiöiden maaliin pääsyyn. :sorry:
Nyt en pääse apteekkiin välttämättä, kun vasta maanantaina.

Mä poistun nyt tästä ketjusta ja tuskin kirjoittelen tänne hirveesti ylipäätään enää mitään. Lähinnä kuumeilun ajan täällä aattelin pyöriä. Tsemppii kaikille ja hyvää jatkoa!
:greet025:hug013Kaikkea hyvää sinulle jatkoon Beanen! Meinaatko siis että koko foorumilta poistut? Oisi ollu mukava ”törmäillä” tuolla plussanneiden puolella. (Toivottavasti mahdollisimman pian tietenkin:smiley-angelic001) Ja lueskella kuulumisia.

Saa kai täällä ystävällisesti kysyä miten niiden Avenan haamuille kävi? Eikai siinä mitään pahaa ole herranjesta :eek:
Tuntuu että täällä vedetään aika helposti hernepussillinen herneitä nenään. Ihan vaikka hyvää ite tarkottais niin se tulkitaan mieluiten hyvin negatiivisesti. Terveisin mullekin kävi näin. Itteeni sellanen loukkaantuminen ja ryöpytys sattui sen verran että pidin taannoin taukoa tästä ketjusta.

Tuntuu että täällä vedetään aika helposti hernepussillinen herneitä nenään. Ihan vaikka hyvää ite tarkottais niin se tulkitaan mieluiten hyvin negatiivisesti. Terveisin mullekin kävi näin. Itteeni sellanen loukkaantuminen ja ryöpytys sattui sen verran että pidin taannoin taukoa tästä ketjusta.
Kyseisen kyselijän edelliset viestit huomioiden ei vaadita hernepusseja ollenkaan, että pystyy päättelemään kysymyksen sävyn. Esimerkkiä voi käydä lukemassa vaikka plussa vai ei -ketjusta muutama sivu taaksepäin.

Täällä elellään nyt kolmatta vuotopäivää. Ihan järkyn kipeät ja runsaat kuukautiset ettei tosikaan. Tiiä sit johtuuko siitä, että kierto piteni jostain syystä. Eipä ole ennen tällasta ollut. Toisaalta, nyt oon surutta syöny salmiakkia:dance008
Jos tästä sitten taas pikkuhiljaa palaisi siihen, että kohta pääsee lähenteleen tota miestään ja jännien hetkien äärelle:dance011

Tsempataan toisiamme, sillä ei tää helppoa aina ole. Tämä korona-aikakin kun tuo vielä lisähaasteita itse kullekin tavalla ja/tai toisella. Positiivisuus kunniaan.:Heartred
Miten se salmiakki vaikuttaa vuotoon? Ite syön kans jonkin verran.... :shy:

Veikkaisin että kierron pituus voi vaikuttaa. Ainaki keskenmenoissa sanoivat että vuotaa sen määrän mitä oli ehtiny kasvaa suhteessa normi kiertoon kun kauhistelin että millanen niagara on tulossa. Oliko sulla varhainen km? :(

Muokattu viimeksi:
Kp8, yk14 ja huomenna alkaa oviksen metsästys :jimlad::laughing021

Tiukkaa tekee tää lisäsyöminen. Nauroin kun illaksi on päivällä kertynyt melki kilo painoa, mutta aamulla taas takaisin lähtöpainossa. Saisko vaikka klinikan punnitukset aina iltapäivään kun on turvotukset päällä:laughing001

Oliko kuitenkin vielä tummunut vai oliko lähtenyt vaalenemaan? Olit vaan kirjoittanutkin jo aikaisemmin, mutta en muista kaikkea :) Tsemppiä! :Heartred

Kävi 4.3. eli kp 19 tummempana iltapäivällä klo 17 jälkeen. Ei toki ollut silloinkaan kontrolliviivan vahvuinen. Seuraavan kerran testasin aamulla 5.3. niin oli haalistunut ja sen jälkeen ei oo enää vahvistunut. Kiitos tsempeistä:Heartred

Takaisin