Raskaaksi 2021

Täällä kp 12 menossa eikä vielä ole O plussaa tullut. En tosin odotakaan sitä ennen tulevan viikon puolivälin jälkeen. Harjoitukset on kuitenkin jo aloitettu jos kroppa yllättäiskin ja ovis ois aiemmin kuin flo ennustaa.

Miten se salmiakki vaikuttaa vuotoon? Ite syön kans jonkin verran.... :shy:

Veikkaisin että kierron pituus voi vaikuttaa. Ainaki keskenmenoissa sanoivat että vuotaa sen määrän mitä oli ehtiny kasvaa suhteessa normi kiertoon kun kauhistelin että millanen niagara on tulossa.
Artikuloin vähän hassusti. :)
Salmiakki on mulla vähän niinku kieltolistalla, kun nostattaa liikaa verenpainetta, ni pitäis vältellä:sorry: Raskaana sitä joutuu sitten joka tapauksessa oleen ilman, mut nyt kun ei tärpänny ni saa taas nauttia näistä "kielletyistäkin jutuista" :happy:

Täällä kp 12 menossa eikä vielä ole O plussaa tullut. En tosin odotakaan sitä ennen tulevan viikon puolivälin jälkeen. Harjoitukset on kuitenkin jo aloitettu jos kroppa yllättäiskin ja ovis ois aiemmin kuin flo ennustaa.
Tsemppiä oviksen metsästykseen! <3
Miten pitkä kierto sulla on, jos saa udella? Itsellä 24päivää, mutta nyt viime kierto venyi. Ovis mulla on aika kierron alussa, yleensä kp9-12. Nyt en sit yhtään tiiä milloin mahtaa olla, enkä jaksa alkaa ovista tikutteleen, kun mies stressaantuu siitä ihan liikaa. Ollaan sovittu, että pidetään yrittäminen mahdollisimman iisinä. Harrastetaan seksiä noin joka toinen päivä. Viime kierrossa meillä olikin seksiä vain kaksi kertaa, mikä on tosi vähän. Mut ei sitä aina jaksa:smiley-ashamed004

Tsemppiä oviksen metsästykseen! :Heartred
Miten pitkä kierto sulla on, jos saa udella? Itsellä 24päivää, mutta nyt viime kierto venyi. Ovis mulla on aika kierron alussa, yleensä kp9-12. Nyt en sit yhtään tiiä milloin mahtaa olla, enkä jaksa alkaa ovista tikutteleen, kun mies stressaantuu siitä ihan liikaa. Ollaan sovittu, että pidetään yrittäminen mahdollisimman iisinä. Harrastetaan seksiä noin joka toinen päivä. Viime kierrossa meillä olikin seksiä vain kaksi kertaa, mikä on tosi vähän. Mut ei sitä aina jaksa:smiley-ashamed004
Vähän riippuu kierrosta mutta keskimäärin 28 päivää. Luteaali on ehkä noin 12 päivää eli jos noin menis niin ovis ois kp 16.

@Star4 mitäs sulle kuuluu?:hello2 Toivottavasti on jotain pidentyneestä kierrosta selvinnyt.:Heartred
Mä alan lämmitteleen tota miestä jo näin hyvissä ajoin, kun vuoto alkaa niukentumaan. En halua odotella mahdollisiin ovispäiviin, kun en tiiä oviksen ajankohdastakaa mitää. Jos aloittais jo näin etukäteen ja jatkais sit joka toinen päivälaughing7:sex

Kp37 ja aamuinen testi nega. Menkat myöhässä nyt 6 päivää.
Oireita ei juuri nyt muuta kun nälän tunne kokoajan, ja kova ärtymys. Siis ihan kaikki ärsyttää! Miehellä on kestämistä! :laughing001
Huomena aamulla taas testailen, kun eipä tunnu että menkat olis alkamassa.:think005

Kp37 ja aamuinen testi nega. Menkat myöhässä nyt 6 päivää.
Oireita ei juuri nyt muuta kun nälän tunne kokoajan, ja kova ärtymys. Siis ihan kaikki ärsyttää! Miehellä on kestämistä! :laughing001
Huomena aamulla taas testailen, kun eipä tunnu että menkat olis alkamassa.:think005
Josko se plussa piirtyisi sieltä sitten lähipäivien aikana:smiley-angelic001 niin vaan nuo pienetkin oireet kuulostaa lupaaville:Heartred
Jännitän sun puolesta ja toivon kovasti, että olisi pikkuinen matkassa:happy: tai jopa kaksi:dance008

Okei nyt spämmään testejä, anteeksi jos joku ärsyyntyy. Tein nyt uudestaan pc ja sofin. Samasta pissasta tein. Pc testiaika 5min ja sofissa 10min.

Tässä just ennen testiajan umpeutumista. Jännä ku pc levittää vielä väriä tuossa.
https://aijaa.com/yJsbS6

Tässä 5min testiajan jälkeen. Ei puuttuis paljoa enää että ois O+
https://aijaa.com/OWvP2z
Testaa vielä myöhemmin tänään niin varmaan on jo plus.:)

Kp8, yk14 ja huomenna alkaa oviksen metsästys :jimlad::laughing021

Tiukkaa tekee tää lisäsyöminen. Nauroin kun illaksi on päivällä kertynyt melki kilo painoa, mutta aamulla taas takaisin lähtöpainossa. Saisko vaikka klinikan punnitukset aina iltapäivään kun on turvotukset päällä:laughing001
Miten muuten urheilet? Jos ei urheile niin voi olla että kroppa ei ymmärrä ottaa energiaa talteen?

Tai jos liikkuu liikaa suhteessa energiansaantiin, se on tietysti toinen.

Tsemppiä, kyllä se siitä!!!

Testaa vielä myöhemmin tänään niin varmaan on jo plus.:)

Viimeinen pc meni tuossa. Sofin testejä on vielä kaapissa mutta en kyllä niihin luota. Pitää katsoa jos ehtisin hakea pc liuskoja vielä jostain. Niitä ois huomenna tulossa postissa 2pkt:banghead:

Viimeinen pc meni tuossa. Sofin testejä on vielä kaapissa mutta en kyllä niihin luota. Pitää katsoa jos ehtisin hakea pc liuskoja vielä jostain. Niitä ois huomenna tulossa postissa 2pkt:banghead:

Okei järkiinnyin heti. Teen niin että testaan sofilla ja jos se tummuu niin silloin tiedän että pc tummuisi myös. Huomenna sitten lisää paremmilla liuskoilla jos on tarvetta. Alkaa alavatsaakin juilia tuttuun tapaan. Voi kun nyt irtoaisi kans:smiley-angelic001

Näyttää siltä et hyvin vois jo illalla tai huomenna aamulla olla plussa! :wav

Täällä ollut ovisplussa ja heti talleteltu tänään :angelic:Kaikin puolin hyvä fiilis.

Kahtena kiertona plussannut oviksen, mutta nyt ei olis edes tarvinnut. Minulla on niin selkeät oireet, että tiesin jo ennen plussaa, että tikku näyttää tänään hymynaamaa. Ens kiertoon en taida ostaa enää testitikkuja.

Haamujen esiäiti testattu, mahtaakohan päästä kuvaan asti.
:anyone

Edit. Tässä kuvaa ottaessa ja tiiraillessa vaan tummentunu viivanen. Katotaan huomenna uusiksi

Miten muuten urheilet? Jos ei urheile niin voi olla että kroppa ei ymmärrä ottaa energiaa talteen?

Tai jos liikkuu liikaa suhteessa energiansaantiin, se on tietysti toinen.

Tsemppiä, kyllä se siitä!!!

Pyöräilen/ kävelen töihin tuon kilometrin matkan päivittäin ja 1-3x viikossa teen Chloe Tingin reisi, pakara ja alaselkä treenejä (20-30min):angelic: mun pelkkä lepokulutus on yli 1500 kaloria päivässä :facepalm:
Silloin kun tuli aktiivisesti harrastettua (kilpaurheilu, salilla käynti) niin oli sama tilanne, että mitkään kalorimäärät ja lisäravinteet ei nostanut painoa. Alan epäillä ettei mun kehoni taida osata varastoida juuri mitään, vaan kaikki menee läpi sellaisenaan, eli mikään ei imeydy

Pyöräilen/ kävelen töihin tuon kilometrin matkan päivittäin ja 1-3x viikossa teen Chloe Tingin reisi, pakara ja alaselkä treenejä (20-30min):angelic: mun pelkkä lepokulutus on yli 1500 kaloria päivässä :facepalm:
Silloin kun tuli aktiivisesti harrastettua (kilpaurheilu, salilla käynti) niin oli sama tilanne, että mitkään kalorimäärät ja lisäravinteet ei nostanut painoa. Alan epäillä ettei mun kehoni taida osata varastoida juuri mitään, vaan kaikki menee läpi sellaisenaan, eli mikään ei imeydy
Voiko olla suolisto? Siis mulla on keliakia ja se teki ettei imeytynyt just yhtään mikään ravinto vaan läpip*skoin suoraan sanottuna. Nykyään viljaton ja maidoton ruokavalio ja paino on pysynyt suhteessa hyvänä eli ei liian laiha eikä liian pullukka. Mutta heti jos väännän yhdenkään pullan naamaan niin maha huutaa hoosiannaa ja sit on huono olo jonku viikon eli näin. Kyl on esim viljoille allergiaa ilman keliakiaa ja sekin tekee just ettei keho osaa varastoida energiaa

Kyllä se sofi tummuu vähän. Peitto heilumaan saman tien kunhan lapsukainen nukahtaa:sex
Ripuli saapui myös hirveiden vatsanväänteiden kera niin JIPII! Olo on ihan niinku jouluna:santa

Takaisin