Raskaaksi 2021

Ovis bongattu :gen014:dance011

Kp16 ja viivat kivasti vahvistuneet. Eilen heiluteltiin peittoa ja pitää kyl hyödyntää nyt viikonloppuna muutenkin :grin
Apteekin ovistikut on kyl itellä näköjään toimineet hyvin, vielä on kolme testiä jäljellä, ja pitää tikuttaa nekin jotta näkee oviksen haalistumisen.

Mukavaa viikonloppua teille ja plussatuulia :greet025

Liitteet

• 389A6008-2CF4-4821-B2E5-057741AFF861.jpeg
    389A6008-2CF4-4821-B2E5-057741AFF861.jpeg
    21 KB · Katsottu: 134
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Lillati itselläni oli painon kanssa ongelmia eli ensin olin liian laiha ja sitten ylipainoinen ja nykyään paino on pysytellyt hyvin siinä 53 kilossa mikä on vähän ali kun pituutta onkin vähän enemmän eli liki 170. No, tää mun lihoaminen lähti sit siitä ku lisäsin massaa ja just rasvaa sun muuta mutta tänäkin päivänä mulla on haastavaa pitää yllä terveellistä elämäntapaa koska mä laihdun ihan oikeasti viikossa sen 3 kiloa jos en syö just niin kui kuuluu tai jos stressaan tms. Eli ei ollut treenistä hyötyä ja housut roikkunut monesti kun paino jojoillut ylös ja alas. Joka tapauksessa varmaan saat painon nostettua mä tsemppaan ja muutkin kyllä te hoitoihin pääsette <3 virtuaalihalaus

Minä en edelleenkään oo lh-huippua saanu tikutettua. Tänään kp 20. Eilen viiva oli melkein yhtä vahva kuin konttolliviiva. Äsken tein 6h rakossa olleesta pissasta testin ja viiva lähes olematon:banghead:

Ja outoa kun pari päivää sitten oli vähän limoja ja nyt vv muuttunut valkoiseksi ja tahmeaksi:hilarious:

Minä en edelleenkään oo lh-huippua saanu tikutettua. Tänään kp 20. Eilen viiva oli melkein yhtä vahva kuin konttolliviiva. Äsken tein 6h rakossa olleesta pissasta testin ja viiva lähes olematon:banghead:
Mä en oo pidätellyt noin montaa tuntia, yleensä parin tunnin pidätyksellä oon tikuttanut nyt.
Josko pissan kemiallinen koostumus menee liian väkeväksi tai jotain sulla noin pitkällä pidätyksellä :confused005

Mä en oo pidätellyt noin montaa tuntia, yleensä parin tunnin pidätyksellä oon tikuttanut nyt.
Josko pissan kemiallinen koostumus menee liian väkeväksi tai jotain sulla noin pitkällä pidätyksellä :confused005

Pitää testata vielä parin tunnin päästä uudestaan. Veikkaan kuitenkin että tämä johtuu pillereiden jälkeisestä hormonien vaihtelusta, että kierto sekoilee. Nyt siis yk2 pillereiden jälkeen.

Pitää testata vielä parin tunnin päästä uudestaan. Veikkaan kuitenkin että tämä johtuu pillereiden jälkeisestä hormonien vaihtelusta, että kierto sekoilee. Nyt siis yk2 pillereiden jälkeen.
Voi hyvin olla vain kierron tasoittumista. Mutta tosiaankin ite sain o+ vasta kp 21, siihen asti oli ihan tosi tosi haaleita viivoja.

Voi @Lillati onpa kurjaa, tulipa paha mieli sun puolesta! :sad001 aiemmissa viesteissä sait jo hyviä vinkkejä, niitä parempia en osaa antaa. Voin vain sanoa että olet juuri täydellinen omana itsenäsi etkä ole millään tavalla viallinen, sellaiset ajatukset voit samantien jättää pois!

Tuo mistä laitoin kuvan on pc. Vertasin siihen sofin testiin niin sofi antaa paljon haaleampaa viivaa kuin pc vaikka samasta pissasta tekee testin.

Ollaan aikamoisia ruokakerman suurkuluttajia ja niin sanotun tavallisen voin käyttäjiä:hilarious: mies toki katsoo enemmän mitä suuhunsa laittaa mutta minä syön huoletta vaikka mitä.

Ja joo, otin molempia kokoja! Niitä yli2 desin ja sitten niitä kompakteja 1d, molemmissa se 18g proteiinia per annos.

Pitääkin muistaa vaatia tuota alusvaatteisillaan puntarillakäyntiä myös siellä! Ei käynyt mielessä kun olin niin pökerryksissä

Nurtidrinkiä on muistaakseni tavallista, kuitulisällistä (fibre), proteiinilisällistä (protein) ja sit energialisällistä (energy) sekä proteiini ja energialisällistä (protein energy). Painon lisäykseen suositellaan noita energy nutridrinkejä.
Sit jos suuret määrät juomia tuottaa hankaluuksia on toinen vaihtoehto Calogen (otetaan yleensä vain 30ml kerta-annoksina).

Siis lihavuuden hoitoon tarkotetut lääkkeet, se oli lääkärin toinen ehdotus. Et ne ja leikkaus :wacky:

citrus, joo siis jos lapsihaave ei olis ajankohtainen, voisin harkitakin. Ihan just täytän 30, enkä haluu lykätä tässä vaiheessa vuosilla tätä hommaa... Riskit ne on leikkauksessa ja sen jälkeisessä raskautumisessakin, täysin riskitöntä ei ole raskautuminen ylipainollakaan toki, mutta... Esikoisesta oksensin 6kk ja leikkauksen jälkeen olis herkempi oksentamaan, saati raskauspahoinvointi siihen päälle, ja emetofobiselle se jo sulkee pois halua lähtä ees kyseiseen toimenpiteeseen :bag:
Ehkä se lekuri yritti vaan auttaa kaikin mahdollisin tavoin ja oli kovin myötätuntoinen mutta ei osannut ilmaista sitä oikein. (Tai kuka se olikaan jolle km:n yhteydessä lääkäri oli tuollaisia puhellut.)

Äsken tuli verensekaista valkovuotoa. Siis hyvin vähän, eikä nyt ole sen jälkeen sitten tullut enään. Ajattelin jo, että jahas vihdoin sit uuteen kiertoon, kun testitkään ei kerta ole plussaa antaneet, mutta mutta..enempää en siis vuoda, vielä.
"Tässäkö tää oli..." :sad001
Jos huomennakaa ei vuotele enempää, niin sitten ehkäpä tarkistan ja teen sen raskaustestin. Tai sit maltan mieleni ja testailen vasta lauantaina kuten aattelin. Ihme kierto, ei voi muuta sanoa. Niin pal pistää mielen päälle ettei tosikaan. Ja samantien ku tulee tällasta ihme uutta tähän kiertoon, ni samantien google laulaa. Niinku siitä ois apua. On vaan mieli entistä enempi sekasin:whacky011:shifty:
No miten on käyny?

Täytyy nyt kuitenkin muistaa vielä se että hcg muodostuu kaikilla eri tavalla. Joillain se muodostuu hitaammin. Vaikka kyllä, olet siinä oikeassa että pitäisihän sen testin siitä siitä vuodosta huolimatta vahvistua.
Ei siitä kannata itselleen riesaa tehdä, jos joku tykkää niitä testejä tehdä pitkin kiertoa. Antaa tehdä, kunhan ne enimmät testikuvat laitetaan oikeaan ryhmään.

------------

Asian vierestä:

Minusta tänne ryhmään voisi olla 1kuva/pvä ihan riittävä ja ne loput kuvat vaikka plussa vai ei -ryhmään, niin tämä ryhmä ei täyttyisi pelkistä testikuvista. Kyllähän täällä toki monet tykkää testikuvia tihrustaa (minä mukaan lukien), mutta se 1 kuvapostaus päivässä on ihan riittävä että pysyy kaikkien testaustilanteista selvillä. Sit jos testaa usein päivässä niin loput kuvat plussa vai ei? -kanvulle.
Haha, eli kuka aamulla ehtii sen päivän kuvan pistään - muut olkoon kuvatta! :finger002:laughing001:trolls

Eikö se ole ihan hyvä plussa-tai-ei-palstan aihetta ,
kuvaspämmit.

Piti hieman pitää taukoa ja kasata eilisen jäljiltä.

Koko eilinen päivä meni sumussa. Ihan ku olis lyöty ilmat keuhkoista pihalle. Mentiin klinikalle ja tarkoituksena oli tehdä se hoitosuunnitelma, että miten edetään IVF hoitojen kanssa.
Noh, suunnitelma tehtiin, verikokeet otettii, lääkkeet katottiin, kädestä pitäen ohjattiin pistosharjoittelu ja reseptit annettiin. Mutta sitte lääkäri totes, että ei aloitetakkaan hoitoja kun tuo paino on niin alhainen... Oon ollut aina ja tiedän olevani pieni. Puntari näytti 47,5 kiloa, mutta he merkkasivat tietoihin 46,4 koska mun ainoa paita joka sillä hetkellä oli päällä (ohut kollarimekko) painaa kuulemma niin paljon... 48 kiloa on raja mun mittaisella hoitoihinpääsyyn. Ja siitä se jäi nyt sitten kiinni:sad010kotona ihan alusvaatteisillaan puntari näytti 47,2.
Siis tämä mielipahan määrä on aivan järkyttävä! Niin pienestä kiinni, ja he merkkasivat vielä reilummin alakanttiin painon.
Sain kuukauden aikaa nostaa 2 kiloa painoa, ja mun täytyy käydä puntarikontrollissa heidän klinikallaan kahdesti:bag:

Mitä ihmettä mä teen? Miten mä saan painoni nousemaan? Mulla on ylivilkas aineenvaihdunta, kaikki ei edes ehdi imeytyä mun kehoon. Syön päivässä 2-3 lämmintä ateriaa ja 5 välipalaa(koostuvat leivistä, hedelmistä, pähkinöistä, jugurteistajne).
Kävin ostamassa jo jotain NUTRIDRINK proteiini juomia joita sekaan pirtelöihin iltaisin nyt sitten.

Oon niin PETTYNYT mun kehooni.
Ensin allergiat, sitten endometrioosi, sitten lapsettomuus ja nyt vielä tämä, että oon liian pienikokoinen hoitoihin, mun ainoaan mahdollisuuteen saada vauva :sad010
Voi ei, Lillati!!! Iso halaus täältäkin!

Urheiletko millälailla? Ainakin äijäsalitreenillä sais painoa kun lihakset painaa enemmän kuin muu. Siis ihan kunnon painot (viimeisillä painoilla ei montaa enää jaksakaan) mutta toistoja vähemmän. Esim aloitat jollain painolla ja teet jonkin verran toistoja, sit lisäät painoa mutta toistat vähemmän ja esim kolmannella kerralla niin paljon painoa että jaksat nostaa sitä vain tyyliin muutaman kerran. Näiden jaksojen välissä on lyhyt huilaus. Joku muu osannee neuvoa paremmin.

Proteiinin määrä kannattaa tarkistaa - ite lihoin joskus kun vedin proteiinipatukan normaalin ruoan lisäksi, se oli liikaa sillä painolla. Ylimääräinen proteiini tuppaa jäämään kroppaan.

Sit kandee vaikka juoda puolilitraa vettä ennen punnitusta :wink.

Varmaan joidenki esim painijoiden ja nyrkkeilijöiden sivuilta voi löytyä vinkkejä punnituksiin.

Se on vauvalle parempi että on vähän ylimääräistä vararavintoa kropassa valmiiksi, tiedät sen varmasti, siks ne on siitä niin tiukkoja.

Mama-vitamiineja kannattaa syödä kans jo etupeltoon. Itellä on paljon allergioita ja joku vitamiini tms puutos vaivasi vuosikausia ja tuntuu että nuo kaikenkattavat vitamiinikombinaatiot on auttanu.

Tsemppiä!!!

Haha, eli kuka aamulla ehtii sen päivän kuvan pistään - muut olkoon kuvatta! :finger002:laughing001:trolls

Eikö se ole ihan hyvä plussa-tai-ei-palstan aihetta ,
kuvaspämmit.

:hilarious::hilarious: no siis 1kuva/pvä/hlö niin ei tuu kilpajuoksua! :smiley-angry026:laughing001
Juurikin sitä että jos kokee tarvetta tai vaan haluaa niitä kuvia laitella enemmänkin, niin plussa vai ei on juuri sitä varten. :)

Takaisin