Piti hieman pitää taukoa ja kasata eilisen jäljiltä.
Koko eilinen päivä meni sumussa. Ihan ku olis lyöty ilmat keuhkoista pihalle. Mentiin klinikalle ja tarkoituksena oli tehdä se hoitosuunnitelma, että miten edetään IVF hoitojen kanssa.
Noh, suunnitelma tehtiin, verikokeet otettii, lääkkeet katottiin, kädestä pitäen ohjattiin pistosharjoittelu ja reseptit annettiin. Mutta sitte lääkäri totes, että ei aloitetakkaan hoitoja kun tuo paino on niin alhainen... Oon ollut aina ja tiedän olevani pieni. Puntari näytti 47,5 kiloa, mutta he merkkasivat tietoihin 46,4 koska mun ainoa paita joka sillä hetkellä oli päällä (ohut kollarimekko) painaa kuulemma niin paljon... 48 kiloa on raja mun mittaisella hoitoihinpääsyyn. Ja siitä se jäi nyt sitten kiinni
kotona ihan alusvaatteisillaan puntari näytti 47,2.
Siis tämä mielipahan määrä on aivan järkyttävä! Niin pienestä kiinni, ja he merkkasivat vielä reilummin alakanttiin painon.
Sain kuukauden aikaa nostaa 2 kiloa painoa, ja mun täytyy käydä puntarikontrollissa heidän klinikallaan kahdesti:bag:
Mitä ihmettä mä teen? Miten mä saan painoni nousemaan? Mulla on ylivilkas aineenvaihdunta, kaikki ei edes ehdi imeytyä mun kehoon. Syön päivässä 2-3 lämmintä ateriaa ja 5 välipalaa(koostuvat leivistä, hedelmistä, pähkinöistä, jugurteistajne).
Kävin ostamassa jo jotain NUTRIDRINK proteiini juomia joita sekaan pirtelöihin iltaisin nyt sitten.
Oon niin PETTYNYT mun kehooni.
Ensin allergiat, sitten endometrioosi, sitten lapsettomuus ja nyt vielä tämä, että oon liian pienikokoinen hoitoihin, mun ainoaan mahdollisuuteen saada vauva