Raskaaksi 2021

anteeks omanapailu; tänään kun mökiltä kotiuduttiin, niin olihan se pakko vielä kerran pissiä tikkuun :rolleyes: josko sitä nyt malttais odottaa varhaisultraan ja uskoa, että todella olen raskaana

Liitteet

• IMG_20210305_171652.jpg
    IMG_20210305_171652.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 180
Tänään käyty toisessa hcg testissä eli ke oli edellinen 4+5 ja arvo 2785 ja nyt 48h tunnin kuluttua siitä 5+0 arvo 6235!!!:eek: eli yli tuplaantunut on arvo. Silloin kun olis pitänyt tulla tuplat viidennessä raskaudessa arvo oli 5+6 30 000 ja nyt tällä tuplaus tahdilla ja arvoilla olis tässä raskaudessa 5+6 jo 50 000!!! Et jos siellä jotain on ja oikeessa paikassa niin nyt kyllä jännittää todella onko niitä enempi??:nailbiting:

Rfsu liuskankin tein aamulla ennen testiä ja kontrolliviivaan ei enää väriä jäänyt kun ijsn haalesti et näki et testi toimi ja se testiviiva oli melki violetin MUSTA.

Nyt vaan kun kyydissä pysyisi ja paikka olis oikee..

Ens ma on sit se ultra.

Minä en edelleenkään oo lh-huippua saanu tikutettua. Tänään kp 20. Eilen viiva oli melkein yhtä vahva kuin konttolliviiva. Äsken tein 6h rakossa olleesta pissasta testin ja viiva lähes olematon:banghead:

Täällä bumble samaa, kp 19 ja huippu saavuttamatta. Limat tänään alkaneet ja flo ja clue ennustelee useamman kierron perusteella tälle päivälle ovista tai eiliselle. Mulla onestep tikut ja tuntuu että eilen tuli vahvin, mutta ei sekään kontrolliviivaan verrattuna vahva. Toisaalta vastaa vähän newmoonin laittamaa kuvaa onestepistä? Kuvassa vähän haaleampi mulla mitä livenä

https://aijaa.com/e07oE8

Muoks/ aivopieru kuvassa kp:t merkattu päivällä väärin. Alin siis tänään kp 19, seuraava kp18 jne

Ompas tästäkin palstasta tullut ilkeä. Itselle ei ole koskaan osunut kohdalle tai en ole nähnyt että ihmisiä hiertää kuinka monta testikuvaa tänne laittaa, tämähän on raskaaksi 2021.
Moni meistä on saattanut yrittää monta vuotta ja käy jopa lapsettomuus hoitoja, ja sitten jos sattuu muutaman päivän tai edes päivän menkat olla myöhässä, niin tottakai toivo herää. Miksi tänne pitää tulla kommentoimaan jos joku haluaa laittaa testikuvia enemmän kun yhden päivässä, eikö tämä ole sitä varten? Testikuvat ja testailut kuuluu mielestäni raskaaksi 2021, se kuuluu siihen yrittämiseen ja joka kuukautiseen odottamiseen ja täältä jos mistä, luulisi saavan vertaistukea epätietoon ja lohtua siihen jos alkaa kuukautiset ja yrittäminen jatkuu. Voisiko ilkeät kommentit ja ajatukset muokata niin ettei loukkaa tai suututa ketään.
Ollaan kaikki kuitenkin aikuisia täällä ja osataan käyttäytyä. Ehkä?! :confused005

20210305_193753.jpg
Anteeksi mutta kun ihmiset ärsyyntyy monista testikuvista ja olen käyttänyt jo tämän päivän testikuvasaldon loppuun niin laitan kuvan mitä flo näyttää! Flo on ollut käytössä reilun vuoden ja tämä on ensimmäinen kerta kun mennää harmaalla!:smiley-ashamed004
Jospa huomena siinä testissä näkyisi jo jotain! :notworthy

View attachment 100472
Anteeksi mutta kun ihmiset ärsyyntyy monista testikuvista ja olen käyttänyt jo tämän päivän testikuvasaldon loppuun niin laitan kuvan mitä flo näyttää! Flo on ollut käytössä reilun vuoden ja tämä on ensimmäinen kerta kun mennää harmaalla!:smiley-ashamed004
Jospa huomena siinä testissä näkyisi jo jotain! :notworthy
Mitä testejä olet kokeillut? Laita Plussa vai ei-palstalle? Mä ainakin rakastan tiirailla toisten testikuvia.

Täällä bumble samaa, kp 19 ja huippu saavuttamatta. Limat tänään alkaneet ja flo ja clue ennustelee useamman kierron perusteella tälle päivälle ovista tai eiliselle. Mulla onestep tikut ja tuntuu että eilen tuli vahvin, mutta ei sekään kontrolliviivaan verrattuna vahva. Toisaalta vastaa vähän newmoonin laittamaa kuvaa onestepistä? Kuvassa vähän haaleampi mulla mitä livenä

https://aijaa.com/e07oE8

Muoks/ aivopieru kuvassa kp:t merkattu päivällä väärin. Alin siis tänään kp 19, seuraava kp18 jne

Mä tein eilen Pc:n ja Onestepin o-testit samasta pissasta ja aika huomattava ero. :bored: Onestep siis ylhäällä ja Pc alempana.

Mitä testejä olet kokeillut? Laita Plussa vai ei-palstalle? Mä ainakin rakastan tiirailla toisten testikuvia.

Olen kokeillut ne kaupan kolme eri testiä. Se herkkä, ja ne kaks missä on 2kpl testejä, iso ja pieni paketti. En muista nimiä.. :sorry:

Ompas tästäkin palstasta tullut ilkeä. Itselle ei ole koskaan osunut kohdalle tai en ole nähnyt että ihmisiä hiertää kuinka monta testikuvaa tänne laittaa, tämähän on raskaaksi 2021.
Moni meistä on saattanut yrittää monta vuotta ja käy jopa lapsettomuus hoitoja, ja sitten jos sattuu muutaman päivän tai edes päivän menkat olla myöhässä, niin tottakai toivo herää. Miksi tänne pitää tulla kommentoimaan jos joku haluaa laittaa testikuvia enemmän kun yhden päivässä, eikö tämä ole sitä varten? Testikuvat ja testailut kuuluu mielestäni raskaaksi 2021, se kuuluu siihen yrittämiseen ja joka kuukautiseen odottamiseen ja täältä jos mistä, luulisi saavan vertaistukea epätietoon ja lohtua siihen jos alkaa kuukautiset ja yrittäminen jatkuu. Voisiko ilkeät kommentit ja ajatukset muokata niin ettei loukkaa tai suututa ketään.
Ollaan kaikki kuitenkin aikuisia täällä ja osataan käyttäytyä. Ehkä?! :confused005
Eihän ne monet testikuvat ole se mikä hiertää, vaan se, että testataan ja ihmetellään joka kierron päivä läpi kierron, kysytään mielipiteitä ja sitten loukkaannutaan niistä ns. Vääristä mielipiteistä :think005

Oliwia, on kyllä räikeä viivaero! Eli alan luottaa ehkä tuon eilisen olevan ovisplussa kun nyt haalistumaan päin. Kiitos kuvastasi :) Taidanpa siirtyä pc:n liuskoihin tästedes

Eihän ne monet testikuvat ole se mikä hiertää, vaan se, että testataan ja ihmetellään joka kierron päivä läpi kierron, kysytään mielipiteitä ja sitten loukkaannutaan niistä ns. Vääristä mielipiteistä :think005

Ehkäpä se esittäjän ns väärä mielipide on vaan kirjoitettu siihen sävyyn että se loukkaa. :think005
Näitä ainakin huomasin tuolla aijemmin ketjussa ja sitä sanoin että kirjoitetaan asiallisesti ja maltillisesti toisten testikuvista, samalla asialla kuitenkin ollaan kaikki. Yritetään raskautua.
Plussa tuulia kaikille kuumeilijoille! :cheers

Missä tästä on sanottu ilkeästi, ehkä joskus aikaisemmissa draamoissa, mutta siis tarkoitan nyt ihan tässä juuri? Viittaatko sä nyt muhun ja mun ehdotukseeni asiaan liittyen? Mä ihan mielelläni kyllä avaan tuota asiaa ja tarkoitusperääni enemmän, mutta en jaksa kirjoittaa metrin mittaisia viestejä turhaan jos sitä ei haluta kuulla.

Kiitos mielettömän paljon tsempeistä, haleista ja kannustuksista kaikille:Heartbigred

Kirjasin kaikki vinkit ylös ja lähden yksitellen niitä testamaan ja kokeilemaan.
Käväisen vielä hakemassa kaappiin odottamaan heraa, sitä vatsaystävällisistä versiota, ja kokeilen myös sitä kun nuo nutridrinkit on kyllä aivan kamalaa kuraa mutta pakko käyttää pois kun jo osti :puke_r
Hera kun tuntuu olevan jotenkin, öh, helpompi? 3 desiä vettä menee helposti ja se että siitä saa 25-40g proteiinia mitä tartten riippuen valmisteesta, on kieltämättä nyt houkuttelevaa että saa massaa:hello2

Jos ei tätä ryhmää olisi, niin mä sekoaisin yksin täällä näiden ajatusten kanssa

Kiitos mielettömän paljon tsempeistä, haleista ja kannustuksista kaikille:Heartbigred

Kirjasin kaikki vinkit ylös ja lähden yksitellen niitä testamaan ja kokeilemaan.
Käväisen vielä hakemassa kaappiin odottamaan heraa, sitä vatsaystävällisistä versiota, ja kokeilen myös sitä kun nuo nutridrinkit on kyllä aivan kamalaa kuraa mutta pakko käyttää pois kun jo osti :puke_r
Hera kun tuntuu olevan jotenkin, öh, helpompi? 3 desiä vettä menee helposti ja se että siitä saa 25-40g proteiinia mitä tartten riippuen valmisteesta, on kieltämättä nyt houkuttelevaa että saa massaa:hello2

Jos ei tätä ryhmää olisi, niin mä sekoaisin yksin täällä näiden ajatusten kanssa

Mä painin aikoinaan mun painon kanssa, kun ei meinannut millään nousta. Omasta mielestäni söin riittävästi, mut kun latasin Fat secret-sovelluksen ni huomasin etten syökään. Siihen siis kirjataan kaikki syömiset ja tavoitepaino ja se kertoo esim. tarvittavat kalorimäärät jne. Ton avulla sain painoa nostettua +10kg. :)
Tsemppejä! :Heartred

Piti hieman pitää taukoa ja kasata eilisen jäljiltä.

Koko eilinen päivä meni sumussa. Ihan ku olis lyöty ilmat keuhkoista pihalle. Mentiin klinikalle ja tarkoituksena oli tehdä se hoitosuunnitelma, että miten edetään IVF hoitojen kanssa.
Noh, suunnitelma tehtiin, verikokeet otettii, lääkkeet katottiin, kädestä pitäen ohjattiin pistosharjoittelu ja reseptit annettiin. Mutta sitte lääkäri totes, että ei aloitetakkaan hoitoja kun tuo paino on niin alhainen... Oon ollut aina ja tiedän olevani pieni. Puntari näytti 47,5 kiloa, mutta he merkkasivat tietoihin 46,4 koska mun ainoa paita joka sillä hetkellä oli päällä (ohut kollarimekko) painaa kuulemma niin paljon... 48 kiloa on raja mun mittaisella hoitoihinpääsyyn. Ja siitä se jäi nyt sitten kiinni:sad010kotona ihan alusvaatteisillaan puntari näytti 47,2.
Siis tämä mielipahan määrä on aivan järkyttävä! Niin pienestä kiinni, ja he merkkasivat vielä reilummin alakanttiin painon.
Sain kuukauden aikaa nostaa 2 kiloa painoa, ja mun täytyy käydä puntarikontrollissa heidän klinikallaan kahdesti:bag:

Mitä ihmettä mä teen? Miten mä saan painoni nousemaan? Mulla on ylivilkas aineenvaihdunta, kaikki ei edes ehdi imeytyä mun kehoon. Syön päivässä 2-3 lämmintä ateriaa ja 5 välipalaa(koostuvat leivistä, hedelmistä, pähkinöistä, jugurteistajne).
Kävin ostamassa jo jotain NUTRIDRINK proteiini juomia joita sekaan pirtelöihin iltaisin nyt sitten.

Oon niin PETTYNYT mun kehooni.
Ensin allergiat, sitten endometrioosi, sitten lapsettomuus ja nyt vielä tämä, että oon liian pienikokoinen hoitoihin, mun ainoaan mahdollisuuteen saada vauva :sad010
Mä muistan hyvin kun kävin ekan kerran neuvolassa vuonna 08. Tiesin ettei mulla ollut ylimääräistä painoa ja sain jäätävän saarnan siitä. Mulla pituutta on noin 174 cm ja painoa oli vähän yli 51 kg. BMI oli 17,2 eli matala. Mä olen ikäni saanut kuulla että mihin ne mun syömiset oikein häviää kun asun jääkaapilla. Ekan raskauden jälkeen mun paino tasaantui noin 60 kiloon mikä on ihan hyvä. Tyttöjen jälkeen se jäi noin 70 kiloon ja mä halusin siitä vähän pois kun ei paikat kestäneet sitä painoa. Nyt suolivammaisena mun paino on taas noin 60 kg ja enemmänkin sais olla mutta en mä saa millään lisää.

Pakko kyllä myöntää et on ollut vähän rankka päivä. Ekana tosiaan se että oma testi oli nega. Hyvä ystävä sai tänään vauvan! Ihana juttu. Mutta.. tiedättekö? Ei se siihen loppunut. Työkaveri jäi äitiyslomalle. Ja toinen ilmoitti saavansa heinäkuussa vauvan.

:banghead:

Sit kaikenlisäks oon kuvitellut oireita. Aamulla ja illalla ällötti. Ja alavatsaa on juilinut. Jos päänsärky vielä ilmestyy niin voin olla 100% varma menkkojen saapumisesta.

Ihanaa tullut plussia taas siinä välissä, kun en ole tänne kirjoitellut. Onnea kaikille. :happy:

Tässä kierrossa ollut kyllä niin parempi fiilis. Viime kierrossa oli ihan liikaa stressiä, mutta taisin selättää pahimman ajan. Uutta yritystä kohti. Onneksi on perheessä kaksi nyyttiä tulossa, niin saan odotella niitä, samalla kun oma toiveissa.:shy:

Voiko olla raskausoire, että yhtäkkiä maitoa heruu ihan valtavia määriä ja esim tänään on kastunut monta paitaa ja näköjään sänkykin tässä pötkötellessä. Imetän siis kuopusta edelleen, mutta imetystahdissa esim mikään ei oo muuttunut, nii ei pitäis siitä johtua.
Edes sillon alkuun ei vuotanu mitään hulluja määriä en tarvinnu liivinsuojia ja sänky kastui ihan muutamia kertoja o_O

Taas onnittelen plussanneita ja toivon todella vahvistumista haamuille :smiley-angelic001

Tohon paino juttuun pitää sanoa että olen itse todistetusti tullut raskaaksi joka kerta kun olen saanut paino indeksin 22.. En tiedä mikä juttu mutta olen siis jojo painoilija eli painan 60-90kg välillä ja joka kerta kun painan tasan 72kg niin on tärppi käynyt.. Tsemppiä painon nousuihin ja laskuihin

Ja sitten tähän testi kuviin ja ikäviin viesteihin et netissä tulkinta ja ulos anti kirjoituksessa ei aina ihan onnistu ja joo voi ärsyttää mutta kannattaa antaa mennä ohi vaan.. Maailmassa on paljon vitttumaisuutta joten ei jatketa tänne..

ON:
Menkat 11 päivää myöhässä ja maanantaina ja keskiviikkona meen verikokeisiin ja katsotaan että nouseeko hcg vai onko tuulimuna.. Jännittää ihan vietävästi.. Mulla ei siis ole mitään oireita vieläkään muutakuin et menkkoja ei tule.. Tuntuu lähinnä että ihan kuin olisi ovis tulossa..

Muokattu viimeksi:
Takaisin