Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä en edelleenkään oo lh-huippua saanu tikutettua. Tänään kp 20. Eilen viiva oli melkein yhtä vahva kuin konttolliviiva. Äsken tein 6h rakossa olleesta pissasta testin ja viiva lähes olematon:banghead:
Mitä testejä olet kokeillut? Laita Plussa vai ei-palstalle? Mä ainakin rakastan tiirailla toisten testikuvia.View attachment 100472
Anteeksi mutta kun ihmiset ärsyyntyy monista testikuvista ja olen käyttänyt jo tämän päivän testikuvasaldon loppuun niin laitan kuvan mitä flo näyttää! Flo on ollut käytössä reilun vuoden ja tämä on ensimmäinen kerta kun mennää harmaalla!
Jospa huomena siinä testissä näkyisi jo jotain!
Täällä bumble samaa, kp 19 ja huippu saavuttamatta. Limat tänään alkaneet ja flo ja clue ennustelee useamman kierron perusteella tälle päivälle ovista tai eiliselle. Mulla onestep tikut ja tuntuu että eilen tuli vahvin, mutta ei sekään kontrolliviivaan verrattuna vahva. Toisaalta vastaa vähän newmoonin laittamaa kuvaa onestepistä? Kuvassa vähän haaleampi mulla mitä livenä
https://aijaa.com/e07oE8
Muoks/ aivopieru kuvassa kp:t merkattu päivällä väärin. Alin siis tänään kp 19, seuraava kp18 jne
Mitä testejä olet kokeillut? Laita Plussa vai ei-palstalle? Mä ainakin rakastan tiirailla toisten testikuvia.
Eihän ne monet testikuvat ole se mikä hiertää, vaan se, että testataan ja ihmetellään joka kierron päivä läpi kierron, kysytään mielipiteitä ja sitten loukkaannutaan niistä ns. Vääristä mielipiteistäOmpas tästäkin palstasta tullut ilkeä. Itselle ei ole koskaan osunut kohdalle tai en ole nähnyt että ihmisiä hiertää kuinka monta testikuvaa tänne laittaa, tämähän on raskaaksi 2021.
Moni meistä on saattanut yrittää monta vuotta ja käy jopa lapsettomuus hoitoja, ja sitten jos sattuu muutaman päivän tai edes päivän menkat olla myöhässä, niin tottakai toivo herää. Miksi tänne pitää tulla kommentoimaan jos joku haluaa laittaa testikuvia enemmän kun yhden päivässä, eikö tämä ole sitä varten? Testikuvat ja testailut kuuluu mielestäni raskaaksi 2021, se kuuluu siihen yrittämiseen ja joka kuukautiseen odottamiseen ja täältä jos mistä, luulisi saavan vertaistukea epätietoon ja lohtua siihen jos alkaa kuukautiset ja yrittäminen jatkuu. Voisiko ilkeät kommentit ja ajatukset muokata niin ettei loukkaa tai suututa ketään.
Ollaan kaikki kuitenkin aikuisia täällä ja osataan käyttäytyä. Ehkä?!
Eihän ne monet testikuvat ole se mikä hiertää, vaan se, että testataan ja ihmetellään joka kierron päivä läpi kierron, kysytään mielipiteitä ja sitten loukkaannutaan niistä ns. Vääristä mielipiteistä
Ompas tästäkin palstasta tullut ilkeä. Itselle ei ole koskaan osunut kohdalle tai en ole nähnyt että ihmisiä hiertää kuinka monta testikuvaa tänne laittaa, tämähän on raskaaksi 2021.
Moni meistä on saattanut yrittää monta vuotta ja käy jopa lapsettomuus hoitoja, ja sitten jos sattuu muutaman päivän tai edes päivän menkat olla myöhässä, niin tottakai toivo herää. Miksi tänne pitää tulla kommentoimaan jos joku haluaa laittaa testikuvia enemmän kun yhden päivässä, eikö tämä ole sitä varten? Testikuvat ja testailut kuuluu mielestäni raskaaksi 2021, se kuuluu siihen yrittämiseen ja joka kuukautiseen odottamiseen ja täältä jos mistä, luulisi saavan vertaistukea epätietoon ja lohtua siihen jos alkaa kuukautiset ja yrittäminen jatkuu. Voisiko ilkeät kommentit ja ajatukset muokata niin ettei loukkaa tai suututa ketään.
Ollaan kaikki kuitenkin aikuisia täällä ja osataan käyttäytyä. Ehkä?!
Kiitos mielettömän paljon tsempeistä, haleista ja kannustuksista kaikille
Kirjasin kaikki vinkit ylös ja lähden yksitellen niitä testamaan ja kokeilemaan.
Käväisen vielä hakemassa kaappiin odottamaan heraa, sitä vatsaystävällisistä versiota, ja kokeilen myös sitä kun nuo nutridrinkit on kyllä aivan kamalaa kuraa mutta pakko käyttää pois kun jo osti
Hera kun tuntuu olevan jotenkin, öh, helpompi? 3 desiä vettä menee helposti ja se että siitä saa 25-40g proteiinia mitä tartten riippuen valmisteesta, on kieltämättä nyt houkuttelevaa että saa massaa
Jos ei tätä ryhmää olisi, niin mä sekoaisin yksin täällä näiden ajatusten kanssa
Mä muistan hyvin kun kävin ekan kerran neuvolassa vuonna 08. Tiesin ettei mulla ollut ylimääräistä painoa ja sain jäätävän saarnan siitä. Mulla pituutta on noin 174 cm ja painoa oli vähän yli 51 kg. BMI oli 17,2 eli matala. Mä olen ikäni saanut kuulla että mihin ne mun syömiset oikein häviää kun asun jääkaapilla. Ekan raskauden jälkeen mun paino tasaantui noin 60 kiloon mikä on ihan hyvä. Tyttöjen jälkeen se jäi noin 70 kiloon ja mä halusin siitä vähän pois kun ei paikat kestäneet sitä painoa. Nyt suolivammaisena mun paino on taas noin 60 kg ja enemmänkin sais olla mutta en mä saa millään lisää.Piti hieman pitää taukoa ja kasata eilisen jäljiltä.
Koko eilinen päivä meni sumussa. Ihan ku olis lyöty ilmat keuhkoista pihalle. Mentiin klinikalle ja tarkoituksena oli tehdä se hoitosuunnitelma, että miten edetään IVF hoitojen kanssa.
Noh, suunnitelma tehtiin, verikokeet otettii, lääkkeet katottiin, kädestä pitäen ohjattiin pistosharjoittelu ja reseptit annettiin. Mutta sitte lääkäri totes, että ei aloitetakkaan hoitoja kun tuo paino on niin alhainen... Oon ollut aina ja tiedän olevani pieni. Puntari näytti 47,5 kiloa, mutta he merkkasivat tietoihin 46,4 koska mun ainoa paita joka sillä hetkellä oli päällä (ohut kollarimekko) painaa kuulemma niin paljon... 48 kiloa on raja mun mittaisella hoitoihinpääsyyn. Ja siitä se jäi nyt sitten kiinnikotona ihan alusvaatteisillaan puntari näytti 47,2.
Siis tämä mielipahan määrä on aivan järkyttävä! Niin pienestä kiinni, ja he merkkasivat vielä reilummin alakanttiin painon.
Sain kuukauden aikaa nostaa 2 kiloa painoa, ja mun täytyy käydä puntarikontrollissa heidän klinikallaan kahdesti:bag:
Mitä ihmettä mä teen? Miten mä saan painoni nousemaan? Mulla on ylivilkas aineenvaihdunta, kaikki ei edes ehdi imeytyä mun kehoon. Syön päivässä 2-3 lämmintä ateriaa ja 5 välipalaa(koostuvat leivistä, hedelmistä, pähkinöistä, jugurteistajne).
Kävin ostamassa jo jotain NUTRIDRINK proteiini juomia joita sekaan pirtelöihin iltaisin nyt sitten.
Oon niin PETTYNYT mun kehooni.
Ensin allergiat, sitten endometrioosi, sitten lapsettomuus ja nyt vielä tämä, että oon liian pienikokoinen hoitoihin, mun ainoaan mahdollisuuteen saada vauva