Raskaaksi 2021

AVENA, kyllä nuo on jo hyviä haamuplussia. Tai huono saa näkö olla jos ei noita viivoja näe. Myös väri näkyy. Itse huomasin että rfsu herkän plussa viiva näkyi harmahtavana kun otin kuvan vaikka oli luonnossa vaaleanpunainen, oli hankala kuvattava. Täällä monella ollut onnettomammat viivan alut ja sinulla on kyllä aika selkeet jo. Toivotaan ettei ole mitään jäämiä varhaisesta keskenmenosta.

Onnea :Heartbigred

Mä aioin uskaltaa mennä tänään otattaan hcg verestä. Oli mitä oli ja vaikka tulos olis matalakin niin monella alle viitearvon /matalahkoilla on ollut onnistunut raskaus ja taas huippuarvoilla mennyt kesken. Saa nähdä mitä näyttää. Tänään rv 4+5

Muokattu viimeksi:
On: kp29/28, dpo14. Tein pc:n liuskatestin ja kävi ja mielessä et saakohan heittää jo kirveen kaivoon. Kaikki muut tehdyt testit on antanut mulle selkeetä haamua täs parin päivän aikana, mut pc:ssä vaan hiukan jotain hailuraa testiajan lopussa. Hieman on ehkä vahvistunut tässä parin pv sisään viiva, mut todella hailura on edelleen:banghead: Ehkä jatkan testaamista vaan tuolla rfsu:n testillä...

Liitteet

• 20210303_094104.jpg
    20210303_094104.jpg
    10 KB · Katsottu: 190
Onnea plussanneille! :love7 Nyt meidät loputkin mukaan tähän plussa-aaltoon.

Oon tosi huono näkemään mitään viivoja, mutta avenalla kyllä tosi vahvasti haamuilee. Toivottavasti tilanne selkeytyy ja kunnon plussa pärähtää.

näin viime yönä unta että olin viimeisilläni raskaana ja olin jo menossa synnyttämään. Olisipa ollut enneuni:angelic:. Tänään muutenkin ollut vähän huono olo, mutta se nyt voi olla mitä vaan. Vähän kuumottelisi testi tehdä perjantaina (kp26), mutta mun mammuttikierroilla taitaa olla aivan liian aikaista...

Varsinaista plussatulitusta täällä, onnea jokaiselle!

Ja uusille Moi ja Tervetuloa!

Kp 6. Täti läks. Yritän olla laskematta päiviä. Himotestaaja sisälläni käy taistelua. Mä voitan, en osta ovistestejä, en osta ovistestejä, en osta ovistestejä...

Move88: jos olet vielä linjoilla, niin mun oli pakko tulla katsomaan ihan sitä varten tätä ketjua, oliko sulla plussa pärähtänyt :hilarious:
Ja mitä siellä näkyykään!!! Siellä se plussa oli, mä tiesin jotenkin tän! :happy093.
Onneksi olkoon! Viivojen vahvistumista ja nyt toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun saakka :Heartred

Toki myös muille plussanneille onnittelut. :)Avenan testissä näkyy nyt värillinen haamulainen, mulla oli eka plussa juuri tuommoinen. :thumleft

Move88: jos olet vielä linjoilla, niin mun oli pakko tulla katsomaan ihan sitä varten tätä ketjua, oliko sulla plussa pärähtänyt :hilarious:
Ja mitä siellä näkyykään!!! Siellä se plussa oli, mä tiesin jotenkin tän! :happy093.
Onneksi olkoon! Viivojen vahvistumista ja nyt toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun saakka :Heartred

Toki myös muille plussanneille onnittelut. :)Avenan testissä näkyy nyt värillinen haamulainen, mulla oli eka plussa juuri tuommoinen. :thumleft
kiitos!! <3 olen mä täällä vielä, varmaan roikun ja käyn katsomassa pidempäänkin, musta tuntuu ihan että kuulun kalustoon :hilarious: mutta huomisen testin jälkeen jos uskaltais aktivoitua enemmän tuolla marraskuisissa :smiley-angelic001

On: kp29/28, dpo14. Tein pc:n liuskatestin ja kävi ja mielessä et saakohan heittää jo kirveen kaivoon. Kaikki muut tehdyt testit on antanut mulle selkeetä haamua täs parin päivän aikana, mut pc:ssä vaan hiukan jotain hailuraa testiajan lopussa. Hieman on ehkä vahvistunut tässä parin pv sisään viiva, mut todella hailura on edelleen:banghead: Ehkä jatkan testaamista vaan tuolla rfsu:n testillä...

Moi Anskukka!
Mulla on ihan sama juttu. Testasin tänään aamupissasta PC:llä myös,tosin en heti vaan ehti odottaa 4h. En yiedä vaikuttaako laimentavasti. Mutta negan sain. Olen aina saanut PC;llä samanlaisia kun sinä kerroit saavasi. Joillakin toimii se mutta ei RFSU. Mä kuulun niihin toisiin.
Mä siis tein nyt toisen RFSU liuskan ja siihen tuli mysö haamu nyt selkeästi. Ja samanlaisesti RFSU herkkään,tein varmistuksen. Menin hukkaamaan sen aamutestin,etsin enkä löytänyt. Taisi mennä pesukoneeseen kun sekasin menin tosta tuloksesta ja vaihdoin petivaatteet ja se testi varmaan meni niiden mukana pesuun:wtf::pompus::dead::banghead:

Beanie: Kiitos onnitteluista. Vähän siis olen sekaisin enkä usko todeksi noita testejä. Pakko tehdä aamulla heti uusi RFSU. :playful: Varmaan jo illallakin. Eih mulla menee pää ihan sekaisin kohta... ei voi 3 testiä valehdella ja antaa väärää positiivista? Voi varmaankin mutta en tiedä miksi mulle juuri kävisi niin
Kyllä,samaa mieltä, se on vaikea kuvata sitä viivaa. Värisävy muuntuu harmaaksi herkästi kuvissa. Livenä on punasävyinen.:p Kuvauspaikkakin ympäristön valot yms vaikuttaa. :lurking:

:wink

Oih. SäKIN myös näet sen? Samoin Beanie näkee. Mä en voisi uskoa tätä. TODEKSI. :stop::hilarious::dead: :angel12
Mulla oli noin 3 päivä vuotoa. Vuoto alkoi sunnuntaina ruskealla vuodolla. Maanantaina ja tiistaina tuli punaisena. Ihankun limakalvoa olisi tai en tie mitä siel joukossa oli. Mutta olo käski testaamaan,kun vuoto lopahti niin ihmeellisesti. :oops: Ja mitä sainkaan. Todella selkeän plussan herkällä. :angel1 En usko vieläKÄÄN todeksi!!:confused: En voisi uskoa.
No tsekkasin nyt RFSU-liuskalla äsken. Ne oli poistomyynnissä. SiihenKIN tuli hailakka plussa. o_O Nyt olisi siis DPO14.

Beanie
Tsemppiä verikokeisiin! :3some

kyllä se arvo varmasti on kunnossa. Luota siihen. Uskon että sua jännittää. Toivon sulle onnea :smiley-angelic003

Moi Anskukka!
Mulla on ihan sama juttu. Testasin tänään aamupissasta PC:llä myös,tosin en heti vaan ehti odottaa 4h. En yiedä vaikuttaako laimentavasti. Mutta negan sain. Olen aina saanut PC;llä samanlaisia kun sinä kerroit saavasi. Joillakin toimii se mutta ei RFSU. Mä kuulun niihin toisiin.
joo tää on jännä. mullahan oli rfsu paljon haaleampi kuin pc. tosi yksilöllistä, mikä reagoi!

Anskukka: JOS siis nuo mun 3 positiivista testiä on oikeassa eli plussaa,niin meillä on ihan sama DPO:t sekä mulla olisi myös kp 29.
Mulla tosin tuli vuotoa nyt. Jotenka ei tiedä vielä mitä tässä tapahtuu. Nyt on erittäin epätodellinen fiilis. Jatketaan molemmat rfsulla myös. Mulla on niitä jäljellä aamulla hain mutta enää 3 testiä. :dance008
Aamulla en taida ehtiä testaamaan(kuvaamaan) ellen herää todellla aikaisin koska on yksi meno aamukasilta.

Avena sinuna kävisin tuon vuodon vuoksi mittauttamassa arvon nyt kyllä ihan verestä! Tai tekisin viivojen ihmettelyn sijaan heti digin. Ihan oman mielenrauhan vuoksi, sillä stressihän ei ole raskaudessa hyväksi ja ainakaan itse en voisi vuodon jälkeen olla pelkäämättä missä oikeasti mennään :)

Anskukka: JOS siis nuo mun 3 positiivista testiä on oikeassa eli plussaa,niin meillä on ihan sama DPO:t sekä mulla olisi myös kp 29.
Mulla tosin tuli vuotoa nyt. Jotenka ei tiedä vielä mitä tässä tapahtuu. Nyt on erittäin epätodellinen fiilis. Jatketaan molemmat rfsulla myös. Mulla on niitä jäljellä aamulla hain mutta enää 3 testiä. :dance008
Aamulla en taida ehtiä testaamaan(kuvaamaan) ellen herää todellla aikaisin koska on yksi meno aamukasilta.
Ootko ajatellut hakeutua tutkimuksiin tuon vuotosi ja mahdollisen positiivisen raskaustestin takia? Ymmärsin, että sinulla on ollut kuukautisvuotoa ja muuta tässä hiukan pidempäänkin, kuten haamuilua ja plussaat "kesken kierron". Mun mielestä omastaterveydestä kannattaa huolehtia ihan tosissaan, varsinkin näin raskautumisen toivossa, ettei vaan odottele, vaan myös varmistaa, että kaikki on hyvin. Koskaan ei voi varmaksi tietää ennen kuin tarkistetaan/tutkitaan. Voit olla yhteydessä ihan vaikka neuvolaan tai terveysasemaan. Aina on huoli esimerkiksi kohdunulkoisen riskistä tai muusta, kun ilmenee ei niin tavanomaisia oireita. Tietenkin sitä toivoo että kyseessä on normaali raskaus, mutta tiettyjä asioita ei kannata sivuuttaa. Ja usein omat pelot osoittutuvat onneksi turhiksi. Varmasti helppo näin minun täältä huudella, mutta miettin tätä asiaa ihan jo omalla kohdallani. En odottaisi. Saisit helpotusta tuohon tietämättömyyteen tilanteestasi, mikä vuotelee ja miksi plussaat ja toisaalta vaan viivanpaikkaa. Tsemppiä!

Joo @Avena1234 kannattaa soittaa neuvolaa ja pyytää verikoetta ainakin! Mulle siellä varhaisultrassa sanottiin että pitää mennä heti päivystykseen jos vuoto alkaa nyt kun ei tiedä onko keskeytynyt keskenmeno vai uusi raskaus kohdussa..

Täällä vaihtui tänään kp 1 ja yk 6. Nyt pää pystyyn ja kohti seuraavaa kiertoa! :) Harmittihan se taas kovasti kun testit negaa, mutta ei mahda mitään. Itse ainakin päätin nyt, että testaan jatkossa aikaisintaan dpo 10 niin ei aiheuta itselleen joka kuukausi samaa pahaa oloa. Eiköhän se pikkuinen jossain kohtaa meillekin suoda:Heartred
Onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan! :love7

Tein aika laimeesta virtsasta miehen mieliksi vielä rfsu:n normiliuskan ja varhaisen. Ei nyt sit tiedä et mihin testeihin voi luottaa:smiley-ashamed004 Noh, jotain positiivista, menkat ei ainakaan alkaneet ajallaan:think005

Liitteet

• 20210303_174047.jpg
    20210303_174047.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 187
  • 20210303_174238.jpg
    20210303_174238.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 188
Tein aika laimeesta virtsasta miehen mieliksi vielä rfsu:n normiliuskan ja varhaisen. Ei nyt sit tiedä et mihin testeihin voi luottaa:smiley-ashamed004 Noh, jotain positiivista, menkat ei ainakaan alkaneet ajallaan:think005

Tuossahan on taas samanlainen viiva kuin aiemmin ja mulla,:smiley-bounce012häviääkö tuosta tuo viiva vai jääkö se näkyviin tuossa Herkässä testissä?
Onnitellako jo uskaltaisin?:Heartred

Takaisin