Raskaaksi 2021

Onhan se nyt kai uskottava tämä. :hello2 tänään siis dpo16 ja testinä clearblue normi. viikonloppuna ajattelin tehdä vielä digin kaiken päälle. taidan siirtyä marraskuisiin pikkuhiljaa, mutta ihan varmasti käyn täällä vilkuilemassa, tämä ketju ja raskaaksi 2020 sitä ennen on olleet kuin toinen koti mulle :hug013 kiitos ihan kaikille mukana kuumeilleille ja niin paljon plussatuulia ja tärppionnea jokaiselle :smiley-angelic001 toivon että ei tarvitse palata enää kuumeilun merkeissä tänne takaisin. ihanaa kevättä :Heartred
Paljon onnea Move!! :love7:wav

Onhan se nyt kai uskottava tämä. :hello2 tänään siis dpo16 ja testinä clearblue normi. viikonloppuna ajattelin tehdä vielä digin kaiken päälle. taidan siirtyä marraskuisiin pikkuhiljaa, mutta ihan varmasti käyn täällä vilkuilemassa, tämä ketju ja raskaaksi 2020 sitä ennen on olleet kuin toinen koti mulle :hug013 kiitos ihan kaikille mukana kuumeilleille ja niin paljon plussatuulia ja tärppionnea jokaiselle :smiley-angelic001 toivon että ei tarvitse palata enää kuumeilun merkeissä tänne takaisin. ihanaa kevättä :Heartred

Ihanaa :Heartred
Teillä kävi perinteisesti, et kun hoitoihin käy tie, niin sit tulee ylläri. Ihana ylläri:Heartpink

Voi kun pääsisin seuraamaan marraskuisiin:p

Onnea move88 :love017

ON: kp3, vuoto alkaa olemaan vähenemään päin. Kp 1 ja 2 vuoto oli normaalia, jee! Edelliset menkat synnytyksen jälkeen on ollu tosi niukat. Ihanaa et alkaa kierto palautumaan normaalimmaksi :love017

Onnee move!:Heartbigred

Täällä näköjään pahin pahoinvointi illalla ja YÖLLÄ!!????:depressed: Yöllä teki niin huonoo kun muutamia kertoja heräsin ja jestas mä palelin ja tärisin! Olis pitänyt saada lisäpeittoja päälle:wideyed:

Vielä sängyssä heräilen ja jännittää jo valmiiks mennö jääkaapille ja avata sen ovi:wacky:

Avena, ostaisit nyt sen digin:)

Ihan alkuu. Muiden puolesta mielensäpahoitus on vähän turhaa.
Mä en ole yhdessäkään viestissä nähnyt pahansävyistä viestintää verikokeisiin menosta.
Kun olen itsekin avenan viestejä ja kuvia seuraillut viimevuodesta saakka, niin avenalla selvästi mun silmiin testeihin piirtyy jostain syystä useammin haamuja kuin ehkä normaalisti piirtyisi, oli vuotoa tai ei. Minusta nää verikokeisiin menoa kehoittavat viestit tarkoittaa pelkästään hyvää juuri siksi että avena saisi selvyyden tilanteeseen. Kenelläkään täällä ei ole mitään syytä olla avenan raskautumista vastaan enkä tosissaan nyt ymmärrä miksi tämä avenaa koskeva taistelu pitää nyt joka käänteessä käydä läpi.

Eikä verikokeissa käyminen poissulje testausta millään tavalla jos siitä sattuu tykkäämään. Avena myös muistini mukaan on käynyt aiemminkin verikokeissa mittaamassa raskaushormonin, niin vaikka olisikin piikkikammoinen niin on silti kyennyt piikillä käymään. Kiva juttu että olet valmis puolustamaan muita, mutta tällainen ylimääräinen meuhkaus on minun mielestäni ihan tarpeetonta.

Saa toisen puolesta ärsyttää. En ole edes meuhkannut, kerroin vain mielipiteeni.

Ärsytti aikoinaan itseniki puolesta ku ihmettelin hitaasti vahvistuvaa viivaa nii tyrkytettiin verikoetta ja digiä koko ajan vaikka sanoin ettei huvita mihkään verikokeisiin lähteä ajamaan kymmeniä kilsoja, ku ajan kanssa selviää muutenkin onko raskaus pysyvä :) etten ole mikään ressiessi vaan kunhan keskustelen asiasta ja että vertaistuen vuoksi mietiskelin asiaa palstalla. Tietääkseni tämä palsta kuitenkin on vertaistukea varten ja tänne on kaikilla lupa kirjoitella. Ja itsekin sillon monesti sanoin että verikokeisiin menen vasta neuvolan kautta, ku otetaan vasta-aineet. Silti oli kohdunulkoisella pelottelua ja kaikkea muuta, kaikki oli kuitenkin hyvin.
Ja Enkä ymmärrä miksi se digi testi ois jotenkin niin maaginen testi. Miksi sitäki monet tyrkyttää. Sama idea ku perus halpis testeissä. Huolta aiheuttava sekin varsinkin viikko digi. Mulla näytti rv 8 vielä 2-3 mut ultrassa kaikki hyvin. En siis koskaan saanut sitä 3+. Ja samalla tavalla virheen mahdollisuus digissäkin kun piirilevyissä voi olla vikaa. Sen liuskoissa voi olla valmistus virhe.
Varmasti viikon päästä kaikki on viisaampia. Lääkäritkin sanoo aina että testaa viikon päästä uudestaan, jos menkat myöhässä ja testi nega tai haalee. Ei ne sano että mene verikokeisiin tai tee digi :D

paljon onnea!! hienosti vahvistunut :hello2:Heartpink

On: kp30/28, dpo15. Nyt mä ehkä uskaltaisin julistautua raskautuneeksi:cat: Olkoot nää nyt vikat testit ja viikon päästä vois näiden perusteella varailla ekaa neuvolaa:shy:

Onnea taas plussista kaikille, ihanaa kun niitä tulee :hello2

ON: Tänään kp11 ja oviksen metsästys aloitettu. Vielä niin hailuraa viivaa, että pitkä kierto odotettavissa...

Aika moisia kommentteja satelee edelleen.
ehdin jiukan lukea niitä. Osa on vittumaisella sävyllä kirjoitettuja ja osa taas samalla sävyllä mitä muille kirjoitellaan täällä. Menköön jokikinen itseensä joka keljuilee.
Kivasti sanottu että tarviiko tehdä huoli-ilmoitus vieraasta ihmisestä eräs sitä kirjoitti ja mietti ja että ensikuussa näemme taas samat haamut. Huhhuh mitä tekstiä. No samapa se jos se on hyvää tarkoittanut.

osaako joku kommentoida miksi eilen vahva plussa ja tänään se tikku ei reagoinut mielestäni kunnolla edes,vaikkakin aamupissasta tein ja se pisu oli kyllä laimeampaa kun juonut mutta ei se luulisi niin paljon vaikuttavan. Eli tänäänkö nega(?) ja eilen vahva plussa?!
View attachment 100387
Kannattaa piilottaa sellaset jotka tuohon sävyyn kommentoi. Ja suosittelen viivojen vahvistumisen seuraamiseen että tee testi aina samaan vuorokauden aikaan. Laita esim. hälytys tiettyyn kellonaikaan jolloin käyt tyhjentämässä rakon, sitten uusi hälytys 3-4h päähän (älä juo) ja sit teet testin. Tälleen saa mittausolosuhteet suurinpiirtein samanlaisiksi:)

Onnea plussille!!

Täällä huhuolen taas koska lupasin infota teitäkin! Tiedän nyt, että päädyn syyskuisiin koska la. On 30.9.21 ja jännittää edelleen kun ei ole vielä pientä nähnyt. Mutta tänään on jo 9+6! :love7
Vointi on hyvä, tissit huutaa hoosiannaa js mieliala herkäs. Muuten oon sika helpolla vielä päässyt! laughing7

Joten mä tästä menen syyskuisiin! Ihanaa yritystä kaikille!! :Heartred:Heartred
Ihanaa!!! Toivottavasti kaikki menee yhtä helposti loppuun asti!!

Varsinaista plussatulitusta täällä, onnea jokaiselle!

Ja uusille Moi ja Tervetuloa!

Kp 6. Täti läks. Yritän olla laskematta päiviä. Himotestaaja sisälläni käy taistelua. Mä voitan, en osta ovistestejä, en osta ovistestejä, en osta ovistestejä...
Entä jos mittaat aamulämpöjä...?
Mulla on vähän sama tilanne, vaikka vähän jäljessä, kello herättää aamulla nykyään niin täs pohdin jos viitsisi alkaa piippaileen vielä kuumemittarillakin...

Muokattu viimeksi:
Täällä vaihtui tänään kp 1 ja yk 6. Nyt pää pystyyn ja kohti seuraavaa kiertoa! :) Harmittihan se taas kovasti kun testit negaa, mutta ei mahda mitään. Itse ainakin päätin nyt, että testaan jatkossa aikaisintaan dpo 10 niin ei aiheuta itselleen joka kuukausi samaa pahaa oloa. Eiköhän se pikkuinen jossain kohtaa meillekin suoda:Heartred
Onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan! :love7
Uus mahdollisuus! Tsemppiä!!!!

Anskukka: JOS siis nuo mun 3 positiivista testiä on oikeassa eli plussaa,niin meillä on ihan sama DPO:t sekä mulla olisi myös kp 29.
Mulla tosin tuli vuotoa nyt. Jotenka ei tiedä vielä mitä tässä tapahtuu. Nyt on erittäin epätodellinen fiilis. Jatketaan molemmat rfsulla myös. Mulla on niitä jäljellä aamulla hain mutta enää 3 testiä. :dance008
Aamulla en taida ehtiä testaamaan(kuvaamaan) ellen herää todellla aikaisin koska on yksi meno aamukasilta.
Tämähän käy jännittäväksi, avena!

ON; Tänään kp 19. Taidan lopettaa suosiolla ovulaation tikuttamisen tähän. Menee vaan mielenterveys kun välillä viiva tummuu ja seuraavana päivänä viiva on melkein kokonaan poissa. Olen yhden lapsen yllätyksenä saanut joten toinen tulee jos on tullakseen. Pelottaa että pillerit sotkivat nyt kiertoni totaalisesti ja palautumisessa menee kauan. Nyt on myös ollut kovasti stressiä tästä yrittämisestä. Jatketaan talletteluja miehen kans ja toivottavasti ovuloin joskus :)

Viime kierrossa ovulaatio oli kp 20. Ja tunsin sen ihan selvästi. Siitä 13 päivää niin kuukautiset alkoivat. Nyt ei ole mitään tuntemuksia ja jos ovulaatio olisi pian tulossa niin kyllä se varmaan testissä näkyisi. Saapa nähdä kuinka pitkäksi tämä kierto venyy..

Takaisin