Raskaaksi 2021

Onnea hirmusti kaikille plussanneille :gen014

Oon täällä taustalla lueskellut teidän kirjoituksia, ja aattelin nyt kirjoittaa jo jotain omaa napaa:
Taustalla siis uusi parisuhde, yritystä on aloitettu nyt vuoden verran. Viime vuoden puolella tuli spontaani km lokakuussa rv 6 jotain ja kehitys oli loppunut 5 viikolla. Tulin heti seuraavasta kierrosta uudelleen raskaaksi, joka loppui sikiön puuttuvaan sydämen sykkeeseen rv 9+1 ja sikiö vastasi tuolloin kokoa 8+5. Sain lääkkeellisen tyhjennyksen sairaalassa ja kk alkoivat vihdoin kp 43 muistaakseni :bookworm:

Nyt menossa siis kp 13 ja tein elämäni ekan ovistestin Apteekin omilla. Hailakka viiva näkyy 4,5 min kohdalla ekassa kuvassa, toka reilun 5 min jälkeen paremmassa valossa. Ovis pitäis olla nyt sunnuntaina, ehkä :shy:

Liitteet

• 8DACEF40-6CE2-46B3-BDC7-3BAA84BCDB14.jpeg
    8DACEF40-6CE2-46B3-BDC7-3BAA84BCDB14.jpeg
    26 KB · Katsottu: 108
  • AEAC975F-1B3A-456F-AB5D-0688A922641A.jpeg
    AEAC975F-1B3A-456F-AB5D-0688A922641A.jpeg
    22 KB · Katsottu: 115
Omaanapaa: lauantaina pitäisi alkaa menkat (sillä oletuksella että normipituinen kierto) mutta saa nähä kuinka käy. Parit testit oon ostanu jo valmiiksi, jos vaikka huomenna jaksais jo testata. Nyt on oudosti tullu finnejä ihme paikkoihin kropassa; päänahkaan hiusten sekaan, reiteen ja mahaan. Lisäks usein päivän aikana "mätä" maku suussa, joka ei voi johtua hampaista tai syödyistä ruuista ja sit lisäks vielä jäätävä väsymys (Voi toki johtua rankasta työviikosta). Mahassa outo tunne mutta voi myös olla omaa mielikuvitusta kun sitä raskautta niin odottaa ja toivoo :D

Moi naiset! Meillä on kuumeiltu viidennestä jo viimevuodesta asti. Ei vaan ole tärpännyt! Tai on kerran tärpännyt, mutta se meni kesken..
Nyt kuitenkin menkat jo kaks päivää myöhässä, mutta testi näyttää silti negaa. Tosi säännölliset kuukautiset kierto on yleensä 28/30, nyt mennää 33. Voikohan toi testi vielä näyttää plussaa jos testaan muutaman päivän päästä taas, vai onko mun kierto vaan sekasin?
Äsken tein aamupissasta testin ja kerroin miehelle että oli nega, niin mieskin harmitteli. Mutta mä en luovu toivosta niin kauan kun ne menkat on jossain :think005
Menkkajuilintaa on ollu siitä asti kun olis pitänyt alkaa, nälkä on kokoajan, ja päätä särkenyt. Juuri muita oireita ei ole. Toi päänsärkykin on outo kun ei juuri ikinä muuten särje päätä..

Onnea plussille!!

Täällä huhuolen taas koska lupasin infota teitäkin! Tiedän nyt, että päädyn syyskuisiin koska la. On 30.9.21 ja jännittää edelleen kun ei ole vielä pientä nähnyt. Mutta tänään on jo 9+6! :love7
Vointi on hyvä, tissit huutaa hoosiannaa js mieliala herkäs. Muuten oon sika helpolla vielä päässyt! laughing7

Joten mä tästä menen syyskuisiin! Ihanaa yritystä kaikille!! :Heartred:Heartred

Moi naiset! Meillä on kuumeiltu viidennestä jo viimevuodesta asti. Ei vaan ole tärpännyt! Tai on kerran tärpännyt, mutta se meni kesken..
Nyt kuitenkin menkat jo kaks päivää myöhässä, mutta testi näyttää silti negaa. Tosi säännölliset kuukautiset kierto on yleensä 28/30, nyt mennää 33. Voikohan toi testi vielä näyttää plussaa jos testaan muutaman päivän päästä taas, vai onko mun kierto vaan sekasin?
Äsken tein aamupissasta testin ja kerroin miehelle että oli nega, niin mieskin harmitteli. Mutta mä en luovu toivosta niin kauan kun ne menkat on jossain :think005
Menkkajuilintaa on ollu siitä asti kun olis pitänyt alkaa, nälkä on kokoajan, ja päätä särkenyt. Juuri muita oireita ei ole. Toi päänsärkykin on outo kun ei juuri ikinä muuten särje päätä..

Kylläpä kirjottelin taas hölmösti. Siis tietenkin testi voi näyttää vielä plussaa, mutta kun flon mukaan ovis oli 12.2 ja sinä päivänä heiluteltiin peittoa ja sitä ennen, että jos hedelmöittyminen on tapahtunut silloin niin voiko olla ettei vielä näy testissä? Minun mielestä pitäisi näkyä jo kuitenkin, vai osaako joku laskea paremmin, olen vähän huono näissä laskuhommissa? :smiley-ashamed004

Jos sulla olisi ovis ollut 12.2 niin nyt olisi dpo 19 ja yleensä kyllä näkyy testissä ~ 2vkoa hedelmöityksestä.
19 päivän luteaalivaihe on pitkän kuuloinen, oliskohan sulla ollut ovulaatio myöhemmin ja se pidentää kiertoa?
Mulla flo ainakin on näyttänyt joskus viikkoa aiemmin ovista ja testattuna sitten ollut paljon myöhemmin.

Voihan se toki olla. Kierto vaan on niin säännöllinen, että siksi ihmettelen, ja nykyään en edes enää testaile, mutta kun nää menkkajuilimiset alkoi jo muutamia päiviä sitten, ja yleensä ne alkaa just sillä hetkellä kun menkat alkaa tai päivän myöhemmin. En nyt tunnista yhtää tälläistä oman kropan toimintaa. Me ei kuitenkaan heiluteltu peittoa kun alkukierrosta ja tossa flon laskemana ovis päivänä, sekä ihan tässä loppukierrossa kun jo odottelin menkkoja.. Että eikai se raskaus sitten ole tälle kierrolle kuitenkaan mahdollinen:smiley-angry017

Aina on mahdollista! Siittiöt voi elää kuitenkin jonkin aikaa jos on ollut ovis myöhässä! :happy:

Samaa mietin, mutta aika myöhässä olis ollut ja kauan siittiöt elelee, taitaa siltikin tulla liian pitkä väli?:confused004

Sain kaksoset 2007 ja silloin oli sama tilanne. Testailin ainakin viikon ennen ku sain plussan testiin. Menkat oli samanlailla kateissa ja tiesin että ei ole normaalia, vaikkei mitään raskausoireita ollut.
Että on kai se mahdollista, on vaan niin kärsimätön tämän asian kanssa ja ajattelin huomena aamulla testata, jos menkat edelleen kateissa :confused005

Tosiaan lauantaina pitäis menkkojen alkaa ja tässä tän aamun herkkä testi. Toivottavasti ei mee kuvat mössöks. Mitäs mieltä ootte:rolleyes:

Liitteet

• IMAG2216~2.jpg
    IMAG2216~2.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 231
  • IMAG2219.jpg
    IMAG2219.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 221
Tosiaan lauantaina pitäis menkkojen alkaa ja tässä tän aamun herkkä testi. Toivottavasti ei mee kuvat mössöks. Mitäs mieltä ootte:rolleyes:

Minun silmään ainakin ihan selkeä plussa! :Heartred

Mikä testi tämä on? Käyn tänää testikaupoilla niin kokeilen samaa!

tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu :whacky011 pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän :smiley-angelic001 täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee o_O

ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista laughing7). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.

laskettu aika olis 9.11.

laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron :rolleyes:

Moveeee!!!! Mä tiesin!!! :3some:love7:notworthy
Mä olen niin onnellinen. Pysy kiiinni:hello2

Näyttää kyllä ihan selvältä plussalta! Onnea ja tarrasukkia :Heartred

Omanapa: Tänään dpo8-9 ja testi. Testissä haamun esihaamu, kyllä pidän nyt sormet ja varpaat ristissä että se olisi oikea haamu. Testasin sofin herkällä puikolla. Oon saanut sillä aiemmin räikeitä viivanpaikkoja, että sinällään ei odotukset korkeella. Jos vahvistuu niin sitten :grin

@alppa ihan on plussa tuo!!! tarrasukkia :smiley-angelic001

@Star4 jos sulla aiemmin ollu samantyyppinen tilanne, että näkyy testissä myöhään, niin en vielä heittäis kirvestä kaivoon :)

kiitos tuhannesti kaikille <3 onhan tätä odotettukin. roikun nyt täällä ainakin vähän aikaa, meinasin huomenna tehdä uuden pc:n ja mikäli kaupasta löytyy joku digi, niin ostan sellasen viikonlopulle. oireet on kyllä koko ajan lisääntyneet ja on hyvin samanlaisia kuin esikoisesta, tosin nyt on enemmän menkkajomoa kuin sillon aikanaan oli. tosin voihan kroppakin olla herkempi yhden raskauden ja synnytyksen jäljiltä :)

Ihanaa kun näitä plussia tulee. Onnea tuhannesti kaikille ja toivotaan että pienet pysyvät kyytissä:Heartpink

ON; Ovulaatiotestin viiva lähteny ihan vähän tummumaan. Saan nököjään parhaat viivat aamun toisesta pissasta noin klo 9 aikoihin. Tuntemuksia on joten jospa se ovulaatio sieltä loppuviikosta tulisi. Uimarit ollaan talleteltu joka toinen päivä vaikka molempien menot ja työkuviot hankaloittavat välillä hommia:dance011

Ihanaa kun näitä plussia tulee. Onnea tuhannesti kaikille ja toivotaan että pienet pysyvät kyytissä:Heartpink

ON; Ovulaatiotestin viiva lähteny ihan vähän tummumaan. Saan nököjään parhaat viivat aamun toisesta pissasta noin klo 9 aikoihin. Tuntemuksia on joten jospa se ovulaatio sieltä loppuviikosta tulisi. Uimarit ollaan talleteltu joka toinen päivä vaikka molempien menot ja työkuviot hankaloittavat välillä hommia:dance011
Tsemppiä hei, kyllä se ovis sieltä tulee! Ainakin piinapäivät tuntuu lyhyiltä kun ovista saa odottaa kauan :hilarious: ite ovuloin plussakierrossa kp22 :cat:

Takaisin