Raskaaksi 2021

Tuossahan on taas samanlainen viiva kuin aiemmin ja mulla,:smiley-bounce012häviääkö tuosta tuo viiva vai jääkö se näkyviin tuossa Herkässä testissä?
Onnitellako jo uskaltaisin?:Heartred
Jäi näkyviin. Itse uskallan uskoa kun noihin normiliuskoihin tulee tasavahvat:smiley-ashamed004 Ehkäpä meen verikokeisiin perjantaina jos testeissä ei siihen mennessä näy selvää vahvistumista. Tai viimeistään alkuviikosta.

Liitteet

• 20210303_175203.jpg
    20210303_175203.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 129
Noniin seuraava linkki sisältää yksityiskohtaisen kuvan limasta joten jos ällöttää niin älä katso.
Nyt siis menossa kp 18. Ovistesti negatiivinen. Nyt vv muuttunut tämmöiseksi. Joko tällainen luokitellaan ovulaatiolimaksi vai hedelmälliseksi limaksi vai limaksi mikä on muuttumassa hedelmälliseksi:hilarious:?
Olen ihan pihalla näistä limoista kun eilen oli ihan tahmeaa ja nyt yhtäkkiä tällaista.

https://aijaa.com/vrI1tA

Noniin seuraava linkki sisältää yksityiskohtaisen kuvan limasta joten jos ällöttää niin älä katso.
Nyt siis menossa kp 18. Ovistesti negatiivinen. Nyt vv muuttunut tämmöiseksi. Joko tällainen luokitellaan ovulaatiolimaksi vai hedelmälliseksi limaksi vai limaksi mikä on muuttumassa hedelmälliseksi:hilarious:?
Olen ihan pihalla näistä limoista kun eilen oli ihan tahmeaa ja nyt yhtäkkiä tällaista.

https://aijaa.com/vrI1tA
Joillakin on tuosta vieläkin venyvämpää, mut sanoisin että lähestyy kyllä ovis. Vastaavalta näyttää kuin mulla plussakierrossa, vaikka joskus onkin ollut vieläkin valkuaismaisempaa.

Ensinnäkin onnea Avena! Ohan tuo ny selkee haamu, toivottavasti lähtee vahvistumaan, ja vuotelu on pelkkää limakalvojen herkkyyttä tai kiinnittymisestä johtuvaa.

Hitto että mua ärsyttää Avena sun puolesta. Selkee haamu testissä ja mitä sitten vaikka on vuotoa!? Monet muut täälä todennut että haamu testissä ja vuotaa nii heille sanotaan Että voi olla normaalia vuotelua, limakalvot herkistyy raskaana ollessa tai muuta positiivista vuodolle. Mut mitä täälä sit Avenalle kommentoidaan. "mee verikokeisiin" "voi olla kohdunulkoinen"... Ym. Missä ne lohduttavat sanat on että voi olla normaalia vuotelua!!?
Kohdunulkoinen jos ois ni sekään ei ois vaarallinen vielä 2-4viikkoon ja siihen mennessä varmasti selviää onko hätää.

No mutta tässä mun kokemus.mulla aina Menkkojen aikaan tuli 3 kuukautta vuotoa,vaikka olen raskaana(nyt viimeisimmät jäi vihdoin jo pois) . Syytä ei tiedetä neuvolassa sanottiin että kroppa joskus ylläpitää kuukautiskiertoa ilman että on mitään hätää.
Voi johtua myös keltarauhasen häiriöstä, tai kiinnittymisestä, voi vuotaa useemman päivän tai viikkoja jos kiinnittyy lähelle kohdunkaulaa.

Toivon Avena että viiva lähtee vahvistumaan, ja saat vauvan syliin asti :rolleyes:
Positiivisella mielellä vaan ja ei ne veritestit kyllä auta mihkään. Lisää stressiä vaan jos ei ookaan muka tarpeeksi hormonia veressä.
Itsellä ainakin kaikki turha ramppaaminen sairaaloissa ahdistaa. Ihmiset on nii erilaisia,sillä tuo on tosi outoa ku nii monet tuota jankkaa et. Mee verikokeisiin. Mitä jos on verikoe kammo!?!

kiitos!! :Heartred olen mä täällä vielä, varmaan roikun ja käyn katsomassa pidempäänkin, musta tuntuu ihan että kuulun kalustoon :hilarious: mutta huomisen testin jälkeen jos uskaltais aktivoitua enemmän tuolla marraskuisissa :smiley-angelic001

Paljon onnea! Mäkin tulin yytsimään miten sulla menee kun sun oireet kuulosti lupaavalta. Roikun edelleen lukemassa tätä ketjua just sun, Nooran, amandatt:n ja muutaman muun pidempään yrittäneen takia, voi kun tulis nyt lisää muillekin 2020-ryhmäläisille plussia :Heartred Tarrasukkia ja isot peukut pystyssä että pieni pysyy terveenä mukana:Heartred:binkybaby

Ensinnäkin onnea Avena! Ohan tuo ny selkee haamu, toivottavasti lähtee vahvistumaan, ja vuotelu on pelkkää limakalvojen herkkyyttä tai kiinnittymisestä johtuvaa.

Hitto että mua ärsyttää Avena sun puolesta. Selkee haamu testissä ja mitä sitten vaikka on vuotoa!? Monet muut täälä todennut että haamu testissä ja vuotaa nii heille sanotaan Että voi olla normaalia vuotelua, limakalvot herkistyy raskaana ollessa tai muuta positiivista vuodolle. Mut mitä täälä sit Avenalle kommentoidaan. "mee verikokeisiin" "voi olla kohdunulkoinen"... Ym. Missä ne lohduttavat sanat on että voi olla normaalia vuotelua!!?
Kohdunulkoinen jos ois ni sekään ei ois vaarallinen vielä 2-4viikkoon ja siihen mennessä varmasti selviää onko hätää.

No mutta tässä mun kokemus.mulla aina Menkkojen aikaan tuli 3 kuukautta vuotoa,vaikka olen raskaana(nyt viimeisimmät jäi vihdoin jo pois) . Syytä ei tiedetä neuvolassa sanottiin että kroppa joskus ylläpitää kuukautiskiertoa ilman että on mitään hätää.
Voi johtua myös keltarauhasen häiriöstä, tai kiinnittymisestä, voi vuotaa useemman päivän tai viikkoja jos kiinnittyy lähelle kohdunkaulaa.

Toivon Avena että viiva lähtee vahvistumaan, ja saat vauvan syliin asti :rolleyes:
Positiivisella mielellä vaan ja ei ne veritestit kyllä auta mihkään. Lisää stressiä vaan jos ei ookaan muka tarpeeksi hormonia veressä.
Itsellä ainakin kaikki turha ramppaaminen sairaaloissa ahdistaa. Ihmiset on nii erilaisia,sillä tuo on tosi outoa ku nii monet tuota jankkaa et. Mee verikokeisiin. Mitä jos on verikoe kammo!?!

Ihan alkuu. Muiden puolesta mielensäpahoitus on vähän turhaa.
Mä en ole yhdessäkään viestissä nähnyt pahansävyistä viestintää verikokeisiin menosta.
Kun olen itsekin avenan viestejä ja kuvia seuraillut viimevuodesta saakka, niin avenalla selvästi mun silmiin testeihin piirtyy jostain syystä useammin haamuja kuin ehkä normaalisti piirtyisi, oli vuotoa tai ei. Minusta nää verikokeisiin menoa kehoittavat viestit tarkoittaa pelkästään hyvää juuri siksi että avena saisi selvyyden tilanteeseen. Kenelläkään täällä ei ole mitään syytä olla avenan raskautumista vastaan enkä tosissaan nyt ymmärrä miksi tämä avenaa koskeva taistelu pitää nyt joka käänteessä käydä läpi.

Eikä verikokeissa käyminen poissulje testausta millään tavalla jos siitä sattuu tykkäämään. Avena myös muistini mukaan on käynyt aiemminkin verikokeissa mittaamassa raskaushormonin, niin vaikka olisikin piikkikammoinen niin on silti kyennyt piikillä käymään. Kiva juttu että olet valmis puolustamaan muita, mutta tällainen ylimääräinen meuhkaus on minun mielestäni ihan tarpeetonta.

ja sitten vielä @Avena1234 llekkin, selviä viivoja näkyvissä! Aamulla vaan uutta testiä ja viivojen vahvistumisia! Toivottavasti vuoto on harmitonta, mutta suosittelisin minäkin käymään verikokeissa ihan vain varmistuksena! :)

Avenalle voisi digi siis ihan clearblue ei mikään halpis niin olla nyt tässä kohtaa hyvä. Se antaa tuollaisella viivalla raskaana 1-2 jos raskaana on. Digi on todella herkkä ja antaa ihan melki näkymättömällä haamuviivalla tuon 1-2.

Täällä vaihtui tänään kp 1 ja yk 6. Nyt pää pystyyn ja kohti seuraavaa kiertoa! :) Harmittihan se taas kovasti kun testit negaa, mutta ei mahda mitään. Itse ainakin päätin nyt, että testaan jatkossa aikaisintaan dpo 10 niin ei aiheuta itselleen joka kuukausi samaa pahaa oloa. Eiköhän se pikkuinen jossain kohtaa meillekin suoda:Heartred
Onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan! :love7

Sun positiivinen viesti nosti kyllä myös mun mielialaa! :love7
Onhan tämä kp 1 aina yhtä inhottava, mutta elämää tämä vain on.
Täytyy pitää huoli siitä, että elämässä on muitakin asioita, mitkä pitää vähän kiireisenä.

Kävin ostamassa kaupan kaikki raskaustestit. Menkat vaan ei ala. Aamulla testaan sillä herkällä ja jos vielä näyttää negaa, niin yritän pitää muutaman päivän tauon. Ei edes haamua näytä, oli jo pakko testata äsken kun töistä pääsin. Kummajuttu! Oireena on jatkuva nälkä! :think005

Voi ihanaa,kiitos kaikille paljon monista viesteistä joita olette mulle laitelleet. Ja ensinnä nyt en ehdi kaikille vastailemaan kun piti alkaa yrittämään nyt unten maille. Aikainen herätys. Vastailen seuraavan kerran jos huomenna ehdin,laitan tähän nyt loppuun tämänpäiväisen testit pienessä kuvakollaasissa. Laskuria ehdin katsella,sen verran että ymmärsin mahdollisesta(vaihtoehtoja hedelmöityspäivälle on useampia)hedelmöityksestä katsottuna nyt olisi 3+6. Tosiaan tuo ei pidä välttämättä täysin paikkaa,koska minähän en tiedä edes tarkkaa ovulaatiopäivääkään.
Muoks. Laitankin Plussa vai ei palstalle kuvan :facepalm:

Muokattu viimeksi:
Herkkätesti tehty aamupissasta ja ihan haamujen haamun sain siihen. Se tuli kylläkin odotusajan jälkeen, mutta edes se. Nytkö odotellaan viivan vahvistumista? :gen014 en kyllä yhtään ymmärrä missäkohtaa kiertoa on ollut ovis, kun nyt menkat 3 päivää flon mukaan myöhässä ja just ja just näyttää haamua. :confused005

Aika moisia kommentteja satelee edelleen.
ehdin jiukan lukea niitä. Osa on vittumaisella sävyllä kirjoitettuja ja osa taas samalla sävyllä mitä muille kirjoitellaan täällä. Menköön jokikinen itseensä joka keljuilee.
Kivasti sanottu että tarviiko tehdä huoli-ilmoitus vieraasta ihmisestä eräs sitä kirjoitti ja mietti ja että ensikuussa näemme taas samat haamut. Huhhuh mitä tekstiä. No samapa se jos se on hyvää tarkoittanut.

osaako joku kommentoida miksi eilen vahva plussa ja tänään se tikku ei reagoinut mielestäni kunnolla edes,vaikkakin aamupissasta tein ja se pisu oli kyllä laimeampaa kun juonut mutta ei se luulisi niin paljon vaikuttavan. Eli tänäänkö nega(?) ja eilen vahva plussa?!
7DB60142-A096-4A04-A626-01862D7E7D0D.jpeg

Aika moisia kommentteja satelee edelleen.
ehdin jiukan lukea niitä. Osa on vittumaisella sävyllä kirjoitettuja ja osa taas samalla sävyllä mitä muille kirjoitellaan täällä. Menköön jokikinen itseensä joka keljuilee.
Kivasti sanottu että tarviiko tehdä huoli-ilmoitus vieraasta ihmisestä eräs sitä kirjoitti ja mietti ja että ensikuussa näemme taas samat haamut. Huhhuh mitä tekstiä. No samapa se jos se on hyvää tarkoittanut.

osaako joku kommentoida miksi eilen vahva plussa ja tänään se tikku ei reagoinut mielestäni kunnolla edes,vaikkakin aamupissasta tein ja se pisu oli kyllä laimeampaa kun juonut mutta ei se luulisi niin paljon vaikuttavan. Eli tänäänkö nega(?) ja eilen vahva plussa?!
View attachment 100387

Voisko tässä olla sit kyseessä taas kemiallinen tms? Kyllä mun mielestä pitäisi jo näkyä vähintään yhtä vahvana kuin eilisestä testistä. Eli joko testit on olleet taas viallisia tai sitten raskaus yritti alkaa mutta ei kestänyt. Sori, nyt en yhtään muista mut mikä sun dpo arvio nyt on?
Sulla oli se vuoto sen muutaman päivän ajan ja joku hyytymäkin oli ilmeisesti tipahtanut pönttöön ja nyt on testi tyhjä, niin puhuu minusta vähän sen kemiallisen puolesta. :sad001
Muistan että kävit silloin viimevuonna tarkistuksella, jos tästä kierrosta käy nyt niin ettet raskautunut, niin oisko sun mahdollista saada uusi tarkistuskäynti siinä oviksen kynnyksellä, että sulta tarkistettaisiin limakalvon paksuus? Jos se limakalvo on tosi ohut niin se antaa periksi eikä raskaus jatku.
Joka tapauksessa itse tekisin myös sen digin ja luottaisin sen tulokseen, jos dpo on luokkaa 14 tai enemmän.

Meinasin kanssa ehdottaa Avenalle, et oisko kemiallinen? :sad010
Jos et ehdi tai halua mennä veritestiin, niin suosittelen kans digiä.
Toivotaan kuitenkin, et vahvistumista viiva.
Monella vissiin ekasta aamupissasta ei välttämättä niin hyvin näytäkään, vaan vasta toisesta. Mut kyllä senkin pitäis korjaantua parissa päivässä, kun hcg nousee.

Voisin itkua vääntää, kun toivoa ei oo vieläkään suoriltaan viety vaan sellainen haamun esihaamu edelleen sofin puikossa. Äläoleviivanpaikkaäläoleviivanpaikka. Varmaan on just se niin kuin aina ennenkin ja saan kauheesti pettyä taas, mutta yritän toivoa niin kauan kuin toivoa on :hilarious: dpo9-10 tänään.

Onhan se nyt kai uskottava tämä. :hello2 tänään siis dpo16 ja testinä clearblue normi. viikonloppuna ajattelin tehdä vielä digin kaiken päälle. taidan siirtyä marraskuisiin pikkuhiljaa, mutta ihan varmasti käyn täällä vilkuilemassa, tämä ketju ja raskaaksi 2020 sitä ennen on olleet kuin toinen koti mulle :hug013 kiitos ihan kaikille mukana kuumeilleille ja niin paljon plussatuulia ja tärppionnea jokaiselle :smiley-angelic001 toivon että ei tarvitse palata enää kuumeilun merkeissä tänne takaisin. ihanaa kevättä :Heartred

Liitteet

• B82ED80F-56B2-47B3-9802-0AAA2AEFFE12.jpeg
    B82ED80F-56B2-47B3-9802-0AAA2AEFFE12.jpeg
    44.2 KB · Katsottu: 187
Onhan se nyt kai uskottava tämä. :hello2 tänään siis dpo16 ja testinä clearblue normi. viikonloppuna ajattelin tehdä vielä digin kaiken päälle. taidan siirtyä marraskuisiin pikkuhiljaa, mutta ihan varmasti käyn täällä vilkuilemassa, tämä ketju ja raskaaksi 2020 sitä ennen on olleet kuin toinen koti mulle :hug013 kiitos ihan kaikille mukana kuumeilleille ja niin paljon plussatuulia ja tärppionnea jokaiselle :smiley-angelic001 toivon että ei tarvitse palata enää kuumeilun merkeissä tänne takaisin. ihanaa kevättä :Heartred

Ihanaa, onnea ja tarrasukkia!! :Heartred:love7

Takaisin