Ensinnäkin onnea Avena! Ohan tuo ny selkee haamu, toivottavasti lähtee vahvistumaan, ja vuotelu on pelkkää limakalvojen herkkyyttä tai kiinnittymisestä johtuvaa.
Hitto että mua ärsyttää Avena sun puolesta. Selkee haamu testissä ja mitä sitten vaikka on vuotoa!? Monet muut täälä todennut että haamu testissä ja vuotaa nii heille sanotaan Että voi olla normaalia vuotelua, limakalvot herkistyy raskaana ollessa tai muuta positiivista vuodolle. Mut mitä täälä sit Avenalle kommentoidaan. "mee verikokeisiin" "voi olla kohdunulkoinen"... Ym. Missä ne lohduttavat sanat on että voi olla normaalia vuotelua!!?
Kohdunulkoinen jos ois ni sekään ei ois vaarallinen vielä 2-4viikkoon ja siihen mennessä varmasti selviää onko hätää.
No mutta tässä mun kokemus.mulla aina Menkkojen aikaan tuli 3 kuukautta vuotoa,vaikka olen raskaana(nyt viimeisimmät jäi vihdoin jo pois) . Syytä ei tiedetä neuvolassa sanottiin että kroppa joskus ylläpitää kuukautiskiertoa ilman että on mitään hätää.
Voi johtua myös keltarauhasen häiriöstä, tai kiinnittymisestä, voi vuotaa useemman päivän tai viikkoja jos kiinnittyy lähelle kohdunkaulaa.
Toivon Avena että viiva lähtee vahvistumaan, ja saat vauvan syliin asti
Positiivisella mielellä vaan ja ei ne veritestit kyllä auta mihkään. Lisää stressiä vaan jos ei ookaan muka tarpeeksi hormonia veressä.
Itsellä ainakin kaikki turha ramppaaminen sairaaloissa ahdistaa. Ihmiset on nii erilaisia,sillä tuo on tosi outoa ku nii monet tuota jankkaa et. Mee verikokeisiin. Mitä jos on verikoe kammo!?!