Raskaaksi 2021

Täällä dpo13. Kuvotus on jatkunut, tissit ovat kipeät, ei mitään uutta siis. Menkkafinnit puuttuu, se on vähän uutta. Odotan menkkoja tälle tai viimeistään huomiselle päivälle. Flo ennustaa huomiselle kp ykköstä mut monesti mulla on alkanut vuoto päivää ennen. Menkkakipuja oli eilen jonkun aikaa mutta ne loppuivat. Kahtena päivänä on tullut sellainen hetkittäinen päänsärky, joka sitten kuitenkin loppui itsestään. Se on uutta mulle, en yleensä kärsi päänsäryistä, edes hormonaalisista. On kyllä veemäisimmät pms-oireet aikoihin, kun nämä kaikki ällötykset ja kivut ovat samaan aikaan päällä, joten siitäkin syystä toivon että kun se vuoto nyt kuitenkin on tulossa niin ei odotuttaisi turhan pitkään..
Testannut olen dpo10 tyylipuhtaan negan. Sit loppui testit. Tai on mulla yks Digi, mut sitä en sentään tuhlaa tämmöiseen. Varmaan sais kyllä hanat auki heti kun tuhlais kalliin digin :grin:p

näin unta et oli tehny rtestin ja oli tyyli puhdas nega. voi sitä itkun määrää.. nyt niin tekis varuiks testata ku se uni vaan tuntui niin todelliselta, mut vähän hankala täällä mettän keskellä tehä, enkä jaksa kauppaan mennä testiä ostamaan. josko jaksan odottaa pari päivää, että pääsen kotii.

Taisin kirjoittaa väärään paikkaan kun olin vähän äimän käkenä ja ”sekaisin”.
Näköjään meni Plussa vai ei palstalle. Kopioin sen tähän nyt.
Huomenta!
ON: Vuoto loppui nyt aamulla. Eli kesti su,ma,ti. Siitä syystä hain testejä. Oli tullut alennukseen RFSU(poistuu myynnistä),ja Clearblue Fast&easy tilalla. Ostin 3 rfsu herkkää,jotta näen onko viiva häviämässä vai vahvistumassa. Ja arvatkaa uskonko silmiäni: siihen tuli selvä plussa?!?!? En voi uskoa. Ostin siis kauheesti testejä,PC paketin,3 herkkä,kaksi pkt RFSU liuskaa. Tein sen kiinan halpiksen aamulla ja näin haaleen viivan jossa en väriä erottanut kun hetken. Siksi lähin testikaupoille. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa sittenkin..(?) nyt pitää hetki rauhoittua. Muoks. Eli se vuoto ollut niukempaa mutta ihan tuli selvää punaista 2 vrk ja eka pv se oli ruskeeta.

Taisin kirjoittaa väärään paikkaan kun olin vähän äimän käkenä ja ”sekaisin”.
Näköjään meni Plussa vai ei palstalle. Kopioin sen tähän nyt.
Huomenta!
ON: Vuoto loppui nyt aamulla. Eli kesti su,ma,ti. Siitä syystä hain testejä. Oli tullut alennukseen RFSU(poistuu myynnistä),ja Clearblue Fast&easy tilalla. Ostin 3 rfsu herkkää,jotta näen onko viiva häviämässä vai vahvistumassa. Ja arvatkaa uskonko silmiäni: siihen tuli selvä plussa?!?!? En voi uskoa. Ostin siis kauheesti testejä,PC paketin,3 herkkä,kaksi pkt RFSU liuskaa. Tein sen kiinan halpiksen aamulla ja näin haaleen viivan jossa en väriä erottanut kun hetken. Siksi lähin testikaupoille. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa sittenkin..(?) nyt pitää hetki rauhoittua. Muoks. Eli se vuoto ollut niukempaa mutta ihan tuli selvää punaista 2 vrk ja eka pv se oli ruskeeta.

Kuvaaaa :happy093plussasta :Heartpink

Onko kaikilla ollut selkeät ovislimat ko raskautunut? Vai onko vain ollut runsas valkovuoto?
mulla oli selvät ovislimat monta päivää (itselleni normaalia) ja sen jälkeen jatkui koko ajan vetinen valkovuoto, joka muuttui kellertäväksi dpo10 paikkeilla. edelleen dpo15 samanlaista, eilen plussasin.

25FD76DA-1C95-408D-B7EB-EC8E49C65731.jpeg

Testiajalla

Testiajan jälkeen
745DD2A4-36AB-446A-971E-A9BED136A6BD.jpeg

Muokattu viimeksi:
Nyt täytyy lopettaa testit ja oottaa rauhassa, mitä tapahtuu, tämä testien kanssa stressaaminen ei sovi yhtään :facepalm:. Aikaisempi km vaan kummittelee... Äsköisen testausretken tuloksena halppis one step -liuskaan aiempia haaleampi, vain käännettäessä näkyvä haamu ja apteekkarin oma tuo toinen. Mikä mahtava idea oli testata molemmat kerralla, tähän asti testaillut vain noilla halppiksilla..

Liitteet

• 20210303_104045.jpg
    20210303_104045.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 238
Nyt täytyy lopettaa testit ja oottaa rauhassa, mitä tapahtuu, tämä testien kanssa stressaaminen ei sovi yhtään :facepalm:. Aikaisempi km vaan kummittelee... Äsköisen testausretken tuloksena halppis one step -liuskaan aiempia haaleampi, vain käännettäessä näkyvä haamu ja apteekkarin oma tuo toinen. Mikä mahtava idea oli testata molemmat kerralla, tähän asti testaillut vain noilla halppiksilla..
mutta tossa apteekkarissahan on ihan selkeä viiva :eek: <3 mikä dpo?

mulla oli selvät ovislimat monta päivää (itselleni normaalia) ja sen jälkeen jatkui koko ajan vetinen valkovuoto, joka muuttui kellertäväksi dpo10 paikkeilla. edelleen dpo15 samanlaista, eilen plussasin.

Hei mulla tuli tota kellertävää valkovuotoa vkloppuna ja vielä maanantaina, no tulee edelleen, mutta ei mitään isoja määriä. Yleensä se väri kertoo just siitä, et menkat olis alkamassa ja sekin kummastuttaa kun ei kuulu.
No jokatapauksessa, testailen huomena aamulla taas, ja niin pitkään kun tarvii. Tänää kp 33 ja flousta lunttasin että viimevuonna elokuussa on ollut pisin kierto 32 päivää. Että tosi outoa näin pitkä kierto. Tissitkään ei ole kipeät, vaikka aina kipeytyy hyvissä ajoin ennen menkkojen alkamista.

mutta tossa apteekkarissahan on ihan selkeä viiva :eek: :Heartred mikä dpo?
Näinpä, eli olisin ollut erittäin onnellinen, jos olisin tehnyt vain sen, mutta halusin nähdä vertailun/seurannan, miten toi toinen käyttäytyy... :facepalm:Sovitaan, että se oli maanantai-kappale, ja toki tosiaan kuukautisten mahdollinen alkupäivä olisi vasta hu tai pe, eli tuskin apteekkarin testi voi vielä haalenemassakaan olla...

Hei sullahan on tuo toinen juurikin se ”maanantai-testi”. eli susitesti. Tuohon apteekkarin testiin luottaisin itse. Siinä on plusviiva. :wink:dummy1:

Mä olen nyt aivan sekaisin tästä kaikesta. :anyone:eek:
Siis mulla alkoi vuoto sunnuntaina,sitä tuli ruskeana. Maanantaina punaista verta ja eilen. Nyt tyrehtyi. Ei virtaamalla tullut vaan tiputtelemalla jos oikein sanottaan.
Ja nyt tuo RFSU herkkä veti tuollaisen viivan. Mullahan se oli kokoajan ennen sunnuntaita ihmeellinen. Sain haamuja. Nyt päätin testata aamupissasta vuodon loputtua. :angel1o_O Katsoin sitä noin:salut
Voiko tuo oikeesti olla plussa??? :silent
Muoks. Lisäys,tsekkasin nyt sitä testiä uudelleen. 2 tunnissa se viiva on vaan tummentunut eikä kadonnut,entiseen tapaan. Yksi kuva (älkää suuttuko,tarvitsen nyt tukea/neuvoja:playful::nailbiting:)
Voisko kyseessä olla viallinen testi?
A66C476E-48EF-4042-9E05-F2C51841FB3C.jpeg

Muokattu viimeksi:
Moi kaikki! Muidenkin uusien tapaan olen itsekin seuraillut ketjua sivusta jo tovin. On ollut ihana nähdä onnistumisia ja seurata, kuinka täällä myötäiloitaan ja -surraan toisten kanssa. Aivan mahtavaa ryhmähenkeä! Miljoonasti onnea plussanneille ja paljon plussatuulia vauvaa vielä yrittäville!

Meidän taloudessa yritystä ei olla aloitettu. Mies ei lämpene perheenlisäykselle, itse puolestani kaipaan syliini vielä yhtä (tai kahta, kolmea, neljää... :hilarious:) vauvaa. Entuudestaan meillä on jo kaksi lasta ja miehen mielestä nyt on hyvä. Hän ei kuitenkaan ole sanonut ehdotonta eitä, kun asiasta ollaan (monen monta kertaa) keskusteltu.

Jään jännittämään teidän yritystä ja toivottavasti itsekin pääsen vielä mukaan yrittäjien joukkoon :smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Moi kaikki! Muidenkin uusien tapaan itse olen seuraillut sivusta ketjua jo tovin. On ollut ihana nähdä onnistumisia ja seurata, kuinka täällä myötäiloitaan ja -suretaan toisten kanssa. Aivan mahtavaa ryhmähenkeä! Miljoonasti onnea plussanneille ja paljon plussatuulia vauvaa vielä yrittäville!

Meidän taloudessa yritystä ei olla aloitettu. Mies ei lämpene perheenlisäykselle, itse puolestani kaipaan syliini vielä yhtä (tai kahta, kolmea, neljää... :hilarious:) vauvaa. Entuudestaan meillä on jo kaksi lasta ja miehen mielestä nyt on hyvä. Hän ei kuitenkaan ole sanonut ehdotonta eitä, kun asiasta ollaan (monen monta kertaa) keskusteltu.

Jään jännittämään teidän yritystä ja toivottavasti itsekin pääsen mukaan yrittäjien joukkoon :smiley-angelic001

Meillä on neljä lasta (mulla kaksi, miehellä yksi ja meillä yksi yhteinen). Mies oli pitkään sitä mieltä, että meidän lapsiluku ois tässä eikä lämmennyt pitkään aikaan ajatukselle, että saatais vielä toinen yhteinen. Välillä oli kausia, kun asiaa harkitsi ja kuumeili itekin, mut hetken päästä taas vauvajuttu oli ihan ehdoton nounou. Aikaa kului ja mies yhtäkkiä ilmoittikin, että kyllä se toinen yhteinen on enemmän ku tervetullut ja meillä siis nyt menossa yk1. :)
Kunpa pääsisit meidän joukkoon tänne mahdollisimman pian! :Heartred

Avena, kyllähän sun testissä jotain näkyy! Uutta testiä kehiin vaan ja vaikka eri merkkistä! :hello2

Edit. O-testin viiva vahvistuu, mut tää ei taida vielä olla ihan plussa kuitenkaan?

Unelma123

Sama juttu. Nyt testit sivuun ja ajatuksett muualle(miten?)
Mä osaan masentaa kanssa itseni testaamisilla. Mun aamupissa oli neljä tuntia mukissa ja tiedän että Pc näyttää yleensä huonoiten mulla mitään raskautta. Kokemusta on asiasta edellisissä raskauksissa. Meninhän nyt kastamaan sen toisen pc liuskan ja sain negan. Pyh! Hittolainen.

Hei Avena1234! Olen seurannut sinun matkaasi ja haluan tuoda omat kokemukseni sinulle luettavaksi. Tarkoitushan näissä ryhmissä on sama, tuetaan toisiamme kaikissa hetkissä. Myös päämäärä meillä jokaisella on sama, tulla raskaaksi ja saada pikkuinen syliin asti. Tämä matka on niin täynnä tunteita. Ja niin paljon kaikkea muutakin.
Itsestäni: Olen lähemmäs nelikymppinen nainen, joka toivoo ensimmäistä lastaan. Alussa testailin kierron melkeimpä jokaisena hetkenä ja jokaisena päivänä. Eihän siinä ollut päätä eikä häntää. Mutta testien teko oli vaan niin kivaa! Näin jälkikäteen ajateltuna, se oli stressaavaa. Kokemusta minullakin menetyksistä. Ku, tuulimuna ja keskenmenneet raskaudet alkuvaiheessa, sekä pidemmälle edenneissä raskauksissa. Alun jälkeen kävin tarkistuttamassa gynekologilla, että tuolla alhaalla kaikki pelaa kuten pitää. Lisäksi mieheni kävi tarkistuttamassa itsensä, että jehut toimivat normaalisti. Kaikki on kuten kuuluu, joten epäonnen syy ei johdu ainakaan asioista joihin voisin itse vaikuttaa. Tämä on kuitenkin asia, joka helpotti oloani ettei asia ole minusta kiinni.
Raskaustestien loputtoman tekemisen lopetin siihen, kun tajusin ettei siinä ollut mitään järkeä, vaan se jo hallitsi toimintaani koko kierron ajan. Jos minulla on tullut tunne, että jokin ei ole normaalia, vuodot oudot, tiputtelee, raskausoireita tms. niin olen ollut yhteydessä lääkäriin, jossa asia tarkistetaan. Miksi potkia itseään alas, kun helpommallakin pääsee. Eli kävin lääkärissä jossa asia tarkistettiin. Monesti outoihin oloihini löytyi syy myös ovulaatiosta. Ovulaation tarkistaminen on myös järkevää, silloin kun ei ole varma sen tarkasta ajankohdasta. Raskaustestit eivät myöskään aina anna sitä toivottua lopputulosta eivätkä ole 100%varmoja. Kun tulos ei ole mitä odottaa, voi tämä helposti tuntua ylitsepääsemättömältä ja kieltää ottamasta negatiivista tulosta ja alkaa uskottelemaan sen olevan positiivinen. Kierre vaan jatkuu ja se jatkuva testaaminen. Apua saa, tukea saa, tietoa saa ja neuvojakin. Se on itsestä kiinni ottaako niistä itselleen jotakin, vai jättääkö huomiotta. Sen mitä olen huomannut, on se ettei testien tulkinta ole ikinä niin yksinkertaista. Harmaa on kuitenkin harmaa ja värillisen kyllä erottaa. Nämä ei jätä mielikuvituksille rajaa. Miten sitten omamieli reagoi ei toivottuun tulokseen, on se mikä johtaa usein myös siihen, että jatkaa ja jatkaa eikä pysty rauhoittumaan. Käy tavallaan ihan ylikierroksilla koko ajan.
Lääkäri ja gynekologikäyntien jälkeen olen alkanut toimimaan näin. Mieli rauhoittunut, kun minulle sanottiin että negatiivinen on negatiivinen. Kyllä se plussa tulee, jos on tullakseen. Kierto etenee ja apua saa tarvittaessa. Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.
Kierron lopussa testaan. Jos tulos negatiivinen. Kiroilen. Kiroilen! Eihän se ole toivottu tulos, mutta minkäs teet. Odotan uutta kiertoa ja kuukautisia. Asiat rullaa eteenpäin omalla painollaan.
En testaile pitkin kuukautta, sillä kun rentoudun, mielikin rauhoittuu. Testauksen aloitan sitten taas kierron loppupäässä. Toivon sinulle kaikkea hyvää, plussatuulia ja onnea yritykseen. Toivon että tästä minun "hulluntestaajan kertomuksesta" on edes jotain silmiä avaavaa ja varteen otettavaa tietoa.

Edit. O-testin viiva vahvistuu, mut tää ei taida vielä olla ihan plussa kuitenkaan?

Mulla tuo on O+ välillä :hilarious: mm. Viime kierrossa tein onestepin, pregchekin ja digiovistestejä. Onesteppiin jäi tuollainen viiva o+ päivänä, mutta Preckchekissä oli
Toinen viiva paaljon vanhempi ja digikin näytti hymynaaman.

Takaisin