Onko kaikilla ollut selkeät ovislimat ko raskautunut? Vai onko vain ollut runsas valkovuoto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taisin kirjoittaa väärään paikkaan kun olin vähän äimän käkenä ja ”sekaisin”.
Näköjään meni Plussa vai ei palstalle. Kopioin sen tähän nyt.
Huomenta!
ON: Vuoto loppui nyt aamulla. Eli kesti su,ma,ti. Siitä syystä hain testejä. Oli tullut alennukseen RFSU(poistuu myynnistä),ja Clearblue Fast&easy tilalla. Ostin 3 rfsu herkkää,jotta näen onko viiva häviämässä vai vahvistumassa. Ja arvatkaa uskonko silmiäni: siihen tuli selvä plussa?!?!? En voi uskoa. Ostin siis kauheesti testejä,PC paketin,3 herkkä,kaksi pkt RFSU liuskaa. Tein sen kiinan halpiksen aamulla ja näin haaleen viivan jossa en väriä erottanut kun hetken. Siksi lähin testikaupoille. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa sittenkin..(?) nyt pitää hetki rauhoittua. Muoks. Eli se vuoto ollut niukempaa mutta ihan tuli selvää punaista 2 vrk ja eka pv se oli ruskeeta.
mulla oli selvät ovislimat monta päivää (itselleni normaalia) ja sen jälkeen jatkui koko ajan vetinen valkovuoto, joka muuttui kellertäväksi dpo10 paikkeilla. edelleen dpo15 samanlaista, eilen plussasin.Onko kaikilla ollut selkeät ovislimat ko raskautunut? Vai onko vain ollut runsas valkovuoto?
mutta tossa apteekkarissahan on ihan selkeä viiva mikä dpo?Nyt täytyy lopettaa testit ja oottaa rauhassa, mitä tapahtuu, tämä testien kanssa stressaaminen ei sovi yhtään . Aikaisempi km vaan kummittelee... Äsköisen testausretken tuloksena halppis one step -liuskaan aiempia haaleampi, vain käännettäessä näkyvä haamu ja apteekkarin oma tuo toinen. Mikä mahtava idea oli testata molemmat kerralla, tähän asti testaillut vain noilla halppiksilla..
mulla oli selvät ovislimat monta päivää (itselleni normaalia) ja sen jälkeen jatkui koko ajan vetinen valkovuoto, joka muuttui kellertäväksi dpo10 paikkeilla. edelleen dpo15 samanlaista, eilen plussasin.
Näinpä, eli olisin ollut erittäin onnellinen, jos olisin tehnyt vain sen, mutta halusin nähdä vertailun/seurannan, miten toi toinen käyttäytyy... Sovitaan, että se oli maanantai-kappale, ja toki tosiaan kuukautisten mahdollinen alkupäivä olisi vasta hu tai pe, eli tuskin apteekkarin testi voi vielä haalenemassakaan olla...mutta tossa apteekkarissahan on ihan selkeä viiva mikä dpo?
Hei sullahan on tuo toinen juurikin se ”maanantai-testi”. eli susitesti. Tuohon apteekkarin testiin luottaisin itse. Siinä on plusviiva.Nyt täytyy lopettaa testit ja oottaa rauhassa, mitä tapahtuu, tämä testien kanssa stressaaminen ei sovi yhtään . Aikaisempi km vaan kummittelee... Äsköisen testausretken tuloksena halppis one step -liuskaan aiempia haaleampi, vain käännettäessä näkyvä haamu ja apteekkarin oma tuo toinen. Mikä mahtava idea oli testata molemmat kerralla, tähän asti testaillut vain noilla halppiksilla..
Moi kaikki! Muidenkin uusien tapaan itse olen seuraillut sivusta ketjua jo tovin. On ollut ihana nähdä onnistumisia ja seurata, kuinka täällä myötäiloitaan ja -suretaan toisten kanssa. Aivan mahtavaa ryhmähenkeä! Miljoonasti onnea plussanneille ja paljon plussatuulia vauvaa vielä yrittäville!
Meidän taloudessa yritystä ei olla aloitettu. Mies ei lämpene perheenlisäykselle, itse puolestani kaipaan syliini vielä yhtä (tai kahta, kolmea, neljää... ) vauvaa. Entuudestaan meillä on jo kaksi lasta ja miehen mielestä nyt on hyvä. Hän ei kuitenkaan ole sanonut ehdotonta eitä, kun asiasta ollaan (monen monta kertaa) keskusteltu.
Jään jännittämään teidän yritystä ja toivottavasti itsekin pääsen mukaan yrittäjien joukkoon
Hei Avena1234! Olen seurannut sinun matkaasi ja haluan tuoda omat kokemukseni sinulle luettavaksi. Tarkoitushan näissä ryhmissä on sama, tuetaan toisiamme kaikissa hetkissä. Myös päämäärä meillä jokaisella on sama, tulla raskaaksi ja saada pikkuinen syliin asti. Tämä matka on niin täynnä tunteita. Ja niin paljon kaikkea muutakin.