Raskaaksi 2021

Herkkä. Ei lue merkkiä tos testissä ja en oo kotona mut joo siis mä väitin et ovuloin kp10 niin nyt se sit ilmeisesti on näin. Mulle sanoivat et kierto voi olla tosi lyhyt et odotellaan menkat ja nyt ei niitä tullu ja tuli olo et nyt pissaa tikkuun. Ja oikeassa olin.
Ihanaa, onneks olkoon! Toivottavasti pysyy pieni tiukasti mukana!!!

Ihanaa, onneks olkoon! Toivottavasti pysyy pieni tiukasti mukana!!!
Voi kiitos! Vähän meil kävi mielessä että onko jäämiä ku näin varhaiset dpot mutta jo 15 päivä virtsatesti ollut negatiivinen ja aamuvirtsasta.

Tein ton saman edellispäivänä eikä tullut mitään mun silmiin näkyvää, en edes avannut kyllä testiä ja seukki aamuna yllätys ei jäänyt varmaan naapureiltakaan epäselväksi kyl oli semmoista merimiehen kiroilua kimakalla äänellä ! No nyt totesin miehelle et al on 36,8 eli semmosen kevyen asteen koholla ja etoo. Rinnat on älyttömän kipeät ja kohtu on ihan oudon tuntuinen. Siis kiristää ja tuntuu välillä kuin vetäisi suonta silloin nopeasti.

Mulle sanottiin et yykooykkönen oli keskeytynyt jo kun terolutia söin joka lopulta sit aiheutti välitiputtelun ja sit vielä kunnon vuodon. Siks mä sanoin että mun liikkeen ei varmaan mitään takerru ku ovista päivää ennen vielä pyyhkiessä tuli reilusti. Nyt on ihan tosi kuuma, siis tosi kuuma ja posket helottaa punaisena. Kaverikin eilen halasi minua ja sano et miten sä hohkaat lämpöä tollee ja vilautin testiä nii se sano et no se selittää et hänen rinnat oli tulikuumana alkuraskauden aikana... mitäs muuta, no perusnärästys ja näitä et ei vielä mitään sen kummempaa. Eiköhän ne oireet tuu kunnolla sit kohta vähä myöhemmin

tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu :whacky011 pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän :smiley-angelic001 täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee o_O

ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista laughing7). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.

laskettu aika olis 9.11.

laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron :rolleyes:

Jopa mun heikot viivalasilmät näkee tuon! Valtaisasti onnea ❤️

Oi, ihania viivoja tänään! :hug007

Nyt toivotaan kovasti vahvistumisia! :love017

Voimia Suvalle. Toivottavasti seuraavassa ultrassa löytyy pienen vahva syke. :smiley-angelic001 Kaksi viikko kuulostaa kyllä kamalan pitkältä ajalta elää tietämättömyydessä. :sad001

Ja tsemppiä hei kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Jospa tämä uusi kierto olisi sitten se meidän kierto! :happy119:happy093.

Saapa nähdä kuinka kauan tämä kierto kestää. Nyt kp 17 ja ovulaatiotestin viiva ihan hailura :(

Oispa mukava, jos itsensä voisi kiinnittää monitoriin, joka kertoisi missä mennään! Lämmöt laski tänään normitasolle sekä mahaa juilii ja kp vasta 22.

Toisaalta en kyllä tiedä miksi oon nyt edes lämpöä mittaillut, kun en itselläni luota niiden kertovan yhtään mitään. Edellisessä onnistuneessa raskaudessa romahtivat pariksi päiväksi ihan kunnolla ja ehdin heittää jo toivoni. Niin vaan vauva syliin asti saatiin.

Kierto vaan saisi kyllä pysyä edes siellä 26:ssa jos haluaa vielä toivoa ylläpitää.

Täällä on tehty toinen testi ja viiva edelleen ei kyl oo vahvistunut mut viiva on viiva ja sen perusteella soitettu neuvolaan aikaa. Jännittää kyllä huikean paljon kun tyyppi näkyy testis noin rv3+3 ja 3+4 et näin. Tietysti voi vielä tapahtuu mitä vaan mut kyllä mulla on iso luotto kun kyseinen testi oli kuitenkin negatiivinen vielä pari päivää sitten joten en usko et on viallinenn. Kauhea ku pitää jo epäillä testien viivojakin kun on kemiallisia ja muita. Vuoto ei tunnu kyl olevan tulossa mut kyl sanon että mulla on ihmeellistä jomotusta oikealla puolella ja säteilee ihan reiteen ja sit kävi kipeää ku osu kylmä lavuaari tohon.

Sit rinnat on kipeät ja kipeä olo noin muutenkin eli kyllä raskaus tekee kipeeksi. Milloin oppii luottaa tähän? Onko täs nyt luvassa pari viikkoa täyttä epätietoisuutta ja kaikkea.. miksei voi vaan ottaa rennosti vaan seuraa joka hilkatun kolotusta ja oireenpoikasta. Kovin kyllä ihmettelen et miten näin nopeasti voi raskautua mutta niin no.. on se mahdollista

Täällä pääkopassa ei nyt muuta pyöri ku tää yykookakkonen

tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu :whacky011 pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän :smiley-angelic001 täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee o_O

ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista laughing7). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.

laskettu aika olis 9.11.

laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron :rolleyes:

Ihan selkeästi siellä toinen viiva on! Aivan todella paljon onnea ja kaikenlaisia kiinnitysvälineitä pikkuiselle!! :love7 Oon seuraillut kuulumisia ja kuullosti tää sun kierto hyvin lupaavalta. Todella onnellinen sun puolestasi! :Heartbigred

Dpo7-8 tänään. Kauhee ummetus tullu :oops: Ainoo kerta aiemmin elämässäni, kun on ollu tällaista ja näin pahana, niin oli esikoisen odotusaikana alkuraskaudessa pari kertaa :hilarious: En pidä raskausoireena millään tasolla, mutta kunhan piti silti päästä kertomaan :laughing001

• Tykkään
Reaktiot: elo
Täällä on tehty toinen testi ja viiva edelleen ei kyl oo vahvistunut mut viiva on viiva ja sen perusteella soitettu neuvolaan aikaa. Jännittää kyllä huikean paljon kun tyyppi näkyy testis noin rv3+3 ja 3+4 et näin. Tietysti voi vielä tapahtuu mitä vaan mut kyllä mulla on iso luotto kun kyseinen testi oli kuitenkin negatiivinen vielä pari päivää sitten joten en usko et on viallinenn. Kauhea ku pitää jo epäillä testien viivojakin kun on kemiallisia ja muita. Vuoto ei tunnu kyl olevan tulossa mut kyl sanon että mulla on ihmeellistä jomotusta oikealla puolella ja säteilee ihan reiteen ja sit kävi kipeää ku osu kylmä lavuaari tohon.

Sit rinnat on kipeät ja kipeä olo noin muutenkin eli kyllä raskaus tekee kipeeksi. Milloin oppii luottaa tähän? Onko täs nyt luvassa pari viikkoa täyttä epätietoisuutta ja kaikkea.. miksei voi vaan ottaa rennosti vaan seuraa joka hilkatun kolotusta ja oireenpoikasta. Kovin kyllä ihmettelen et miten näin nopeasti voi raskautua mutta niin no.. on se mahdollista

Täällä pääkopassa ei nyt muuta pyöri ku tää yykookakkonen

mulla sama tän raskauden kanssa, etten jotenkaa luota yhtää :( ei oo paljoa oireita, rinnat vähän kipeet, välillä etovaa oloa, hengästyn helposti. sit kokoajan mielessä edellinen km, et koht on viikkoi samanverran, et meneekö kesken vai pysyiskö pikkuinen nyt matkassa. epätietoisuus on hanurista :(

Paljonko viikkoja sulla piti olla? En muista yhtään saitko oviksen tikutettua ym?
No kun ei mun pitäny olla raskaana tästä kierrosta kun ei ovis tuntemuksia ollut yhtään ja mulla oli se km viime kuussa eikä olla mun leikkaus kipujen vuoksi edes voitu seksiä harrastaa kuin paristi ja silloinkin keskeytetty ... No en oikeen tiedä et missä viikolla mennää eli voi olla että nyt ollaan niin alussa tai tosiaa se pussi on jääny sinne.. Ja ultraaja totesi että on erikoisen näköinen pussi muutenkin..

mulla sama tän raskauden kanssa, etten jotenkaa luota yhtää :sad001 ei oo paljoa oireita, rinnat vähän kipeet, välillä etovaa oloa, hengästyn helposti. sit kokoajan mielessä edellinen km, et koht on viikkoi samanverran, et meneekö kesken vai pysyiskö pikkuinen nyt matkassa. epätietoisuus on hanurista :sad001
Minulla tyystin samoja oireita ja näistä epäilinkin mutta sitte idiootti menin tekemään parin tunnin pidätyksellä jonku just näkyvän viivanpaikan, mutta se lohduttaa et on niin aikaiset viikot ettei hormoni ole ehtinyt kohota.. huominen testi jännittää, sen vielä teen ja jos edelleen viiva niin jätän testailut kun se vaan stressaa kauheasti. Antaa sen pissan nyt olla yön yli rakossa..

Kuitenkin nännit tujun isot ja tuntuu oikealla nännin takana kova kohta mitä ei oo aiemmin ollut nyt tuli taas päänsärkyä niin en tiedä yhtään et toivottavasti nyt on kyytiläinen.

En mä edes tajunnut et voi olla kemiallinen tai tuulimuna jne mut toki itsellä kauan sitten ollut kkm ja nyt yk1 meni heti kesken et iski pelko et mitä jos. On tää vähän raastavaa kyllä mut nyt en panikoi, se ei ainakaan ole hyväksi

Minulla tyystin samoja oireita ja näistä epäilinkin mutta sitte idiootti menin tekemään parin tunnin pidätyksellä jonku just näkyvän viivanpaikan, mutta se lohduttaa et on niin aikaiset viikot ettei hormoni ole ehtinyt kohota.. huominen testi jännittää, sen vielä teen ja jos edelleen viiva niin jätän testailut kun se vaan stressaa kauheasti. Antaa sen pissan nyt olla yön yli rakossa..

Kuitenkin nännit tujun isot ja tuntuu oikealla nännin takana kova kohta mitä ei oo aiemmin ollut nyt tuli taas päänsärkyä niin en tiedä yhtään et toivottavasti nyt on kyytiläinen.

En mä edes tajunnut et voi olla kemiallinen tai tuulimuna jne mut toki itsellä kauan sitten ollut kkm ja nyt yk1 meni heti kesken et iski pelko et mitä jos. On tää vähän raastavaa kyllä mut nyt en panikoi, se ei ainakaan ole hyväksi

ite en nyt oo lauantain jälkee tehty testei, ku digi näytti sen 2-3. ja nyt ollaa mökillä et josko sais vähän rentouduttuu, eikä miettis kokoaikaa kaikkee hölmöä :sad001

mut tsemppiä sullekki ja toivotaan et viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa loppuun:Heartpink

ite en nyt oo lauantain jälkee tehty testei, ku digi näytti sen 2-3. ja nyt ollaa mökillä et josko sais vähän rentouduttuu, eikä miettis kokoaikaa kaikkee hölmöä :sad001

mut tsemppiä sullekki ja toivotaan et viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa loppuun:Heartpink
Kyllä näin toivomme ja Kyllä kaikki hyvin menee ja vauvat saadaan syliin asti <3

Hei ihan mahtavaa! Kiva kun joku meistä pidempään jyystäneistäkin aina välillä onnistuu :hilarious: Itellä on se endokrinologin konsultaatioaika nyt torstaina ja pelottaa ihan saakelisti :dead: Pitää ottaa vastaan se mitä tulee.

Komppailen, ihanaa kun meistä pidempään yrittäneistäkin joku saa plussan! Nyt movelle paljon vauvaliimaa :love7

Tonninsetelille tsemppiä käyntiin :Heartred

Onnea onnea ja lisää plussia!

Niin vain sitä vaikka masistelee eikä mitään tällä kierrolla toivo, nii silti tarkkailee oloja. Eilen alkoi joku pieni jomottelu ja tänään esim reippaasti kävellessä tullut vihlaisuja ja repäisykipuja kohtuun...

Edit. Oletettavasti dpo 4

Hei kaikki tuun tänne kans kirjottelee... Meil on esikoisen yritys aloitettu 10/19 ja eka plussa tuli 1/21 mutta meni kesken noin rv6+3 nyt toiveissa mahdollisimman nopeasti uusi raskaus ja toivottavasti kaikki menis hyvin...

Mulla on epäsäännöllisen kierron takai ollut 14kk aikana vain 7 yrityskiertoa ja tuo seitsämäs tärppäsi.. Nyt jännitetään että miten km jälkeen lähtee kierto käyntiin.

Keskenmenosta nyt noin viikko ja vuoto loppui eilen.. Toki voi alkaa uudelleenkin mut toivon et olis näin nopeesti ohi... Ajattelin alkaa tikuttaa ovista jo loppuviikosta :rolleyes:

Takaisin